Mooi, hoe meer hoe beter.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:48 schreef JohnDDD het volgende:
Ja, vrienden van mij hebben al gezegd weg te gaan uit Nederland en ik woon zelf al in Londen. Ik was van plan terug te komen maar niet als de PVV hier de dienst uit gaat maken.
jij blijft gewoonquote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:51 schreef Smaharba het volgende:
Ik ga ook als de PVV gaat regeren.
owh okquote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:56 schreef Smaharba het volgende:
Was meer een grapje. Over 2 maanden ga ik op reis namelijk
Grappig, zo denk ik net over PvdA'ers. Dat ze het eens voelen als iedereen in de hoge belastingschalen wegtrekt.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:56 schreef ThePianoMan het volgende:
Ga ook weg, maar dat heeft niet zoveel met de PVV te maken. Stiekem hoop ik ergens dat PVV-stemmers alleen in dit (arme) land achterblijven, zodat ze ook gaan voelen waardoor mensen willen immigreren.
Weetje hoeveel ruimte hier dan vrij komt, dan wordt het land weer super leefbaar.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:56 schreef ThePianoMan het volgende:
Ga ook weg, maar dat heeft niet zoveel met de PVV te maken. Stiekem hoop ik ergens dat PVV-stemmers alleen in dit (arme) land achterblijven, zodat ze ook gaan voelen waardoor mensen willen immigreren.
Zijn er ook statistieken hoeveel er ong gaan verkassen?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:58 schreef n3z het volgende:
Kan me voorstellen dat veel moslims het serieus overwegen. En dit zullen waarschijnlijk de hoogopgeleide zijn. De ironie..
want PVV'ers zijn tegen hoge belastingen in de bovenste schalen? volgens mij nietquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:13 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Grappig, zo denk ik net over PvdA'ers. Dat ze het eens voelen als iedereen in de hoge belastingschalen wegtrekt.
Ehhh de PVV-stemmers weten allang waarom mensen hier naar toe willen immigreren... Wat is je punt?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:56 schreef ThePianoMan het volgende:
nee, Dewinter is lekker frisquote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:06 schreef ethiraseth het volgende:
Belgie wordt wel steeds aantrekkelijker. Die hebben gewoon géén politiek, wat een hele hoop ellende scheelt.
nee, maar ze zijn daar niet in staat een regering te vormen die langer dan 3 weken zit.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |