Nou.. ik blijf nog net aan op de been, maar ik heb de pil zo 'ingericht' dat ik de heftigste dagen op mijn vrije dagen heb. Anders kunnen mijn collega's iedere maand minstens 1 dag naar vervanging op zoek. Nu moet ik zeggen dat het ook wel periodes mee valt, maar als het zo is als de afgelopen week, dan functioneer ik 1 dag minstens gewoon niet goed. Ik kan wel wat, maar een klas draaien is niet handig. Dan kan ik namelijk niet tussendoor met krampen op de bank ploffen en pauze nemen wanneer nodigquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oooooh ik zag die icoon nietlig je weleens dagen plat omdat je er zo niet lekker van bent?
Helaas niet.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:16 schreef FutureFairytale het volgende:
ooh jij ook! heb je Laydina nog gezien?
lijkt me verschrikkelijk als je zo krom loopt vanwege de buikkramp en je dingen moet doen, en dat dan iedere maand. ik kan de pil wel doorslikken maar op een gegeven moment word ik toch ongesteldquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou.. ik blijf nog net aan op de been, maar ik heb de pil zo 'ingericht' dat ik de heftigste dagen op mijn vrije dagen heb. Anders kunnen mijn collega's iedere maand minstens 1 dag naar vervanging op zoek. Nu moet ik zeggen dat het ook wel periodes mee valt, maar als het zo is als de afgelopen week, dan functioneer ik 1 dag minstens gewoon niet goed. Ik kan wel wat, maar een klas draaien is niet handig. Dan kan ik namelijk niet tussendoor met krampen op de bank ploffen en pauze nemen wanneer nodig![]()
Afgelopen week dus heftig.. woensdag moest ik weer werken, ochtendje, dat ging wel redelijk, was vol te houden en zo, maar daarna hadden we ook nog cursus. Dat was ff afzien.
Een beetje welquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:13 schreef FutureFairytale het volgende:
haha ben blij dat het leuk was. nog gekke dingen gezien of meegemaakt?
Die had ik niet aanquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:17 schreef Socios het volgende:
[..]
Helaas niet.En ze heeft nog wel van die mooie hoge hakken.
leuk feest dus! alleen ik heb geen idee wat je van 1u tot 4u hebt gedaanquote:
Gewoon wat lol gehad.. en ook wel veel gepraatquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:22 schreef FutureFairytale het volgende:
leuk feest dus! alleen ik heb geen idee wat je van 1u tot 4u hebt gedaan![]()
![]()
Doorslikken vind ik geen optie eigenlijk. Ik vind 3 weken lang hormonen mijn lichaam in pompen al twijfelachtig. En bij doorslikken heb ik alleen maar meer last van onvoorspelbare doorbraakbloedingen en krampen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
lijkt me verschrikkelijk als je zo krom loopt vanwege de buikkramp en je dingen moet doen, en dat dan iedere maand. ik kan de pil wel doorslikken maar op een gegeven moment word ik toch ongesteldal na 1 week doorslikken... kan dat komen omdat ik nog maar sinds 3 maanden de pil gebruik of is het gewoon zo dat je lichaam bloed verliest wanneer zij vindt dat het daar tijd voor is (sorry heren)
lichamelijk lol?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:23 schreef Laydina het volgende:
[..]
Gewoon wat lol gehad.. en ook wel veel gepraat
Kan zijn dat je lichama moet wennen, maar sommigen kunnen idd niet lang doorslikken.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
lijkt me verschrikkelijk als je zo krom loopt vanwege de buikkramp en je dingen moet doen, en dat dan iedere maand. ik kan de pil wel doorslikken maar op een gegeven moment word ik toch ongesteldal na 1 week doorslikken... kan dat komen omdat ik nog maar sinds 3 maanden de pil gebruik of is het gewoon zo dat je lichaam bloed verliest wanneer zij vindt dat het daar tijd voor is (sorry heren)
3/4/5 maandenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:25 schreef Laydina het volgende:
[..]
Kan zijn dat je lichama moet wennen, maar sommigen kunnen idd niet lang doorslikken.
Toen ik de pil gebruikte slikte ik eigenlijk zo'n 3/4/5 maanden door. En daarna vond mijn lichaam het altijd wel weer tijd worden.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:23 schreef Laydina het volgende:
[..]
fijn toch? (hoop ik tenminste voor je haha). je bent de laatste weken wel in de weerquote:
Later de nuvaring gehad en ringde ik ook door.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
3/4/5 maanden![]()
waarom gebruik je dan niet de prikpil?
Haha het was wel gezelligquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
fijn toch? (hoop ik tenminste voor je haha). je bent de laatste weken wel in de weer
geweldig! alleen ik heb helaas ook nare verhalen gehoord over een spiraaltje.. dat het pijn doet enzoquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:27 schreef Laydina het volgende:
[..]
Later de nuvaring gehad en ringde ik ook door.
en nu heb ik een spiraaltje en ben sindsdien (nu bijna een jaar geleden) niet meer ongesteld geweest of sowieso krampen of wat dan ook (maar daar had ik maar zelden last van)
Pff dat is ook wel ernstig! Van een pil dergelijke klachten krijgenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
geweldig! alleen ik heb helaas ook nare verhalen gehoord over een spiraaltje.. dat het pijn doet enzo![]()
helaas kan ik zoiets of de prikpil niet doen, want ik heb hiervoor 2 pillen gehad (waaronder de microgyenon ofzoiets) en daar werd ik ziek van. kreeg hartkloppingen en hoge koorts. daarom is het niet verstandig om de prikpil of iets dergelijks te gebruiken. stel ik kan er niet tegen; dan ben ik een half jaar ziek
Veel plezierquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:30 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ga mn ouwe vader even aanmoedigen op de tennisbaan![]()
tot zo!
Mycrogynon 50 slik ik nu. Ik vind het een fijne pil, maar het is wel een zware. De 30 werd ik zeer labiel en libidoloos vanquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
geweldig! alleen ik heb helaas ook nare verhalen gehoord over een spiraaltje.. dat het pijn doet enzo![]()
helaas kan ik zoiets of de prikpil niet doen, want ik heb hiervoor 2 pillen gehad (waaronder de microgyenon ofzoiets) en daar werd ik ziek van. kreeg hartkloppingen en hoge koorts. daarom is het niet verstandig om de prikpil of iets dergelijks te gebruiken. stel ik kan er niet tegen; dan ben ik een half jaar ziek
Gedijenkletst?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:23 schreef Laydina het volgende:
[..]
Je zou toch verwachten dat de 50 ergere klachten met zich mee zou brengen dan de 30.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Mycrogynon 50 slik ik nu. Ik vind het een fijne pil, maar het is wel een zware. De 30 werd ik zeer labiel en libidoloos van![]()
Maar als je er ziek van wordt is het idd foute boel..
Ja idd, maar blijkbaar heb ik veel nodig om alles onder controle te houden. Maar goed, ik ben nog steeds erg benieuwd hoe ik zonder pil zou functioneren. Ben al ruim 14 jaar aan het spul dus op 3 jaar na mijn gehele menstruerende leven.. Geen idee meer dusquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:32 schreef Laydina het volgende:
[..]
Je zou toch verwachten dat de 50 ergere klachten met zich mee zou brengen dan de 30.
die 30 heb ik ook gehad. voor mijn gevoel werd ik daar ook wel beetje libidoloos van
Maar zonder pil heb je het dus allemaal nog veel zwaarder? of is evt stoppen wel een optie?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:34 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja idd, maar blijkbaar heb ik veel nodig om alles onder controle te houden. Maar goed, ik ben nog steeds erg benieuwd hoe ik zonder pil zou functioneren. Ben al ruim 14 jaar aan het spul dus op 3 jaar na mijn gehele menstruerende leven.. Geen idee meer dus
Dat weet ik dus niet! Maar om logistieke redenen wil ik het niet proberen.. moet Thijs eerst de boel dichtknopenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:34 schreef Laydina het volgende:
[..]
Maar zonder pil heb je het dus allemaal nog veel zwaarder? of is evt stoppen wel een optie?
Dat is natuurlijk ook weer nadelig haha. Al scheelt het wel even als hij dat doetquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet! Maar om logistieke redenen wil ik het niet proberen.. moet Thijs eerst de boel dichtknopen![]()
Nja. dat is wel de volgende stap wat mij betreft. Vind dat ik al genoeg ellende heb moeten verdragen eigenlijkquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:37 schreef Laydina het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook weer nadelig haha. Al scheelt het wel even als hij dat doet
Idd!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja. dat is wel de volgende stap wat mij betreft. Vind dat ik al genoeg ellende heb moeten verdragen eigenlijk
Lijkt me niet zo handig voor jou nuquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:40 schreef Isabeau het volgende:
Sunny, ik heb Yasmin, dat werkt libidoverhogend
Dat kan. Dan weet ik wat mijn lot is voor de komende 15-20 jaar..quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:40 schreef Laydina het volgende:
[..]
Idd!
Maar straks ben je niet te genieten zonder hormonen..
Deze was voor een avondje. Het is een leuke jongen, maar niet voor mij. (al had ik die gedachte wel in het begin nog even, maar tis het niet )quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:40 schreef Isabeau het volgende:
Klinkt als een geslaagde avond, LaydinaOne night stand of vond je hem ook leuk voor meer
hehe, das handig. Maar is dat een 'sterke' pil? Want ik heb wel dus een sterke nodig om een beetje te kunnen blijven functioneren.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:40 schreef Isabeau het volgende:
had je maar geen vrouw moeten wordenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat kan. Dan weet ik wat mijn lot is voor de komende 15-20 jaar..
Fijn vooruitzicht hehquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:41 schreef Sunnythesun het volgende:
Dat kan. Dan weet ik wat mijn lot is voor de komende 15-20 jaar..
thanks, maar omdat ik niet weet hoe mijn lichaam erop reageert durf ik t niet te doen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:40 schreef Isabeau het volgende:
Klinkt als een geslaagde avond, LaydinaOne night stand of vond je hem ook leuk voor meer
FF, er zijn tegenwoordig nieuwe spiraaltjes op de markt die graag gebruikt worden bij vrouwen die nog geen kind op de wereld hebben gezet. Schijnt stukken minder pijn te doen en de horror verhalen zijn dan ook vooral verhalen uit het verleden.
ouders hè, zo ouderwetsquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:10 schreef Den_Haag het volgende:
Alleen aan de pil als je een vriendje hebt? ach ja, kan ook
frankrijk! zou echt een verrassing zijn als paraguay (of uruguay wat is het) gaat winnen of gelijk spelenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:16 schreef golfer het volgende:
Wedstrijd nummer 2 gaat zo beginnen.
[ afbeelding ]
Uruguay. Suarez!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:17 schreef FutureFairytale het volgende:
frankrijk! zou echt een verrassing zijn als paraguay (of uruguay wat is het) gaat winnen of gelijk spelen
Frankrijk is al jaren matig op grote toernooien. Al hebben ze ook een wereldkampioensteam qua namen. Uruguay heeft Suarez en Forlan. We zullen het zien de komende twee uur.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
frankrijk! zou echt een verrassing zijn als paraguay (of uruguay wat is het) gaat winnen of gelijk spelen
quote:In het islamitische Saoedie-Arabië is een man veroordeeld tot negentig zweepslagen en vier maanden gevangenisstraf, omdat hij zijn vriendin in het openbaar had geknuffeld en gekust.
Nee, kijk maar naar Laydina.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:16 schreef FutureFairytale het volgende:
ouders hè, zo ouderwets"je vrijt niet als je geen vriendje hebt"
ooh ik dacht dat Suarez uit Brazilië kwamquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:20 schreef borisz het volgende:
[..]
Frankrijk is al jaren matig op grote toernooien. Al hebben ze ook een wereldkampioensteam qua namen. Uruguay heeft Suarez en Forlan. We zullen het zien de komende twee uur.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ouders hè, zo ouderwets"je vrijt niet als je geen vriendje hebt"
Ja, dan heb je in ieder geval af en toe een weekje vrijquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:10 schreef Den_Haag het volgende:
Alleen aan de pil als je een vriendje hebt? ach ja, kan ook
Ik wil stiekum ook kijken als voetbalhatorquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:16 schreef golfer het volgende:
Wedstrijd nummer 2 gaat zo beginnen.
[ afbeelding ]
doe maar hoor, je bent niet de enigequote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:32 schreef kaasplankje het volgende:
Hoi!![]()
[..]
Ik wil stiekum ook kijken als voetbalhator
valt nog meequote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:20 schreef FutureFairytale het volgende:
het is toch verschrikkelijk!!!!!!![]()
[..]
ja als men overspel pleegt... steniging....brrrr.. de gewone bevolking die gooit; zijn allemaal ziekquote:
Durfde FF niet met je?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:38 schreef z80 het volgende:
morgen avond geen sterren eten![]()
de dame heeft afgezegd, jammer.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:38 schreef z80 het volgende:
ik zal de volgend keer maar geen foto sturenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Durfde FF niet met je?
Snap ik best, want je bent ook heel eng.
quote:
Go jij !quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:19 schreef Laydina het volgende:
[..]
Een beetje wel
Heb veel gesproken met al m'n collegás (van ons eigen pand dan) en op het einde van de avond was iedereen wel beetje aangeschoten dus waren we allemaal wat aanhankelijker met elkaar haha.
Ik zou eerst niet blijven slapen op de kazerne omdat echt zowat iedereen had afgezegd, maar uiteindelijk wel even gekeken waar m'n bedje zou staan (want stond toch nog geserveerd).
We hadden een tafeltje waar twee mannen achterstonden om drank in te schenken. En 1 was een knul van 24 die wel leuk was. En blijkbaar vond hij mij ook leuk want we raakten aan de praat. In zijn pauze nog wat meer gepraat. En later ergens om een hoekje met elkaar staan zoenen![]()
Andere collega's vroegen (die bleven slapen in een hotel) vroegen of ik nog mee ging stappen, dus ik zou sowieso blijven slapen in a'dam dus mijn terugrit maar afgezegd. En later met die drank jongen besproken dat ik bij hem bleef slapenDe stad in was uiteindelijk geen succes en zijn we redelijk vroeg 1 uur bij drankjongen aangekomen. Sliep denk ik om 4 en om 6/7 was ik weer erg wakker.
gedoucht en naar het station gegaan en vanuit daar weer naar de kazerne, waar ik gelukkig een lift kon krijgen van een collega die was blijven slapen en met de auto was. en ik heel verstandig gisteravond nog even het nummer van gevraagd.
En wel gelachen met een marineman die een beetje om elke gewillige vrouw izjn handen sloeg en beetje flirte en ik in gesprek kwam met hem en ik hem gewoon eigenlijk de hele tijd uitlachte van hoe hij te werk ging.. en hij maar beetje onschuldig doen haha. PRobeerde het ook bij mij, maar hij had pech (verder zag hij er ook wel lekker uit)![]()
Dat was het zo'n beetje.. wat een verhaal
Ow en miss montreal en Alain clark traden op, was ook wel leuk. En verder nog een dj en een klein bandje. Was goed geregeld en hadden lekker weer, warm en 1x een klein spatje regen, maar verder geen last gehad van regen of iets dergelijks
Gynaecologisch onderzoek wijst uit dat je helemaal niet hoeft te stoppen hoor. Je kan gewoon dat ding jaren doorslikken, bloeding wordt nl alleen nog maar kunstmatig opgewekt met pilgebruik.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:34 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja idd, maar blijkbaar heb ik veel nodig om alles onder controle te houden. Maar goed, ik ben nog steeds erg benieuwd hoe ik zonder pil zou functioneren. Ben al ruim 14 jaar aan het spul dus op 3 jaar na mijn gehele menstruerende leven.. Geen idee meer dus
Klopt ja.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Gynaecologisch onderzoek wijst uit dat je helemaal niet hoeft te stoppen hoor. Je kan gewoon dat ding jaren doorslikken, bloeding wordt nl alleen nog maar kunstmatig opgewekt met pilgebruik.
Het 'schoont' niets of zoiets. Vraag maar eens aan je gyn
Precies, kunstmatig.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:01 schreef FutureFairytale het volgende:
met de pi word je niet meer ongesteld hoorde ik. die bloeding is wat anders
ben je beter af zonder anti-conceptie?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Precies, kunstmatig.
Maar het blijft allemaal k*t dames
Ik wel.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:04 schreef FutureFairytale het volgende:
ben je beter af zonder anti-conceptie?
Dat dus.. ik weet nu tenminste waar ik aan toe ben. Als ik doorslik niet.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:58 schreef Laydina het volgende:
[..]
Klopt ja.
De vraag is alleen of je de bloeding zelf onder controle wil hebben (mbt datum zeg maar)
Bluezz; ik bloed gewoon. na 0,5 week of na 1 week doorslikken. is dat gek?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Gynaecologisch onderzoek wijst uit dat je helemaal niet hoeft te stoppen hoor. Je kan gewoon dat ding jaren doorslikken, bloeding wordt nl alleen nog maar kunstmatig opgewekt met pilgebruik.
Het 'schoont' niets of zoiets. Vraag maar eens aan je gyn
Elk lichaam reageert anders. Een oud vriendin van mij die kon ook maar max een week doorslikken.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Bluezz; ik bloed gewoon. na 0,5 week of na 1 week doorslikken. is dat gek?
ben benieuwd dat als je eenmaal weer ongesteld wordt; in hoe erge mate en hoe lang je het krijgtquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:05 schreef Laydina het volgende:
Ik zou niet zonder willen.. dan word ik namelijk weer ongesteld
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ben benieuwd dat als je eenmaal weer ongesteld wordt; in hoe erge mate en hoe lang je het krijgtdan kun je denk constant luiers verwisselen
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:11 schreef Bluezz het volgende:
Nog een oranjefan al vind ie het volgens mij een beetje engig
*ziet handquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:11 schreef Bluezz het volgende:
Ach, mijn chauffeur daar werd de cel ingegooid omdat hij een cassettebandje van shania twain had, met het originele hoesje. Daar staat ze op met blote armen, en dat mag zeker niet!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja als men overspel pleegt... steniging....brrrr.. de gewone bevolking die gooit; zijn allemaal ziek
Neequote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:12 schreef Sunnythesun het volgende:
dat koppie!! 'Pappa, is niet heel leuk dit hoor!!'
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:12 schreef Laydina het volgende:
*ziet hand
*ziet kerel
denkt.. hmm grote hand
*ziet de baby beetje laat
Jammer Zquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:38 schreef z80 het volgende:
-gek iets-quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:08 schreef Laydina het volgende:
[..]
Elk lichaam reageert anders. Een oud vriendin van mij die kon ook maar max een week doorslikken.
wat!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:13 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ach, mijn chauffeur daar werd de cel ingegooid omdat hij een cassettebandje van shania twain had, met het originele hoesje. Daar staat ze op met blote armen, en dat mag zeker niet!
Ik zie dit nu pas, jammer jongensquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:47 schreef FutureFairytale het volgende:
jongens ik ben de boosdoener![]()
ik stond reserve voor een optreden morgenmiddag en omdat er 2 zieken zijn uitgevallen heb ik gevraagd of ze eerst alsjeblieft anderen kon zoeken. shitte is dat het choreo is en er bijna geen meiden zijn die choreo kennen. nu is er nog maar 1 meisje en dan zou de boeking niet doorgaan, dus moet ik mee.
ik vind echt niet leuk, omdat ik net had beslist dat ik echt wel wilde ook al zou ik alleen gaan. en toen wilde Z wel mee![]()
haha aaaaah hoe hij kijktquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:11 schreef Bluezz het volgende:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:13 schreef Den_Haag het volgende:
Ach, mijn chauffeur daar werd de cel ingegooid omdat hij een cassettebandje van shania twain had, met het originele hoesje. Daar staat ze op met blote armen, en dat mag zeker niet!
als het nog een week blijft zitten misschien wel. of eerst naar de pedicurequote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:16 schreef Laydina het volgende:
Ik zou dan maar eerst naar de huisarts gaan en die laten kijken.![]()
Ach, je kunt dit soort zaken natuurlijk veel beter eerst op een forum bespreken. Daar zitten immers altijd alle deskundigen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:23 schreef FutureFairytale het volgende:
als het nog een week blijft zitten misschien wel. of eerst naar de pedicure
ja haha nou kijk; hier zitten wel mensen met ervaringen. misschien dat iemand een idee had. ik ben nml bang dat de huisarts mij een aansteller vind.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Ach, je kunt dit soort zaken natuurlijk veel beter eerst op een forum bespreken. Daar zitten immers altijd alle deskundigen.
Hij zat 3 dagen totdat de directeur van het bedrijf boos opbelde naar de politie waar zijn chauffeur was. De chauffeur had geluk dat de directeur een machtige man was, anders had hij gerust een paar maanden in de cel gezeten om daarna het land uitgetrapt te worden.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat!je kunt gewoon niet naar dat land zonder in de cel gegooid te worden
![]()
moest hij lang zitten of 1 nacht?
ongelooflijk.... daarna nooit meer een chauffeur daarnaartoe gestuurd hoop ikquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:45 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Hij zat 3 dagen totdat de directeur van het bedrijf boos opbelde naar de politie waar zijn chauffeur was. De chauffeur had geluk dat de directeur een machtige man was, anders had hij gerust een paar maanden in de cel gezeten om daarna het land uitgetrapt te worden.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:50 schreef Duderella het volgende:
Navond!![]()
Beetje vermoeiende week. Zo maar eens apies.![]()
Hier alles wel?
Yups, druk gehad?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:50 schreef Duderella het volgende:
Navond!![]()
Beetje vermoeiende week. Zo maar eens apies.![]()
Hier alles wel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Yups, druk gehad?Ik zag het!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die wil later van de weeromstuit op ballet!
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:07 schreef Duderella het volgende:
Ik zag het!Die wil later van de weeromstuit op ballet!
Ja. Ik kijk nu nog. Tweede wedstrijd is bijna afgelopen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:11 schreef Duderella het volgende:
Lekker voetjebal gekeken golfer? het is nu echt begonnen toch?
Wanneer moeten 'we'?
Mooi, dan ben ik vrij.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja. Ik kijk nu nog. Tweede wedstrijd is bijna afgelopen.
We moeten maandagmiddag om 13:30 tegen Denemarken.
Goed dus.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:18 schreef LieLie het volgende:![]()
Terug!
Het ging niet vreselijk, niet geweldig
Goehoeoeoeoed, geen lááás vááánquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:16 schreef Duderella het volgende:
Bluezzie, hoe is het met de zenuuuuuuuuuuwwheeeeen! [ afbeelding ]
Nurejevjequote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:07 schreef Duderella het volgende:
Ik zag het!Die wil later van de weeromstuit op ballet!
weten jullie al wat jullie voor kleine P. gaan koken?quote:
Nee maar het was buitenspel na die corner toch? Ik bedoel, als dat geen Schwalbe was, eet ik mijn vulvavulva op!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:27 schreef FutureFairytale het volgende:
jammer dat als men 10 man overhoudt ze met zn allen in het verdedigvak blijven staan. geeft volgens mij het grootste gevaar op een tegendoelpunt. in ieder geval, 1/11 verlies zou toch nog wel kunnen? dan kun je heus nog wel aanvallen
Ja, avocadosoepquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:28 schreef FutureFairytale het volgende:
weten jullie al wat jullie voor kleine P. gaan koken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, je bent een kennerquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:29 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nee maar het was buitenspel na die corner toch? Ik bedoel, als dat geen Schwalbe was, eet ik mijn vulvavulva op!
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:32 schreef golfer het volgende:
Die wereldwijde Nike reclame met de muziek van thijs van leer en Jan Akkerman eronder.![]()
![]()
7 uur..quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:33 schreef LieLie het volgende:
Ik moet dus maandag om zeven uur m'n bed uit, omdat 'men' om 12.00 uur klaar wil zijn op school want dan kunnen ze voetbal kijken
buitenspel heb ik wel gezien, maar niet na een corner. er was wel schwalbe van Suarez, zoals je dat wel vaker van em zietquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:29 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nee maar het was buitenspel na die corner toch? Ik bedoel, als dat geen Schwalbe was, eet ik mijn vulvavulva op!
Mag ik meehappen?quote:
lekker toch dat je dan de middag vrij hebt?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:33 schreef LieLie het volgende:
Ik moet dus maandag om zeven uur m'n bed uit, omdat 'men' om 12.00 uur klaar wil zijn op school want dan kunnen ze voetbal kijken
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:33 schreef LieLie het volgende:
Ik moet dus maandag om zeven uur m'n bed uit in de trein, omdat 'men' om 12.00 uur klaar wil zijn op school want dan kunnen ze voetbal kijken
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, avocadosoep
heheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
aaah een quichegoeie keuze
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
heb ik nou verkeerd gelezen of hebben jullie vandaag gemeet?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:36 schreef Memento-Mori het volgende:![]()
leuk weekendje voor de boeg, morgen een meeting in Den Haag (nee niet MET Den Haag) en zondag een meeting in Rotterdam (dierentuin
)
Veel plezier!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Truste allemaal!! Zij die zo meteen al weer op moeten groeten u![]()
oei, slaap zacht!!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja door die vroege soundcheck eten we al om 5 uurquote:
Sterkte meissie en veel plezierquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:38 schreef Sunnythesun het volgende:
hij was niet op mn werk iig neequote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
heb ik nou verkeerd gelezen of hebben jullie vandaag gemeet?
oh want hij postte begin van de avond; straks maar even naar Memoquote:
korstdeeg is stukken lekkerder dan bladerdeegplakjesquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja door die vroege soundcheck eten we al om 5 uurEn dit is lekker makkelijk. Heb nu ook het zelfgemaakte korstdeeg ontdekt
ipv bladerdeegplakjes dus het wordt mmmmm van bloesa
Er gaan uitgebakken plakjes ontbijtspek op het deeg waar parmezaan in zitquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:48 schreef FutureFairytale het volgende:
korstdeeg is stukken lekkerder dan bladerdeegplakjes![]()
vult ook goed quiche, vooral een Lorraine.. poeh
Ja, die is er berucht om hè? Komt door die loepzuivere hamstring. En dat op links hè?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
buitenspel heb ik wel gezien, maar niet na een corner. er was wel schwalbe van Suarez, zoals je dat wel vaker van em ziet
dan bedoelde hij richting MeMo, want hij studeert in de buurt van Utrechtquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh want hij postte begin van de avond; straks maar even naar Memo
klinkt als een extra gevulde Lorrainequote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Er gaan uitgebakken plakjes ontbijtspek op het deeg waar parmezaan in zit, dan een mix van ger kaas, champ, prei, rode ui, eieren & ham eroverheen en it. kruiden. Het is een heel luchtige quiche maar de eerste uren hebben we vast geen trek
wat aap jij de laatste tijd vroeg, gaat het wel goed met je?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:52 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja, die is er berucht om hè? Komt door die loepzuivere hamstring. En dat op links hè?Maar goed, zo lang ze 4-5-4 blijven spelen, kun je van de linksback geen passes verwachten. Maakt het voetbal er niet mooier op. Misschien toch die middenstipregel weer invoeren? Ik weet het niet...
Ik ga er een nachtje over apen. Dag allemaal!![]()
Dag lieve voetbalkenner. Slaap lekker.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:52 schreef Duderella het volgende:
Ja, die is er berucht om hè? Komt door die loepzuivere hamstring. En dat op links hè?Maar goed, zo lang ze 4-5-4 blijven spelen, kun je van de linksback geen passes verwachten. Maakt het voetbal er niet mooier op. Misschien toch die middenstipregel weer invoeren? Ik weet het niet...
Wat dacht je van mijn dieetquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:53 schreef FutureFairytale het volgende:
klinkt als een extra gevulde Lorraine![]()
is goed, want dan hoeft P. met zn dieet na je concert niet naar de Turk
hehe ik hoop dat je leukere dromen hebt. en idd ja, Suarez is berucht om zijn Schwalbes en altijd met 1 hand omhoog...dat scheidsrechters dat niet doorkrijgen.. ik denk dat ze 3-4-3 spelen, anders heb je een 14-talquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:52 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ken jij de bonoboquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:54 schreef Memento-Mori het volgende:
wat aap jij de laatste tijd vroeg, gaat het wel goed met je?
Eigenlijk wilde ik een 5-gangen diner in elkaar zetten voor P., maar die stomme soundcheck van B. begint geloof ik al om Sesamstraattijd, dus wordt het iets eenvoudigers.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:53 schreef FutureFairytale het volgende:
klinkt als een extra gevulde Lorraine![]()
is goed, want dan hoeft P. met zn dieet na je concert niet naar de Turk
oh gezellig, met zn allen toetje etenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat dacht je van mijn dieet![]()
Na het concert van ons komt er nog een toetje met Soul Conspiracy, dus dat ga ik ook lekker kijken/uitzweten met een biertje in de hand
Breng Bluezz en P. nou niet in de verleiding!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Eigenlijk wilde ik een 5-gangen diner in elkaar zetten voor P., maar die stomme soundcheck van B. begint geloof ik al om Sesamstraattijd, dus wordt het iets eenvoudigers.
Na afloop van het optreden kunnen we nog altijd naar de shoarmaboer.
Ik moet tot mijn schrik soms heel hard werken voor mijn geld en dan ben ik meteen van de kaart.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wat aap jij de laatste tijd vroeg, gaat het wel goed met je?
quote:
Dag ouwe gek.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Dag lieve voetbalkenner. Slaap lekker.
Fijn dat ik even met iemand écht goed over dat gouwe spelletje kan praten. De meeste mensen lullen maar wat, is mijn ervaring.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hehe ik hoop dat je leukere dromen hebt. en idd ja, Suarez is berucht om zijn Schwalbes en altijd met 1 hand omhoog...dat scheidsrechters dat niet doorkrijgen.. ik denk dat ze 3-4-3 spelen, anders heb je een 14-tal![]()
slaap lekker vrouw
o jee nou zorg dan maar goed voor jezelf.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:59 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik moet tot mijn schrik soms heel hard werken voor mijn geld en dan ben ik meteen van de kaart.![]()
![]()
[..]
![]()
[..]
Dag ouwe gek.![]()
[..]
Fijn dat ik even met iemand écht goed over dat gouwe spelletje kan praten. De meeste mensen lullen maar wat, is mijn ervaring.
Trusten!
quote:
Over nu nog 62 wedstrijden en 1 maand.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:16 schreef Isabeau het volgende:
Wanneer is die voetbalgekte eigenlijk weer voorbij?
ok, nog 60 te gaan, of nog 62?quote:
hahaha dan kan ie makkelijk met mannen de kroeg inquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ok, nog 60 te gaan, of nog 62?
Ik heb er al 2 half gezien....vrees dat Ross' woordenschat over een maand is uitgebreid met 'doelpunt/buitenspel/voorzet/zijlijn/doel/scheidsrechter' etc
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:21 schreef FutureFairytale het volgende:
hahaha dan kan ie makkelijk met mannen de kroeg in![]()
ik ga ook slapen.. welterusten voor straks!
Slaap lekker, meissie.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:21 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ga ook slapen.. welterusten voor straks!
Nu nog 62 er zijn er van de 64 al 2 gespeeld.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:18 schreef Isabeau het volgende:
ok, nog 60 te gaan, of nog 62?
Ik heb er al 2 half gezien....vrees dat Ross' woordenschat over een maand is uitgebreid met 'doelpunt/buitenspel/voorzet/zijlijn/doel/scheidsrechter' etc
En is de finale dan 11 juli? (ik weet het, ik kan dit vast zo allemaal opzoeken, maar jij weet het gewoon uit je hoofdquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:30 schreef golfer het volgende:
Nu nog 62 er zijn er van de 64 al 2 gespeeld.
en wie moeten dan spelen?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:33 schreef golfer het volgende:
Inderdaad, 11 juli de finale in hetzelfde stadion waar vandaag de opening was.
quote:
Je weet ècht alles!quote:
Scheidsrechter is zeg maar het Nederlands voetbalexamenwoordquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:40 schreef Bluezz het volgende:
Scheidsrechter lijkt me best een lastig woord voor een Ross
Ik heb het vermoeden dat ik de aankomende maand zomaar heel veel boeken uit ga lezen van mijn nieuwe stapel
oeh sauna! goed ideequote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Scheidsrechter is zeg maar het Nederlands voetbalexamenwoord
Volgens mij is het maandagmiddag heet prettig winkelen, of naar de sauna gaan, of de Efteling, of.... etc
jaquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:51 schreef golfer het volgende:
Mogen kleine dikbuikige mannen ook tegenwoordig naar de sauna?
lekker hoor.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:53 schreef Laydina het volgende:
Dinsdag nog voor het laatst geweest en wss zondag weer.
Yup paar weken terug.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:55 schreef golfer het volgende:
[..]
lekker hoor.![]()
Ben jij trouwens ooit nog naar die Hamamachtige Turkse tent geweest, waar je verplicht een soort lendendoek moest dragen?
Was het wat?quote:
Wij waren er toen er niemand was, dus lekker alleen met z'n tweetjes. En daardoor mochten we ook wel alleen in bikini. Dus dat ding niet om gehad. Opzich is het niet erg, maar zonder is wel net fijner.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Was het wat?
Lijkt mij niet echt lekker zweten zo' n lap om je heen.
met massage enzo?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:59 schreef Laydina het volgende:
en verder was het een leuke dagZijn er 5 uur geweest
Eerst een scrubmassage en zeepritueel van een klein half uurtje. En later nog een oliemassage van 20 minuten ofzo.quote:
Oh, das wel lekker, lijkt mij.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:02 schreef Laydina het volgende:
Eerst een scrubmassage en zeepritueel van een klein half uurtje. En later nog een oliemassage van 20 minuten ofzo.
5 uurquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:59 schreef Laydina het volgende:
Wij waren er toen er niemand was, dus lekker alleen met z'n tweetjes. En daardoor mochten we ook wel alleen in bikini. Dus dat ding niet om gehad. Opzich is het niet erg, maar zonder is wel net fijner.
en verder was het een leuke dagZijn er 5 uur geweest
quote:
waar was je?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:10 schreef Den_Haag het volgende:
straks weer eens naar MeMo
Hebben ze eindelijk de declaratie van week 18 en 20 uitbetaald. Vergeten ze voor het gemak de 500 euro van week 19
jij had het nummer doorgegeven.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:30 schreef Memento-Mori het volgende:
verkeerde deur waar je geweest bent dan
Geeeeeen idee waar dit over gaat maar dat zal met teruglezen te maken hebben gok ik.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:45 schreef Zokunen het volgende:
Boos op me zelfhad nog geen afspraak gemaakt en ben dus ook niet gegaan. :S
Was er in m'n hoofd zo klaar voor gisteren, maar ik heb dus "gewoon" 4 uur in het OV gezeten.
Het bellen wou gewoon niet.... en nu weer terug bij af.
Wel lekker gegeten though! Moeders had een heeeel lekkere groentesoep gemaakt, en dat met een bammetje "mjam".
Had met mezelf afgesproken om naar de huisarts te gaan. Zelfs verzonnen dat ik vandaag een tentamen had.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Geeeeeen idee waar dit over gaat maar dat zal met teruglezen te maken hebben gok ik.
Verder DH, ook geen idee waarom je niet op mijn posts reageert maar toch gefeliciteerd
goeiemorgen! van harte gefeliciteerd !! ga je t groots vieren vandaag?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 07:28 schreef Den_Haag het volgende:
Thanx allemaal
Bluezzzzzz, mis ff waar ik op had moeten reageren![]()
kut zeg, maar het komt er wel van af!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 08:42 schreef cybermans het volgende:
Even gefrustreerd reageren:
dood aan alle kut kinderen die kauwgom overal plakken... mijn pantalon zit best behoorlijk onder die tering zooi wel meeste eraf en hopen dat de stomerij de rest er nog af kan krijgen... maar echt![]()
Leuke foto van jezelf Isaquote:Op zaterdag 12 juni 2010 08:41 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen! Ik ga naar bed![]()
Maak er een leuke dag van, DH!
[ afbeelding ]
Niet groot maar wel gezelligquote:Op zaterdag 12 juni 2010 08:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
goeiemorgen! van harte gefeliciteerd !! ga je t groots vieren vandaag?![]()
![]()
Balen Cyber. Bevriezen kunnen ze meestal wel. Gaat het er wel wat af.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 08:42 schreef cybermans het volgende:
Even gefrustreerd reageren:
dood aan alle kut kinderen die kauwgom overal plakken... mijn pantalon zit best behoorlijk onder die tering zooi wel meeste eraf en hopen dat de stomerij de rest er nog af kan krijgen... maar echt![]()
echt schattig dat gebrabbel van hele kleine kinderenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 09:09 schreef freecell het volgende:
Ik vind vuvuzela wel een 'woord van het jaar' woord
En hier naast me net: 'auto, mooie auto, nog een auto, ook mooie auto, nog een auto enz enz...'
Dus ik: File!![]()
Leander:
Ik: file! Een lange rij auto's is een file.
En nu is het 'file file file, ogge auto, file...'
Geen verbetering
spiritus heb ik het meeste mee weg gekregen... was te dun voor bevriezenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 09:13 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Balen Cyber. Bevriezen kunnen ze meestal wel. Gaat het er wel wat af.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 09:16 schreef LieLie het volgende:
in de trein, op naar het werk. bleh![]()
DH gefeliciteerd! (ik ken de zoensmiliecode niet)
: *quote:Op zaterdag 12 juni 2010 09:16 schreef LieLie het volgende:
in de trein, op naar het werk. bleh![]()
DH gefeliciteerd! (ik ken de zoensmiliecode niet)
mooie blauwe plekken?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 09:21 schreef LieLie het volgende:
ik kon trouwens wel mishandeld zijn, zo zien m'n armen er uit. leuke sport dat volleybal
Ben jij gewoon vroeg opgestaan om foto's te makenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 09:37 schreef Sunnythesun het volgende:
heb er al een halve dag op zitten inmiddels. Maar het was de moeite waard, heb een paar erg mooie foto's geschoten!!
Zo ff door photoshop halen en dan mogen jullie even mee kijken
die bovenste iets teveel lucht naar mijn idee... voordat ik naar beneden scrollde had ik dee dat het een grijs vlak van niet laden was :Squote:Op zaterdag 12 juni 2010 09:49 schreef Sunnythesun het volgende:
Voorproefje:
de leukste foto van vanochtend:
[ afbeelding ]
en de mooiste 2 wat mij betreft![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Straks met de rest verder.. nu eerst koffie
@ Peter: ja, om half 5 vertrokken we vanuit Nijverdal met z'n 7nen. Was vroeg maar tof. Erg mooi natuurgebied waar we waren.
Ik heb de foto's vrij groot gelaten, maar in een webbrowser betekent dat een beetje scrollen ja.. Als geheel is de foto wat mij betreft goed in balans..quote:Op zaterdag 12 juni 2010 09:52 schreef cybermans het volgende:
[..]
die bovenste iets teveel lucht naar mijn idee... voordat ik naar beneden scrollde had ik dee dat het een grijs vlak van niet laden was :S
de onderste
Verandert dus niksquote:Op zaterdag 12 juni 2010 09:55 schreef TAV74 het volgende:
D_H: welkom in de wereld van de dertigers, daar waar je je jeugdige onzekerheden en idealen hebt ingeruild voor zelfkennis en cynisme, maar gelukkig nog steeds los kunt gaan zo vaak je wilt, zeker omdat je het kunt betalen
Fraaiquote:Op zaterdag 12 juni 2010 09:49 schreef Sunnythesun het volgende:
Voorproefje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
@ Peter: ja, om half 5 vertrokken we vanuit Nijverdal met z'n 7nen. Was vroeg maar tof. Erg mooi natuurgebied waar we waren.
Bellen kan een bitch zijnquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:45 schreef Zokunen het volgende:
Boos op me zelfhad nog geen afspraak gemaakt en ben dus ook niet gegaan. :S
Was er in m'n hoofd zo klaar voor gisteren, maar ik heb dus "gewoon" 4 uur in het OV gezeten.
Het bellen wou gewoon niet.... en nu weer terug bij af.
Wel lekker gegeten though! Moeders had een heeeel lekkere groentesoep gemaakt, en dat met een bammetje "mjam".
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:03 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Verandert dus niks
Sunny, tweede foto
Kan ik me voorstellenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:10 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
dat is mijn favoriet van vandaag
quote:
hier wel zon maar zit in collegequote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:06 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd DH
Hier is het een beetje grauw weer, bij jou hopelijk beter
![]()
![]()
![]()
Denk je dat ik geinteresseerd ben in candy met een kort jurkje?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Na alle dieetperikelen, politiek en voetbal
![]()
![]()
Bekijk het maar
En anders krijg je ook geen plaatjes vna Candy in haar korte jurkje
Candy was gisteravond echt candy
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:22 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Denk je dat ik geinteresseerd ben in candy met een kort jurkje?doe mij maar een lekkere kerel heur, candy en jurkjes kunnen me gestolen worden
Doeiquote:
De 24-70 f2.8quote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellenWelk objectiefje heb je gebruikt?
Oh die tweede!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 09:49 schreef Sunnythesun het volgende:
Voorproefje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
hometown heeft zon.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:22 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik hoop dat er in je hometown ook zon is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo ga ik me nieuwe slaapkamer maar inrichten![]()
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:34 schreef cybermans het volgende:Die paneelluiken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo ga ik me nieuwe slaapkamer maar inrichten
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
helemaal naar Uden?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:34 schreef Duderella het volgende:
Wij gaan vandaag tenten bekijken.![]()
![]()
In zo'n hal.![]()
Ik verheug me erop als een klein kind.![]()
O en feli D_H. Wijsheid komt met de jaren.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:34 schreef cybermans het volgende:die meid is net 13SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo ga ik me nieuwe slaapkamer maar inrichten
![]()
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Nee joh, naar Roden. Naar De Vrijbuiter (op ons lijf geschrevenquote:
Door een PM met je tieten te sturen, natürlich.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:39 schreef Duderella het volgende:
Steer ik wil je ook volgen op twitter en ik heb één of ander vaag account, maar hoe vind ik je dan?
Valt mee.. maar ik zal straks wel ff instorten denk ik hoor..quote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:33 schreef FutureFairytale het volgende:
Hi Sunny, ook ik vind de 2e foto het mooist. het beestje staat er in zn geheel op met een mooie grasachtergrond![]()
ben je nu moe van het korte nachie slaap?
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Door een PM met je tieten te sturen, natürlich.
Nicequote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:29 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
De 24-70 f2.8Die is zo veel veelzijdiger dan ik in eerste instantie dacht! Echt super. Het is nog net geen macro, maar ik kan zeer dicht op het onderwerp en hij is mega helder en scherp
Thanx FC!!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:51 schreef freecell het volgende:
SunnyIk heb niks met fotografie (sorry jongens
) maar dit is echt prachtig
lieve toverfeequote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:59 schreef Den_Haag het volgende:
mijn huis was trouwens heel leuk versiert met ballonnen en slingers met daarop 30
Tofquote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:59 schreef Den_Haag het volgende:
mijn huis was trouwens heel leuk versiert met ballonnen en slingers met daarop 30
quote:
WIE?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:08 schreef LieLie het volgende:
grappig, een docent van journalistiek aan de kassa![]()
en dude! wij hebben de mooiste tent van de vrijbuijterop te zetten als koepeltentje, maar 5-persoons en heel veel ruimte voor 2
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:11 schreef cybermans het volgende:
[..]
toffe fotos
maar dat je gelijk dan weer commentaar op iemands reet gaat hebben![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |