abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82678884
Ofzoiets.. bagger TT!
pi_82678926
haha ben blij dat het leuk was. nog gekke dingen gezien of meegemaakt?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_82679021
Was erg lachen, ja.
pi_82679053
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:11 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

oooooh ik zag die icoon niet lig je weleens dagen plat omdat je er zo niet lekker van bent?
Nou.. ik blijf nog net aan op de been, maar ik heb de pil zo 'ingericht' dat ik de heftigste dagen op mijn vrije dagen heb. Anders kunnen mijn collega's iedere maand minstens 1 dag naar vervanging op zoek. Nu moet ik zeggen dat het ook wel periodes mee valt, maar als het zo is als de afgelopen week, dan functioneer ik 1 dag minstens gewoon niet goed. Ik kan wel wat, maar een klas draaien is niet handig. Dan kan ik namelijk niet tussendoor met krampen op de bank ploffen en pauze nemen wanneer nodig
Afgelopen week dus heftig.. woensdag moest ik weer werken, ochtendje, dat ging wel redelijk, was vol te houden en zo, maar daarna hadden we ook nog cursus. Dat was ff afzien.
pi_82679058
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:15 schreef Socios het volgende:
Was erg lachen, ja.
ooh jij ook! heb je Laydina nog gezien?
pi_82679069
avond
pi_82679106
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:16 schreef FutureFairytale het volgende:
ooh jij ook! heb je Laydina nog gezien?
Helaas niet. En ze heeft nog wel van die mooie hoge hakken.
pi_82679185
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:16 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Nou.. ik blijf nog net aan op de been, maar ik heb de pil zo 'ingericht' dat ik de heftigste dagen op mijn vrije dagen heb. Anders kunnen mijn collega's iedere maand minstens 1 dag naar vervanging op zoek. Nu moet ik zeggen dat het ook wel periodes mee valt, maar als het zo is als de afgelopen week, dan functioneer ik 1 dag minstens gewoon niet goed. Ik kan wel wat, maar een klas draaien is niet handig. Dan kan ik namelijk niet tussendoor met krampen op de bank ploffen en pauze nemen wanneer nodig
Afgelopen week dus heftig.. woensdag moest ik weer werken, ochtendje, dat ging wel redelijk, was vol te houden en zo, maar daarna hadden we ook nog cursus. Dat was ff afzien.
lijkt me verschrikkelijk als je zo krom loopt vanwege de buikkramp en je dingen moet doen, en dat dan iedere maand. ik kan de pil wel doorslikken maar op een gegeven moment word ik toch ongesteld al na 1 week doorslikken... kan dat komen omdat ik nog maar sinds 3 maanden de pil gebruik of is het gewoon zo dat je lichaam bloed verliest wanneer zij vindt dat het daar tijd voor is (sorry heren)
pi_82679199
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:13 schreef FutureFairytale het volgende:
haha ben blij dat het leuk was. nog gekke dingen gezien of meegemaakt?
Een beetje wel

Heb veel gesproken met al m'n collegás (van ons eigen pand dan) en op het einde van de avond was iedereen wel beetje aangeschoten dus waren we allemaal wat aanhankelijker met elkaar haha.
Ik zou eerst niet blijven slapen op de kazerne omdat echt zowat iedereen had afgezegd, maar uiteindelijk wel even gekeken waar m'n bedje zou staan (want stond toch nog geserveerd).

We hadden een tafeltje waar twee mannen achterstonden om drank in te schenken. En 1 was een knul van 24 die wel leuk was. En blijkbaar vond hij mij ook leuk want we raakten aan de praat. In zijn pauze nog wat meer gepraat. En later ergens om een hoekje met elkaar staan zoenen

Andere collega's vroegen (die bleven slapen in een hotel) vroegen of ik nog mee ging stappen, dus ik zou sowieso blijven slapen in a'dam dus mijn terugrit maar afgezegd. En later met die drank jongen besproken dat ik bij hem bleef slapen De stad in was uiteindelijk geen succes en zijn we redelijk vroeg 1 uur bij drankjongen aangekomen. Sliep denk ik om 4 en om 6/7 was ik weer erg wakker.

gedoucht en naar het station gegaan en vanuit daar weer naar de kazerne, waar ik gelukkig een lift kon krijgen van een collega die was blijven slapen en met de auto was. en ik heel verstandig gisteravond nog even het nummer van gevraagd.

En wel gelachen met een marineman die een beetje om elke gewillige vrouw izjn handen sloeg en beetje flirte en ik in gesprek kwam met hem en ik hem gewoon eigenlijk de hele tijd uitlachte van hoe hij te werk ging.. en hij maar beetje onschuldig doen haha. PRobeerde het ook bij mij, maar hij had pech (verder zag hij er ook wel lekker uit)

Dat was het zo'n beetje.. wat een verhaal

Ow en miss montreal en Alain clark traden op, was ook wel leuk. En verder nog een dj en een klein bandje. Was goed geregeld en hadden lekker weer, warm en 1x een klein spatje regen, maar verder geen last gehad van regen of iets dergelijks
pi_82679233
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:16 schreef Den_Haag het volgende:
avond
hooi ging je niet naar MeMo?
pi_82679242
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:17 schreef Socios het volgende:

[..]

Helaas niet. En ze heeft nog wel van die mooie hoge hakken.
Die had ik niet aan
pi_82679262
Wow sunny.. dat is wel heel heftig zeg!
pi_82679332
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:19 schreef Laydina het volgende:

verhaal

leuk feest dus! alleen ik heb geen idee wat je van 1u tot 4u hebt gedaan
pi_82679354
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:22 schreef FutureFairytale het volgende:

leuk feest dus! alleen ik heb geen idee wat je van 1u tot 4u hebt gedaan
Gewoon wat lol gehad.. en ook wel veel gepraat
pi_82679418
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:19 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

lijkt me verschrikkelijk als je zo krom loopt vanwege de buikkramp en je dingen moet doen, en dat dan iedere maand. ik kan de pil wel doorslikken maar op een gegeven moment word ik toch ongesteld al na 1 week doorslikken... kan dat komen omdat ik nog maar sinds 3 maanden de pil gebruik of is het gewoon zo dat je lichaam bloed verliest wanneer zij vindt dat het daar tijd voor is (sorry heren)
Doorslikken vind ik geen optie eigenlijk. Ik vind 3 weken lang hormonen mijn lichaam in pompen al twijfelachtig. En bij doorslikken heb ik alleen maar meer last van onvoorspelbare doorbraakbloedingen en krampen.
pi_82679435
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:23 schreef Laydina het volgende:

[..]

lichamelijk lol?
pi_82679481
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:19 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Kan zijn dat je lichama moet wennen, maar sommigen kunnen idd niet lang doorslikken.

Toen ik de pil gebruikte slikte ik eigenlijk zo'n 3/4/5 maanden door. En daarna vond mijn lichaam het altijd wel weer tijd worden.
pi_82679490
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:24 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

lichamelijk lol?
Yup
pi_82679507
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:25 schreef Laydina het volgende:

[..]

Kan zijn dat je lichama moet wennen, maar sommigen kunnen idd niet lang doorslikken.

Toen ik de pil gebruikte slikte ik eigenlijk zo'n 3/4/5 maanden door. En daarna vond mijn lichaam het altijd wel weer tijd worden.
3/4/5 maanden
waarom gebruik je dan niet de prikpil?
pi_82679522
quote:

[..]

klinkt gezellig iid!!
pi_82679549
quote:

[..]

Yup
fijn toch? (hoop ik tenminste voor je haha). je bent de laatste weken wel in de weer
pi_82679556
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:26 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

3/4/5 maanden
waarom gebruik je dan niet de prikpil?
Later de nuvaring gehad en ringde ik ook door.

en nu heb ik een spiraaltje en ben sindsdien (nu bijna een jaar geleden) niet meer ongesteld geweest of sowieso krampen of wat dan ook (maar daar had ik maar zelden last van)
pi_82679574
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:27 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

fijn toch? (hoop ik tenminste voor je haha). je bent de laatste weken wel in de weer
Haha het was wel gezellig
Het valt wel mee allemaal hoor
pi_82679618
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:27 schreef Laydina het volgende:

[..]

Later de nuvaring gehad en ringde ik ook door.

en nu heb ik een spiraaltje en ben sindsdien (nu bijna een jaar geleden) niet meer ongesteld geweest of sowieso krampen of wat dan ook (maar daar had ik maar zelden last van)
geweldig! alleen ik heb helaas ook nare verhalen gehoord over een spiraaltje.. dat het pijn doet enzo
helaas kan ik zoiets of de prikpil niet doen, want ik heb hiervoor 2 pillen gehad (waaronder de microgyenon ofzoiets) en daar werd ik ziek van. kreeg hartkloppingen en hoge koorts. daarom is het niet verstandig om de prikpil of iets dergelijks te gebruiken. stel ik kan er niet tegen; dan ben ik een half jaar ziek
pi_82679659
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:29 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

geweldig! alleen ik heb helaas ook nare verhalen gehoord over een spiraaltje.. dat het pijn doet enzo
helaas kan ik zoiets of de prikpil niet doen, want ik heb hiervoor 2 pillen gehad (waaronder de microgyenon ofzoiets) en daar werd ik ziek van. kreeg hartkloppingen en hoge koorts. daarom is het niet verstandig om de prikpil of iets dergelijks te gebruiken. stel ik kan er niet tegen; dan ben ik een half jaar ziek
Pff dat is ook wel ernstig! Van een pil dergelijke klachten krijgen
Spiraaltje kan qua zetten wel pijn doen, maar dat is afhankelijk van je lichaam. Ik had 1 dag een beetje gevoelig en daarna niet meer. Maar soms hoor je idd horror verhalen.

hmm dan eerst maar aan deze pil vasthouden.
pi_82679663
ik ga mn ouwe vader even aanmoedigen op de tennisbaan
tot zo!
pi_82679671
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:30 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ga mn ouwe vader even aanmoedigen op de tennisbaan
tot zo!
Veel plezier
pi_82679709
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:29 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Mycrogynon 50 slik ik nu. Ik vind het een fijne pil, maar het is wel een zware. De 30 werd ik zeer labiel en libidoloos van
Maar als je er ziek van wordt is het idd foute boel..
pi_82679722
quote:

[..]

Gedijenkletst?
pi_82679739
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:31 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Mycrogynon 50 slik ik nu. Ik vind het een fijne pil, maar het is wel een zware. De 30 werd ik zeer labiel en libidoloos van
Maar als je er ziek van wordt is het idd foute boel..
Je zou toch verwachten dat de 50 ergere klachten met zich mee zou brengen dan de 30.
die 30 heb ik ook gehad. voor mijn gevoel werd ik daar ook wel beetje libidoloos van
pi_82679755
quote:

[..]

Yup
Oh, sletje!
pi_82679779
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:32 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Gedijenkletst?
Hoe je het wil omschrijven haha
pi_82679790
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:32 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Oh, sletje!
pi_82679805
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:33 schreef Laydina het volgende:

[..]

Hoe je het wil omschrijven haha
Maar de omschrijving klopt
pi_82679812
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:32 schreef Laydina het volgende:

[..]

Je zou toch verwachten dat de 50 ergere klachten met zich mee zou brengen dan de 30.
die 30 heb ik ook gehad. voor mijn gevoel werd ik daar ook wel beetje libidoloos van
Ja idd, maar blijkbaar heb ik veel nodig om alles onder controle te houden. Maar goed, ik ben nog steeds erg benieuwd hoe ik zonder pil zou functioneren. Ben al ruim 14 jaar aan het spul dus op 3 jaar na mijn gehele menstruerende leven.. Geen idee meer dus
pi_82679831
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:33 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Maar de omschrijving klopt
DAt wel, maar dat snap jij ook wel
pi_82679844
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:34 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ja idd, maar blijkbaar heb ik veel nodig om alles onder controle te houden. Maar goed, ik ben nog steeds erg benieuwd hoe ik zonder pil zou functioneren. Ben al ruim 14 jaar aan het spul dus op 3 jaar na mijn gehele menstruerende leven.. Geen idee meer dus
Maar zonder pil heb je het dus allemaal nog veel zwaarder? of is evt stoppen wel een optie?
pi_82679921
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:33 schreef Laydina het volgende:

[..]

pi_82679925
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:34 schreef Laydina het volgende:

[..]

Maar zonder pil heb je het dus allemaal nog veel zwaarder? of is evt stoppen wel een optie?
Dat weet ik dus niet! Maar om logistieke redenen wil ik het niet proberen.. moet Thijs eerst de boel dichtknopen
pi_82679951
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:37 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Dat weet ik dus niet! Maar om logistieke redenen wil ik het niet proberen.. moet Thijs eerst de boel dichtknopen
Dat is natuurlijk ook weer nadelig haha. Al scheelt het wel even als hij dat doet
pi_82679985
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:36 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Ik snap dat een sletje als jij natuurlijk gewoon jaloers bent
pi_82680042
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:37 schreef Laydina het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk ook weer nadelig haha. Al scheelt het wel even als hij dat doet
Nja. dat is wel de volgende stap wat mij betreft. Vind dat ik al genoeg ellende heb moeten verdragen eigenlijk
pi_82680059
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:39 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Nja. dat is wel de volgende stap wat mij betreft. Vind dat ik al genoeg ellende heb moeten verdragen eigenlijk
Idd!
Maar straks ben je niet te genieten zonder hormonen..
pi_82680069
Klinkt als een geslaagde avond, Laydina One night stand of vond je hem ook leuk voor meer

FF, er zijn tegenwoordig nieuwe spiraaltjes op de markt die graag gebruikt worden bij vrouwen die nog geen kind op de wereld hebben gezet. Schijnt stukken minder pijn te doen en de horror verhalen zijn dan ook vooral verhalen uit het verleden.
Sunny, ik heb Yasmin, dat werkt libidoverhogend
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_82680100
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:40 schreef Isabeau het volgende:

Lijkt me niet zo handig voor jou nu
pi_82680113
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:40 schreef Laydina het volgende:

[..]

Idd!
Maar straks ben je niet te genieten zonder hormonen..
Dat kan. Dan weet ik wat mijn lot is voor de komende 15-20 jaar..
pi_82680188
quote:
Klinkt als een geslaagde avond, Laydina One night stand of vond je hem ook leuk voor meer
Deze was voor een avondje. Het is een leuke jongen, maar niet voor mij. (al had ik die gedachte wel in het begin nog even, maar tis het niet )
pi_82680199
quote:
hehe, das handig. Maar is dat een 'sterke' pil? Want ik heb wel dus een sterke nodig om een beetje te kunnen blijven functioneren.

Heb er mijn huisarts wel eens om gevraagd, maar die kon me eigenlijk niets echt aanraden dan doorgaan met de microgynon 50. Omdat de rest allemaal 'slapper' is en andere vormen niet echt een optie..
pi_82680373
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:41 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

had je maar geen vrouw moeten worden
pi_82680565
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:41 schreef Sunnythesun het volgende:
Fijn vooruitzicht heh
pi_82680968
quote:

FF, er zijn tegenwoordig nieuwe spiraaltjes op de markt die graag gebruikt worden bij vrouwen die nog geen kind op de wereld hebben gezet. Schijnt stukken minder pijn te doen en de horror verhalen zijn dan ook vooral verhalen uit het verleden.
thanks, maar omdat ik niet weet hoe mijn lichaam erop reageert durf ik t niet te doen.

heb 2 jaar lang de pil niet gebruikt (pas sinds 3 maanden weer). omdat ik van de vorige 2 ziek werd. toen ik later naar de huisarts wilde om toch nog te kijken of er nog een optie was snapten mn ouders dat niet. ik had immers toch geen vriendje?
pi_82681498
Alleen aan de pil als je een vriendje hebt? ach ja, kan ook
  vrijdag 11 juni 2010 @ 20:16:38 #53
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_82681763
Wedstrijd nummer 2 gaat zo beginnen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_82681768
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 20:10 schreef Den_Haag het volgende:
ouders hè, zo ouderwets "je vrijt niet als je geen vriendje hebt"
pi_82681819
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 20:16 schreef golfer het volgende:
[ afbeelding ]
frankrijk! zou echt een verrassing zijn als paraguay (of uruguay wat is het) gaat winnen of gelijk spelen
  vrijdag 11 juni 2010 @ 20:20:06 #56
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_82681951
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 20:17 schreef FutureFairytale het volgende:

frankrijk! zou echt een verrassing zijn als paraguay (of uruguay wat is het) gaat winnen of gelijk spelen
Uruguay. Suarez!
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 11 juni 2010 @ 20:20:29 #57
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_82681971
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 20:17 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Frankrijk is al jaren matig op grote toernooien. Al hebben ze ook een wereldkampioensteam qua namen. Uruguay heeft Suarez en Forlan. We zullen het zien de komende twee uur.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_82681986
het is toch verschrikkelijk!!!!!!
quote:
In het islamitische Saoedie-Arabië is een man veroordeeld tot negentig zweepslagen en vier maanden gevangenisstraf, omdat hij zijn vriendin in het openbaar had geknuffeld en gekust.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 20:20:48 #59
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_82681991
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 20:16 schreef FutureFairytale het volgende:

Nee, kijk maar naar Laydina.
Poef.....gone! ©golfer
pi_82682107
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 20:20 schreef borisz het volgende:

[..]

Frankrijk is al jaren matig op grote toernooien. Al hebben ze ook een wereldkampioensteam qua namen. Uruguay heeft Suarez en Forlan. We zullen het zien de komende twee uur.
ooh ik dacht dat Suarez uit Brazilië kwam
pi_82682291
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 20:16 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

van dat soort ideeën hebben mijn ouders anders totaal geen last!
pi_82682303
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 20:10 schreef Den_Haag het volgende:
Ja, dan heb je in ieder geval af en toe een weekje vrij
pi_82682486
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 20:20 schreef golfer het volgende:

[..]

Nee, kijk maar naar Laydina.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 20:32:29 #64
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_82682597
Hoi!
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 20:16 schreef golfer het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil stiekum ook kijken als voetbalhator
pi_82682732
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 20:32 schreef kaasplankje het volgende:
Hoi!
[..]

Ik wil stiekum ook kijken als voetbalhator
doe maar hoor, je bent niet de enige
pi_82682865
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 20:20 schreef FutureFairytale het volgende:
het is toch verschrikkelijk!!!!!!
[..]
valt nog mee
  vrijdag 11 juni 2010 @ 20:38:52 #67
63722 z80
I fink you freaky
pi_82682877
morgen avond geen sterren eten
de dame heeft afgezegd, jammer.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_82682917
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 20:38 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

valt nog mee
ja als men overspel pleegt... steniging....brrrr.. de gewone bevolking die gooit; zijn allemaal ziek
pi_82682924
Oww.. das ook flauw Z
  vrijdag 11 juni 2010 @ 20:42:28 #70
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_82683031
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 20:38 schreef z80 het volgende:
Durfde FF niet met je?
Snap ik best, want je bent ook heel eng.
Poef.....gone! ©golfer
pi_82683100
quote:
balen.
Een andere vriend/vriendin die anders mee wil?
  vrijdag 11 juni 2010 @ 20:46:31 #72
63722 z80
I fink you freaky
pi_82683205
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 20:42 schreef golfer het volgende:

[..]

Durfde FF niet met je?
Snap ik best, want je bent ook heel eng.
ik zal de volgend keer maar geen foto sturen
  vrijdag 11 juni 2010 @ 20:47:08 #73
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_82683236
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 20:46 schreef z80 het volgende:

ik zal de volgend keer maar geen foto sturen
Poef.....gone! ©golfer
pi_82683244
jongens ik ben de boosdoener

ik stond reserve voor een optreden morgenmiddag en omdat er 2 zieken zijn uitgevallen heb ik gevraagd of ze eerst alsjeblieft anderen kon zoeken. shitte is dat het choreo is en er bijna geen meiden zijn die choreo kennen. nu is er nog maar 1 meisje en dan zou de boeking niet doorgaan, dus moet ik mee.
ik vind echt niet leuk, omdat ik net had beslist dat ik echt wel wilde ook al zou ik alleen gaan. en toen wilde Z wel mee

pi_82683367
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:19 schreef Laydina het volgende:

[..]

Een beetje wel

Heb veel gesproken met al m'n collegás (van ons eigen pand dan) en op het einde van de avond was iedereen wel beetje aangeschoten dus waren we allemaal wat aanhankelijker met elkaar haha.
Ik zou eerst niet blijven slapen op de kazerne omdat echt zowat iedereen had afgezegd, maar uiteindelijk wel even gekeken waar m'n bedje zou staan (want stond toch nog geserveerd).

We hadden een tafeltje waar twee mannen achterstonden om drank in te schenken. En 1 was een knul van 24 die wel leuk was. En blijkbaar vond hij mij ook leuk want we raakten aan de praat. In zijn pauze nog wat meer gepraat. En later ergens om een hoekje met elkaar staan zoenen

Andere collega's vroegen (die bleven slapen in een hotel) vroegen of ik nog mee ging stappen, dus ik zou sowieso blijven slapen in a'dam dus mijn terugrit maar afgezegd. En later met die drank jongen besproken dat ik bij hem bleef slapen De stad in was uiteindelijk geen succes en zijn we redelijk vroeg 1 uur bij drankjongen aangekomen. Sliep denk ik om 4 en om 6/7 was ik weer erg wakker.

gedoucht en naar het station gegaan en vanuit daar weer naar de kazerne, waar ik gelukkig een lift kon krijgen van een collega die was blijven slapen en met de auto was. en ik heel verstandig gisteravond nog even het nummer van gevraagd.

En wel gelachen met een marineman die een beetje om elke gewillige vrouw izjn handen sloeg en beetje flirte en ik in gesprek kwam met hem en ik hem gewoon eigenlijk de hele tijd uitlachte van hoe hij te werk ging.. en hij maar beetje onschuldig doen haha. PRobeerde het ook bij mij, maar hij had pech (verder zag hij er ook wel lekker uit)

Dat was het zo'n beetje.. wat een verhaal

Ow en miss montreal en Alain clark traden op, was ook wel leuk. En verder nog een dj en een klein bandje. Was goed geregeld en hadden lekker weer, warm en 1x een klein spatje regen, maar verder geen last gehad van regen of iets dergelijks
Go jij !
pi_82683451
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 20:49 schreef Braamyo het volgende:

[..]

Go jij !
pi_82683704
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:34 schreef Sunnythesun het volgende:

Gynaecologisch onderzoek wijst uit dat je helemaal niet hoeft te stoppen hoor. Je kan gewoon dat ding jaren doorslikken, bloeding wordt nl alleen nog maar kunstmatig opgewekt met pilgebruik.
Het 'schoont' niets of zoiets. Vraag maar eens aan je gyn
pi_82683755
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 20:57 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Gynaecologisch onderzoek wijst uit dat je helemaal niet hoeft te stoppen hoor. Je kan gewoon dat ding jaren doorslikken, bloeding wordt nl alleen nog maar kunstmatig opgewekt met pilgebruik.
Klopt ja.

De vraag is alleen of je de bloeding zelf onder controle wil hebben (mbt datum zeg maar)
pi_82683893
met de pi word je niet meer ongesteld hoorde ik. die bloeding is wat anders
pi_82683993
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 21:01 schreef FutureFairytale het volgende:
met de pi word je niet meer ongesteld hoorde ik. die bloeding is wat anders
Precies, kunstmatig.
Maar het blijft allemaal k*t dames
pi_82684016
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 21:03 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Precies, kunstmatig.
Maar het blijft allemaal k*t dames
ben je beter af zonder anti-conceptie?
  vrijdag 11 juni 2010 @ 21:05:11 #82
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_82684061
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 21:04 schreef FutureFairytale het volgende:

ben je beter af zonder anti-conceptie?
Ik wel.
Poef.....gone! ©golfer
pi_82684098
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 20:58 schreef Laydina het volgende:

[..]

Klopt ja.

De vraag is alleen of je de bloeding zelf onder controle wil hebben (mbt datum zeg maar)
Dat dus.. ik weet nu tenminste waar ik aan toe ben. Als ik doorslik niet.

Oh en ik heb geen gyn, nooit bij een geweest en zou niet weten hoe ik 'er aan een moet komen' zeg maar.. heb toch verder nergens last van of zo?

Oh, inmiddels lekker naar boven verhuisd met laptop, rose, bordje lekkers en een lief klein hondje Fijn Blue Murder kijken
pi_82684101
Ik zou niet zonder willen.. dan word ik namelijk weer ongesteld
pi_82684196
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 20:57 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Bluezz; ik bloed gewoon. na 0,5 week of na 1 week doorslikken. is dat gek?
pi_82684230
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 21:07 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Bluezz; ik bloed gewoon. na 0,5 week of na 1 week doorslikken. is dat gek?
Elk lichaam reageert anders. Een oud vriendin van mij die kon ook maar max een week doorslikken.
pi_82684259
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 21:05 schreef Laydina het volgende:
Ik zou niet zonder willen.. dan word ik namelijk weer ongesteld
ben benieuwd dat als je eenmaal weer ongesteld wordt; in hoe erge mate en hoe lang je het krijgt dan kun je denk constant luiers verwisselen
pi_82684260
Weet ik niet FF ben geen dok
pi_82684300
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 21:08 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

ben benieuwd dat als je eenmaal weer ongesteld wordt; in hoe erge mate en hoe lang je het krijgt dan kun je denk constant luiers verwisselen
dat denk ik niet.
Misschien in het begin wat erger, maar later wordt het wel normaal. Toen ik het spiraaltje net had gezet was het ook even erg en een maand lang. Maar ach dat was tijdelijk
pi_82684378
Nog een oranjefan al vind ie het volgens mij een beetje engig
pi_82684424
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 21:11 schreef Bluezz het volgende:
dat koppie!! 'Pappa, is niet heel leuk dit hoor!!'
pi_82684439
quote:
*ziet hand
*ziet kerel

denkt.. hmm grote hand
*ziet de baby beetje laat
pi_82684490
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 20:39 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

ja als men overspel pleegt... steniging....brrrr.. de gewone bevolking die gooit; zijn allemaal ziek
Ach, mijn chauffeur daar werd de cel ingegooid omdat hij een cassettebandje van shania twain had, met het originele hoesje. Daar staat ze op met blote armen, en dat mag zeker niet!
pi_82684493
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 21:12 schreef Sunnythesun het volgende:

dat koppie!! 'Pappa, is niet heel leuk dit hoor!!'
Nee
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 21:12 schreef Laydina het volgende:

*ziet hand
*ziet kerel

denkt.. hmm grote hand
*ziet de baby beetje laat
pi_82684503
quote:
Jammer Z
  vrijdag 11 juni 2010 @ 21:13:51 #96
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_82684518
Voorlopig heeft Suarez nog geen transfer weg bij Ajax verdiend.
Poef.....gone! ©golfer
pi_82684539
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 21:08 schreef Laydina het volgende:

[..]

Elk lichaam reageert anders. Een oud vriendin van mij die kon ook maar max een week doorslikken.
-gek iets-

[ Bericht 56% gewijzigd door FutureFairytale op 11-06-2010 21:32:35 ]
pi_82684638
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 21:13 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Ach, mijn chauffeur daar werd de cel ingegooid omdat hij een cassettebandje van shania twain had, met het originele hoesje. Daar staat ze op met blote armen, en dat mag zeker niet!
wat! je kunt gewoon niet naar dat land zonder in de cel gegooid te worden
moest hij lang zitten of 1 nacht?
pi_82684643
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 20:47 schreef FutureFairytale het volgende:
jongens ik ben de boosdoener

ik stond reserve voor een optreden morgenmiddag en omdat er 2 zieken zijn uitgevallen heb ik gevraagd of ze eerst alsjeblieft anderen kon zoeken. shitte is dat het choreo is en er bijna geen meiden zijn die choreo kennen. nu is er nog maar 1 meisje en dan zou de boeking niet doorgaan, dus moet ik mee.
ik vind echt niet leuk, omdat ik net had beslist dat ik echt wel wilde ook al zou ik alleen gaan. en toen wilde Z wel mee

Ik zie dit nu pas, jammer jongens
pi_82684673
Ik zou dan maar eerst naar de huisarts gaan en die laten kijken.
pi_82684684
quote:
haha aaaaah hoe hij kijkt
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 11 juni 2010 @ 21:18:33 #102
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_82684792
Saaie eerste helft
pi_82684795
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 21:13 schreef Den_Haag het volgende:

Zeg deel je nog ff oliebollen uit Haagje?
pi_82685036
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 21:16 schreef Laydina het volgende:
Ik zou dan maar eerst naar de huisarts gaan en die laten kijken.
als het nog een week blijft zitten misschien wel. of eerst naar de pedicure
  vrijdag 11 juni 2010 @ 21:27:37 #105
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_82685247
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 21:23 schreef FutureFairytale het volgende:

als het nog een week blijft zitten misschien wel. of eerst naar de pedicure
Ach, je kunt dit soort zaken natuurlijk veel beter eerst op een forum bespreken. Daar zitten immers altijd alle deskundigen.
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 11 juni 2010 @ 21:29:28 #106
63722 z80
I fink you freaky
pi_82685350
eindelijk windows7 binnen.
nu bezig om alle data veilig te stellen. (en is inmiddels klaar)
en we gaan beginnen met de install.
betekend wel dat ik nu met een laptop zit te werken.
pi_82685471
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 21:27 schreef golfer het volgende:

[..]

Ach, je kunt dit soort zaken natuurlijk veel beter eerst op een forum bespreken. Daar zitten immers altijd alle deskundigen.
ja haha nou kijk; hier zitten wel mensen met ervaringen. misschien dat iemand een idee had. ik ben nml bang dat de huisarts mij een aansteller vind.
pi_82686174
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 21:16 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

wat! je kunt gewoon niet naar dat land zonder in de cel gegooid te worden
moest hij lang zitten of 1 nacht?
Hij zat 3 dagen totdat de directeur van het bedrijf boos opbelde naar de politie waar zijn chauffeur was. De chauffeur had geluk dat de directeur een machtige man was, anders had hij gerust een paar maanden in de cel gezeten om daarna het land uitgetrapt te worden.
pi_82686368
DH waar blijven ze?
  vrijdag 11 juni 2010 @ 21:50:42 #110
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_82686446
Navond!

Beetje vermoeiende week. Zo maar eens apies.

Hier alles wel?
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_82686608
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 21:45 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Hij zat 3 dagen totdat de directeur van het bedrijf boos opbelde naar de politie waar zijn chauffeur was. De chauffeur had geluk dat de directeur een machtige man was, anders had hij gerust een paar maanden in de cel gezeten om daarna het land uitgetrapt te worden.
ongelooflijk.... daarna nooit meer een chauffeur daarnaartoe gestuurd hoop ik
pi_82686673
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 21:50 schreef Duderella het volgende:
Navond!

Hier alles wel?

ben met een schuin oog een saaie wedstrijd aan t kijken hopelijk gebeurt er nog iets. ga je gelijk slapen of nog ff tv kijken/wijntje drinken/lezen etc
pi_82686709
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 21:50 schreef Duderella het volgende:
Navond!

Hier alles wel?
Yups, druk gehad?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_82686742
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 21:49 schreef Bluezz het volgende:
DH waar blijven ze?
ik denk dat hij nergens oliebollen kan vinden
  vrijdag 11 juni 2010 @ 22:07:03 #115
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_82687383
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 21:55 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Yups, druk gehad?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zag het! Die wil later van de weeromstuit op ballet!
  vrijdag 11 juni 2010 @ 22:08:02 #116
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_82687431
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 22:07 schreef Duderella het volgende:

Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 11 juni 2010 @ 22:11:16 #117
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_82687651
Lekker voetjebal gekeken golfer? het is nu echt begonnen toch?
Wanneer moeten 'we'?
  vrijdag 11 juni 2010 @ 22:12:38 #118
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_82687726
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 22:11 schreef Duderella het volgende:
Lekker voetjebal gekeken golfer? het is nu echt begonnen toch?
Wanneer moeten 'we'?
Ja. Ik kijk nu nog. Tweede wedstrijd is bijna afgelopen.
We moeten maandagmiddag om 13:30 tegen Denemarken.
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 11 juni 2010 @ 22:13:55 #119
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_82687805
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 22:12 schreef golfer het volgende:

[..]

Ja. Ik kijk nu nog. Tweede wedstrijd is bijna afgelopen.
We moeten maandagmiddag om 13:30 tegen Denemarken.
Mooi, dan ben ik vrij.
Wat zijn die toeters irritant zeg? Wij zapten er straks even langs, maar ik vond het een irritant geluid.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 22:16:53 #120
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_82687985
Bluezzie, hoe is het met de zenuuuuuuuuuuwwheeeeen!
pi_82688069

Terug!
Het ging niet vreselijk, niet geweldig
  vrijdag 11 juni 2010 @ 22:20:56 #122
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_82688210
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 22:18 schreef LieLie het volgende:

Terug!
Het ging niet vreselijk, niet geweldig
Goed dus.
pi_82688283
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 22:20 schreef Duderella het volgende:

[..]

Goed dus.
Nou, matig.
pi_82688528
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 22:16 schreef Duderella het volgende:
Bluezzie, hoe is het met de zenuuuuuuuuuuwwheeeeen! [ afbeelding ]
Goehoeoeoeoed, geen lááás vááán
pi_82688563
jammer dat als men 10 man overhoudt ze met zn allen in het verdedigvak blijven staan. geeft volgens mij het grootste gevaar op een tegendoelpunt. in ieder geval, 1/11 verlies zou toch nog wel kunnen? dan kun je heus nog wel aanvallen
pi_82688564
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 22:07 schreef Duderella het volgende:

Nurejevje
pi_82688596
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 22:26 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Goehoeoeoeoed, geen lááás vááán
weten jullie al wat jullie voor kleine P. gaan koken?
  vrijdag 11 juni 2010 @ 22:29:51 #128
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_82688667
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 22:27 schreef FutureFairytale het volgende:
jammer dat als men 10 man overhoudt ze met zn allen in het verdedigvak blijven staan. geeft volgens mij het grootste gevaar op een tegendoelpunt. in ieder geval, 1/11 verlies zou toch nog wel kunnen? dan kun je heus nog wel aanvallen
Nee maar het was buitenspel na die corner toch? Ik bedoel, als dat geen Schwalbe was, eet ik mijn vulvavulva op!
pi_82688735
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 22:28 schreef FutureFairytale het volgende:

weten jullie al wat jullie voor kleine P. gaan koken?
Ja, avocadosoep
SPOILER
pi_82688744
ik ga zo naar bed... moet om 4 uur al weer op fotowergroepuitstapje.. wie verzint zo iets?
pi_82688746
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 22:29 schreef Duderella het volgende:

[..]

Nee maar het was buitenspel na die corner toch? Ik bedoel, als dat geen Schwalbe was, eet ik mijn vulvavulva op!
Ah, je bent een kenner
  vrijdag 11 juni 2010 @ 22:32:40 #132
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_82688795
Die wereldwijde Nike reclame met de muziek van thijs van leer en Jan Akkerman eronder.

Poef.....gone! ©golfer
pi_82688828
Ik moet dus maandag om zeven uur m'n bed uit, omdat 'men' om 12.00 uur klaar wil zijn op school want dan kunnen ze voetbal kijken
pi_82688840
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 22:32 schreef golfer het volgende:
Die wereldwijde Nike reclame met de muziek van thijs van leer en Jan Akkerman eronder.

die is heeeel erg tof!!! Hocus pocus!
pi_82688859
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 22:33 schreef LieLie het volgende:
Ik moet dus maandag om zeven uur m'n bed uit, omdat 'men' om 12.00 uur klaar wil zijn op school want dan kunnen ze voetbal kijken
7 uur.. dat is uitslapen
pi_82688861
quote:

[..]

buitenspel heb ik wel gezien, maar niet na een corner. er was wel schwalbe van Suarez, zoals je dat wel vaker van em ziet
  vrijdag 11 juni 2010 @ 22:34:14 #137
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_82688878
quote:

eet ik mijn vulvavulva op!
Mag ik meehappen?
Poef.....gone! ©golfer
pi_82688916
quote:
lekker toch dat je dan de middag vrij hebt?
op mijn zusjes school krijgen ze allemaal 40-minutenrooster zodat ze voetbal kunnen kijken
pi_82688935
quote:
Ik moet dus maandag om zeven uur m'n bed uit in de trein, omdat 'men' om 12.00 uur klaar wil zijn op school want dan kunnen ze voetbal kijken
pi_82688952
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 22:31 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ja, avocadosoep
SPOILER
hehe
aaah een quiche goeie keuze
pi_82688975

leuk weekendje voor de boeg, morgen een meeting in Den Haag (nee niet MET Den Haag ) en zondag een meeting in Rotterdam (dierentuin )
pi_82689047
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 22:36 schreef Memento-Mori het volgende:

leuk weekendje voor de boeg, morgen een meeting in Den Haag (nee niet MET Den Haag ) en zondag een meeting in Rotterdam (dierentuin )
heb ik nou verkeerd gelezen of hebben jullie vandaag gemeet?
pi_82689078
Truste allemaal!! Zij die zo meteen al weer op moeten groeten u
pi_82689108
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 22:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Veel plezier!
pi_82689157
quote:
oei, slaap zacht!!
pi_82689203
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 22:35 schreef FutureFairytale het volgende:

hehe
aaah een quiche goeie keuze
Ja door die vroege soundcheck eten we al om 5 uur En dit is lekker makkelijk. Heb nu ook het zelfgemaakte korstdeeg ontdekt ipv bladerdeegplakjes dus het wordt mmmmm van bloesa
pi_82689222
quote:
Sterkte meissie en veel plezier
pi_82689425
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 22:37 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

heb ik nou verkeerd gelezen of hebben jullie vandaag gemeet?
hij was niet op mn werk iig nee
pi_82689527
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 22:45 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

hij was niet op mn werk iig nee
oh want hij postte begin van de avond; straks maar even naar Memo
pi_82689588
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 22:40 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ja door die vroege soundcheck eten we al om 5 uur En dit is lekker makkelijk. Heb nu ook het zelfgemaakte korstdeeg ontdekt ipv bladerdeegplakjes dus het wordt mmmmm van bloesa
korstdeeg is stukken lekkerder dan bladerdeegplakjes
vult ook goed quiche, vooral een Lorraine.. poeh
pi_82689663
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 22:48 schreef FutureFairytale het volgende:

korstdeeg is stukken lekkerder dan bladerdeegplakjes
vult ook goed quiche, vooral een Lorraine.. poeh
Er gaan uitgebakken plakjes ontbijtspek op het deeg waar parmezaan in zit , dan een mix van ger kaas, champ, prei, rode ui, eieren & ham eroverheen en it. kruiden. Het is een heel luchtige quiche maar de eerste uren hebben we vast geen trek
  vrijdag 11 juni 2010 @ 22:52:23 #152
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_82689775
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 22:33 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

buitenspel heb ik wel gezien, maar niet na een corner. er was wel schwalbe van Suarez, zoals je dat wel vaker van em ziet
Ja, die is er berucht om hè? Komt door die loepzuivere hamstring. En dat op links hè? Maar goed, zo lang ze 4-5-4 blijven spelen, kun je van de linksback geen passes verwachten. Maakt het voetbal er niet mooier op. Misschien toch die middenstipregel weer invoeren? Ik weet het niet...

Ik ga er een nachtje over apen. Dag allemaal!
pi_82689814
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 22:47 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

oh want hij postte begin van de avond; straks maar even naar Memo
dan bedoelde hij richting MeMo, want hij studeert in de buurt van Utrecht , breukelen
pi_82689820
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 22:49 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Er gaan uitgebakken plakjes ontbijtspek op het deeg waar parmezaan in zit , dan een mix van ger kaas, champ, prei, rode ui, eieren & ham eroverheen en it. kruiden. Het is een heel luchtige quiche maar de eerste uren hebben we vast geen trek
klinkt als een extra gevulde Lorraine
is goed, want dan hoeft P. met zn dieet na je concert niet naar de Turk
pi_82689857
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 22:52 schreef Duderella het volgende:

[..]

Ja, die is er berucht om hè? Komt door die loepzuivere hamstring. En dat op links hè? Maar goed, zo lang ze 4-5-4 blijven spelen, kun je van de linksback geen passes verwachten. Maakt het voetbal er niet mooier op. Misschien toch die middenstipregel weer invoeren? Ik weet het niet...

wat aap jij de laatste tijd vroeg, gaat het wel goed met je?
  vrijdag 11 juni 2010 @ 22:54:14 #156
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_82689862
quote:

Dag lieve voetbalkenner. Slaap lekker.
Poef.....gone! ©golfer
pi_82689893
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 22:53 schreef FutureFairytale het volgende:

Wat dacht je van mijn dieet
Na het concert van ons komt er nog een toetje met Soul Conspiracy, dus dat ga ik ook lekker kijken/uitzweten met een biertje in de hand
pi_82689912
quote:

[..]

hehe ik hoop dat je leukere dromen hebt. en idd ja, Suarez is berucht om zijn Schwalbes en altijd met 1 hand omhoog...dat scheidsrechters dat niet doorkrijgen.. ik denk dat ze 3-4-3 spelen, anders heb je een 14-tal
slaap lekker vrouw
pi_82689920
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 22:54 schreef Memento-Mori het volgende:

Ken jij de bonobo
  vrijdag 11 juni 2010 @ 22:56:37 #160
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_82689976
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 22:53 schreef FutureFairytale het volgende:

Eigenlijk wilde ik een 5-gangen diner in elkaar zetten voor P., maar die stomme soundcheck van B. begint geloof ik al om Sesamstraattijd, dus wordt het iets eenvoudigers.

Na afloop van het optreden kunnen we nog altijd naar de shoarmaboer.
Poef.....gone! ©golfer
pi_82689982
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 22:54 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Wat dacht je van mijn dieet
Na het concert van ons komt er nog een toetje met Soul Conspiracy, dus dat ga ik ook lekker kijken/uitzweten met een biertje in de hand
oh gezellig, met zn allen toetje eten
heeft je keel wel nodig van
pi_82690055
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 22:56 schreef golfer het volgende:

[..]

Eigenlijk wilde ik een 5-gangen diner in elkaar zetten voor P., maar die stomme soundcheck van B. begint geloof ik al om Sesamstraattijd, dus wordt het iets eenvoudigers.

Na afloop van het optreden kunnen we nog altijd naar de shoarmaboer.
Breng Bluezz en P. nou niet in de verleiding!
  vrijdag 11 juni 2010 @ 22:59:46 #163
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_82690130
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 22:54 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

Ik moet tot mijn schrik soms heel hard werken voor mijn geld en dan ben ik meteen van de kaart.
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 22:55 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ken jij de bonobo
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 22:54 schreef golfer het volgende:

[..]

Dag lieve voetbalkenner. Slaap lekker.
Dag ouwe gek.
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 22:55 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

hehe ik hoop dat je leukere dromen hebt. en idd ja, Suarez is berucht om zijn Schwalbes en altijd met 1 hand omhoog...dat scheidsrechters dat niet doorkrijgen.. ik denk dat ze 3-4-3 spelen, anders heb je een 14-tal
slaap lekker vrouw
Fijn dat ik even met iemand écht goed over dat gouwe spelletje kan praten. De meeste mensen lullen maar wat, is mijn ervaring.

Trusten!
pi_82690270
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 22:59 schreef Duderella het volgende:

[..]

Ik moet tot mijn schrik soms heel hard werken voor mijn geld en dan ben ik meteen van de kaart.
[..]

[..]

Dag ouwe gek.
[..]

Fijn dat ik even met iemand écht goed over dat gouwe spelletje kan praten. De meeste mensen lullen maar wat, is mijn ervaring.

Trusten!
o jee nou zorg dan maar goed voor jezelf.
Slaap lekker
  vrijdag 11 juni 2010 @ 23:10:18 #165
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_82690591
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 22:59 schreef Duderella het volgende:

Dag ouwe gek.

Poef.....gone! ©golfer
pi_82690859
Wanneer is die voetbalgekte eigenlijk weer voorbij?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 11 juni 2010 @ 23:17:17 #167
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_82690898
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 23:16 schreef Isabeau het volgende:
Wanneer is die voetbalgekte eigenlijk weer voorbij?
Over nu nog 62 wedstrijden en 1 maand.
Poef.....gone! ©golfer
pi_82690976
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 23:17 schreef golfer het volgende:

Over nu nog 62 wedstrijden en 1 maand.
ok, nog 60 te gaan, of nog 62?

Ik heb er al 2 half gezien....vrees dat Ross' woordenschat over een maand is uitgebreid met 'doelpunt/buitenspel/voorzet/zijlijn/doel/scheidsrechter' etc
pi_82691098
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 23:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb er al 2 half gezien....vrees dat Ross' woordenschat over een maand is uitgebreid met 'doelpunt/buitenspel/voorzet/zijlijn/doel/scheidsrechter' etc
hahaha dan kan ie makkelijk met mannen de kroeg in

ik ga ook slapen.. welterusten voor straks!
pi_82691226
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 23:21 schreef FutureFairytale het volgende:

hahaha dan kan ie makkelijk met mannen de kroeg in

Slaap lekker!
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 11 juni 2010 @ 23:29:26 #171
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_82691421
Thuis . Was gezellig voetbal kijken bij pa .
  vrijdag 11 juni 2010 @ 23:29:45 #172
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_82691441
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 23:21 schreef FutureFairytale het volgende:

Slaap lekker, meissie.
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 11 juni 2010 @ 23:30:20 #173
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_82691466
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 23:18 schreef Isabeau het volgende:

Nu nog 62 er zijn er van de 64 al 2 gespeeld.
Poef.....gone! ©golfer
pi_82691537
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 23:30 schreef golfer het volgende:

Nu nog 62 er zijn er van de 64 al 2 gespeeld.
En is de finale dan 11 juli? (ik weet het, ik kan dit vast zo allemaal opzoeken, maar jij weet het gewoon uit je hoofd )
  vrijdag 11 juni 2010 @ 23:33:09 #175
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_82691581
Inderdaad, 11 juli de finale in hetzelfde stadion waar vandaag de opening was.
Poef.....gone! ©golfer
pi_82691607
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 23:33 schreef golfer het volgende:
Inderdaad, 11 juli de finale in hetzelfde stadion waar vandaag de opening was.
en wie moeten dan spelen?
  vrijdag 11 juni 2010 @ 23:34:46 #177
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_82691641
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 23:33 schreef Memento-Mori het volgende:

en wie moeten dan spelen?

Ik voorspel Argentinie en Spanje.
Poef.....gone! ©golfer
pi_82691849
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 23:34 schreef golfer het volgende:

Ik voorspel Argentinie en Spanje.
Je weet ècht alles!
  vrijdag 11 juni 2010 @ 23:39:52 #179
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_82691890
Heb trouwens weer 2 films binnen gehengeld en op DVD gebrand.
Greenzone en
Ondine

Had nog op de plank liggen Remember me en
Ajami.
Dus nu even bedenken welke we er als nachtfilm ingooien.
Poef.....gone! ©golfer
pi_82691900
Scheidsrechter lijkt me best een lastig woord voor een Ross
Ik heb het vermoeden dat ik de aankomende maand zomaar heel veel boeken uit ga lezen van mijn nieuwe stapel
pi_82692022
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 23:40 schreef Bluezz het volgende:
Scheidsrechter lijkt me best een lastig woord voor een Ross
Ik heb het vermoeden dat ik de aankomende maand zomaar heel veel boeken uit ga lezen van mijn nieuwe stapel
Scheidsrechter is zeg maar het Nederlands voetbalexamenwoord

Volgens mij is het maandagmiddag heel prettig winkelen, of naar de sauna gaan, of de Efteling, of.... etc
pi_82692092
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 23:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Scheidsrechter is zeg maar het Nederlands voetbalexamenwoord

Volgens mij is het maandagmiddag heet prettig winkelen, of naar de sauna gaan, of de Efteling, of.... etc
oeh sauna! goed idee
pi_82692214
Onze sauna heeft zelfs kortingsacties op de dagen dat het Nederlands elftal speelt

Ik ben ooit tijdens een kwartfinale EK oid waarin Nederland speelde naar de bioscoop gegaan. Waren met zo'n 20 mensen (nog best veel eigenlijk) en toen gingen ze in de bioscoop over de luidsprekers de voetbalstand doorgeven Ik (en ik denk iedereen die daar zat) was het voetbal aan het ontlopen!
pi_82692335
de sauna is hier maandags dicht althans de sauna waar ik een entreevoucher van heb gekocht via mycitydeal
  vrijdag 11 juni 2010 @ 23:51:32 #185
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_82692449
Sauna.
Wil ik echt weer eens binnenkort doen. Is alweer zeker 2 jaar geleden voor het laatst.
Mogen kleine dikbuikige mannen ook tegenwoordig naar de sauna?
Poef.....gone! ©golfer
pi_82692504
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 23:51 schreef golfer het volgende:
Mogen kleine dikbuikige mannen ook tegenwoordig naar de sauna?
ja
pi_82692526
Dinsdag nog voor het laatst geweest en wss zondag weer.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 23:55:01 #188
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_82692610
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 23:53 schreef Laydina het volgende:
Dinsdag nog voor het laatst geweest en wss zondag weer.
lekker hoor.
Ben jij trouwens ooit nog naar die Hamamachtige Turkse tent geweest, waar je verplicht een soort lendendoek moest dragen?
Poef.....gone! ©golfer
pi_82692663
mijn ouders gaan ook iedere week naar de sauna (en paps zelfs nog vaker want ook in de sportschool)
pi_82692669
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 23:55 schreef golfer het volgende:

[..]

lekker hoor.
Ben jij trouwens ooit nog naar die Hamamachtige Turkse tent geweest, waar je verplicht een soort lendendoek moest dragen?
Yup paar weken terug.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 23:57:49 #191
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_82692744
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 23:56 schreef Laydina het volgende:

Yup paar weken terug.
Was het wat?
Lijkt mij niet echt lekker zweten zo' n lap om je heen.
Poef.....gone! ©golfer
pi_82692818
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 23:57 schreef golfer het volgende:

[..]

Was het wat?
Lijkt mij niet echt lekker zweten zo' n lap om je heen.
Wij waren er toen er niemand was, dus lekker alleen met z'n tweetjes. En daardoor mochten we ook wel alleen in bikini. Dus dat ding niet om gehad. Opzich is het niet erg, maar zonder is wel net fijner.

en verder was het een leuke dag Zijn er 5 uur geweest
  zaterdag 12 juni 2010 @ 00:01:24 #193
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_82692914
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 23:59 schreef Laydina het volgende:

met massage enzo?
Poef.....gone! ©golfer
pi_82692970
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 00:01 schreef golfer het volgende:

[..]

met massage enzo?
Eerst een scrubmassage en zeepritueel van een klein half uurtje. En later nog een oliemassage van 20 minuten ofzo.
  zaterdag 12 juni 2010 @ 00:03:33 #195
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_82693007
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 00:02 schreef Laydina het volgende:

Eerst een scrubmassage en zeepritueel van een klein half uurtje. En later nog een oliemassage van 20 minuten ofzo.
Oh, das wel lekker, lijkt mij.
Poef.....gone! ©golfer
pi_82693022
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 00:03 schreef golfer het volgende:

[..]

Oh, das wel lekker, lijkt mij.
Ja was zeer lekker
pi_82693070
Ik ga liever zwemmen dan naar een sauna
pi_82693095
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 23:59 schreef Laydina het volgende:

Wij waren er toen er niemand was, dus lekker alleen met z'n tweetjes. En daardoor mochten we ook wel alleen in bikini. Dus dat ding niet om gehad. Opzich is het niet erg, maar zonder is wel net fijner.

5 uur
pi_82693303
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 00:05 schreef Bluezz het volgende:

[..]

5 uur

telkens beetje gewisseld tussen stoomcabine, finse sauna, even in het bad, scrub en zeepritueel, toen wat fruit gegeten en gezeten, daarna de massage en toen weer die stoomcabine, finse suana, het water in. Gezellig kletsen. En zo kom je de tijd wel door
pi_82693786
avond
pi_82693799
hi
pi_82693903
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 16:10 schreef Den_Haag het volgende:
straks weer eens naar MeMo

Hebben ze eindelijk de declaratie van week 18 en 20 uitbetaald. Vergeten ze voor het gemak de 500 euro van week 19
waar was je?
pi_82694034

Gefeliciteer DH'tje

[ Bericht 0% gewijzigd door Memento-Mori op 12-06-2010 00:37:28 ]
pi_82694071
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 00:23 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

waar was je?
Je deed de deur niet open
En thanx
pi_82694131
verkeerde deur waar je geweest bent dan
pi_82694154
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 00:30 schreef Memento-Mori het volgende:
verkeerde deur waar je geweest bent dan
jij had het nummer doorgegeven.
pi_82694185
liegenaar
  zaterdag 12 juni 2010 @ 00:45:37 #208
291153 Zokunen
Zokalishous
pi_82694671
Boos op me zelf had nog geen afspraak gemaakt en ben dus ook niet gegaan. :S
Was er in m'n hoofd zo klaar voor gisteren, maar ik heb dus "gewoon" 4 uur in het OV gezeten.
Het bellen wou gewoon niet.... en nu weer terug bij af.

Wel lekker gegeten though! Moeders had een heeeel lekkere groentesoep gemaakt, en dat met een bammetje "mjam".
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 12 juni 2010 @ 00:56:56 #209
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_82695062
DH gefeli
pi_82695556
Gefeliciteerd DH! Voor jou een paar rollebollende hockeymeisjes

En Zokunen, maandag bellen hoor! Je niet laten verlammen door dit
  zaterdag 12 juni 2010 @ 01:19:23 #211
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_82695667
Ouwe D_H lul!
van harte he!
Poef.....gone! ©golfer
pi_82695684
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 00:45 schreef Zokunen het volgende:
Was er in m'n hoofd zo klaar voor gisteren, maar ik heb dus "gewoon" 4 uur in het OV gezeten.

Wel lekker gegeten though! Moeders had een heeeel lekkere groentesoep gemaakt, en dat met een bammetje "mjam".
Geeeeeen idee waar dit over gaat maar dat zal met teruglezen te maken hebben gok ik.

Verder DH, ook geen idee waarom je niet op mijn posts reageert maar toch gefeliciteerd
  zaterdag 12 juni 2010 @ 01:32:07 #213
291153 Zokunen
Zokalishous
pi_82695932
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 01:20 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Geeeeeen idee waar dit over gaat maar dat zal met teruglezen te maken hebben gok ik.

Verder DH, ook geen idee waarom je niet op mijn posts reageert maar toch gefeliciteerd
Had met mezelf afgesproken om naar de huisarts te gaan. Zelfs verzonnen dat ik vandaag een tentamen had.
Heb 2 knobbeltjes 1 in de buurt van mn middenrif en 1 onder mn rechter rib. Hierdoor zit ik in een *** all state atm, Maar ik durf gewoon niet naar de dokter te gaan, en ik had het voor gisteren/vandaag echt geplanned, maar ik durfde het toch niet.

Ik kan/wil het mn ma/pa/zus op dit moment niet als last meegeven en ben heel introvert, vandaag had ik een kans om zonder iemand te informeren naar de dokter te gaan, maar volgende week is er weer een dag

Maarja, dan ben ik prolly weer te laf.... Ik ga het iig weer proberen.
  zaterdag 12 juni 2010 @ 01:40:27 #214
291153 Zokunen
Zokalishous
pi_82696091
OH en DH gefeli!

Ik ga nu pitten, wekker gaat weer over 4 uur :S
pi_82696711
.

[ Bericht 52% gewijzigd door Blues op 12-06-2010 02:34:21 ]
pi_82697674
Goede morgen allemaal. Voor het eerst niet slecht geslapen deze week

D_H gefeliciteerd, op dat je maar een grote jongen mag worden (in de lengte that is).
pi_82697695
goeiemorgen. gefeliciteerd D-H. Zie je wel dat t geen pijn doet?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_82697706
Thanx allemaal

Bluezzzzzz, mis ff waar ik op had moeten reageren
pi_82697963
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 07:28 schreef Den_Haag het volgende:
Thanx allemaal

Bluezzzzzz, mis ff waar ik op had moeten reageren
goeiemorgen! van harte gefeliciteerd !! ga je t groots vieren vandaag?
pi_82697972
flierp
en gefelici DH!
pi_82697977
Goedemorgen! Ik ga naar bed

Maak er een leuke dag van, DH!
pi_82697984
Even gefrustreerd reageren:

dood aan alle kut kinderen die kauwgom overal plakken... mijn pantalon zit best behoorlijk onder die tering zooi wel meeste eraf en hopen dat de stomerij de rest er nog af kan krijgen... maar echt
pi_82698058
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 08:42 schreef cybermans het volgende:

dood aan alle kut kinderen die kauwgom overal plakken... mijn pantalon zit best behoorlijk onder die tering zooi wel meeste eraf en hopen dat de stomerij de rest er nog af kan krijgen... maar echt
kut zeg, maar het komt er wel van af!
ik word hier gek van kinderen. gisteren om 8.30u toeterden ze met vuvuzela's en vanochtend loopt er één de hele tijd op een fluitje te blazen
  zaterdag 12 juni 2010 @ 08:58:33 #224
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_82698068
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 08:41 schreef Isabeau het volgende:
Slaap zacht Isa!
quote:
[ afbeelding ]
+1 feli D_H
pi_82698152
Feli DH
pi_82698170
Ik vind vuvuzela wel een 'woord van het jaar' woord

En hier naast me net: 'auto, mooie auto, nog een auto, ook mooie auto, nog een auto enz enz...'
Dus ik: File!
Leander:
Ik: file! Een lange rij auto's is een file.

En nu is het 'file file file, ogge auto, file...'

Geen verbetering
pi_82698192
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 08:41 schreef Isabeau het volgende:

[ afbeelding ]
Leuke foto van jezelf Isa
pi_82698197
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 08:39 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

goeiemorgen! van harte gefeliciteerd !! ga je t groots vieren vandaag?
Niet groot maar wel gezellig
pi_82698201
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 08:42 schreef cybermans het volgende:

Balen Cyber. Bevriezen kunnen ze meestal wel. Gaat het er wel wat af.
pi_82698211
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 09:09 schreef freecell het volgende:
Ik vind vuvuzela wel een 'woord van het jaar' woord

En hier naast me net: 'auto, mooie auto, nog een auto, ook mooie auto, nog een auto enz enz...'
Dus ik: File!
Leander:
Ik: file! Een lange rij auto's is een file.

En nu is het 'file file file, ogge auto, file...'

Geen verbetering
echt schattig dat gebrabbel van hele kleine kinderen

toet toet
pi_82698214
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 09:13 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Balen Cyber. Bevriezen kunnen ze meestal wel. Gaat het er wel wat af.
spiritus heb ik het meeste mee weg gekregen... was te dun voor bevriezen
pi_82698227
in de trein, op naar het werk. bleh

DH gefeliciteerd! (ik ken de zoensmiliecode niet)
pi_82698246
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 09:16 schreef LieLie het volgende:

= : *
pi_82698248
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 09:16 schreef LieLie het volgende:

: *
pi_82698260
pi_82698282
ik kon trouwens wel mishandeld zijn, zo zien m'n armen er uit. leuke sport dat volleybal
pi_82698288
Feli D_H

En een goedemorgen aan de rest van de CUL-lers
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_82698376
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 09:21 schreef LieLie het volgende:
ik kon trouwens wel mishandeld zijn, zo zien m'n armen er uit. leuke sport dat volleybal
mooie blauwe plekken?
pi_82698451
Feli DH!!

heb er al een halve dag op zitten inmiddels. Maar het was de moeite waard, heb een paar erg mooie foto's geschoten!! Zo ff door photoshop halen en dan mogen jullie even mee kijken
pi_82698576
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 09:37 schreef Sunnythesun het volgende:
heb er al een halve dag op zitten inmiddels. Maar het was de moeite waard, heb een paar erg mooie foto's geschoten!! Zo ff door photoshop halen en dan mogen jullie even mee kijken
Ben jij gewoon vroeg opgestaan om foto's te maken Lekker Ik kwam vannacht om 01:00 uur thuis, ging om 2 uur naar bed en om 8:30 was ik de katten zo ongelooflijk zat he Die beesten waren volop aan het spelen........op mijn bed
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_82698590
Voorproefje:

de leukste foto van vanochtend:

en de mooiste 2 wat mij betreft

Straks met de rest verder.. nu eerst koffie

@ Peter: ja, om half 5 vertrokken we vanuit Nijverdal met z'n 7nen. Was vroeg maar tof. Erg mooi natuurgebied waar we waren.
pi_82698630
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 09:49 schreef Sunnythesun het volgende:
Voorproefje:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

@ Peter: ja, om half 5 vertrokken we vanuit Nijverdal met z'n 7nen. Was vroeg maar tof. Erg mooi natuurgebied waar we waren.
die bovenste iets teveel lucht naar mijn idee... voordat ik naar beneden scrollde had ik dee dat het een grijs vlak van niet laden was :S

de onderste
pi_82698657
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 09:52 schreef cybermans het volgende:

[..]

die bovenste iets teveel lucht naar mijn idee... voordat ik naar beneden scrollde had ik dee dat het een grijs vlak van niet laden was :S

de onderste
Ik heb de foto's vrij groot gelaten, maar in een webbrowser betekent dat een beetje scrollen ja.. Als geheel is de foto wat mij betreft goed in balans..
  zaterdag 12 juni 2010 @ 09:55:36 #244
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_82698671
D_H: welkom in de wereld van de dertigers, daar waar je je jeugdige onzekerheden en idealen hebt ingeruild voor zelfkennis en cynisme, maar gelukkig nog steeds los kunt gaan zo vaak je wilt, zeker omdat je het kunt betalen
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_82698764
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 09:55 schreef TAV74 het volgende:
D_H: welkom in de wereld van de dertigers, daar waar je je jeugdige onzekerheden en idealen hebt ingeruild voor zelfkennis en cynisme, maar gelukkig nog steeds los kunt gaan zo vaak je wilt, zeker omdat je het kunt betalen
Verandert dus niks

Sunny, tweede foto
pi_82698796
quote:
Voorproefje:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Fraai
  zaterdag 12 juni 2010 @ 10:06:20 #247
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_82698808

Gefeliciteerd DH

Hier is het een beetje grauw weer, bij jou hopelijk beter

Confidence through competence
pi_82698809
Zo een op naar the hague city, shoppen
  zaterdag 12 juni 2010 @ 10:07:34 #249
55709 Stereotomy
pi_82698828
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 00:45 schreef Zokunen het volgende:

Bellen kan een bitch zijn

Probeer het de volgende keer wel te doen Zokunen, het is nooit 'te laat'
pi_82698868
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 10:03 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Verandert dus niks

Sunny, tweede foto
dat is mijn favoriet van vandaag
pi_82698936
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 10:10 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

dat is mijn favoriet van vandaag
Kan ik me voorstellen Welk objectiefje heb je gebruikt?
pi_82698992
>FOT
pi_82699003
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 10:18 schreef Memento-Mori het volgende:
>FOT
Na alle dieetperikelen, politiek en voetbal Bekijk het maar En anders krijg je ook geen plaatjes vna Candy in haar korte jurkje Candy was gisteravond echt candy
pi_82699028
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 10:18 schreef Memento-Mori het volgende:
>FOT
sta jezelf in FOT?
pi_82699045
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 10:06 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]

Gefeliciteerd DH

Hier is het een beetje grauw weer, bij jou hopelijk beter

hier wel zon maar zit in college
pi_82699055
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 10:19 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Na alle dieetperikelen, politiek en voetbal Bekijk het maar En anders krijg je ook geen plaatjes vna Candy in haar korte jurkje Candy was gisteravond echt candy
Denk je dat ik geinteresseerd ben in candy met een kort jurkje? doe mij maar een lekkere kerel heur, candy en jurkjes kunnen me gestolen worden
pi_82699065
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 10:21 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

hier wel zon maar zit in college
ik hoop dat er in je hometown ook zon is
pi_82699079
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 10:20 schreef cybermans het volgende:

[..]

sta jezelf in FOT?
nee
pi_82699087
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 10:23 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

nee
pi_82699114
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 10:22 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

Denk je dat ik geinteresseerd ben in candy met een kort jurkje? doe mij maar een lekkere kerel heur, candy en jurkjes kunnen me gestolen worden
pi_82699144
ik ben weg , dag popjes
pi_82699153
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 10:26 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben weg , dag popjes
pi_82699167
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 10:26 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben weg , dag popjes
Doei Succes en zo of zo
pi_82699212
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 10:15 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Kan ik me voorstellen Welk objectiefje heb je gebruikt?
De 24-70 f2.8 Die is zo veel veelzijdiger dan ik in eerste instantie dacht! Echt super. Het is nog net geen macro, maar ik kan zeer dicht op het onderwerp en hij is mega helder en scherp
pi_82699222
Mogguh hobje
  zaterdag 12 juni 2010 @ 10:31:10 #266
55709 Stereotomy
pi_82699242
Zodadelijk toch maar even zwemmen voor de broodnodige beweging...
  zaterdag 12 juni 2010 @ 10:31:26 #267
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_82699247
quote:
Voorproefje:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Oh die tweede! Echt schitterend!!
  zaterdag 12 juni 2010 @ 10:31:31 #268
55709 Stereotomy
pi_82699249
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 10:30 schreef cybermans het volgende:
Mogguh hobje
> Twitter
pi_82699272
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 10:22 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

ik hoop dat er in je hometown ook zon is
hometown heeft zon.
en heb ik net gisteren de strandtent afgezegd voor het verjaardag vieren. Maar ja, nu de sushi-tent geregeld.
pi_82699291
Hi Sunny, ook ik vind de 2e foto het mooist. het beestje staat er in zn geheel op met een mooie grasachtergrond
ben je nu moe van het korte nachie slaap?
pi_82699315
SPOILER
zo ga ik me nieuwe slaapkamer maar inrichten
  zaterdag 12 juni 2010 @ 10:34:22 #272
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_82699321
Wij gaan vandaag tenten bekijken.
In zo'n hal.

Ik verheug me erop als een klein kind.

O en feli D_H. Wijsheid komt met de jaren.
  zaterdag 12 juni 2010 @ 10:35:09 #273
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_82699336
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 10:34 schreef cybermans het volgende:
SPOILER
Die paneelluiken!
pi_82699340
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 10:34 schreef Duderella het volgende:
Wij gaan vandaag tenten bekijken.
In zo'n hal.

Ik verheug me erop als een klein kind.

O en feli D_H. Wijsheid komt met de jaren.
helemaal naar Uden?
pi_82699394
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 10:34 schreef cybermans het volgende:
SPOILER
die meid is net 13
  zaterdag 12 juni 2010 @ 10:37:42 #276
55709 Stereotomy
pi_82699406
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 10:37 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

die meid is net 13
Jij ook
  zaterdag 12 juni 2010 @ 10:38:05 #277
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_82699420
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 10:35 schreef cybermans het volgende:

[..]

helemaal naar Uden?
Nee joh, naar Roden. Naar De Vrijbuiter (op ons lijf geschreven )

Ben benieuwd of ze ook handige inklapbare vaatwassers hebben.
  zaterdag 12 juni 2010 @ 10:39:01 #278
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_82699438
Steer ik wil je ook volgen op twitter en ik heb één of ander vaag account, maar hoe vind ik je dan?
pi_82699462
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 10:37 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Jij ook
dankje, zie ik er nog zo jong uit
  zaterdag 12 juni 2010 @ 10:40:01 #280
55709 Stereotomy
pi_82699469
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 10:39 schreef Duderella het volgende:
Steer ik wil je ook volgen op twitter en ik heb één of ander vaag account, maar hoe vind ik je dan?
Door een PM met je tieten te sturen, natürlich.
pi_82699568
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 10:33 schreef FutureFairytale het volgende:
Hi Sunny, ook ik vind de 2e foto het mooist. het beestje staat er in zn geheel op met een mooie grasachtergrond
ben je nu moe van het korte nachie slaap?
Valt mee.. maar ik zal straks wel ff instorten denk ik hoor..
  zaterdag 12 juni 2010 @ 10:44:18 #282
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_82699569
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 10:40 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Door een PM met je tieten te sturen, natürlich.
  zaterdag 12 juni 2010 @ 10:45:23 #283
55709 Stereotomy
pi_82699599
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 10:44 schreef Duderella het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
pi_82699772
Sunny Ik heb niks met fotografie (sorry jongens ) maar dit is echt prachtig
pi_82699776
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 10:29 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

De 24-70 f2.8 Die is zo veel veelzijdiger dan ik in eerste instantie dacht! Echt super. Het is nog net geen macro, maar ik kan zeer dicht op het onderwerp en hij is mega helder en scherp
Nice
pi_82699820
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 10:51 schreef freecell het volgende:
Sunny Ik heb niks met fotografie (sorry jongens ) maar dit is echt prachtig
Thanx FC!!

Ik ben nu de rest aan het uploaden. Zal zo ff een linkje naar een diavoorstellinkje neerzetten
pi_82699849
Tijd voor ontbijt denk ik En dan over een uurtje of 2 maar eens kijken naar een warme lunch en weer gezellig brood mee voor vanavond Deel 2 van de lol. Ik hoop alleen dat het vanavond iets leuker wordt dan gister OF ik heb niet goed gekeken OF ze hebben dit jaar weinig verrassende acts binnen gehaald. Heel veel traditionele pingeljazz en van die softe zangeressen ook leuk, maar niet om uitgebreid naar te blijven staan luisteren
pi_82699933
mijn huis was trouwens heel leuk versiert met ballonnen en slingers met daarop 30
  zaterdag 12 juni 2010 @ 11:00:05 #289
55709 Stereotomy
pi_82699959
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 10:59 schreef Den_Haag het volgende:
mijn huis was trouwens heel leuk versiert met ballonnen en slingers met daarop 30
lieve toverfee
pi_82699993
saai hier!!!
pi_82700017
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 11:00 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

lieve toverfee
pi_82700039
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 10:59 schreef Den_Haag het volgende:
Tof
pi_82700159
grappig, een docent van journalistiek aan de kassa

en dude! wij hebben de mooiste tent van de vrijbuijter op te zetten als koepeltentje, maar 5-persoons en heel veel ruimte voor 2
  zaterdag 12 juni 2010 @ 11:09:36 #295
55709 Stereotomy
pi_82700180
Mooi sunny!! Ziet er alleen héél erg vroeg uit.
pi_82700183
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 11:03 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Tof
zeker
pi_82700213
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 11:04 schreef Sunnythesun het volgende:
Junnerkoeland voor dag en dauw
toffe fotos

maar dat je gelijk dan weer commentaar op iemands reet gaat hebben
pi_82700253
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 11:04 schreef Sunnythesun het volgende:
Junnerkoeland voor dag en dauw
  zaterdag 12 juni 2010 @ 11:14:56 #299
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_82700292
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 11:08 schreef LieLie het volgende:
grappig, een docent van journalistiek aan de kassa

en dude! wij hebben de mooiste tent van de vrijbuijter op te zetten als koepeltentje, maar 5-persoons en heel veel ruimte voor 2
WIE?

Met dat je erin kunt zitten? (In de tent)
pi_82700305
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 11:11 schreef cybermans het volgende:

[..]

toffe fotos

maar dat je gelijk dan weer commentaar op iemands reet gaat hebben
pi_82700313
en dicht..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: