Ja man, de gemiddelde mens hoort het dan niet eens meer, daarom dat er al massaal (niet alleen op fok) over geklaagd wordt. Het is gewoon bloedirritant en zwaar onnodig. Laat ze lekker Afrikaanse trommelmuziek maken of laat ze massaal zingen, allemaal primaquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:43 schreef Weka het volgende:
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeezus wat een gezeik. Na vijf minuten merkt een gemiddeld mens niets meer van die toeters. Alleen de losers die iets zoeken om er op een forum een topic over te mogen aanmaken blijven zich erop concentreren. En het geluid van de vuvuzela's uitzetten? Wat een idioot idee, anders doen we gelijk het hele publiek uit.
Van het WK genieten met een mega-vlieg in je tvquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:57 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Dat is al tijden geleden dat ik dat ben geweest. Feit is gewoon dat het voetbal daar op een andere manier wordt beleefd en het kinderachtige is pas dat veel personen hier op FOK! zich er aan ergeren.
Ik zou zeggen, geniet gewoon van het WK. Bij voorbaat dank.
Maar het is juist het ontbreken van sfeer door die Vuvuzela's, ik wil gejuich, muziek en zang horen. Toen Zuid Afrika gisteren scoorde veranderde er bijna niets aan het geluid, mja, wellicht werd er NOG harder getoeterd.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:45 schreef Ionesco het volgende:
Heb er zelf geen last van. Geluid staat vrij zacht aan, of helemaal niet. Ik hoef zowiezo niet naar t commentaar te luisteren, voetbal kijken doe je met je ogen, niet met je oren.
klopt ze zijn helemaal niet zo traditioneel, maar het vrij recente resultaat van de massafabricage van plastic rommel die de wereld overspoeld uit china. indirect zijn wij dus zelf verantwoordelijk voor die klotedingen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:41 schreef gebruikersnaam het volgende:
Als wij in 2018 het wk gaan organiseren slaan we toch ook niet 90 minuten met de klompen tegen elkaar.
Verder heeft die droeftoeter niks met afrika te malen , want met het wk rugby daar waren ze verboden in de stadions
Dat dus. Dat kleregetoeter vervangt alle leefgeluiden: juichen, zingen, spreekkoren, boegeroep gefluit. Gewoon 90 minuten lang monotoon gezoem uit je tvquote:Op zaterdag 12 juni 2010 09:04 schreef Toewan het volgende:
[..]
Maar het is juist het ontbreken van sfeer door die Vuvuzela's, ik wil gejuich, muziek en zang horen. Toen Zuid Afrika gisteren scoorde veranderde er bijna niets aan het geluid, mja, wellicht werd er NOG harder getoeterd.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:32 schreef Hyperdude het volgende:
Ik heb mijn avatar tegelijk ff aangepast!
Zo, meteen even die petitie (met een spam email adres) getekend!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:28 schreef crv het volgende:![]()
Duitse website tegen vuvuzela's
[ afbeelding ]
Ja, die sfeer is echt enorm doods.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:38 schreef LWD-Godius het volgende:
Vuvuzela klinkt wel leuk joh, beter dan het dode sfeertje in de nederlandse stadions.
Ja man hartstikke lekker geluidquote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:38 schreef LWD-Godius het volgende:
Vuvuzela klinkt wel leuk joh, beter dan het dode sfeertje in de nederlandse stadions.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:27 schreef horned_reaper het volgende:
Dit kan ook niet anders dan westers zijn!![]()
4 jaar lang verheugen de mensen zich op het WK .... iedereen in rep en roer als het begint.. GEWELDIG!Daar hebben ze 4 jaar op gewacht.... dit wordt de beste maand van m'n leven.. .etc.etc.etc..... de wereld gek dus...
Dan begint de eerste game EINDELIJK NA DIE 4 JAAR!!!![]()
En vanaf de eerste seconde begint de halve wereld te zeiken en te tieren.... afschuwelijk die kut toeters!! alle sfeer is verpest..... afschaffen die zooi!
En waar mensen 4 jaar op hebben zitten wachten laten ze links liggen en gaan bezig met websites en topics maken, brieven en mails schrijven ... om te protesteren tegen een freaking toeter waardoor mensen een beetje gezoem horen uit hun tv......![]()
Stel dat de christenen dit zouden doen? ..... de wachten al 7200 jaar ofzo op de dag des oordeels..... en dan is opeens de dag daar..... GOD KOM NAAR DE AARDE!!!![]()
Naja, alle christenen helemaal hoteldebotel.... dit is waar al die generaties van gedroomd hebben etc etc etc....
En dan breekt de hemel open, en daar is hij.... GOD!
Maar wat nu!god heeft opeens een hele foute snor...... direct worden er allemaal polls, websites, klachtbrieven opgesteld, met de vragen "WAAROM" heeft god toch zo'n foute snor... iedereen ergert zich dood aan die homo snor en niemand houdt zich meer bezig met de dag des oordeels...... die freaking snor is namelijk zo freaking kut
![]()
Mien godde..... wat kunnen mensen ook fantastisch zeiken!
Geluid uit ZA uitzetten, commentaar uit de studio en klaar.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:03 schreef peaceman het volgende:
Ik vind het geluid wel meevallen eigenlijk. Stoor me er niet aan.
NOS zegt dat ze er weinig aan kunnen doen ook, dus tja. Niks aan te doen.
We weten in elk geval gelijk op welke partij jij gestemd hebt afgelopen woensdag.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:07 schreef HaagsPietje het volgende:
grappig al die (terechte) negatieve reacties alleen denk ik dan....zijn dat dan gelegenheidskijkers die zich nu opeens zo massaal melden???maanden geleden voorspelde ik al dat dit een FLUT wk wordt, omdat je dat hele volk simpelweg niet serieus kunt nemen!!! totaal onderontwikkeld en een achterlijke cultuur daar.....als je die verhalen ook van de journalisten buiten de stadions hoort
geen wonder dat die hele economie in afrika kut is, er op elke hoek van de straat wel een burgeroorlog woedt en die mensen hier in europa niet kunnen aarden en tot de laagste bevolkingsklassen horen....
en dit WK bevestigt al die "zogenaamde" vooroordelen maar weer eens![]()
echt bagger dit hele gebeuren! enige leuke zijn nog een beetje de wedstrijden van het nederlands elftal omdat er dan nog wat spanning bij komt kijken maar verder......![]()
Wat mij betreft als ik je post lees, ben je niet veel beter. Die mensen zijn niets minder dan jij (eerder meer).quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:07 schreef HaagsPietje het volgende:
grappig al die (terechte) negatieve reacties alleen denk ik dan....zijn dat dan gelegenheidskijkers die zich nu opeens zo massaal melden???maanden geleden voorspelde ik al dat dit een FLUT wk wordt, omdat je dat hele volk simpelweg niet serieus kunt nemen!!! totaal onderontwikkeld en een achterlijke cultuur daar.....als je die verhalen ook van de journalisten buiten de stadions hoort
geen wonder dat die hele economie in afrika kut is, er op elke hoek van de straat wel een burgeroorlog woedt en die mensen hier in europa niet kunnen aarden en tot de laagste bevolkingsklassen horen....
echt bagger dit hele gebeuren! enige leuke zijn nog een beetje de wedstrijden van het nederlands elftal omdat er dan nog wat spanning bij komt kijken maar verder......![]()
doe eens gok, lulhannes!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
We weten in elk geval gelijk op welke partij jij gestemd hebt afgelopen woensdag.![]()
Volgens dat artikel uit Bild zitten de verslaggevers in het stadion, en moeten dus heel hard hun best doen om hun microfoon tegen dat getoeter af te schermen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:05 schreef crv het volgende:
[..]
Geluid uit ZA uitzetten, commentaar uit de studio en klaar.
Rotter commentaar dan ze nu hebben kan al niet dus
Misschien valt dan wel wat minder op dan in 2006, dat het Nederlandse publiek muisstil is als we achter staan.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:09 schreef Repeat het volgende:
Met die kutdingen is er toch geen sfeer. Geen reacties, geen zingen. Pure armoede
tja wat jij super enthousiast noemt, noem ik primitief, dom, vervelend, irritant en achterlijk.....alsof je als volwassene bij een wedstrijd waar je eigen land niet eens speetl 90 minuten als een malloot op een grote toeter gaat zitten blazen ipv lekker met je familie naar de wedstrijd kijkenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:09 schreef crv het volgende:
[..]
Wat mij betreft als ik je post lees, ben je niet veel beter. Die mensen zijn niets minder dan jij (eerder meer).
Ze zijn super - enthousist, enkel die toeter is niet handig.
OMG, heeft die kontkorst dit topic ook gevondenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:07 schreef HaagsPietje het volgende:
Daarom commentaar vanuit de studioquote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:11 schreef Igen het volgende:
[..]
Volgens dat artikel uit Bild zitten de verslaggevers in het stadion, en moeten dus heel hard hun best doen om hun microfoon tegen dat getoeter af te schermen.
Mag dat van FIFA? En kun je wel goed commentaar geven met alleen de TV-beelden?quote:
Punt is dat de traditionele sfeer en daardoor gejuich en zangkoren en fuiltkoren heen en weer er niet meer zijn. De toeters zijn niet partijdig en dat verwoest een deel van de sfeerquote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:14 schreef revo989 het volgende:
Wat een gejank, oke ik geef toe dat de NOS er een filter op zou kunnen plaatsen, maar ik zelf heb totaal geen last van wel of geen vuvuzelas. Na 2 minuten kijken let je daar al niet meer op, diegene die zich er nog steeds druk om maken kunnen zich niet concentreren op voetbal of zijn nog nooit naar een voetbalwedstrijd geweest. 90 minuten achterlijke liederen aanhoren of 90 minuten op de tv wat gezoem horen, zie het als een voorbereiding op de komst van de zomerse vrienden die snachts een idem dito geluid maken.
Dus op elk WK in wat voor land ook komen ze beschaving tekort?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:13 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
tja wat jij super enthousiast noemt, noem ik primitief, dom, vervelend, irritant en achterlijk.....alsof je als volwassene bij een wedstrijd waar je eigen land niet eens speetl 90 minuten als een malloot op een grote toeter gaat zitten blazen ipv lekker met je familie naar de wedstrijd kijken![]()
![]()
dan kom je in mijn ogen behoorlijk wat intelligentie en beschaving te kort en dit geval kunnen we het makkelijk op dat gehele volk betrekken, want het zijn er niet 10 of 20 die het doen maar 30.000 dus tja....
Waarom zou dat niet mogen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:17 schreef Igen het volgende:
[..]
Mag dat van FIFA? En kun je wel goed commentaar geven met alleen de TV-beelden?
oh ik maak me er ook niet druk om hoor, heb bij frankrijk gewoon lekker een muziekje opgezet.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dus op elk WK in wat voor land ook komen ze beschaving tekort?
Het mag toch wel bekend bij je zijn dat bij elk wk en bij elke wedstrijd supporters zitten die behoren tot het organiserende land. Dat ze hier toevallig extreem veel op die vuvuzela's 'blazen' is niet meer dan een detail. De ene keer juichen ze heel hard, de andere keer trommelen ze en nu blazen ze. So be it. Maak er niet zo druk om. Slecht voor je hart!
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:21 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
oh ik maak me er ook niet druk om hoor, heb bij frankrijk gewoon lekker een muziekje opgezet.ik doe alleen een simpele feitelijke constatering. en in europese landen heb je dit soort chaotische ongeregelede omstandigheden echt niet. daar gedraagt men zich naar mijn maatstaven, normen en waarden normaal en beschaafd.
maar mijn vooroordeel wat ik al over afrika had (leuk voor de safari, maar verder een vies achterlijk imbeciel kut continent) is gelijk al bevestigd in de eerste 2 poule wedstrijden
Naar maatstaven, normen en waarden beschaafd? Ach, die hele hooliganproblematiek valt natuurlijk ook te verwaarlozen wanneer men dit vergelijkt met die achterlijke toeter.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:21 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
oh ik maak me er ook niet druk om hoor, heb bij frankrijk gewoon lekker een muziekje opgezet.ik doe alleen een simpele feitelijke constatering. en in europese landen heb je dit soort chaotische ongeregelede omstandigheden echt niet. daar gedraagt men zich naar mijn maatstaven, normen en waarden normaal en beschaafd.
maar mijn vooroordeel wat ik al over afrika had (leuk voor de safari, maar verder een vies achterlijk imbeciel kut continent) is gelijk al bevestigd in de eerste 2 poule wedstrijden
Wat is daar mis mee? Dat is beschaving!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:23 schreef Igen het volgende:
[..]
![]()
http://fcgroningen2007-20(...)INGEN%20-%20AJAX.htm
Nee, daar heb je hooligans.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:21 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
oh ik maak me er ook niet druk om hoor, heb bij frankrijk gewoon lekker een muziekje opgezet.ik doe alleen een simpele feitelijke constatering. en in europese landen heb je dit soort chaotische ongeregelede omstandigheden echt niet.
Het was al duidelijk dat jouw en mijn maatstaven, normen en waarden enorm verschillen.quote:daar gedraagt men zich naar mijn maatstaven, normen en waarden normaal en beschaafd.
En dat kunnen veel mensen nu dus niet door die HOEREKANKERTYFUSTERINGKLERE TOETERS. Zouden ze rectaal in moeten voeren bij iedere idioot die met zo'n kanker ding rondloopt.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:57 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Dat is al tijden geleden dat ik dat ben geweest. Feit is gewoon dat het voetbal daar op een andere manier wordt beleefd en het kinderachtige is pas dat veel personen hier op FOK! zich er aan ergeren.
Ik zou zeggen, geniet gewoon van het WK. Bij voorbaat dank.
nee, laten we het even hebben over het "hooligangedrag" in de altijd gezellige townshipsquote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:25 schreef revo989 het volgende:
[..]
Naar maatstaven, normen en waarden beschaafd? Ach, die hele hooliganproblematiek valt natuurlijk ook te verwaarlozen wanneer men dit vergelijkt met die achterlijke toeter.
Nee, je bent niet de enige.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:41 schreef vaasinbloem het volgende:
Ben ik de enige die zich er eigenlijk niet aan irriteert? In begin van de wedstrijd ff wennen, maar na een tijdje valt het me niet meer echt op.
punt is dat die toeters een monotome bromtoon veroorzaken die 90 min duurtquote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dus op elk WK in wat voor land ook komen ze beschaving tekort?
Het mag toch wel bekend bij je zijn dat bij elk wk en bij elke wedstrijd supporters zitten die behoren tot het organiserende land. Dat ze hier toevallig extreem veel op die vuvuzela's 'blazen' is niet meer dan een detail. De ene keer juichen ze heel hard, de andere keer trommelen ze en nu blazen ze. So be it. Maak er niet zo druk om. Slecht voor je hart!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |