En wat heeft mijn quote daarmee te makenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:06 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Ik heb dus net even aan de OP zitten rommelen.. Wat een gedoe zegKostte me een half uur
![]()
Maar: het is gelukt!
Aan de OP rommelen is ook ICTquote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:09 schreef Graseter het volgende:
[..]
En wat heeft mijn quote daarmee te maken
..quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:11 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Aan de OP rommelen is ook ICT
Jeweetzelfquote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:17 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Jij bent trouwens wel een van de weinige FOK!ers met alle vakjes gekleurd (Twitter. Last fm enz.)![]()
In jouw fotoboek![]()
[ afbeelding ]
Ik kan je een ding vertellen, Tilburg is bij lange na niet dfe mooiste stad van nederland! Lelijkste stad zou het zeker een kans maken.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:27 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Hebben jullie al wel gestemd op de Mooiste-stad-poll?
Wat is de mooiste stad van Nederland ?
Stond laatst in de krant, tilburg de grauwste stad van NL ofzo.quote:Op zondag 13 juni 2010 01:38 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Ik kan je een ding vertellen, Tilburg is bij lange na niet dfe mooiste stad van nederland! Lelijkste stad zou het zeker een kans maken.
Ja inderdaadquote:
Het moet niet gekker wordenquote:
Waar woon je eigenlijk.quote:Op zondag 13 juni 2010 11:06 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Ik moet straks met de trein naar Breda
ik vanaf 11:45, eerst nog op telefoon naar dommel enzo zitten kijkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |