Nou.. ik blijf nog net aan op de been, maar ik heb de pil zo 'ingericht' dat ik de heftigste dagen op mijn vrije dagen heb. Anders kunnen mijn collega's iedere maand minstens 1 dag naar vervanging op zoek. Nu moet ik zeggen dat het ook wel periodes mee valt, maar als het zo is als de afgelopen week, dan functioneer ik 1 dag minstens gewoon niet goed. Ik kan wel wat, maar een klas draaien is niet handig. Dan kan ik namelijk niet tussendoor met krampen op de bank ploffen en pauze nemen wanneer nodigquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oooooh ik zag die icoon nietlig je weleens dagen plat omdat je er zo niet lekker van bent?
Helaas niet.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:16 schreef FutureFairytale het volgende:
ooh jij ook! heb je Laydina nog gezien?
lijkt me verschrikkelijk als je zo krom loopt vanwege de buikkramp en je dingen moet doen, en dat dan iedere maand. ik kan de pil wel doorslikken maar op een gegeven moment word ik toch ongesteldquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou.. ik blijf nog net aan op de been, maar ik heb de pil zo 'ingericht' dat ik de heftigste dagen op mijn vrije dagen heb. Anders kunnen mijn collega's iedere maand minstens 1 dag naar vervanging op zoek. Nu moet ik zeggen dat het ook wel periodes mee valt, maar als het zo is als de afgelopen week, dan functioneer ik 1 dag minstens gewoon niet goed. Ik kan wel wat, maar een klas draaien is niet handig. Dan kan ik namelijk niet tussendoor met krampen op de bank ploffen en pauze nemen wanneer nodig![]()
Afgelopen week dus heftig.. woensdag moest ik weer werken, ochtendje, dat ging wel redelijk, was vol te houden en zo, maar daarna hadden we ook nog cursus. Dat was ff afzien.
Een beetje welquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:13 schreef FutureFairytale het volgende:
haha ben blij dat het leuk was. nog gekke dingen gezien of meegemaakt?
Die had ik niet aanquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:17 schreef Socios het volgende:
[..]
Helaas niet.En ze heeft nog wel van die mooie hoge hakken.
leuk feest dus! alleen ik heb geen idee wat je van 1u tot 4u hebt gedaanquote:
Gewoon wat lol gehad.. en ook wel veel gepraatquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:22 schreef FutureFairytale het volgende:
leuk feest dus! alleen ik heb geen idee wat je van 1u tot 4u hebt gedaan![]()
![]()
Doorslikken vind ik geen optie eigenlijk. Ik vind 3 weken lang hormonen mijn lichaam in pompen al twijfelachtig. En bij doorslikken heb ik alleen maar meer last van onvoorspelbare doorbraakbloedingen en krampen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
lijkt me verschrikkelijk als je zo krom loopt vanwege de buikkramp en je dingen moet doen, en dat dan iedere maand. ik kan de pil wel doorslikken maar op een gegeven moment word ik toch ongesteldal na 1 week doorslikken... kan dat komen omdat ik nog maar sinds 3 maanden de pil gebruik of is het gewoon zo dat je lichaam bloed verliest wanneer zij vindt dat het daar tijd voor is (sorry heren)
lichamelijk lol?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:23 schreef Laydina het volgende:
[..]
Gewoon wat lol gehad.. en ook wel veel gepraat
Kan zijn dat je lichama moet wennen, maar sommigen kunnen idd niet lang doorslikken.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
lijkt me verschrikkelijk als je zo krom loopt vanwege de buikkramp en je dingen moet doen, en dat dan iedere maand. ik kan de pil wel doorslikken maar op een gegeven moment word ik toch ongesteldal na 1 week doorslikken... kan dat komen omdat ik nog maar sinds 3 maanden de pil gebruik of is het gewoon zo dat je lichaam bloed verliest wanneer zij vindt dat het daar tijd voor is (sorry heren)
3/4/5 maandenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:25 schreef Laydina het volgende:
[..]
Kan zijn dat je lichama moet wennen, maar sommigen kunnen idd niet lang doorslikken.
Toen ik de pil gebruikte slikte ik eigenlijk zo'n 3/4/5 maanden door. En daarna vond mijn lichaam het altijd wel weer tijd worden.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:23 schreef Laydina het volgende:
[..]
fijn toch? (hoop ik tenminste voor je haha). je bent de laatste weken wel in de weerquote:
Later de nuvaring gehad en ringde ik ook door.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
3/4/5 maanden![]()
waarom gebruik je dan niet de prikpil?
Haha het was wel gezelligquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
fijn toch? (hoop ik tenminste voor je haha). je bent de laatste weken wel in de weer
geweldig! alleen ik heb helaas ook nare verhalen gehoord over een spiraaltje.. dat het pijn doet enzoquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:27 schreef Laydina het volgende:
[..]
Later de nuvaring gehad en ringde ik ook door.
en nu heb ik een spiraaltje en ben sindsdien (nu bijna een jaar geleden) niet meer ongesteld geweest of sowieso krampen of wat dan ook (maar daar had ik maar zelden last van)
Pff dat is ook wel ernstig! Van een pil dergelijke klachten krijgenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
geweldig! alleen ik heb helaas ook nare verhalen gehoord over een spiraaltje.. dat het pijn doet enzo![]()
helaas kan ik zoiets of de prikpil niet doen, want ik heb hiervoor 2 pillen gehad (waaronder de microgyenon ofzoiets) en daar werd ik ziek van. kreeg hartkloppingen en hoge koorts. daarom is het niet verstandig om de prikpil of iets dergelijks te gebruiken. stel ik kan er niet tegen; dan ben ik een half jaar ziek
Veel plezierquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:30 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ga mn ouwe vader even aanmoedigen op de tennisbaan![]()
tot zo!
Mycrogynon 50 slik ik nu. Ik vind het een fijne pil, maar het is wel een zware. De 30 werd ik zeer labiel en libidoloos vanquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
geweldig! alleen ik heb helaas ook nare verhalen gehoord over een spiraaltje.. dat het pijn doet enzo![]()
helaas kan ik zoiets of de prikpil niet doen, want ik heb hiervoor 2 pillen gehad (waaronder de microgyenon ofzoiets) en daar werd ik ziek van. kreeg hartkloppingen en hoge koorts. daarom is het niet verstandig om de prikpil of iets dergelijks te gebruiken. stel ik kan er niet tegen; dan ben ik een half jaar ziek
Gedijenkletst?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:23 schreef Laydina het volgende:
[..]
Je zou toch verwachten dat de 50 ergere klachten met zich mee zou brengen dan de 30.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Mycrogynon 50 slik ik nu. Ik vind het een fijne pil, maar het is wel een zware. De 30 werd ik zeer labiel en libidoloos van![]()
Maar als je er ziek van wordt is het idd foute boel..
Ja idd, maar blijkbaar heb ik veel nodig om alles onder controle te houden. Maar goed, ik ben nog steeds erg benieuwd hoe ik zonder pil zou functioneren. Ben al ruim 14 jaar aan het spul dus op 3 jaar na mijn gehele menstruerende leven.. Geen idee meer dusquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:32 schreef Laydina het volgende:
[..]
Je zou toch verwachten dat de 50 ergere klachten met zich mee zou brengen dan de 30.
die 30 heb ik ook gehad. voor mijn gevoel werd ik daar ook wel beetje libidoloos van
Maar zonder pil heb je het dus allemaal nog veel zwaarder? of is evt stoppen wel een optie?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:34 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja idd, maar blijkbaar heb ik veel nodig om alles onder controle te houden. Maar goed, ik ben nog steeds erg benieuwd hoe ik zonder pil zou functioneren. Ben al ruim 14 jaar aan het spul dus op 3 jaar na mijn gehele menstruerende leven.. Geen idee meer dus
Dat weet ik dus niet! Maar om logistieke redenen wil ik het niet proberen.. moet Thijs eerst de boel dichtknopenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:34 schreef Laydina het volgende:
[..]
Maar zonder pil heb je het dus allemaal nog veel zwaarder? of is evt stoppen wel een optie?
Dat is natuurlijk ook weer nadelig haha. Al scheelt het wel even als hij dat doetquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet! Maar om logistieke redenen wil ik het niet proberen.. moet Thijs eerst de boel dichtknopen![]()
Nja. dat is wel de volgende stap wat mij betreft. Vind dat ik al genoeg ellende heb moeten verdragen eigenlijkquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:37 schreef Laydina het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook weer nadelig haha. Al scheelt het wel even als hij dat doet
Idd!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja. dat is wel de volgende stap wat mij betreft. Vind dat ik al genoeg ellende heb moeten verdragen eigenlijk
Lijkt me niet zo handig voor jou nuquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:40 schreef Isabeau het volgende:
Sunny, ik heb Yasmin, dat werkt libidoverhogend
Dat kan. Dan weet ik wat mijn lot is voor de komende 15-20 jaar..quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:40 schreef Laydina het volgende:
[..]
Idd!
Maar straks ben je niet te genieten zonder hormonen..
Deze was voor een avondje. Het is een leuke jongen, maar niet voor mij. (al had ik die gedachte wel in het begin nog even, maar tis het niet )quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:40 schreef Isabeau het volgende:
Klinkt als een geslaagde avond, LaydinaOne night stand of vond je hem ook leuk voor meer
hehe, das handig. Maar is dat een 'sterke' pil? Want ik heb wel dus een sterke nodig om een beetje te kunnen blijven functioneren.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:40 schreef Isabeau het volgende:
had je maar geen vrouw moeten wordenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat kan. Dan weet ik wat mijn lot is voor de komende 15-20 jaar..
Fijn vooruitzicht hehquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:41 schreef Sunnythesun het volgende:
Dat kan. Dan weet ik wat mijn lot is voor de komende 15-20 jaar..
thanks, maar omdat ik niet weet hoe mijn lichaam erop reageert durf ik t niet te doen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:40 schreef Isabeau het volgende:
Klinkt als een geslaagde avond, LaydinaOne night stand of vond je hem ook leuk voor meer
FF, er zijn tegenwoordig nieuwe spiraaltjes op de markt die graag gebruikt worden bij vrouwen die nog geen kind op de wereld hebben gezet. Schijnt stukken minder pijn te doen en de horror verhalen zijn dan ook vooral verhalen uit het verleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |