SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./topic
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2010 15:59:14 ]
Dit is bloedserieus het nieuwe topic.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:03 schreef Pettigrew81 het volgende:
Is dit een geintje of echt het nieuwe topic, gezien TT en OP.
Nee man, Dead Space is echt een toppertje, WET is gewoon "wel aardig"..!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:08 schreef J.Clarkson het volgende:
Owja, Wet is maar 10 euro bij FRS. Leuker dan Dead Space imo.
Lekker snijden en knallen in bullet time.
Mjah ik haal dead space sowieso wel, Wet heb ik al liggen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:10 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nee man, Dead Space is echt een toppertje, WET is gewoon "wel aardig"..!
verder geen kritiek hoorquote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:07 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Dit is bloedserieus het nieuwe topic.
Not sure if serious.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:08 schreef J.Clarkson het volgende:
Owja, Wet is maar 10 euro bij FRS. Leuker dan Dead Space imo.
Lekker snijden en knallen in bullet time.
Serious. Het is geen AAA titel, maar ook zeker geen bagger. Gewoon een leuk tussendoortje. Hersenloos knallen en hakken.quote:
Met zulke titels vermaak ik mij altijd, maar beter dan Dead Space... really?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:42 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Serious. Het is geen AAA titel, maar ook zeker geen bagger. Gewoon een leuk tussendoortje. Hersenloos knallen en hakken.
Don't ban me for this, you fuck!
http://www.eurogamer.net/articles/f1-2010-e3-2010-hands-onquote:Playing a near-finished build of F1 2010 this week, first impressions go some way to justifying the hype, with a visual representation of the sport that's head and shoulders above anything we've seen.
By far the most impressive aspect of the demonstration is the astonishingly realistic dynamic weather effects - an area that, up to now, developers have struggled badly to adequately simulate.
LEUKER niet beter. Ik kan niet veel games spelen met een lang ingewikkeld verhaal. Voor dat soort games moet je echt minstens 2 uur gaan zitten. Met kids e.d lukt dat vaak niet en ben ik de draad kwijt.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:43 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Met zulke titels vermaak ik mij altijd, maar beter dan Dead Space... really?
Even om deze kwijt te moeten
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:14 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
LEUKER niet beter. Ik kan niet veel games spelen met een lang ingewikkeld verhaal. Voor dat soort games moet je echt minstens 2 uur gaan zitten. Met kids e.d lukt dat vaak niet en ben ik de draad kwijt.
Je faalt wel cybjequote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:33 schreef Cyberia18 het volgende:
http://a.yfrog.com/img139/2883/12g.gif
[ afbeelding ]
Podver, ik wil eigenlijk die goede herinneringen niet verpesten...quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:21 schreef SpankmasterC het volgende:
[ afbeelding ]
DO WANT!! Nieuwe NFS Hot Pursuit, waarschijnlijk (99% zeker) van Criterion =
(plaatje is uit http://www.gametrailers.com/episode/gametrailers-tv/95?ep=95 trouwens)
NFS:HP2 is echt ultiem genot, speel het nog steeds af en toe met wat matti's op een lanquote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:25 schreef kepler het volgende:
[..]
Podver, ik wil eigenlijk die goede herinneringen niet verpesten...
Ik heb liever een nieuwe SSX, van Criterion. (waren ook geruchten over)quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:21 schreef SpankmasterC het volgende:
De herinneringen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:21 schreef SpankmasterC het volgende:
[ afbeelding ]
(plaatje is uit http://www.gametrailers.com/episode/gametrailers-tv/95?ep=95 trouwens)
Die Marisa Millerquote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:27 schreef Edwinuss het volgende:
Dat publiek van de nieuwe Gametrailers TV.![]()
quote:
Lol dat is van die gescripte gameplay om net te doen of het al speelbaar is, kijk hoe onnatuurlijk dat mikken en bewegen enzo gaatquote:
quote:Veel aanbiedingen op Xbox Live
Het is weer zomer, tijd voor Microsoft dus om de digitale games te voorzien van een prijsverlaging. Vanaf 15 juni kun je je portemonnee trekken om optimaal gebruik te maken van deze aanbiedingen.
Deze week worden de vijf Summer of Arcade titels van vorig jaar flink in prijs verlaagd, allen worden namelijk de Deal of the Week wat betekent dat je ruim 50% korting krijgt.
Shadow Complex: 560 punten (kostte 1200);
Trials HD: 560 punten (kostte 1200);
Marvel vs. Capcom 2: 560 punten (kostte 1200);
TMNT Turtles in Time HD: 400 punten (kostte 800);
Splosion Man: 400 punten (kostte 800).
Daarnaast houdt Microsoft ook een Inventory Blowout van 16 t/m 22 juni waarbij talloze titels in prijs verlaagd worden.
A Kingdom for Keflings: 400 punten (kostte 800);
Alien Hominid HD: 400 punten (kostte 800);
Banjo Tooie: 800 punten (kostte 1200);
Bionic Commando Rearmed: (kostte 800);
Bomberman LIVE: 400 punten (kostte 800);
Braid: 800 punten (kostte 1200);
Castle Crashers: 800 punten (kostte 1200);
Castlevania Symphony of the Night: 400 punten (kostte 800);
Contra: 400 punten (kostte 800);
Crystal Defenders: 400 punten (kostte 800);
Geometry Wars: Retro Evolved 2: 400 punten (kostte 800);
Magic the Gathering: 400 punten (kostte 800);
N+: 400 punten (kostte 800);
Panzer General: 400 punten (kostte 800);
Portal: 800 punten (kostte 1200);
TMNT: 1989 Arcade: 400 punten (kostte 800);
Uno Rush: 400 punten (kostte 800);
Vandal Hearts: Flames of Judgment: 800 punten (kostte 1200);
Zombie Apocalypse: 400 punten (kostte 800).
Tenslotte zet Microsoft nog een aantal nieuwe zaken op Xbox Live. Zo zullen op 15 juni LEGO Batman: The Video Game en Mercenaries 2: World in Flames op Games on Demand verschijnen en komt de Mass Effect 2 Overlord add-on op 15 juni beschikbaar voor 560 punten (samen met een demo van de volledige game).
'' kijk mij stoer zijn met mijn smiley ipv die jongen te vertellen dat er sinds kort een volg topic knop onderaan de page zit ''quote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 11:46 schreef Xblister het volgende:
[..]
'' kijk mij stoer zijn met mijn smiley ipv die jongen te vertellen dat er sinds kort een volg topic knop onderaan de page zit ''
Kijk mij stoer zijn met een smiley ipv te vertellen dat die jongen gelijk heeftquote:
Je bent stoer.quote:Op zondag 13 juni 2010 13:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Kijk mij stoer zijn met een smiley ipv te vertellen dat die jongen gelijk heeft
jij ookquote:
Can be cancelled out with:quote:
Jequote:
Das mooi kut dan.quote:
welke E3?, die moet nog beginnen.quote:Op zondag 13 juni 2010 19:51 schreef fyah het volgende:
Tot nu toe is de E3 best wel in het voordeel van de PS3
Awesome! Ziet er echt heel slick uit. Alleen jammer dat er voor mij geen nieuwe Xbox in zit.quote:Op maandag 14 juni 2010 00:43 schreef Wessiej het volgende:
Xbox 360 Slim is gelekt, het is waaaaaaaaaaaaaaaarschijnlijk dees:
[ afbeelding ]
Ziet er tof uit, lijkt gemaakt om hem te laten staanquote:Op maandag 14 juni 2010 00:43 schreef Wessiej het volgende:
[ afbeelding ]
Die is gewoon vet genoeg om naast je TV te zettenquote:Op maandag 14 juni 2010 00:43 schreef Wessiej het volgende:
[ afbeelding ]
Een verrotte PC kastquote:Op maandag 14 juni 2010 00:43 schreef Wessiej het volgende:
[ afbeelding ]
Indeed. Dit is half-assed design. Als je het al design wil noemen. Lijkt gewoon op een 360 elite die een aanrijding gehad heeft.quote:Op maandag 14 juni 2010 09:13 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Een verrotte PC kast
Had er dan iets moois van gemaakt.
quote:Op maandag 14 juni 2010 10:16 schreef Pronk het volgende:
Heeft iemand een idee waar ik tegenwoordig het goedkoopste 12(+1) maanden Xbox live kan kopen?
Hey! Wii Fitquote:
Trials HDquote:Op maandag 14 juni 2010 11:17 schreef kthxbye het volgende:
Wat zijn nou echt dé topspellen op Xbox Arcade? Braid wil ik sowieso gaan halen, wat is nog meer écht de moeite waard? (N+ heb ik al op de DS gespeeld, vind ik niet de moeite waard om te gaan kopen)
Banjo-Kazooiequote:Op maandag 14 juni 2010 11:17 schreef kthxbye het volgende:
Wat zijn nou echt dé topspellen op Xbox Arcade? Braid wil ik sowieso gaan halen, wat is nog meer écht de moeite waard? (N+ heb ik al op de DS gespeeld, vind ik niet de moeite waard om te gaan kopen)
Braid, Shadow Complex en de rest.quote:Op maandag 14 juni 2010 11:17 schreef kthxbye het volgende:
Ehm, tsja. Na een aantal E3's gevolgt te hebben ben ik er inmiddels wel achter dat het een stuk minder tijd kost/efficiënter is om gewoon samenvattingen te lezen. Ik weet dan precies het zelfde als jou, alleen 2 a 3 uur later. Extra gametijd dus.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:46 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]de E3 staat op het punt van losbarsten en jij wilt gaan gamen...
JA DAAAAAG DAT DOE JE DE REST VAN HET JAAR MAAR!!
kut... Ik dacht vanaf vandaagquote:
Van de E3? Pff dat zoek ik niet om te kijken achter de pcquote:
Nee, zover ik weet niet. Waarom wil je de stream niet zien?quote:Op maandag 14 juni 2010 17:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Van de E3? Pff dat zoek ik niet om te kijken achter de pc.
Of streamen ze het ook op xbox?
Nja ga niet uren er naar kijken, als het nou op de xbox kwam, had ik wel ff aangezet.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:58 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nee, zover ik weet niet. Waarom wil je de stream niet zien?
Nee is geen fail, want het was geen livedemo, gewoon een acteur die daar tof liep te doenquote:
Yeah, een of andere bobo die er wat vanaf weet heeft gezegd dat het intern 150ms is, met dus nog lag van je tv erbij... Spijtig!quote:Op maandag 14 juni 2010 18:38 schreef Cyberia18 het volgende:
My bad.
Desniettemin schijnt de tech nogal met lag te kampen.
Ja eerst even voetbal, over 5 minuten KOMEN WIJ.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:12 schreef SpankmasterC het volgende:
Wessiej en Cybje, kom maar hier met die gifjes!
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:25 schreef SuperFruitig het volgende:
Jungs, snappen jullie nu niet dat dit de letterlijke ondergang is.
Dit is om te huilen, niet om grappige gifjes voor over te posten
Maar we hebben Sony en Nintendo nog.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:27 schreef SuperFruitig het volgende:
HUILEN MOET JE WES
HUILEN ALS EEN KLEIN KIND DAT IN DE VIJVER VALT OP ZIJN VERJAARDAGSPARTIJTJE
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:29 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Maar we hebben Sony Gimmcik en Nintendo Gimmicky-er nog.
Degene die het minst op jou lijkt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |