Nee, je bent niet de enige.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:41 schreef vaasinbloem het volgende:
Ben ik de enige die zich er eigenlijk niet aan irriteert? In begin van de wedstrijd ff wennen, maar na een tijdje valt het me niet meer echt op.
punt is dat die toeters een monotome bromtoon veroorzaken die 90 min duurtquote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dus op elk WK in wat voor land ook komen ze beschaving tekort?
Het mag toch wel bekend bij je zijn dat bij elk wk en bij elke wedstrijd supporters zitten die behoren tot het organiserende land. Dat ze hier toevallig extreem veel op die vuvuzela's 'blazen' is niet meer dan een detail. De ene keer juichen ze heel hard, de andere keer trommelen ze en nu blazen ze. So be it. Maak er niet zo druk om. Slecht voor je hart!
nee en ook niet veel anders dan formule 1, maar beide kijk ik niet en daar maken de motoren dat lawaaiquote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:52 schreef Igen het volgende:
Nu ik er zo over nadenk... het geluid bij een motorcross is niet veel afwisselender.
Blijkbaar weet je niet hoe het anders kan denk ik dan maar.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:41 schreef vaasinbloem het volgende:
Ben ik de enige die zich er eigenlijk niet aan irriteert? In begin van de wedstrijd ff wennen, maar na een tijdje valt het me niet meer echt op.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:53 schreef macca728 het volgende:
[..]
...ook niet veel anders dan formule 1
Da's niet verrassend, gezien je vergelijkingquote:maar beide kijk ik niet .
Ik gok dat de ene helft blaast als de tegenpartij aan bal is, en vice versaquote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:53 schreef klotetoeters het volgende:
Het heeft daarnaast niets met supporteren te maken want de spelers irriteren zich er ook aan, dus voor wie ze het doen is een compleet raadsel.
Op de Belg scheelt het ietsjequote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:02 schreef RedFever007 het volgende:
ik zit nu dus even ZKO - GRI te kijken maar echt wat een ongekende tyfusherrie![]()
![]()
![]()
Zelfs dát is afwisselender hoor. Dit is echt 1 lange toon die 90 minuten duurt. Ik snap de lol ook niet. Als je op zo'n toeter blaast als er een doelpunt valt, of als er iets spannends gebeurt, a la. Maar 45 minuten lang op zo'n ding blazen?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:52 schreef Igen het volgende:
Nu ik er zo over nadenk... het geluid bij een motorcross is niet veel afwisselender.
primitief.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:06 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Zelfs dát is afwisselender hoor. Dit is echt 1 lange toon die 90 minuten duurt. Ik snap de lol ook niet. Als je op zo'n toeter blaast als er een doelpunt valt, of als er iets spannends gebeurt, a la. Maar 45 minuten lang op zo'n ding blazen?.
Volgens mij is er juist helemaal niets authentieks aan. Zag voor het WK nog een programma over de 'heruitvinder' van dat toeterding. Gewoon een commerciele meesterzet.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:07 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
primitief.
dat is het enige woord wat hier van toepassing is.
Inderdaad, op Sporza hoor je ze ook nog wel, maar de verhouding met het commentaar is veel beter.quote:
Op naar de Belg dan maarquote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:12 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Inderdaad, op Sporza hoor je ze ook nog wel, maar de verhouding met het commentaar is veel beter.
Zelfs dat kregen die toeternegers niet voor elkaar.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:23 schreef HaagsPietje het volgende:
De FIFA heeft de dolenthousiaste voetbalsupporters uit Zuid-Afrika wel gevraagd om tijdens toespraken en volksliederen de vuvuzela uit respect even niet te gebruiken.
Tja, zo is twee minuten stilte met dodenherdenking voor sommige Nederlanders te lastig.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:29 schreef bohgek het volgende:
[..]
Zelfs dat kregen die toeternegers niet voor elkaar.
inderdaad, voor 1 nederlander was dat lastig. in een publiek van 10.000 man.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:31 schreef Beavis het volgende:
[..]
Tja, zo is twee minuten stilte met dodenherdenking voor sommige Nederlanders te lastig.
Ik zag ander een hele hoop mensen schreeuwen en rennen voordat de 2 minuten voorbij warenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:35 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
inderdaad, voor 1 nederlander was dat lastig. in een publiek van 10.000 man.
bij die bosnegers is het juist andersom, daar weet er eentje zich te gedragen en de overige 39.999 gedragen zich als onbeschaafde primitievelingen
Onderwerp: Filter die Vuvuzelas eruitquote:Het verpest dit hele WK. De Nederlandse wedstrijden zal ik altijd kijken, maar de andere worden zo ongelooflijk onaantrekkelijk om te bekijken.
DOE ER AUB IETS AAN!!!!
Daar hebben ze het geluid van de commentator alleen wat harder gezetquote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:55 schreef magnifor het volgende:
Bullshit van de nos, kijk maar naar belgie. Daar is het nog te harden. Helaas niet in hd
Dat kunnen ze in NL toch ook? Of het veld gewoon helemaal uit, behalve de mic van de scheidsquote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:59 schreef brtausi het volgende:
[..]
Daar hebben ze het geluid van de commentator alleen wat harder gezet
Bij rugby heeft de scheids een (hoorbare) mic. Sinds wanneer heeft voetbal dat ook?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:01 schreef D. het volgende:
[..]
Dat kunnen ze in NL toch ook? Of het veld gewoon helemaal uit, behalve de mic van de scheids
Sinds morgen?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:02 schreef Beavis het volgende:
[..]
Bij rugby heeft de scheids een (hoorbare) mic. Sinds wanneer heeft voetbal dat ook?
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:45 schreef Beavis het volgende:
[..]
Ik zag ander een hele hoop mensen schreeuwen en rennen voordat de 2 minuten voorbij waren
Ach, die Griek dan niet omgaan met de lokale koeltoerquote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:20 schreef klotetoeters het volgende:
Ik zag die Griekse aanvaller net naar zijn oren wijzen ten teken dat hij geen fuck verstaat van de communicatie op het veld...
Datte. Op de BBC valt het ook erg mee en heb je ook nog eens goed commentaar. Op de Belg hangt er altijd zo'n begrafenisstemming.quote:
Inderdaad, in het begin hoor je allemaal romantische verhaaltjes dat Zuid-Afrika het land is van dans drums en repercussie, en dat de sfeer daar waarschijnlijk geweldig is in stadions. Blijken ze alleen urenlang op monotone plastic toeter te kunnen blazen die gigantische gehoorschade oplevert.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:43 schreef Hard_Feesten het volgende:
Het is wel meteen pijnlijk duidelijk dat je zo'n evenement als het WK gewoon niet in een derdewereldland moet organiseren.
HALLO!!! HOOR JE ME NOG????quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:53 schreef Johan_Haas_ het volgende:
die gigantische gehoorschade oplevert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |