Je bent stoer.quote:Op zondag 13 juni 2010 13:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Kijk mij stoer zijn met een smiley ipv te vertellen dat die jongen gelijk heeft
jij ookquote:
Can be cancelled out with:quote:
Jequote:
Das mooi kut dan.quote:
welke E3?, die moet nog beginnen.quote:Op zondag 13 juni 2010 19:51 schreef fyah het volgende:
Tot nu toe is de E3 best wel in het voordeel van de PS3
Awesome! Ziet er echt heel slick uit. Alleen jammer dat er voor mij geen nieuwe Xbox in zit.quote:Op maandag 14 juni 2010 00:43 schreef Wessiej het volgende:
Xbox 360 Slim is gelekt, het is waaaaaaaaaaaaaaaarschijnlijk dees:
[ afbeelding ]
Ziet er tof uit, lijkt gemaakt om hem te laten staanquote:Op maandag 14 juni 2010 00:43 schreef Wessiej het volgende:
[ afbeelding ]
Die is gewoon vet genoeg om naast je TV te zettenquote:Op maandag 14 juni 2010 00:43 schreef Wessiej het volgende:
[ afbeelding ]
Een verrotte PC kastquote:Op maandag 14 juni 2010 00:43 schreef Wessiej het volgende:
[ afbeelding ]
Indeed. Dit is half-assed design. Als je het al design wil noemen. Lijkt gewoon op een 360 elite die een aanrijding gehad heeft.quote:Op maandag 14 juni 2010 09:13 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Een verrotte PC kast
Had er dan iets moois van gemaakt.
quote:Op maandag 14 juni 2010 10:16 schreef Pronk het volgende:
Heeft iemand een idee waar ik tegenwoordig het goedkoopste 12(+1) maanden Xbox live kan kopen?
Hey! Wii Fitquote:
Trials HDquote:Op maandag 14 juni 2010 11:17 schreef kthxbye het volgende:
Wat zijn nou echt dé topspellen op Xbox Arcade? Braid wil ik sowieso gaan halen, wat is nog meer écht de moeite waard? (N+ heb ik al op de DS gespeeld, vind ik niet de moeite waard om te gaan kopen)
Banjo-Kazooiequote:Op maandag 14 juni 2010 11:17 schreef kthxbye het volgende:
Wat zijn nou echt dé topspellen op Xbox Arcade? Braid wil ik sowieso gaan halen, wat is nog meer écht de moeite waard? (N+ heb ik al op de DS gespeeld, vind ik niet de moeite waard om te gaan kopen)
Braid, Shadow Complex en de rest.quote:Op maandag 14 juni 2010 11:17 schreef kthxbye het volgende:
Ehm, tsja. Na een aantal E3's gevolgt te hebben ben ik er inmiddels wel achter dat het een stuk minder tijd kost/efficiënter is om gewoon samenvattingen te lezen. Ik weet dan precies het zelfde als jou, alleen 2 a 3 uur later. Extra gametijd dus.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:46 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]de E3 staat op het punt van losbarsten en jij wilt gaan gamen...
JA DAAAAAG DAT DOE JE DE REST VAN HET JAAR MAAR!!
kut... Ik dacht vanaf vandaagquote:
Van de E3? Pff dat zoek ik niet om te kijken achter de pcquote:
Nee, zover ik weet niet. Waarom wil je de stream niet zien?quote:Op maandag 14 juni 2010 17:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Van de E3? Pff dat zoek ik niet om te kijken achter de pc.
Of streamen ze het ook op xbox?
Nja ga niet uren er naar kijken, als het nou op de xbox kwam, had ik wel ff aangezet.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:58 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nee, zover ik weet niet. Waarom wil je de stream niet zien?
Nee is geen fail, want het was geen livedemo, gewoon een acteur die daar tof liep te doenquote:
Yeah, een of andere bobo die er wat vanaf weet heeft gezegd dat het intern 150ms is, met dus nog lag van je tv erbij... Spijtig!quote:Op maandag 14 juni 2010 18:38 schreef Cyberia18 het volgende:
My bad.
Desniettemin schijnt de tech nogal met lag te kampen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |