Of het allemaal waar is weet ik niet, maar heel prettig zal het daar niet zijn.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:18 schreef Klopkoek het volgende:
maar even serieus: zouden al die verhalen over noord-korea echt waar zijn? ik kan het niet controleren iig. in het verleden zijn in het kader van de buitenlandse politiek al vaker aperte leugens de wereld in gebracht via de media
je hebt gelijkquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Of het allemaal waar is weet ik niet, maar heel prettig zal het daar niet zijn.
Als ze de bus missen jaquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:27 schreef Kingside het volgende:
Begreep ik nou net van de commentator dat alleen die Jong een auto heeft en de rest loopt naar de training?
en zij zijn wrs. de enigen in de hele wereld die de super bowl zonder vertraging kunnen zien. wat moet dat lachen, gieren, brullen zijn in huize Kim-Jongquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:23 schreef LeaderRoel het volgende:
In dat hele land kijken alleen maar Kim-Jong Il, een paar hoge pieten en nog de geheime dienst, zij zijn de enigen die dat kunnen ontvangen.
Jong speelt in Japan en heeft daar een auto. Het lijkt me niet dat 'ie in NK een Hummer rijdt.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:27 schreef Kingside het volgende:
Begreep ik nou net van de commentator dat alleen die Jong een auto heeft en de rest loopt naar de training?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |