abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82678884
Ofzoiets.. bagger TT!
pi_82678926
haha ben blij dat het leuk was. nog gekke dingen gezien of meegemaakt?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_82679021
Was erg lachen, ja.
pi_82679053
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:11 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

oooooh ik zag die icoon niet lig je weleens dagen plat omdat je er zo niet lekker van bent?
Nou.. ik blijf nog net aan op de been, maar ik heb de pil zo 'ingericht' dat ik de heftigste dagen op mijn vrije dagen heb. Anders kunnen mijn collega's iedere maand minstens 1 dag naar vervanging op zoek. Nu moet ik zeggen dat het ook wel periodes mee valt, maar als het zo is als de afgelopen week, dan functioneer ik 1 dag minstens gewoon niet goed. Ik kan wel wat, maar een klas draaien is niet handig. Dan kan ik namelijk niet tussendoor met krampen op de bank ploffen en pauze nemen wanneer nodig
Afgelopen week dus heftig.. woensdag moest ik weer werken, ochtendje, dat ging wel redelijk, was vol te houden en zo, maar daarna hadden we ook nog cursus. Dat was ff afzien.
pi_82679058
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:15 schreef Socios het volgende:
Was erg lachen, ja.
ooh jij ook! heb je Laydina nog gezien?
pi_82679069
avond
pi_82679106
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:16 schreef FutureFairytale het volgende:
ooh jij ook! heb je Laydina nog gezien?
Helaas niet. En ze heeft nog wel van die mooie hoge hakken.
pi_82679185
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:16 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Nou.. ik blijf nog net aan op de been, maar ik heb de pil zo 'ingericht' dat ik de heftigste dagen op mijn vrije dagen heb. Anders kunnen mijn collega's iedere maand minstens 1 dag naar vervanging op zoek. Nu moet ik zeggen dat het ook wel periodes mee valt, maar als het zo is als de afgelopen week, dan functioneer ik 1 dag minstens gewoon niet goed. Ik kan wel wat, maar een klas draaien is niet handig. Dan kan ik namelijk niet tussendoor met krampen op de bank ploffen en pauze nemen wanneer nodig
Afgelopen week dus heftig.. woensdag moest ik weer werken, ochtendje, dat ging wel redelijk, was vol te houden en zo, maar daarna hadden we ook nog cursus. Dat was ff afzien.
lijkt me verschrikkelijk als je zo krom loopt vanwege de buikkramp en je dingen moet doen, en dat dan iedere maand. ik kan de pil wel doorslikken maar op een gegeven moment word ik toch ongesteld al na 1 week doorslikken... kan dat komen omdat ik nog maar sinds 3 maanden de pil gebruik of is het gewoon zo dat je lichaam bloed verliest wanneer zij vindt dat het daar tijd voor is (sorry heren)
pi_82679199
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:13 schreef FutureFairytale het volgende:
haha ben blij dat het leuk was. nog gekke dingen gezien of meegemaakt?
Een beetje wel

Heb veel gesproken met al m'n collegás (van ons eigen pand dan) en op het einde van de avond was iedereen wel beetje aangeschoten dus waren we allemaal wat aanhankelijker met elkaar haha.
Ik zou eerst niet blijven slapen op de kazerne omdat echt zowat iedereen had afgezegd, maar uiteindelijk wel even gekeken waar m'n bedje zou staan (want stond toch nog geserveerd).

We hadden een tafeltje waar twee mannen achterstonden om drank in te schenken. En 1 was een knul van 24 die wel leuk was. En blijkbaar vond hij mij ook leuk want we raakten aan de praat. In zijn pauze nog wat meer gepraat. En later ergens om een hoekje met elkaar staan zoenen

Andere collega's vroegen (die bleven slapen in een hotel) vroegen of ik nog mee ging stappen, dus ik zou sowieso blijven slapen in a'dam dus mijn terugrit maar afgezegd. En later met die drank jongen besproken dat ik bij hem bleef slapen De stad in was uiteindelijk geen succes en zijn we redelijk vroeg 1 uur bij drankjongen aangekomen. Sliep denk ik om 4 en om 6/7 was ik weer erg wakker.

gedoucht en naar het station gegaan en vanuit daar weer naar de kazerne, waar ik gelukkig een lift kon krijgen van een collega die was blijven slapen en met de auto was. en ik heel verstandig gisteravond nog even het nummer van gevraagd.

En wel gelachen met een marineman die een beetje om elke gewillige vrouw izjn handen sloeg en beetje flirte en ik in gesprek kwam met hem en ik hem gewoon eigenlijk de hele tijd uitlachte van hoe hij te werk ging.. en hij maar beetje onschuldig doen haha. PRobeerde het ook bij mij, maar hij had pech (verder zag hij er ook wel lekker uit)

Dat was het zo'n beetje.. wat een verhaal

Ow en miss montreal en Alain clark traden op, was ook wel leuk. En verder nog een dj en een klein bandje. Was goed geregeld en hadden lekker weer, warm en 1x een klein spatje regen, maar verder geen last gehad van regen of iets dergelijks
pi_82679233
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:16 schreef Den_Haag het volgende:
avond
hooi ging je niet naar MeMo?
pi_82679242
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:17 schreef Socios het volgende:

[..]

Helaas niet. En ze heeft nog wel van die mooie hoge hakken.
Die had ik niet aan
pi_82679262
Wow sunny.. dat is wel heel heftig zeg!
pi_82679332
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:19 schreef Laydina het volgende:

verhaal

leuk feest dus! alleen ik heb geen idee wat je van 1u tot 4u hebt gedaan
pi_82679354
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:22 schreef FutureFairytale het volgende:

leuk feest dus! alleen ik heb geen idee wat je van 1u tot 4u hebt gedaan
Gewoon wat lol gehad.. en ook wel veel gepraat
pi_82679418
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:19 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

lijkt me verschrikkelijk als je zo krom loopt vanwege de buikkramp en je dingen moet doen, en dat dan iedere maand. ik kan de pil wel doorslikken maar op een gegeven moment word ik toch ongesteld al na 1 week doorslikken... kan dat komen omdat ik nog maar sinds 3 maanden de pil gebruik of is het gewoon zo dat je lichaam bloed verliest wanneer zij vindt dat het daar tijd voor is (sorry heren)
Doorslikken vind ik geen optie eigenlijk. Ik vind 3 weken lang hormonen mijn lichaam in pompen al twijfelachtig. En bij doorslikken heb ik alleen maar meer last van onvoorspelbare doorbraakbloedingen en krampen.
pi_82679435
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:23 schreef Laydina het volgende:

[..]

lichamelijk lol?
pi_82679481
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:19 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Kan zijn dat je lichama moet wennen, maar sommigen kunnen idd niet lang doorslikken.

Toen ik de pil gebruikte slikte ik eigenlijk zo'n 3/4/5 maanden door. En daarna vond mijn lichaam het altijd wel weer tijd worden.
pi_82679490
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:24 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

lichamelijk lol?
Yup
pi_82679507
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:25 schreef Laydina het volgende:

[..]

Kan zijn dat je lichama moet wennen, maar sommigen kunnen idd niet lang doorslikken.

Toen ik de pil gebruikte slikte ik eigenlijk zo'n 3/4/5 maanden door. En daarna vond mijn lichaam het altijd wel weer tijd worden.
3/4/5 maanden
waarom gebruik je dan niet de prikpil?
pi_82679522
quote:

[..]

klinkt gezellig iid!!
pi_82679549
quote:

[..]

Yup
fijn toch? (hoop ik tenminste voor je haha). je bent de laatste weken wel in de weer
pi_82679556
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:26 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

3/4/5 maanden
waarom gebruik je dan niet de prikpil?
Later de nuvaring gehad en ringde ik ook door.

en nu heb ik een spiraaltje en ben sindsdien (nu bijna een jaar geleden) niet meer ongesteld geweest of sowieso krampen of wat dan ook (maar daar had ik maar zelden last van)
pi_82679574
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:27 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

fijn toch? (hoop ik tenminste voor je haha). je bent de laatste weken wel in de weer
Haha het was wel gezellig
Het valt wel mee allemaal hoor
pi_82679618
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:27 schreef Laydina het volgende:

[..]

Later de nuvaring gehad en ringde ik ook door.

en nu heb ik een spiraaltje en ben sindsdien (nu bijna een jaar geleden) niet meer ongesteld geweest of sowieso krampen of wat dan ook (maar daar had ik maar zelden last van)
geweldig! alleen ik heb helaas ook nare verhalen gehoord over een spiraaltje.. dat het pijn doet enzo
helaas kan ik zoiets of de prikpil niet doen, want ik heb hiervoor 2 pillen gehad (waaronder de microgyenon ofzoiets) en daar werd ik ziek van. kreeg hartkloppingen en hoge koorts. daarom is het niet verstandig om de prikpil of iets dergelijks te gebruiken. stel ik kan er niet tegen; dan ben ik een half jaar ziek
pi_82679659
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:29 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

geweldig! alleen ik heb helaas ook nare verhalen gehoord over een spiraaltje.. dat het pijn doet enzo
helaas kan ik zoiets of de prikpil niet doen, want ik heb hiervoor 2 pillen gehad (waaronder de microgyenon ofzoiets) en daar werd ik ziek van. kreeg hartkloppingen en hoge koorts. daarom is het niet verstandig om de prikpil of iets dergelijks te gebruiken. stel ik kan er niet tegen; dan ben ik een half jaar ziek
Pff dat is ook wel ernstig! Van een pil dergelijke klachten krijgen
Spiraaltje kan qua zetten wel pijn doen, maar dat is afhankelijk van je lichaam. Ik had 1 dag een beetje gevoelig en daarna niet meer. Maar soms hoor je idd horror verhalen.

hmm dan eerst maar aan deze pil vasthouden.
pi_82679663
ik ga mn ouwe vader even aanmoedigen op de tennisbaan
tot zo!
pi_82679671
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:30 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ga mn ouwe vader even aanmoedigen op de tennisbaan
tot zo!
Veel plezier
pi_82679709
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:29 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Mycrogynon 50 slik ik nu. Ik vind het een fijne pil, maar het is wel een zware. De 30 werd ik zeer labiel en libidoloos van
Maar als je er ziek van wordt is het idd foute boel..
pi_82679722
quote:

[..]

Gedijenkletst?
pi_82679739
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:31 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Mycrogynon 50 slik ik nu. Ik vind het een fijne pil, maar het is wel een zware. De 30 werd ik zeer labiel en libidoloos van
Maar als je er ziek van wordt is het idd foute boel..
Je zou toch verwachten dat de 50 ergere klachten met zich mee zou brengen dan de 30.
die 30 heb ik ook gehad. voor mijn gevoel werd ik daar ook wel beetje libidoloos van
pi_82679755
quote:

[..]

Yup
Oh, sletje!
pi_82679779
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:32 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Gedijenkletst?
Hoe je het wil omschrijven haha
pi_82679790
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:32 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Oh, sletje!
pi_82679805
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:33 schreef Laydina het volgende:

[..]

Hoe je het wil omschrijven haha
Maar de omschrijving klopt
pi_82679812
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:32 schreef Laydina het volgende:

[..]

Je zou toch verwachten dat de 50 ergere klachten met zich mee zou brengen dan de 30.
die 30 heb ik ook gehad. voor mijn gevoel werd ik daar ook wel beetje libidoloos van
Ja idd, maar blijkbaar heb ik veel nodig om alles onder controle te houden. Maar goed, ik ben nog steeds erg benieuwd hoe ik zonder pil zou functioneren. Ben al ruim 14 jaar aan het spul dus op 3 jaar na mijn gehele menstruerende leven.. Geen idee meer dus
pi_82679831
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:33 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Maar de omschrijving klopt
DAt wel, maar dat snap jij ook wel
pi_82679844
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:34 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ja idd, maar blijkbaar heb ik veel nodig om alles onder controle te houden. Maar goed, ik ben nog steeds erg benieuwd hoe ik zonder pil zou functioneren. Ben al ruim 14 jaar aan het spul dus op 3 jaar na mijn gehele menstruerende leven.. Geen idee meer dus
Maar zonder pil heb je het dus allemaal nog veel zwaarder? of is evt stoppen wel een optie?
pi_82679921
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:33 schreef Laydina het volgende:

[..]

pi_82679925
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:34 schreef Laydina het volgende:

[..]

Maar zonder pil heb je het dus allemaal nog veel zwaarder? of is evt stoppen wel een optie?
Dat weet ik dus niet! Maar om logistieke redenen wil ik het niet proberen.. moet Thijs eerst de boel dichtknopen
pi_82679951
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:37 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Dat weet ik dus niet! Maar om logistieke redenen wil ik het niet proberen.. moet Thijs eerst de boel dichtknopen
Dat is natuurlijk ook weer nadelig haha. Al scheelt het wel even als hij dat doet
pi_82679985
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:36 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Ik snap dat een sletje als jij natuurlijk gewoon jaloers bent
pi_82680042
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:37 schreef Laydina het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk ook weer nadelig haha. Al scheelt het wel even als hij dat doet
Nja. dat is wel de volgende stap wat mij betreft. Vind dat ik al genoeg ellende heb moeten verdragen eigenlijk
pi_82680059
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:39 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Nja. dat is wel de volgende stap wat mij betreft. Vind dat ik al genoeg ellende heb moeten verdragen eigenlijk
Idd!
Maar straks ben je niet te genieten zonder hormonen..
pi_82680069
Klinkt als een geslaagde avond, Laydina One night stand of vond je hem ook leuk voor meer

FF, er zijn tegenwoordig nieuwe spiraaltjes op de markt die graag gebruikt worden bij vrouwen die nog geen kind op de wereld hebben gezet. Schijnt stukken minder pijn te doen en de horror verhalen zijn dan ook vooral verhalen uit het verleden.
Sunny, ik heb Yasmin, dat werkt libidoverhogend
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_82680100
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:40 schreef Isabeau het volgende:

Lijkt me niet zo handig voor jou nu
pi_82680113
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:40 schreef Laydina het volgende:

[..]

Idd!
Maar straks ben je niet te genieten zonder hormonen..
Dat kan. Dan weet ik wat mijn lot is voor de komende 15-20 jaar..
pi_82680188
quote:
Klinkt als een geslaagde avond, Laydina One night stand of vond je hem ook leuk voor meer
Deze was voor een avondje. Het is een leuke jongen, maar niet voor mij. (al had ik die gedachte wel in het begin nog even, maar tis het niet )
pi_82680199
quote:
hehe, das handig. Maar is dat een 'sterke' pil? Want ik heb wel dus een sterke nodig om een beetje te kunnen blijven functioneren.

Heb er mijn huisarts wel eens om gevraagd, maar die kon me eigenlijk niets echt aanraden dan doorgaan met de microgynon 50. Omdat de rest allemaal 'slapper' is en andere vormen niet echt een optie..
pi_82680373
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:41 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

had je maar geen vrouw moeten worden
pi_82680565
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:41 schreef Sunnythesun het volgende:
Fijn vooruitzicht heh
pi_82680968
quote:

FF, er zijn tegenwoordig nieuwe spiraaltjes op de markt die graag gebruikt worden bij vrouwen die nog geen kind op de wereld hebben gezet. Schijnt stukken minder pijn te doen en de horror verhalen zijn dan ook vooral verhalen uit het verleden.
thanks, maar omdat ik niet weet hoe mijn lichaam erop reageert durf ik t niet te doen.

heb 2 jaar lang de pil niet gebruikt (pas sinds 3 maanden weer). omdat ik van de vorige 2 ziek werd. toen ik later naar de huisarts wilde om toch nog te kijken of er nog een optie was snapten mn ouders dat niet. ik had immers toch geen vriendje?
pi_82681498
Alleen aan de pil als je een vriendje hebt? ach ja, kan ook
  vrijdag 11 juni 2010 @ 20:16:38 #53
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_82681763
Wedstrijd nummer 2 gaat zo beginnen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_82681768
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 20:10 schreef Den_Haag het volgende:
ouders hè, zo ouderwets "je vrijt niet als je geen vriendje hebt"
pi_82681819
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 20:16 schreef golfer het volgende:
[ afbeelding ]
frankrijk! zou echt een verrassing zijn als paraguay (of uruguay wat is het) gaat winnen of gelijk spelen
  vrijdag 11 juni 2010 @ 20:20:06 #56
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_82681951
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 20:17 schreef FutureFairytale het volgende:

frankrijk! zou echt een verrassing zijn als paraguay (of uruguay wat is het) gaat winnen of gelijk spelen
Uruguay. Suarez!
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 11 juni 2010 @ 20:20:29 #57
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_82681971
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 20:17 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Frankrijk is al jaren matig op grote toernooien. Al hebben ze ook een wereldkampioensteam qua namen. Uruguay heeft Suarez en Forlan. We zullen het zien de komende twee uur.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_82681986
het is toch verschrikkelijk!!!!!!
quote:
In het islamitische Saoedie-Arabië is een man veroordeeld tot negentig zweepslagen en vier maanden gevangenisstraf, omdat hij zijn vriendin in het openbaar had geknuffeld en gekust.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 20:20:48 #59
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_82681991
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 20:16 schreef FutureFairytale het volgende:

Nee, kijk maar naar Laydina.
Poef.....gone! ©golfer
pi_82682107
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 20:20 schreef borisz het volgende:

[..]

Frankrijk is al jaren matig op grote toernooien. Al hebben ze ook een wereldkampioensteam qua namen. Uruguay heeft Suarez en Forlan. We zullen het zien de komende twee uur.
ooh ik dacht dat Suarez uit Brazilië kwam
pi_82682291
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 20:16 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

van dat soort ideeën hebben mijn ouders anders totaal geen last!
pi_82682303
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 20:10 schreef Den_Haag het volgende:
Ja, dan heb je in ieder geval af en toe een weekje vrij
pi_82682486
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 20:20 schreef golfer het volgende:

[..]

Nee, kijk maar naar Laydina.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 20:32:29 #64
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_82682597
Hoi!
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 20:16 schreef golfer het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil stiekum ook kijken als voetbalhator
pi_82682732
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 20:32 schreef kaasplankje het volgende:
Hoi!
[..]

Ik wil stiekum ook kijken als voetbalhator
doe maar hoor, je bent niet de enige
pi_82682865
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 20:20 schreef FutureFairytale het volgende:
het is toch verschrikkelijk!!!!!!
[..]
valt nog mee
  vrijdag 11 juni 2010 @ 20:38:52 #67
63722 z80
I fink you freaky
pi_82682877
morgen avond geen sterren eten
de dame heeft afgezegd, jammer.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_82682917
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 20:38 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

valt nog mee
ja als men overspel pleegt... steniging....brrrr.. de gewone bevolking die gooit; zijn allemaal ziek
pi_82682924
Oww.. das ook flauw Z
  vrijdag 11 juni 2010 @ 20:42:28 #70
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_82683031
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 20:38 schreef z80 het volgende:
Durfde FF niet met je?
Snap ik best, want je bent ook heel eng.
Poef.....gone! ©golfer
pi_82683100
quote:
balen.
Een andere vriend/vriendin die anders mee wil?
  vrijdag 11 juni 2010 @ 20:46:31 #72
63722 z80
I fink you freaky
pi_82683205
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 20:42 schreef golfer het volgende:

[..]

Durfde FF niet met je?
Snap ik best, want je bent ook heel eng.
ik zal de volgend keer maar geen foto sturen
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 20:47:08 #73
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_82683236
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 20:46 schreef z80 het volgende:

ik zal de volgend keer maar geen foto sturen
Poef.....gone! ©golfer
pi_82683244
jongens ik ben de boosdoener

ik stond reserve voor een optreden morgenmiddag en omdat er 2 zieken zijn uitgevallen heb ik gevraagd of ze eerst alsjeblieft anderen kon zoeken. shitte is dat het choreo is en er bijna geen meiden zijn die choreo kennen. nu is er nog maar 1 meisje en dan zou de boeking niet doorgaan, dus moet ik mee.
ik vind echt niet leuk, omdat ik net had beslist dat ik echt wel wilde ook al zou ik alleen gaan. en toen wilde Z wel mee

pi_82683367
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:19 schreef Laydina het volgende:

[..]

Een beetje wel

Heb veel gesproken met al m'n collegás (van ons eigen pand dan) en op het einde van de avond was iedereen wel beetje aangeschoten dus waren we allemaal wat aanhankelijker met elkaar haha.
Ik zou eerst niet blijven slapen op de kazerne omdat echt zowat iedereen had afgezegd, maar uiteindelijk wel even gekeken waar m'n bedje zou staan (want stond toch nog geserveerd).

We hadden een tafeltje waar twee mannen achterstonden om drank in te schenken. En 1 was een knul van 24 die wel leuk was. En blijkbaar vond hij mij ook leuk want we raakten aan de praat. In zijn pauze nog wat meer gepraat. En later ergens om een hoekje met elkaar staan zoenen

Andere collega's vroegen (die bleven slapen in een hotel) vroegen of ik nog mee ging stappen, dus ik zou sowieso blijven slapen in a'dam dus mijn terugrit maar afgezegd. En later met die drank jongen besproken dat ik bij hem bleef slapen De stad in was uiteindelijk geen succes en zijn we redelijk vroeg 1 uur bij drankjongen aangekomen. Sliep denk ik om 4 en om 6/7 was ik weer erg wakker.

gedoucht en naar het station gegaan en vanuit daar weer naar de kazerne, waar ik gelukkig een lift kon krijgen van een collega die was blijven slapen en met de auto was. en ik heel verstandig gisteravond nog even het nummer van gevraagd.

En wel gelachen met een marineman die een beetje om elke gewillige vrouw izjn handen sloeg en beetje flirte en ik in gesprek kwam met hem en ik hem gewoon eigenlijk de hele tijd uitlachte van hoe hij te werk ging.. en hij maar beetje onschuldig doen haha. PRobeerde het ook bij mij, maar hij had pech (verder zag hij er ook wel lekker uit)

Dat was het zo'n beetje.. wat een verhaal

Ow en miss montreal en Alain clark traden op, was ook wel leuk. En verder nog een dj en een klein bandje. Was goed geregeld en hadden lekker weer, warm en 1x een klein spatje regen, maar verder geen last gehad van regen of iets dergelijks
Go jij !
pi_82683451
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 20:49 schreef Braamyo het volgende:

[..]

Go jij !
pi_82683704
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:34 schreef Sunnythesun het volgende:

Gynaecologisch onderzoek wijst uit dat je helemaal niet hoeft te stoppen hoor. Je kan gewoon dat ding jaren doorslikken, bloeding wordt nl alleen nog maar kunstmatig opgewekt met pilgebruik.
Het 'schoont' niets of zoiets. Vraag maar eens aan je gyn
pi_82683755
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 20:57 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Gynaecologisch onderzoek wijst uit dat je helemaal niet hoeft te stoppen hoor. Je kan gewoon dat ding jaren doorslikken, bloeding wordt nl alleen nog maar kunstmatig opgewekt met pilgebruik.
Klopt ja.

De vraag is alleen of je de bloeding zelf onder controle wil hebben (mbt datum zeg maar)
pi_82683893
met de pi word je niet meer ongesteld hoorde ik. die bloeding is wat anders
pi_82683993
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 21:01 schreef FutureFairytale het volgende:
met de pi word je niet meer ongesteld hoorde ik. die bloeding is wat anders
Precies, kunstmatig.
Maar het blijft allemaal k*t dames
pi_82684016
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 21:03 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Precies, kunstmatig.
Maar het blijft allemaal k*t dames
ben je beter af zonder anti-conceptie?
  vrijdag 11 juni 2010 @ 21:05:11 #82
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_82684061
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 21:04 schreef FutureFairytale het volgende:

ben je beter af zonder anti-conceptie?
Ik wel.
Poef.....gone! ©golfer
pi_82684098
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 20:58 schreef Laydina het volgende:

[..]

Klopt ja.

De vraag is alleen of je de bloeding zelf onder controle wil hebben (mbt datum zeg maar)
Dat dus.. ik weet nu tenminste waar ik aan toe ben. Als ik doorslik niet.

Oh en ik heb geen gyn, nooit bij een geweest en zou niet weten hoe ik 'er aan een moet komen' zeg maar.. heb toch verder nergens last van of zo?

Oh, inmiddels lekker naar boven verhuisd met laptop, rose, bordje lekkers en een lief klein hondje Fijn Blue Murder kijken
pi_82684101
Ik zou niet zonder willen.. dan word ik namelijk weer ongesteld
pi_82684196
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 20:57 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Bluezz; ik bloed gewoon. na 0,5 week of na 1 week doorslikken. is dat gek?
pi_82684230
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 21:07 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Bluezz; ik bloed gewoon. na 0,5 week of na 1 week doorslikken. is dat gek?
Elk lichaam reageert anders. Een oud vriendin van mij die kon ook maar max een week doorslikken.
pi_82684259
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 21:05 schreef Laydina het volgende:
Ik zou niet zonder willen.. dan word ik namelijk weer ongesteld
ben benieuwd dat als je eenmaal weer ongesteld wordt; in hoe erge mate en hoe lang je het krijgt dan kun je denk constant luiers verwisselen
pi_82684260
Weet ik niet FF ben geen dok
pi_82684300
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 21:08 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

ben benieuwd dat als je eenmaal weer ongesteld wordt; in hoe erge mate en hoe lang je het krijgt dan kun je denk constant luiers verwisselen
dat denk ik niet.
Misschien in het begin wat erger, maar later wordt het wel normaal. Toen ik het spiraaltje net had gezet was het ook even erg en een maand lang. Maar ach dat was tijdelijk
pi_82684378
Nog een oranjefan al vind ie het volgens mij een beetje engig
pi_82684424
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 21:11 schreef Bluezz het volgende:
dat koppie!! 'Pappa, is niet heel leuk dit hoor!!'
pi_82684439
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 21:11 schreef Bluezz het volgende:
*ziet hand
*ziet kerel

denkt.. hmm grote hand
*ziet de baby beetje laat
pi_82684490
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 20:39 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

ja als men overspel pleegt... steniging....brrrr.. de gewone bevolking die gooit; zijn allemaal ziek
Ach, mijn chauffeur daar werd de cel ingegooid omdat hij een cassettebandje van shania twain had, met het originele hoesje. Daar staat ze op met blote armen, en dat mag zeker niet!
pi_82684493
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 21:12 schreef Sunnythesun het volgende:

dat koppie!! 'Pappa, is niet heel leuk dit hoor!!'
Nee
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 21:12 schreef Laydina het volgende:

*ziet hand
*ziet kerel

denkt.. hmm grote hand
*ziet de baby beetje laat
pi_82684503
quote:
Jammer Z
  vrijdag 11 juni 2010 @ 21:13:51 #96
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_82684518
Voorlopig heeft Suarez nog geen transfer weg bij Ajax verdiend.
Poef.....gone! ©golfer
pi_82684539
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 21:08 schreef Laydina het volgende:

[..]

Elk lichaam reageert anders. Een oud vriendin van mij die kon ook maar max een week doorslikken.
-gek iets-

[ Bericht 56% gewijzigd door FutureFairytale op 11-06-2010 21:32:35 ]
pi_82684638
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 21:13 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Ach, mijn chauffeur daar werd de cel ingegooid omdat hij een cassettebandje van shania twain had, met het originele hoesje. Daar staat ze op met blote armen, en dat mag zeker niet!
wat! je kunt gewoon niet naar dat land zonder in de cel gegooid te worden
moest hij lang zitten of 1 nacht?
pi_82684643
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 20:47 schreef FutureFairytale het volgende:
jongens ik ben de boosdoener

ik stond reserve voor een optreden morgenmiddag en omdat er 2 zieken zijn uitgevallen heb ik gevraagd of ze eerst alsjeblieft anderen kon zoeken. shitte is dat het choreo is en er bijna geen meiden zijn die choreo kennen. nu is er nog maar 1 meisje en dan zou de boeking niet doorgaan, dus moet ik mee.
ik vind echt niet leuk, omdat ik net had beslist dat ik echt wel wilde ook al zou ik alleen gaan. en toen wilde Z wel mee

Ik zie dit nu pas, jammer jongens
pi_82684673
Ik zou dan maar eerst naar de huisarts gaan en die laten kijken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')