Beterschapquote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:39 schreef Stuurloos het volgende:
Ik heb nog 1 pizza over en buikkrampen.. de wc heeft t zwaar te verduren vandaag. En de vriend van mn moeder heeft problemen met zn Office, dus daar ga ik zo maar eens langs.
Ik zei het toch, Bredanarenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:39 schreef Stuurloos het volgende:
Ik heb nog 1 pizza over en buikkrampen.
Ik sta bovenaan in de poule waar ik meespeelquote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:25 schreef Guard het volgende:
Zo dag 2 van het wk begint, met twee lekkere wedstrijden later vandaag, ARG - NIG en ENG - VS
eerste wedstrijd is wat minder, maar natuurlijk wel een geschikt moment om een keer niet gelijk te spelen (en dat mijn wk poule een beetje begint te lopen)
Op wkpoultje nog geen 1 wedstrijd goed....quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:25 schreef Guard het volgende:
Zo dag 2 van het wk begint, met twee lekkere wedstrijden later vandaag, ARG - NIG en ENG - VS
eerste wedstrijd is wat minder, maar natuurlijk wel een geschikt moment om een keer niet gelijk te spelen (en dat mijn wk poule een beetje begint te lopen)
hahaquote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:02 schreef Guard het volgende:
Het gaat vandaag al wat beter, gisteren 1 puntje uit 2 wedstrijden, vandaag al 7 punten uit twee wedstrijden.
quote:
En ze complimenteerde hem ook nog gewoonquote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:18 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Graseter heb je dat gezien ze las je naam
Het is inderdaad ongelofelijk..quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:09 schreef theKiD het volgende:
[..]
En ze complimenteerde hem ook nog gewoon![]()
Wat is dat toch een dom wijf zegDit moet wel gewoon allemaal in scene gezet zijn.. kan niet anders
Heel dat wijf moet gewoon een actrice zijn
Ik ben Tilburger, werk alleen in Bredaquote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:08 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Ik zei het toch, Bredanaren
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:25 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ik ben Tilburger, werk alleen in Breda
Je mag jezelf toevoegen in de wiki in dat geval, maar niet de layout verneuken he?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:08 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Mag ik in de OP?![]()
Ik ga studeren in Tilburg!![]()
Ik voel me vereerdquote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:17 schreef Guard het volgende:
[..]
Je mag jezelf toevoegen in de wiki in dat geval, maar niet de layout verneuken he?
Wat ga je doen?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:08 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Mag ik in de OP?![]()
Ik ga studeren in Tilburg!![]()
Media en Entertainment bij Fontysquote:
Ah, iemand uit mijn klas gaat daar stage lopenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:41 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Media en Entertainment bij Fontys
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:59 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ah, iemand uit mijn klas gaat daar stage lopen
Nee, ICT gedoe. Waarschijnlijk aan de site ofzo werkenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:02 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
![]()
Stage lopen? Als leraar bij Fontys?
Ik heb dus net even aan de OP zitten rommelen.. Wat een gedoe zegquote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:03 schreef Graseter het volgende:
[..]
Nee, ICT gedoe. Waarschijnlijk aan de site ofzo werken
En wat heeft mijn quote daarmee te makenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:06 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Ik heb dus net even aan de OP zitten rommelen.. Wat een gedoe zegKostte me een half uur
![]()
Maar: het is gelukt!
Aan de OP rommelen is ook ICTquote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:09 schreef Graseter het volgende:
[..]
En wat heeft mijn quote daarmee te maken
..quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:11 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Aan de OP rommelen is ook ICT
Jeweetzelfquote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:17 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Jij bent trouwens wel een van de weinige FOK!ers met alle vakjes gekleurd (Twitter. Last fm enz.)![]()
In jouw fotoboek![]()
[ afbeelding ]
Ik kan je een ding vertellen, Tilburg is bij lange na niet dfe mooiste stad van nederland! Lelijkste stad zou het zeker een kans maken.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:27 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Hebben jullie al wel gestemd op de Mooiste-stad-poll?
Wat is de mooiste stad van Nederland ?
Stond laatst in de krant, tilburg de grauwste stad van NL ofzo.quote:Op zondag 13 juni 2010 01:38 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Ik kan je een ding vertellen, Tilburg is bij lange na niet dfe mooiste stad van nederland! Lelijkste stad zou het zeker een kans maken.
Ja inderdaadquote:
Het moet niet gekker wordenquote:
Waar woon je eigenlijk.quote:Op zondag 13 juni 2010 11:06 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Ik moet straks met de trein naar Breda
ik vanaf 11:45, eerst nog op telefoon naar dommel enzo zitten kijkenquote:
Is goed voor jou, groot gelijk dat ze tuig als jou van de straat af houden op zondagquote:
Waar was ditquote:Op zondag 13 juni 2010 12:38 schreef Stuurloos het volgende:
* Stuurloos is ook aan t werk (8-15)
Gisteren lag ik in bed. Had maar een kort nachtje om te slapen, want had laat-vroeg dienst. Ineens buiten allemaal herrie en geschreeuw rond 1 uur.Dus ik doe het dakraam open, is er een kleine vechtpartij aan de hand tussen 3 groepjes (3 mocro's, 2 kale hooligantypes en 1 dronken figuur). Aangezien ze in de straat met werkzaamheden bezig zijn vanwege die tering city ring, ligt alles open. De heren vonden het nodig om voorwerpen als bakstenen te gebruiken om elkaar de vernieling in te gooien. Dus ik hang zo lekker uit t raam toe te kijken, zie ik een paar brandweermannen uit t raam hangen die nachtdienst hadden. Volgens mij vonden ze t wel humor, maar hielden wel een oogje in t zeil. Ook niet ff politie ofzo bellen.. neuh
![]()
Klacht: slecht geslapen door herrieschoppers buiten![]()
Subklacht: mocro's zijn pussy's want gooide alleen stenen van verafen dronken figuur kreeg een flinke tik van hooligans en droop vervolgens af
Halsterenquote:
Je hebt het toch ook door!quote:Op zondag 13 juni 2010 12:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Is goed voor jou, groot gelijk dat ze tuig als jou van de straat af houden op zondag![]()
Dat maakt zo'n rommel he.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:38 schreef Stuurloos het volgende:
* Stuurloos is ook aan t werk (8-15)
Gisteren lag ik in bed. Had maar een kort nachtje om te slapen, want had laat-vroeg dienst. Ineens buiten allemaal herrie en geschreeuw rond 1 uur.Dus ik doe het dakraam open, is er een kleine vechtpartij aan de hand tussen 3 groepjes (3 mocro's, 2 kale hooligantypes en 1 dronken figuur). Aangezien ze in de straat met werkzaamheden bezig zijn vanwege die tering city ring, ligt alles open. De heren vonden het nodig om voorwerpen als bakstenen te gebruiken om elkaar de vernieling in te gooien. Dus ik hang zo lekker uit t raam toe te kijken, zie ik een paar brandweermannen uit t raam hangen die nachtdienst hadden. Volgens mij vonden ze t wel humor, maar hielden wel een oogje in t zeil. Ook niet ff politie ofzo bellen.. neuh
![]()
Klacht: slecht geslapen door herrieschoppers buiten![]()
Subklacht: mocro's zijn pussy's want gooide alleen stenen van verafen dronken figuur kreeg een flinke tik van hooligans en droop vervolgens af
Prachtig, dat soort taferelen zijn altijd goed om je mee te vermakenquote:
Ja, gelukkig zagen ze me niet anders had ik miss wel een baksteen door mn ruit. Kijk, dat ze dit doen als ik vrij ben de volgende dag.. prima. Maar niet als om half 7 de wekker weer gaatquote:Op zondag 13 juni 2010 13:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Prachtig, dat soort taferelen zijn altijd goed om je mee te vermaken
Nee ok, dat is wel minder.. maar evengoed, spanning! sensatie! Had een filmpje gemaakt!quote:Op zondag 13 juni 2010 13:12 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ja, gelukkig zagen ze me niet anders had ik miss wel een baksteen door mn ruit. Kijk, dat ze dit doen als ik vrij ben de volgende dag.. prima. Maar niet als om half 7 de wekker weer gaat
Zowiezo dat je er wakker van wordtquote:Op zondag 13 juni 2010 13:12 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ja, gelukkig zagen ze me niet anders had ik miss wel een baksteen door mn ruit. Kijk, dat ze dit doen als ik vrij ben de volgende dag.. prima. Maar niet als om half 7 de wekker weer gaat
Mijn vriendin was er niet en ik lag er pas net een kwartier in ofzo toen t begon.quote:Op zondag 13 juni 2010 13:26 schreef theKiD het volgende:
[..]
Zowiezo dat je er wakker van wordtAls je in bed ligt moet je slapen of neuken en je niet laten afleiden
Helaas geen digi cam. En camera op de iPhone is geen beginnen aan. Iemand tips voor een goede compacte digi cam?quote:Op zondag 13 juni 2010 13:17 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee ok, dat is wel minder.. maar evengoed, spanning! sensatie! Had een filmpje gemaakt!
Als ik mijn iPhone heb kan ik wel 720p filmpjes makenquote:Op zondag 13 juni 2010 14:20 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Mijn vriendin was er niet en ik lag er pas net een kwartier in ofzo toen t begon.
[..]
Helaas geen digi cam. En camera op de iPhone is geen beginnen aan. Iemand tips voor een goede compacte digi cam?
quote:Op zondag 13 juni 2010 14:20 schreef Graseter het volgende:
[..]
Als ik mijn iPhone heb kan ik wel 720p filmpjes maken
Nee, ik heb een Desirequote:Op zondag 13 juni 2010 16:21 schreef Guard het volgende:
gaan we weer een ipheun love fest hier houden?
* Guard rent in dat geval even weg
Ik heb ook nog een SE G900 en N72 liggenquote:
Nokiaquote:Op zondag 13 juni 2010 16:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een SE G900 en N72 liggen
Fijne vakantie!quote:Op zondag 13 juni 2010 20:50 schreef theKiD het volgende:
Voor het geval ik morgenvroeg te laat wakker word en me moet haasten:
Mensen! Veel (werk-)plezier () de komende weken. Ik ga proberen ervan te genieten van mijn vrije tijd
Ik stap morgenvroeg op de motor en dan zien we wel waar we wanneer uitkomen
![]()
![]()
tot over een paar weken
Jaquote:
Goed gesprokenquote:Op zondag 13 juni 2010 20:53 schreef Guard het volgende:
Kidd: Veel plezier, geniet ervan en beetje oppassen he? We zien je graag weer terug hier na je vakantie
Is er wel geweestquote:Op zondag 13 juni 2010 13:02 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ah, er is zeker geen Halsteren topic dus zit je hier
Nou en ik doe lekker toch meequote:Op zondag 13 juni 2010 13:00 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ooo, dat ligt maar een dikke 70 km van Tilburg af
Ha je hebt em gevondenquote:
Fijne vakantiequote:Op zondag 13 juni 2010 20:50 schreef theKiD het volgende:
Voor het geval ik morgenvroeg te laat wakker word en me moet haasten:
Mensen! Veel (werk-)plezier () de komende weken. Ik ga proberen ervan te genieten van mijn vrije tijd
Ik stap morgenvroeg op de motor en dan zien we wel waar we wanneer uitkomen
![]()
![]()
tot over een paar weken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik sta lekker ook in de OP![]()
boem bats luchtdicht me vrète is nog nooit zo fris gewist
Op zaterdag 10 juli 2010 15:33 schreef Rectum het volgende:
Jij bent vele malen irritanter dan AP
quote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 21:09 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Maar de reden waarom ik hier meedoe is omdat ik over een jaar in Tilburg ga studeren en alvast een beetje in wil komen
Wat ga je doen dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik sta lekker ook in de OP![]()
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:41 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Media en Entertainment bij Fontys
Hahah het is al de derde keer dat ik dat jou vertelquote:
Ik denk het ook!quote:Op zondag 13 juni 2010 21:12 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Hahah het is al de derde keer dat ik dat jou vertel![]()
Maakt niet uit hoor, zal wel nog een beetje door de ziekte komen
Laat je kaart zienquote:Op zondag 13 juni 2010 21:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik denk het ook!
Ik begin gewoon een beetje vergeetachtig te worden
Ja je bent ook al zo oudquote:Op zondag 13 juni 2010 21:13 schreef automatic_ het volgende:
Ik denk het ook!
Ik begin gewoon een beetje vergeetachtig te worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |