Tss, snel alles vullen.quote:
Die hadden we al gezien.quote:
Ze hoeven maandag pasquote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:17 schreef badboynova het volgende:
Snel spullen op de zaak halen, daarna als een speer naar huis WK.
Ik ben al thuis maar wel lamzakkerigquote:
FL wordt voor alles wat die doet uitgescholdenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
Waar is de TT? FL werd er voor uitgescholden
Zit op werk maar er is niets meer te doen. Meetings gehad, mailboxen leeg, geen storingen meer.quote:
Lol hoezo?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:03 schreef SpankmasterC het volgende:ik heb zo'n zin in Noord-Korea Brazilië!
Gewoon, omdat het Noord-Korea is en ik vind dat ze gaan winnen en dan kan ik AL mn vrienden uitlachen die allemaal op Brazilië inzetten!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:05 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Lol hoezo?
Wordt het een schiettent? Of gewoon omdat het N- Korea is?
Wat houden die mini's in? Want het ziet eruit als een gameboy game ofzo of telefoon? Is dat een niveau onder XBLA achtige games zeg maar?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:08 schreef SpankmasterC het volgende:
Trouwens review gevonden van Snake Warriors: Training, staat volgens mij wat goede kritiek in (geen alternatieve besturing, meer behoefte aan skins dan nieuwe armor voor je snake) en uiteindelijk best redelijk cijfer!
http://www.pspminis.com/2(...)iew-pretty-ssssweet/gefeliciteert developertje!
Kleine downloadbare games voor de PSP, maar zijn sinds een update ook speelbaar op de PS3. Dus yeah, lager dan XBLAquote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:10 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wat houden die mini's in? Want het ziet eruit als een gameboy game ofzo of telefoon? Is dat een niveau onder XBLA achtige games zeg maar?
Gematigd positief, dat is prima voor een eerste gamequote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:08 schreef SpankmasterC het volgende:
Trouwens review gevonden van Snake Warriors: Training, staat volgens mij wat goede kritiek in (geen alternatieve besturing, meer behoefte aan skins dan nieuwe armor voor je snake) en uiteindelijk best redelijk cijfer!
http://www.pspminis.com/2(...)iew-pretty-ssssweet/gefeliciteert developertje!
Oke dan is het wel netjesquote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:12 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Kleine downloadbare games voor de PSP, maar zijn sinds een update ook speelbaar op de PS3. Dus yeah, lager dan XBLA
Zeker, geen enkele game is perfect of zonder mogelijke verbeteringen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:17 schreef GameBabe het volgende:
Gematigd positief, dat is prima voor een eerste game
Goedemiddag herr Flodderquote:
Yeah inderdaad! Heb je zelf al meer recensies gevonden?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:17 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Gematigd positief, dat is prima voor een eerste game
Ik heb er hier nog 1 gevonden maar het lijkt net een andere gamequote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:20 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yeah inderdaad! Heb je zelf al meer recensies gevonden?
Zijn er nog niet, de reviewcodes zijn net verzonden...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:20 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yeah inderdaad! Heb je zelf al meer recensies gevonden?
quote:
Ik vind het nog steeds leuk spankquote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:26 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]tequila, dat kan dus écht niet meer he! Rickrollen is 2008, volgens mij is zelfs Piano Cat al uit maar die zou nog leuker zijn...
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:26 schreef Flodder450 het volgende:
zitten er eigenlijk wel nazi zombies in COD 5 voor de wii?
een maat van mij houdt stug vol dat ze drinzitten
Rickrollen blijft leuk! Ik heb vandeweek nog Roy gerickrolled (en waarschijnlijk ook wel andere mensen die het niet hebben gemeld) en daar kan ik weer een half jaar op terenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:26 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]tequila, dat kan dus écht niet meer he! Rickrollen is 2008, volgens mij is zelfs Piano Cat al uit maar die zou nog leuker zijn...
Zo'n mooie film ditquote:
Ik 8 of 9quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:30 schreef GameBabe het volgende:
Ik ben echt zo moe dat ik niet meer weet wat voor en achter is... pff vroeger kon ik nog tegen zulke slechte nachten... maar tegenwoordig wel minimaal 4 uur nodig
Heb je Human Centipide gezien? Ik moet nog ff kijken maar het lijkt me wel ziekquote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:29 schreef koei het volgende:
[..]
Zo'n mooie film ditBegint semi-serieus en dan halverwege gaan ze helemaal los
En kan iemand de vuvuzela's even uitzetten op tv?
Ik trek 4 ook slecht, paar dagen houd ik dat nog vol, maar dan val ik ook echt omquote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:32 schreef Rossdale het volgende:
Ritse! Je vergeet het hekje voor het nummer
Rechten kwijt is nooit grappigquote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:33 schreef RitseB het volgende:
[..]
Doe er maar iets aan, o wacht dat kan je niet. Har har.
Ik vind de synopsis al onprettig klinken... Dit is ook geen comedy en zulk soort films kan ik slecht tegen. Wolf Creek heb ik een paar jaar geleden gezien en die film spookt ook nog steeds door mn hoofd af en toe... Doe mij maar domme mensen die door hun eigen schuld worden afgeslacht daar heb ik niet zoveel problemen mee, maar mensen met pech vind ik zielig.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heb je Human Centipide gezien? Ik moet nog ff kijken maar het lijkt me wel ziek
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:33 schreef RitseB het volgende:
[..]
Doe er maar iets aan, o wacht dat kan je niet. Har har.
bij deze staat hij op mijn to-do list.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:29 schreef koei het volgende:
[..]
Zo'n mooie film ditBegint semi-serieus en dan halverwege gaan ze helemaal los
En kan iemand de vuvuzela's even uitzetten op tv?
Studeren, BBQen, feestje, naar optreden van mn vriendin gaan, studerenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:49 schreef Flodder450 het volgende:
Zo
Wat gaan jullie allemaal doen dit weekend?
Wat voor soort optreden?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:50 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Studeren, BBQen, feestje, naar optreden van mn vriendin gaan, studeren
Et tu, Brute?
Ze speelt saxofoon sinds een jaartje en er is een optreden van dr orkestquote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:56 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Wat voor soort optreden?
Ik werk morgen van half 2 tot half 7 en verder weer lekker niks geplanned
Ze hadden vantevoren al gezegd dat er maximaal 100.000 a 150.000 mensen de streams konden bekijken dus zo gek vind ik het nietquote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Wat een falers bij de NOS, de wk stream loopt nu al te bokken, denk dat ik maandag maar ziek ben ofzo
Cool. alt of tenor?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:57 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ze speelt saxofoon sinds een jaartje en er is een optreden van dr orkesteerste keer, dus ben wel benieuwd
Een keytar?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:06 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Cool. alt of tenor?
Ik speel nu een maandje of 20(?) en optreden is eigenlijk het grote voordeel over piano, dus ik heb me een jaar lang rondgespeeld.
Nu een beetje laten liggen aangezien ik nu eindelijk in het bezit ben van een keytar, en tja...
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:21 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ze hoeven maandag pas![]()
Of ben je iemand die alles checkt?
Heel veel plezier gewenst, het kan best leuk zijn. Een kennis van speelt harp en ik ben uit interesse een keer gaan kijken. Best leuk om zoiets te zien terwijl ik thuis nooit zulke muziek zal luisteren.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:57 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ze speelt saxofoon sinds een jaartje en er is een optreden van dr orkesteerste keer, dus ben wel benieuwd
Brazilie - NK 5-0quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:07 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Gewoon, omdat het Noord-Korea is en ik vind dat ze gaan winnen en dan kan ik AL mn vrienden uitlachen die allemaal op Brazilië inzetten!
Er zaten er toenstraks 28.000 opquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:01 schreef Tain het volgende:
[..]
Ze hadden vantevoren al gezegd dat er maximaal 100.000 a 150.000 mensen de streams konden bekijken dus zo gek vind ik het niet
Wolf Creek lijkt me ook wel tof nu ik het ff lees. Maar dat Human Centipede is gewoon zieke shitquote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:37 schreef koei het volgende:
[..]
Ik vind de synopsis al onprettig klinken... Dit is ook geen comedy en zulk soort films kan ik slecht tegen. Wolf Creek heb ik een paar jaar geleden gezien en die film spookt ook nog steeds door mn hoofd af en toe... Doe mij maar domme mensen die door hun eigen schuld worden afgeslacht daar heb ik niet zoveel problemen mee, maar mensen met pech vind ik zielig.
Hoe moet je nu nieuwe games gaan kopenquote:
Nuts en Bolts ?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
Banjo en VP 2 binnen. Toch grappig om een keer te doen
.
Moet ik alleen VP 1 nog een keer fixen
Dude ik heb geen uitkeringquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:08 schreef badboynova het volgende:
[..]
Hoe moet je nu nieuwe games gaan kopen
Maar je moest wel lachenquote:
Retro Muppetquote:
Dat wel jaquote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat wel ja![]()
Ik wou eerst zeggen dat ik nu idd geen games meer kon kopen en dus ALLES van jou moest lenen
quote:
hoezo autist?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:44 schreef Sigmund666 het volgende:
Hoi hoi hoi hoi hoi mensen!! Alleen morgen nog, en dan weer een week vakantie voordat de algehele pleuris der horeca weer losbarst (Ja, dan is het bijna juli en treed die autist van een André Rieu weer op)
Omdat ie als een fucking autist een heel eind uit Maastricht woont en ik er ooit post heb bezorgdquote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:58 schreef Sigmund666 het volgende:
Een autist vaak in zijn eigen wereldje leeft?
(Die man woont er echt alleen, er ligt niks naast, behalve een heel klein iddylisch kerkje)\
Niks tegen autisten though, het zijn vaak hele toffe mensen.
(Wel wat tegen André Rieu, omdat ie TOTAAL geen viool kan spelen)
Het heeft zijn voordelen. Je denk en leefwereld is heel anders dan die van de gewone mensen. (Nee, autisten zijn geen kwijlende mongolen die allemaal blokken naast elkaar leggen in volgorde van groot naar kleinquote:
dat deed ik altijd toen ik klein wasquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:02 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Het heeft zijn voordelen. Je denk en leefwereld is heel anders dan die van de gewone mensen. (Nee, autisten zijn geen kwijlende mongolen die allemaal blokken naast elkaar leggen in volgorde van groot naar klein)
PDD-NOS, en "Gewoon" austism (die diagnose kwam uit op "Klassiek autisme"),maar mijn ouders denken toch meer aan Aspergerquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:02 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Het heeft zijn voordelen. Je denk en leefwereld is heel anders dan die van de gewone mensen. (Nee, autisten zijn geen kwijlende mongolen die allemaal blokken naast elkaar leggen in volgorde van groot naar klein)
@Flodder, welke vorm heb je? Asperger, PDD-NOS, Kanner?
Want met een echte handicap kun je niet leven?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:03 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
dat deed ik altijd toen ik klein was
![]()
Autisme is eigenlijk geen handicap,je kunt dr mee leven
Ook een dwangstoornis? Als je echt Asperger hebt, moet je dan geen SSRI's slikken?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:05 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
PDD-NOS, en "Gewoon" austism (die diagnose kwam uit op "Klassiek autisme"),maar mijn ouders denken toch meer aan Asperger
ik kan dr gewoon mee leven, ja
In de zomervakantie maar eens mee verder gaanquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:36 schreef RitseB het volgende:
[..]
Goed, hoe gaat het met de video clip van die hitmachine?
Verschillende vormen nee, verschillende niveaus ja. Tenzij je het hebt over manieren van uiting.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:10 schreef aeque het volgende:
Je hebt verschillende vormen van Asperger. En zeker niet altijd medicijnen nodig.
Ja 'vorm' was misschien niet zo goed woord.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:14 schreef Nebo het volgende:
[..]
Verschillende vormen nee, verschillende niveaus ja. Tenzij je het hebt over manieren van uiting.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:14 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
In de zomervakantie maar eens mee verder gaan
[ afbeelding ]
CS5 ftw
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:14 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
In de zomervakantie maar eens mee verder gaan
[ afbeelding ]
CS5 ftw
zet je tv in de tuinquote:
Toon van Drielquote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:36 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Toon van Driel
Ik heb die man echt nooit leuk gevonden. Zelfs ik ben nog nét iets grappiger volgens mij.
"Handicap" is voor mij een eerder dat de meute dr niet mee kan omgaanquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:05 schreef Nebo het volgende:
[..]
Want met een echte handicap kun je niet leven?
Tekende die gast ook niet de StamGasten?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:40 schreef Sigmund666 het volgende:
Die man heeft zulke ondermaats flauwe humor. Allemaal van die 'dit denkt Nederland'-humor. Geen enkele serie van hem is ook echt leuk. FC Knudde is triest, de Stamkroeg is triest, en die André van Duin- Penguins zijn al helemaal om te huilen.
Dat kan heel makkelijk ja maar ik zit nu niet achter m'n pc, ik heb wel the gimp op m'n telefoon maar dat is teveel gedoe en ik ben bier aan t zuipenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja 'vorm' was misschien niet zo goed woord.![]()
Weet er verder niet heeeeeeeel veel van af, maar ik heb meer dan een jaar stage gelopen op een school voor autisten en dan pik je wel eens wat op.
@ lkb9000 kun je voor mij niet gelijk ff het blauwe van mn ava Oranje maken
Stamgasten! Dat was het idd.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:41 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Tekende die gast ook niet de StamGasten?
ik heb daar nog zon stripboek van liggen
Geniet je uberhaupt wel eens van iets, hier kots je letterlijk alles onderquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:36 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Toon van Driel
Ik heb die man echt nooit leuk gevonden. Zelfs ik ben nog nét iets grappiger volgens mij.
fokke en sukke is ook maar een paar lijnjes en toch geniet ik er vanquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:56 schreef AQuila360 het volgende:
Eens met Sigmund! Het is ook nog kut getekend altijd.
Maar nu heeft hij wel gelijk, ze(VRIENDIN) moet mij een maand niet lastig vallen met onzin dat niet te maken heeft met het WK.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:36 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Toon van Driel
Fokke en Sukke zijn baas!!!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:15 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Geniet je uberhaupt wel eens van iets, hier kots je letterlijk alles onder
Tja als je er vrolijker van word hou ik je niet tegen
Ik heb hier een lading van die kleine stripboeken van zequote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:18 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Fokke en Sukke zijn baas!!!
(Serieus, ik heb jaren NRC gehad en mijn hele deur vol gehad met die gags.)
Ik geniet verder van heel veel. Vanavond nog heerlijke stukken hert gegeten.
Ze zei net nog dat de tuin nog lang niet klaar wasquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:16 schreef badboynova het volgende:
[..]
Maar nu heeft hij wel gelijk, ze(VRIENDIN) moet mij een maand niet lastig vallen met onzin dat niet te maken heeft met het WK.
Same. Ik kan het sarcasme en de verplaatsing in situaties enorm waarderen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:19 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik heb hier een lading van die kleine stripboeken van zeelk jaar koop ik dan ook braaf het jaaroverzicht.
ja diequote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nuts en Bolts ?
Ik vond die best tofik zat allemaal lijpe shit te bouwen een heli met uitklapbare vleugels en van die luchtdingen zodat je ook onder water kon
Als dadelijk ook nog de vvd met de pvv en het cda samen gaat hebben we 4 jaar lang donder en bliksem hier in de SC.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ja die. Had ook de copy, jaartje ofzo geleden. Vond het niks en nu toch maar eens proberen
Valt wel op Sig dat je wel vaak ergens over zeikt, maar goed dat brengt dan ook een discussie
Nou ja, zeiken. Het komt best over als zeiken, maar zo leer je ook hoe anderen over iets denken.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ja die. Had ook de copy, jaartje ofzo geleden. Vond het niks en nu toch maar eens proberen
Valt wel op Sig dat je wel vaak ergens over zeikt, maar goed dat brengt dan ook een discussie
Dat redden ze geen 4 jaarquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Als dadelijk ook nog de vvd met de pvv en het cda samen gaat hebben we 4 jaar lang donder en bliksem hier in de SC.
Die kans zit er wel dik in ja al heb ik wel vertrouwenquote:
De tuin is klaarquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:20 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ze zei net nog dat de tuin nog lang niet klaar was
Met bomentrekker Geert zeg ik toch echt nee. Die man loopt na elk ding dat hem niet bevalt weg uit de kamerquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die kans zit er wel dik in ja al heb ik wel vertrouwen
Slim!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:47 schreef badboynova het volgende:
[..]
De tuin is klaar, waarom denk je dat ik 2 weken zo druk was ermee WK.
Urugay heeft wel meer kans op de winst,gezien de 2 kansen die ze hebben gehad.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:56 schreef Sigmund666 het volgende:
Frankrijk
Urugay
Leuke wedstrijd. Juist omdat er geen flikker gebeurd en je toch aan moet horen wat een imker de hele dag aan moet horen. Dat gezoem
Idd. Hier van die kinderen die om half negen s ochtends met dat teringding gaan staan toeteren. Ik word er echt zo agressief vanquote:
geen vertraging in het geluid. Dat was altijd pokke irritant. Dan wist je via de radio dat de bal naast ging, of speler buiten spel stond en dan moest je nog op de beelden wachtenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:23 schreef Nebo het volgende:
Ik denk dat ik de wedstrijden van Nederland met het geluid uit ga kijken en er een radio bij zet voor het commentaar. Geen gezoem
Nee, je mist eigenlijk helemaal niks...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:33 schreef Edwinuss het volgende:
Hoi. Ik mis tegenwoordig heel wat pagina's
die heb van 2000 heb ik ook niet, pas in 2003 actief begonnen met verzamelenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:36 schreef koei het volgende:
Toon van Driel is leuk! De stamgasten strips zijn soms echt geniaal!
Fokke & Sukke zijn overigens ook tof. Ik heb ook al hun boeken, met uitzondering van het afzien van 2000 waar ik al jaren naar zoek.
geocachingquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:40 schreef koei het volgende:
Ik heb trouwens net met mn padvinders voor het eerst een geocachingspeurtocht gedaan en we hebben keihard gefaald. De GPS in telefoons heb je helaas helemaal niks aan in zulke gevallen. Dat wordt wat budget regelen voor een echte GPS en dan in de herkansing!
Lolquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:37 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
geen vertraging in het geluid. Dat was altijd pokke irritant. Dan wist je via de radio dat de bal naast ging, of speler buiten spel stond en dan moest je nog op de beelden wachtenradio ging dan ook vrij snel uit op het werk
Koei is tof maar je overdrijft nu misschien wel een beetjequote:
Straks roep je nog dat het de Koeiningin der Nederlanden is.quote:
Hoezo hij wel en ik niet en flodder zelfs ook nietquote:
Ik denk dat ze principieel gewoon zelf niemand toevoegt op msn omdat ze geen zin heeft in zinloos geouwehoer want daar is het forum al voor.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hoezo hij wel en ik niet en flodder zelfs ook niet
Hij zegt net dat je een GEWELDIG PERSOON bent![]()
Waar?quote:
Ik heb u ook niet op MSN.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja, ik heb haar op MSN.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:02 schreef GameBabe het volgende:
Daar zat je laatst toch over op te scheppen dat je haar op msn hebt, of ben ik nou zo bezopen...
Je moeder?quote:
Dat wordt een reisje naar een willekeurig punt midden in de atlantische oceaan denk ikquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:10 schreef Pheno het volgende:
Mooi, het ziet er naar uit dat we volgend jaar zes weken vakantie op kunnen nemen. Dat wordt een wereldkaart en een dartpijl en bestemming prikken maar!
Je moeders moeder-grappen!quote:
Gewoon de oceanen eruit knippen en dan zeggen dat het opnieuw moet.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:11 schreef koei het volgende:
[..]
Dat wordt een reisje naar een willekeurig punt midden in de atlantische oceaan denk ikOf kan je wel darten?
bora bora, dat lijkt me nou de ideale plek om als stel heen te gaan! Pure sensualiteit!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:11 schreef koei het volgende:
[..]
Dat wordt een reisje naar een willekeurig punt midden in de atlantische oceaan denk ikOf kan je wel darten?
Wishful thinking noemen ze dat Edquote:
quote:
quote:In a shocking and disturbing turn of events for teen pop sensation Justin Bieber fans, the teen idol was found passed out on the couch in his home in Ontario. Early police reports indicate that illegal drugs, namely cocaine, may be factors in the young singer’s condition.
Doctors at Toronto East General Hospital announced the star dead minutes after his arrival at the hospital. Police say Bieber may have been unconscious for several hours before he was discovered by his mother, Pattie Mallette. According to police, Mallette immediately called Canadian 911 services.
“It really wasn’t that big of a surprise to hear that he’s been doing cocaine,” said friend Jaden Smith. “He’s been antisocial lately... he never had time for anyone.”
Bieber’s fans have mixed feelings. “I was in love with Justin, but I never would have though he’d have done drugs. It just doesn’t seem like him.” says one fan posting on the fan site j-bieber.org. Parents on the site are outraged. “My kids looked up to Bieber--he was a hero to them, but now he’s done a Britney. I hope someone has to pay for this. We can’t have kids thinking drugs are acceptable just because all of their idols use them. Hopefully this sends a strong message.”
Bieber was known for being loved by his many female fans. He rose to popularity through songs like “Baby” and “Never Say Never”, both of which were in the top 10 of the Billboard Hot 100, an entertainment industry music chart.
FOX News will be posting more information as it is available.
Fox News' William LaJeunesse contributed to this report.
aan de coke ?quote:
Wat nou werkenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:22 schreef AQuila360 het volgende:
We pakken maar eens een biertje dat heb ik wel verdiend na die week hard werken![]()
[ afbeelding ]
Waar haal je die bull nou weer vandaan?quote:
Als je tikt op een toetsenbord werk je ook. Je bent bezig en al.quote:
Anders merk je vanzelf wel waar je bent aangekomen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:51 schreef GameBabe het volgende:
Slaap lekker allenIk probeer nog 1 station wakker te blijven...
Ik ook vrij lang opgezeten, ook wel eens er vanaf geschuptquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:44 schreef Sigmund666 het volgende:
Scouting is tof. In mijn jongere jaren opgezeten tot mijn 13e ongeveer (Toen we naar België gingen waar je geen leuke scouting in de buurt had behalve de zee-scouts, waar mijn vader wel op had gezeten. Maar als ik dat matrozenpakje van hem zag kreeg ik plaatsvervangende schaamte)
We weten eigenlijk nog steeds niet of je de juiste nick in je msn hebtquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nu wel echt waar dusquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:23 schreef Edwinuss het volgende:
Wat sneu, Justin Bieber is overleden..
ja ik ken hetquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:53 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Als je tikt op een toetsenbord werk je ook. Je bent bezig en al.
Betaald in kudo's,of
of
,flexibele tijden.
Idd. Dat joch is zó fucking gemaaktquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:54 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Ik vindt dat joch echt serieus zo verschrikkelijk irritant![]()
(justin bieber)
product van de maatschappij die bieberquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:58 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Idd. Dat joch is zó fucking gemaakt
Aangezien je game smaak al niet top is, geloof ik niet dat je muziek smaak wel oke isquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:02 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
product van de maatschappij die bieber
ik zou m echt een klap op zn gezicht geven,gewoon omdat er mede door hem niets fatsoenlijks meer is op de radio
De b in je nickname staat zeker voor Bieberquote:
ik luister vooral beatles,Golden earring, eagles, police EDquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Aangezien je game smaak al niet top is, geloof ik niet dat je muziek smaak wel oke is
Vanaf nu welquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:05 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
De b in je nickname staat zeker voor Bieber![]()
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja 'vorm' was misschien niet zo goed woord.![]()
Weet er verder niet heeeeeeeel veel van af, maar ik heb meer dan een jaar stage gelopen op een school voor autisten en dan pik je wel eens wat op.
@ lkb9000 kun je voor mij niet gelijk ff het blauwe van mn ava Oranje maken
En helemaal uit je eigenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:12 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn geheugen is nog niet helemaaaal kapot blijkbaarquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En helemaal uit je eigen
Ik ga S2 OTH er ingooien
Heb je dan nog een baal hooi over, die je over het hoofd had gezien als extern geheugenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:15 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Mijn geheugen is nog niet helemaaaal kapot blijkbaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:35 schreef Sigmund666 het volgende:
Hoe noem je het als een dom blondje in het oor van een ander dom blondje blaast?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Cowgirlquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:44 schreef Sigmund666 het volgende:
Voor het eerst in 50.000 jaar Underworld weer eens aan het luisteren. Wat een bazen
Alleen al om epic mee te shredden natuurlijk. Ik hoop binnenkort de AX Synth in huis te halen, kheb nu nog een oude Rolandquote:
Gewoon slaan....quote:Op zaterdag 12 juni 2010 08:41 schreef Solique het volgende:
Goedemorgen![]()
Buren die de tuin compleet aan het verbouwen zijn om 7 uur 's morgens op een zaterdag.
Dat moet jij wel geweest zijnquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
We weten eigenlijk nog steeds niet of je de juiste nick in je msn hebt
Sorry.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 08:41 schreef Solique het volgende:
Goedemorgen![]()
Buren die de tuin compleet aan het verbouwen zijn om 7 uur 's morgens op een zaterdag.
Beetje verbouwen of iets heb ik ook geen problemen mee. Maar wat deze klaar spelen:quote:Op zaterdag 12 juni 2010 08:51 schreef aeque het volgende:
Gewoon slaan....
Ik vind het nooit erg als buren feestje hebben of verbouwen of wat dan ook.
Maar de mensen kunnen tegenwoordig echt geen rekening met andere houden...
Aso'squote:Op zaterdag 12 juni 2010 09:06 schreef Solique het volgende:
[..]
Beetje verbouwen of iets heb ik ook geen problemen mee. Maar wat deze klaar spelen:![]()
- beetje het gras gaan maaien
- de heg gaan snoeien
- een hek aan het timmeren of iets met daarbij zagen en schuren
Nou ja, moet maar zo denken ben alvast wakker en heb 3 uur geslapen ofzo.
Nou dan weet ik niet wie jij bentquote:
Ik zie stuiter TITTENquote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wakker worden met dit :
was mischien wel beter als Sieneke geweest
orgineel is ook wel grappig :
nah als ik een nummer met how do you do wil horen zet ik wel roxette opquote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wakker worden met dit :
was mischien wel beter als Sieneke geweest
orgineel is ook wel grappig :
Krijg je er iets voor terugquote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:18 schreef GameBabe het volgende:
Zo ik ben ook weer wakker![]()
Zo maar eens een lekkere lunch maken om een vriendin van me mee te verwennen
Vriendschap?quote:
Alle vrouwen zijn biquote:
Een gezellige middagquote:
Dat dusquote:
En dat is ook waar, maar daar heeft dit niets mee te makenquote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:27 schreef Sigmund666 het volgende:
Er is maar één persoon die aan coke doet, en dat is Dr Rockzo (he does cocaine!)
[ afbeelding ]
Yeah hij snapt het wel ja, een beetje showelement erbij, hoppa!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:30 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Alleen al om epic mee te shredden natuurlijk. Ik hoop binnenkort de AX Synth in huis te halen, kheb nu nog een oude Roland
Jammer dat er op youtube geen filmpjes staan met echt toffe keytar performances. Het is meestal of heel goed guitaren of heel duf toonladdertjes spelen.
Deze man heeft het wel begrepen, in z'n eentje ergens in Miami oid.
Tot nu toe wel aardig ja. Heb zuid-korea laten winnen in de poulequote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:48 schreef Edwinuss het volgende:
Zuid Korea - Griekenland
Tot nu toe leuke pot, 2 teams die beide niet echt sterk zijn maar ontzettend aan elkaar gewaagd zijn. Dit is super leuk voetbal om te zien.
Ik weet niet eens meer wie ik heb laten winnen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Tot nu toe wel aardig ja. Heb zuid-korea laten winnen in de poule
Je bent dan ook een baas.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:57 schreef badboynova het volgende:
Mijn eerste voorspellingen had ik goed, 2 keer een gelijk spel.
quote:
Noem mij maar BAAS Bquote:
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:16 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nostalgie aan het downloaden.
Ik zag dat plaatje en wist genoeg.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:17 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]supervette film, vroeger zo enorm vaak gekeken!
Haha geweldige shitquote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:16 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vorige week nog gekekenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:16 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus het ligt aan jezelf?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:26 schreef koei het volgende:
Ik mag 959,64 euro gaan terugbetalen aan de IB-groep omdat ik 630 euro teveel heb verdiend in 2007. Ik wist dat het eraan zat te komen, maar ik vind het wel belachelijk dat ik mn hele OV-kaart over 2007 moet gaan terug betalen terwijl ik minder dan dat bedrag teveel heb verdiend, en als ik mn ov in december stop had gezet (ja, ik ben dom geweest...) dan had ik het wel gered. 630 euro of 79,97 (1 maand) terug betalen lijkt me een stuk realistischer maar de Dienst Uitvoering Onderwijs zoals de IB-groep tegenwoordig heet wil alleen maar zo veel mogelijk geld binnenhalen.
Voordeel is wel dat als ik niet afstudeer komende zomer mijn schuld ook met 960 euro verminderd is
Nee kan nietquote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:35 schreef AQuila360 het volgende:
Kan de FIFA niet gewoon die toeters verbieden eigenlijk?
En ik ben aan Ff13 begonnen en ik vind hem best tof al is het verhala tot nu toe vrij onduidelijk
Tof Nick!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nee kan niet. Heb peggle nights ook maar gekocht
Dat ik moet terug betalen wel ja, daarvoor had ik in 2007 mn OV kaart half december in moeten leveren. Het is alleen buiten proportioneel wát ik moet terug betalen.quote:
Maar dat vinden mensen wel vaker als ze terug moeten betalenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:40 schreef koei het volgende:
[..]
Dat ik moet terug betalen wel ja, daarvoor had ik in 2007 mn OV kaart half december in moeten leveren. Het is alleen buiten proportioneel wát ik moet terug betalen.
Laat maar, je leest blijkbaar niet wat ik post.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Maar dat vinden mensen wel vaker als ze terug moeten betalen
FF13 is ronduit bagger..quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Tof Nick!
Als ik FF13 uit heb misschien een keertje de multiplayer doen die is best leuk
Ik heb precies hetzelfde gehadquote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:26 schreef koei het volgende:
Ik mag 959,64 euro gaan terugbetalen aan de IB-groep omdat ik 630 euro teveel heb verdiend in 2007. Ik wist dat het eraan zat te komen, maar ik vind het wel belachelijk dat ik mn hele OV-kaart over 2007 moet gaan terug betalen terwijl ik minder dan dat bedrag teveel heb verdiend, en als ik mn ov in december stop had gezet (ja, ik ben dom geweest...) dan had ik het wel gered. 630 euro of 79,97 (1 maand) terug betalen lijkt me een stuk realistischer maar de Dienst Uitvoering Onderwijs zoals de IB-groep tegenwoordig heet wil alleen maar zo veel mogelijk geld binnenhalen.
Voordeel is wel dat als ik niet afstudeer komende zomer mijn schuld ook met 960 euro verminderd is
Jammer genoeg heb ik dat wel gedaan...quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:08 schreef koei het volgende:
[..]
Laat maar, je leest blijkbaar niet wat ik post.
Daarom heb je VVD gestemd. Die lossen het wel voor je op!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:26 schreef koei het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:26 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Daarom heb je VVD gestemd. Die lossen het wel voor je op!Hiervoor maakt het echt niet uit welke partij je gestemd hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso krijg je overal standaard een verhoging bij (misgelopen rente). Persoonlijk ben ik zelfs voor het afschaffen van stufi en gewoon een 100% lening van alles maken. Dan heb je zulk soort problemen ook niet meer en iedereen die een studie af rondt gaat daarna toch genoeg verdienen om de gemaakte kosten te kunnen terug verdienen. De na 15 jaar vervalt je schuld regel mogen ze ook gewoon afschaffen wmb, dat is ook krom.
Maar goed, ik ga gewoon bezwaar aantekenen ook al is de kans nihil dat dat effect heeft. Betalen moet ik toch wel, maar dan liever op zo'n manier dat ze er netto zo min mogelijk aan overhouden!RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:26 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Daarom heb je VVD gestemd. Die lossen het wel voor je op!Het zit je diep he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Please sir. When moon? When Mustang?
broodje smaakoverkill eerderquote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:43 schreef badboynova het volgende:
Het recept voor een broodje hart aanval.
1 heel groot broodje.
4 eieren gebakken.
4 plakken kaas.
1 bakje eieren salade.
1 fles mayo.
1 fles curry.
en dit allemaal gooi je in de mix en spoel je weg met een biertje, eet smakelijk (ben ff eten nu)
Broodje overkill:quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:43 schreef badboynova het volgende:
Het recept voor een broodje hart aanval.
1 heel groot broodje.
4 eieren gebakken.
4 plakken kaas.
1 bakje eieren salade.
1 fles mayo.
1 fles curry.
en dit allemaal gooi je in de mix en spoel je weg met een biertje, eet smakelijk (ben ff eten nu)
Bij jou zit het zelfs zo diep dat je nog hapt ookquote:
Ik vind hem heel tof moet ik zeggenquote:
Film kwaliteit?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:08 schreef Sigmund666 het volgende:
Hoe kan FF13 op 360 tof zijn?
Het lijkt me gezien de filmkwaliteit juist echt een PS3 game
Ja. Het spel heeft toch ook een verhaal met film-content enzo?quote:
Ohh de tussenfilmpjesquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:14 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ja. Het spel heeft toch ook een verhaal met film-content enzo?
(Of hebben ze er een boekje van 20 pagina's met het verhaal bij gedaan, zoals je bij de eerste Zelda-games had)
Het staat wel op 3 dvd's he dus misschien is er dan wel genoeg ruimte?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:19 schreef Sigmund666 het volgende:
Maar de kwaliteit op 360 kan onmogelijk op blu-ray level zijn (1080/720p ) Daarom zou ik de aankomende MGS-game (naam ff kwijt) ook op PS3 gaan scoren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |