De derde? Er zijn er zoveel denk ik zo.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:10 schreef Stali het volgende:
[..]
Jeemig, de derde user al in deze reeks met een bizar verhaal.
Ja, ik lees alles mee natuurlijk maar dit lijkt me ook wel een hele gewaarwording.
Joran maakt veel bij ons los - zou dat nou zijn beruchte charisma zijn?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:10 schreef Stali het volgende:
[..]
Jeemig, de derde user al in deze reeks met een bizar verhaal.
Ja, ik lees alles mee natuurlijk maar dit lijkt me ook wel een hele gewaarwording.
Nope.quote:Terug OT. Het is in Peru nu zo'n 19:00 uur. We gaan vast geen nieuws meer krijgen, denk ik.
Hmm, Amerikanen zijn wel heel erg "wij zijn de belangrijkste mensen op aarde", dus wie weet. Echter, als hij die moord zou bekennen zou dat INSTANT levenslang zijn. Nu heeft hij nog een kans om OOIT weer vrij man te zijn.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:17 schreef Nadine26 het volgende:
Ik zat nog wel even na te denken over dat uitleveringsverhaal aan Amerika. De Peruaanse zaak legt meer gewicht in de schaal, Amerika heeft 'slechts' een afpersingszaak. Zou het mogelijk zijn dat Joran, gesteld dat hij de moord op Nathalee bekent, tóch aan Amerika kan worden uitgeleverd? Amerika zou in dat geval het 'oudste recht' hebben, bij wijze van spreken - beetje kinderachtig: 'Wij waren eerst!', maar daar zie ik de Amerikanen wel toe in staat. Ik ken alleen de regels niet
is dat recent?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:10 schreef djenneke het volgende:
[..]
Toch wel, je kunt wilsrechten inroepen. Niet dat je daarmee wel meteen geld krijgt, maar je bent er wel van verzekerd dat jouw deel niet wordt verkwanseld
Ik post of lees maar sinds een paar dagen in deze reeks.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:14 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
De derde? Er zijn er zoveel denk ik zo.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:20 schreef danilel het volgende:
[..]
is dat recent?
Dat was een jaar of 6 geleden nog niet
Iets van spijker en kop...quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:08 schreef Jesine het volgende:
[..]
ik denk niet dat die Peruanen hem zullen laten gaan hoor, hij heeft een Peruaans meisje vermoord, en hij zal daarvoor duidelijk zwaar boeten, ik denk dat de Peruanen hem niet zullen WILLEN laten gaan, ze vinden het volgens mij "prachtig" dat zij degene zijn die hem nu kunnen vastzetten (mede omdat het in Aruba mis is gegaan), ze zullen trots zijn dat ze het zover hebben gekregen en hem kunnen veroordelen, ze zullen hun nieuwe "paradepaardje" echt niet laten gaan hoor
Die heeft zeker weer niks te doen.quote:
Ik vind het wel een vreemd idee ergens, dat Joran wereldnieuws isquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die heeft zeker weer niks te doen.
Heb ik ook aan zitten denken maar zelfs ook over Nederland omdat er blijkbaar nog onderhandelingen zijn tussen Nederland en Peru. Wat voor straf zou Joran van der Sloet in Nederland krijgen. Men doet net alsof het in Nederland een paradijs is qua straffen maar ik geloof dat hij hier gewoon zal weg mogen kwijnen in een of andere TBSkliniek.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:17 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Joran maakt veel bij ons los - zou dat nou zijn beruchte charisma zijn?![]()
[..]
Nope.
Ik zat nog wel even na te denken over dat uitleveringsverhaal aan Amerika. De Peruaanse zaak legt meer gewicht in de schaal, Amerika heeft 'slechts' een afpersingszaak. Zou het mogelijk zijn dat Joran, gesteld dat hij de moord op Nathalee bekent, tóch aan Amerika kan worden uitgeleverd? Amerika zou in dat geval het 'oudste recht' hebben, bij wijze van spreken - beetje kinderachtig: 'Wij waren eerst!', maar daar zie ik de Amerikanen wel toe in staat. Ik ken alleen de regels niet
Ik dacht dat Nederland geen gronden had om zich ermee te bemoeien?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:27 schreef Stali het volgende:
[..]
Heb ik ook aan zitten denken maar zelfs ook over Nederland omdat er blijkbaar nog onderhandelingen zijn tussen Nederland en Peru. Wat voor straf zou Joran van der Sloet in Nederland krijgen. Men doet net alsof het in Nederland een paradijs is qua straffen maar ik geloof dat hij hier gewoon zal weg mogen kwijnen in een of andere TBSkliniek.
Ja, maar het zou wel heel dom zijn (van de weduwe) om nu te hertrouwen. Hééft ze eindelijk die bak met geld binnen, zet ze alles op het spelquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:10 schreef djenneke het volgende:
[..]
Toch wel, je kunt wilsrechten inroepen. Niet dat je daarmee wel meteen geld krijgt, maar je bent er wel van verzekerd dat jouw deel niet wordt verkwanseld
Eerst weet de helft van de wereld nieteens wat Nederland is en nu wel. Negatieve publiciteit is ook publiciteit.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:26 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Ik vind het wel een vreemd idee ergens, dat Joran wereldnieuws is
Jammer dat er Nederlanders zijn als "Pricilla"quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Eerst weet de helft van de wereld nieteens wat Nederland is en nu wel. Negatieve publiciteit is ook publiciteit.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:28 schreef freejoran het volgende:
ik hoop op vrijspraak, wat moeten we anders zonder joran?
onze enige eigen ted bundy.
en kijk wat die gepakt heeft.
een verwende domme blonde amerikaanse slet met een coke verslaving en een peruaanse lelijke lesboslet
Ik bedoel nu wel onderhandelingen over uitleveringen in general niet m.b.t. Van der Sloet.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:27 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Ik dacht dat Nederland geen gronden had om zich ermee te bemoeien?
En toen kwam Faith weer, met d'r grote giechel.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:37 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik bedoel nu wel onderhandelingen over uitleveringen in general niet m.b.t. Van der Sloet..
Ik denk eigenlijk ook niet dat die Van der Slootjes echt heel erg bemiddeld waren hoor. Aangezien mevrouw nu al aangeeft dat de centjes op zijn, is er misschien ook geen kindsdeel vrij te maken op het moment...quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:31 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Ja, maar het zou wel heel dom zijn (van de weduwe) om nu te hertrouwen. Hééft ze eindelijk die bak met geld binnen, zet ze alles op het spel![]()
Maar om even een on-topic bruggetje te maken: Anita kan, nu Joran zo in de penarie zit, natuurlijk wel besluiten om zijn kindsdeel voor hem vrij te maken. Dat kan altijd; die beslissing ligt bij haar. Niet om de Joran-haters op de kast te jagen, maar ik denk dat ik dat als moeder wel zou doen. Zorgen dat hij in het 'goede' deel van de gevangenis terecht komt. Ik bedoel: het gruwelijk het ook voor haar moet zijn, het is moeilijk voorstelbaar dat zij óók Hubba-fantasieën heeft
Ik zou het als moeder ook op deze manier doen. Maar ik heb begrepen dat het geld een beetje op is inmiddels?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:31 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Ja, maar het zou wel heel dom zijn (van de weduwe) om nu te hertrouwen. Hééft ze eindelijk die bak met geld binnen, zet ze alles op het spel![]()
Maar om even een on-topic bruggetje te maken: Anita kan, nu Joran zo in de penarie zit, natuurlijk wel besluiten om zijn kindsdeel voor hem vrij te maken. Dat kan altijd; die beslissing ligt bij haar. Niet om de Joran-haters op de kast te jagen, maar ik denk dat ik dat als moeder wel zou doen. Zorgen dat hij in het 'goede' deel van de gevangenis terecht komt. Ik bedoel: het gruwelijk het ook voor haar moet zijn, het is moeilijk voorstelbaar dat zij óók Hubba-fantasieën heeft
Dat stond inderdaad in een krant, ergens. Had de bron een paar pagina's terug al gegeven, ga 'm niet weer zoeken.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:40 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik zou het als moeder ook op deze manier doen. Maar ik heb begrepen dat het geld een beetje op is inmiddels?
Uit deze reeks dus heb geen bron.
Nee joh, volgens diverse mensen gaat hij dood. Of door zelfmoord, of door moord.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:46 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Maare, nu kan het dus jaren duren voordat er meer nieuws komt?
En alle inmates zijn nu al bang van Joranquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:47 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Nee joh, volgens diverse mensen gaat hij dood. Of door zelfmoord, of door moord.
En hij zou daarvoor ook nog een keertje ontsnappen volgens iemand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |