Was tof om te zien ja, die wagens uit de oertijd toen rondetijden nog op papyrus werden geschreven met een veerquote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:28 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Ik zit er eigenlijk nu wel klaar voor!
Allez Peugeot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:33 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Vind die 908 al even tof als mijn eigen Peugeot diesel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
Inderdaad al vind ik die Group C wagens nog imposanter, helaas worden die maar om de x jaren uitgenodigd.quote:
Das voor auto's die niet meer dan 1000 km kunnen rijden, waarvan de rijders na 300 km al op zijn. *gaap*quote:
Vreemd is dat niet, aangezien F1 frequenter is. Makkelijker te volgen, overzichtelijker is qua race. En natuurlijk de tijds-spanne waar het zich in afspeelt. Welke gek gaat er 24 uur voor een tv zitten voor een race, en dan moet je nog Eurosport 2 hebben anders kun je 't nog niet eens 24 uur volgen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:46 schreef GizartFRL het volgende:
Eigenlijk klopt dit topic niet meer
Wat nog erger is, dat het F1 topic meer posts krijgt.
Dit is toch de race der races.
Dat waren nog eens tijden. Die dingen waren bijna net zo snel als F1 wagens destijds.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:45 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Inderdaad al vind ik die Group C wagens nog imposanter, helaas worden die maar om de x jaren uitgenodigd.
Ik las het ja. Maar dan moeten er eerst meer races komen en betere TV uitzendingen. En nog ten minste een fabrieksteam (Porsche?).quote:
Zolang Audi actief is lijkt me Porsche onwaarschijnlijk.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:03 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik las het ja. Maar dan moeten er eerst meer races komen en betere TV uitzendingen. En nog ten minste een fabrieksteam (Porsche?).
Ah, Nissan. Goed nieuws. Misschien dat Toyota dan ook weer wat interesse krijgt?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:11 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Zolang Audi actief is lijkt me Porsche onwaarschijnlijk.
Wel zijn er geruchten over een officiele Nissan LMP1 in samenwerking met Oreca.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toyota GT-OneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Porsche 911 GT1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mercedes-Benz CLRSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Panoz Esperante GT1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll![]()
Aston Martin is dom geweest door zelf een chassis te bouwen dat nu al verouderd is.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:17 schreef Waffle het volgende:
Als Aston Martin een beetje kan meekomen, wordt het ook al leuk. Peugeot, Audi en Aston Martin kunnen met zijn drieën best een serie interessant maken.
Ik denk dat vooral het belangrijkste is dat de uitzendingen op tv beter worden. Goed commentaar en interessante/vermakelijke uitzendingen kan voor heel wat succes zorgen.And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll![]()
Had Toyota sowieso geen interesse om richting Le Mans te gaan na hun mislukte F1 project?
Ferrari heeft het er ook altijd over dat ze uit de F1 stappen en Le Mans gaan doen als de FIA niet naar hun luistert. Ik ben bang dat dat nooit gaat gebeuren en dat de FIA hen niet eens toe laat om Le Mans te gaan doen, maar ja.“Being second is to be the first of the ones who lose.”![]()
Ja maar Toyota zei toen dat ze geen interesse in diesel hadden, en dat heb je (nog) nodig om te winnen. En een Ferrari diesel klinkt gewoon als godslasteringquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:35 schreef Waffle het volgende:
Had Toyota sowieso geen interesse om richting Le Mans te gaan na hun mislukte F1 project?
Ferrari heeft het er ook altijd over dat ze uit de F1 stappen en Le Mans gaan doen als de FIA niet naar hun luistert. Ik ben bang dat dat nooit gaat gebeuren en dat de FIA hen niet eens toe laat om Le Mans te gaan doen, maar ja..
De ACO moet gewoon de benzine motoren wat meer vrijheid geven, zet er desnoods een 3 liter V12 in.And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll![]()
Toyota geruchten zijn er ook al jaren. Momenteel leveren ze via Toyota Motorsport (voormalige F1 team) motoren aan Rebellion.
Die dreigementen van Ferrari neem ik niet meer serieus.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: