Het is een begin. Mocht de PVV in de regering komen, dan gaan heel veel Nederlanders zich op allerlei manieren roeren. Er zullen er veel zijn die het niet pikken. Ik ook niet.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:29 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Maar de vraag is wat je er mee bereikt.
Hoe kun je excuses aanbieden voor anderen? Wie denken die twee wel dat ze zijn?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:59 schreef BasEnAad het volgende:
Wat een grenzeloze arrogantie...
Zij zijn de reden dat de PVV zo groot is.
Begrijp je niet dat de hele bedoeling als een lachertje overkomt? 34000 allochtonen en (extreem) linkse mensen die zielig doen omdat er een partij groot is geworden? Kom op zeg, hoe kan je dit serieus nemen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:32 schreef Rosite het volgende:
[..]
Het is een begin. Mocht de PVV in de regering komen, dan gaan heel veel Nederlanders zich op allerlei manieren roeren. Er zullen er veel zijn die het niet pikken. Ik ook niet.
Ze schamen zich tegenover buitenlanders voor de keuze van een gedeelte van hun landgenoten. En als je dat ook vindt, dan kun je je aansluiten.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe kun je excuses aanbieden voor anderen? Wie denken die twee wel dat ze zijn?
Maar daar maak je de PVV niet kleiner mee. Er hebben niet voor niets zo veel mensen op gestemd. De bestaande politiek is te kort geschoten in het oplossen van problemen met integratie, criminaliteit en overlast. Dus vluchten mensen naar partijen als de PVV. De oplossing ligt niet in het zwartmaken van de PVV. De andere partijen moeten de problemen erkennen en serieus nemen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:32 schreef Rosite het volgende:
[..]
Het is een begin. Mocht de PVV in de regering komen, dan gaan heel veel Nederlanders zich op allerlei manieren roeren. Er zullen er veel zijn die het niet pikken. Ik ook niet.
Dus je pikt het democratisch proces niet?? En dan is de PVV eng....quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:32 schreef Rosite het volgende:
[..]
Problemen moeten erkend worden en opgelost, ja, mee eens. Maar dat heeft weinig te maken met de PVV en waar de PVV voor staat en wat ze verkondigt.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:38 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Maar daar maak je de PVV niet kleiner mee. Er hebben niet voor niets zo veel mensen op gestemd. De bestaande politiek is te kort geschoten in het oplossen van problemen met integratie, criminaliteit en overlast. Dus vluchten mensen naar partijen als de PVV. De oplossing ligt niet in het zwartmaken van de PVV. De andere partijen moeten de problemen erkennen en serieus nemen.
Ja, democratisch proces oke, maar als deze partij, die NIET democratisch is, in ons land in de regering komt, dan nee, dat pikken we dan niet. Er zijn in meer landen mensen geweest die democratisch werden gekozen en daar heel verkeerde dingen mee gingen doen. Het is een recht van een burger in een land om daar tegen te ageren en dat zal ook gebeuren. Tenminste, ik denk dat het niet hoeft, want Rutte gaat niet met de PVV in zee, maar mocht hij het wel doen, dan gaan er grote problemen in dit land ontstaan, omdat heel veel mensen het niet zullen pikken.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dus je pikt het democratisch proces niet?? En dan is de PVV eng....
Deze partij is wel democratisch. De partij voldoet namelijk aan alle kieswetten.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:44 schreef Rosite het volgende:
[..]
Ja, democratisch proces oke, maar als deze partij, die NIET democratisch is
We? Welke 'we'quote:, in ons land in de regering komt, dan nee, dat pikken we dan niet.
quote:Er zijn in meer landen mensen geweest die democratisch werden gekozen en daar heel verkeerde dingen mee gingen doen. Het is een recht van een burger in een land om daar tegen te ageren en dat zal ook gebeuren. Tenminste, ik denk dat het niet hoeft, want Rutte gaat niet met de PVV in zee, maar mocht hij het wel doen, dan gaan er grote problemen in dit land ontstaan, omdat heel veel mensen het niet zullen pikken.
Wilders zelf heeft al problemen met het democratisch proces in zijn partij, dat is er in zijn partij namelijk niet, hoe moet je zo'n man dan in de regering zetten van een democratisch land. Kom nou, gaat nooit goed.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dus je pikt het democratisch proces niet?? En dan is de PVV eng....
Dat heeft daar wel mee te maken. De PVV heeft als enige antwoord op de onvrede die er leeft. Dat gat hebben de andere partijen laten vallen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:41 schreef Rosite het volgende:
[..]
Problemen moeten erkend worden en opgelost, ja, mee eens. Maar dat heeft weinig te maken met de PVV en waar de PVV voor staat en wat ze verkondigt.
Gemiste kans voor de andere partijen. Die durfden het niet.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:48 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dat heeft daar wel mee te maken. De PVV heeft als enige antwoord op de onvrede die er leeft. Dat gat hebben de andere partijen laten vallen.
Ze hebben geen antwoorden en oplossingen, maken dingen alleen maar erger en hun analyses zijn ook onjuist. En ja: mee eens dat er problemen zijn in de maatschappij die onvoldoende door de andere partijen opgelost zijn, gesignaleerd zijn, te weinig mee is gedaan. En dat zullen die andere partijen wel moeten gaan doen. Maar de PVV is niet "het antwoord op de onvrede die er leeft". De PVV is een uitlaadklep om je onvrede te spuien, dat is wat anders en er zal geanalyseerd moeten worden wat die onvrede precies is. in Limburg hebben in kleine dorpjes bijvoorbeeld mensen op de PVV gestemd, dorpjes waar geen eens een buitenlander woont bijvoorbeeld. Toch wel raar. Dus ja, er zal eens gekeken moeten worden hoe en wat. Maar er zijn andere constructieve antwoorden mogelijk als je onvrede hebt in je bestaan lijkt me zo dan PVV stemmen, toch? Maar prima als mensen dat wel doen, maar opnemen in de regering van een democratisch land, een regering die verantwoordelijk is voor alle mensen die in dit land wonen. Lijkt me onmogelijk.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:48 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dat heeft daar wel mee te maken. De PVV heeft als enige antwoord op de onvrede die er leeft. Dat gat hebben de andere partijen laten vallen.
Echt grappig om te zien hoe een persoon alles maar dan ook alles uit de kast trekt om maar aan te geven dat ze de pvv niets vindt....pfff aansteller.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:47 schreef Rosite het volgende:
[..]
Wilders zelf heeft al problemen met het democratisch proces in zijn partij, dat is er in zijn partij namelijk niet, hoe moet je zo'n man dan in de regering zetten van een democratisch land. Kom nou, gaat nooit goed.
De PVV is een one-man party hoor, geen democratische partij.
Met een beetje aanpassing kan ik hier ook de pvda invullen of welke andere partij dan ook.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:55 schreef Rosite het volgende:
[..]
Ze hebben geen antwoorden en oplossingen, maken dingen alleen maar erger en hun analyses zijn ook onjuist. En ja: mee eens dat er problemen zijn in de maatschappij die onvoldoende door de andere partijen opgelost zijn, gesignaleerd zijn, te weinig mee is gedaan. En dat zullen die andere partijen wel moeten gaan doen. Maar de PVV is niet "het antwoord op de onvrede die er leeft". De PVV is een uitlaadklep om je onvrede te spuien, dat is wat anders en er zal geanalyseerd moeten worden wat die onvrede precies is. in Limburg hebben in kleine dorpjes bijvoorbeeld mensen op de PVV gestemd, dorpjes waar geen eens een buitenlander woont bijvoorbeeld. Toch wel raar. Dus ja, er zal eens gekeken moeten worden hoe en wat. Maar er zijn andere constructieve antwoorden mogelijk als je onvrede hebt in je bestaan lijkt me zo dan PVV stemmen, toch? Maar prima als mensen dat wel doen, maar opnemen in de regering van een democratisch land, een regering die verantwoordelijk is voor alle mensen die in dit land wonen. Lijkt me onmogelijk.
Nee hoor, dat is zelfs heel goed mogelijk. Ze hebben namelijk 24 democratisch gekozen zetels in de tweede kamer.quote:
Je loopt hier al tijden te spuien van wat de pvv allemaal wel niet verkeerd doet, prima jouw stelling. Maar geef dan ook eens aan waarom de pvv delen van hun kiezers bij de sp en pvda weghalen, pvda is al decennia verantwoordelijk voor het hele integratie beleid, dat beleid is zo dusdanig geflopt dat veel mensen toch op de pvv gestemd hebben, die 1,5 mln mensen zijn geen neo nazis hitler adeptjes maar gewone mensen die werken en leven zoals elk ander. Die mensen hebben zo hun redenen om op die partij te stemmen, dat heb je maar te respecteren of je pakt je boeltje maar en je vertrekt maar richting Noord Korea. Maar ook zou ik graag van je willen horen wat wel de generieke oplossing is, en ook nog eens betaalbaar in het kader van de bezuinigingen, dus kom niet met wijk-coaches of weet ik wat voor oplossingen aan want dat kost geld.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:55 schreef Rosite het volgende:
[..]
Ze hebben geen antwoorden en oplossingen, maken dingen alleen maar erger en hun analyses zijn ook onjuist. En ja: mee eens dat er problemen zijn in de maatschappij die onvoldoende door de andere partijen opgelost zijn, gesignaleerd zijn, te weinig mee is gedaan. En dat zullen die andere partijen wel moeten gaan doen. Maar de PVV is niet "het antwoord op de onvrede die er leeft". De PVV is een uitlaadklep om je onvrede te spuien, dat is wat anders en er zal geanalyseerd moeten worden wat die onvrede precies is. in Limburg hebben in kleine dorpjes bijvoorbeeld mensen op de PVV gestemd, dorpjes waar geen eens een buitenlander woont bijvoorbeeld. Toch wel raar. Dus ja, er zal eens gekeken moeten worden hoe en wat. Maar er zijn andere constructieve antwoorden mogelijk als je onvrede hebt in je bestaan lijkt me zo dan PVV stemmen, toch? Maar prima als mensen dat wel doen, maar opnemen in de regering van een democratisch land, een regering die verantwoordelijk is voor alle mensen die in dit land wonen. Lijkt me onmogelijk.
Nee, want de SP is geen communistische partij.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:58 schreef eltopo2010 het volgende:
[..]
Toen de SP groot werd...was je toen ook zo in paniek voor het komende communisme?
Dat was het wel, de SP komt voor uit het Maoïsme, verantwoordelijk voor massa genocides, maken we ons daar druk om.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:02 schreef Rosite het volgende:
[..]
Nee, want de SP is geen communistische partij.
De dorpen in Limburg kennen wellicht geen buitenlanders, maar deze mensen hebben nu een fijne en gezellige omgeving. Ze zien wat er in het westen gebeurt. Ik kan me voorstellen dat ze daar geen zin in hebben.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:55 schreef Rosite het volgende:
[..]
Wie is de kiezer?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:20 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
De reactie van deze facebookmensen is compleet onzinnig. Hoe kun je nou voor anderen je excuses aanbieden? Dat doet een ouder voor zijn kleine kind. Zo serieus genoemen voelt de kiezer zich nu ook.
Ik zei dat bewust. De PVV'er zou niet volstaan, omdat dit mensen zijn die vorige keer op CDA,VVD of SP gestemd hebben en de volgende keer gewoon weer ergens anders op stemmen. Dé PVV'er bestaat niet zo.quote:
Long time ago, die partij heeft zich ontwikkeld en is nu geen communistische partij meer.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat was het wel, de SP komt voor uit het Maoïsme, verantwoordelijk voor massa genocides, maken we ons daar druk om.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |