Ja, zoals ik al zei ben ik echt een spijkerbroeken persoon. Zelden wat anders aan. Behalve als ik thuis ben en het warm is of ik in pak naar werk of begrafenis moet ofzo.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie jou eerder een beetje in een bermuda of zeg ik nu iets verkeerds?
quote:
Ja maar wat voor korte broek dan als je op je balkonnetje zit, bermuda, driekwart?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, zoals ik al zei ben ik echt een spijkerbroeken persoon. Zelden wat anders aan. Behalve als ik thuis ben en het warm is of ik in pak naar werk of begrafenis moet ofzo.
Snel hè voor mij als vlotjequote:
Nee, een of andere uitgelaten huisvrouw met een kont maatje XXL die ook mee stond te jodelen op de tribunequote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Had die een broek aan die in z'n bipsebips verdween?
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, een of andere uitgelaten huisvrouw met een kont maatje XXL die ook mee stond te jodelen op de tribune
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:37 schreef Loveless85 het volgende:
Maar we zijn het er over eens?
Die 2 op de 10 vrouwen die zo'n witte broek goed kunnen hebben en er wat leuks onder aan doen maken die 8 op de 10 die een te dikke reet hebben, of die halve broek in hun bilspleet laten verdwijnen of die er een knalpaarse met groene stippen XXL slip onder dragen niet goed
Eensquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:37 schreef Loveless85 het volgende:
Maar we zijn het er over eens?
Die 2 op de 10 vrouwen die zo'n witte broek goed kunnen hebben en er wat leuks onder aan doen maken die 8 op de 10 die een te dikke reet hebben, of die halve broek in hun bilspleet laten verdwijnen of die er een knalpaarse met groene stippen XXL slip onder dragen niet goed
Serieus? waarom dan? Echt verboden?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Eens![]()
Ik heb overigens meerdere witte broeken en met een donkerrode boxer of hipster kan dat prima.
Toen ik nog in het ziekenhuis werkte en dus altijd in een wit pakkie liep, waren de strings ook ten strengste verboden....en terecht
Gewoon tot op de knie. Niet zo'n enge korte ofzoquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar wat voor korte broek dan als je op je balkonnetje zit, bermuda, driekwart?
Dan maar een boxer of iets? Dat dikke ziekenhuiskatoen, zie je daar iets onder dan?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Toen ik nog in het ziekenhuis werkte en dus altijd in een wit pakkie liep, waren de strings ook ten strengste verboden....en terecht
Verdomme ik had nu een Catje willen doen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Serieus? waarom dan? Echt verboden?
Staat trouwens in m'n Fobo, al het een beetje rare foto omdat hij daar stom zit omdat ik tegen een rotswandje aan het oprijden benquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gewoon tot op de knie. Niet zo'n enge korte ofzo
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gewoon tot op de knie. Niet zo'n enge korte ofzo
Ja, mocht echt niet.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Serieus? waarom dan? Echt verboden?
Ah ok, om de patienten niet op hol te brengen dus?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, mocht echt niet.
Er zijn wel es verpleegsters naar huis gestuurd![]()
En Pisces, die broeken schenen godsgruwelijk door heur
Zal er eens op lettenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:42 schreef Ingetje79 het volgende:
quote:
Vaak geen probleem.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:42 schreef Ingetje79 het volgende:
quote:
Je ziet bijna niet anders. Iig niet toen ik met Die van Mij in het ziekenhuis was. Maar volgens mij had een van die jongere zustertjes toen wel een string aan onder d'r witte ziekenhuisbroekquote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:46 schreef Loveless85 het volgende:
Maar ik weet 't niet zeker, was druk met andere dingen
Er zitten soms wel leuke meiden bij, maar toch verdomd veel XXXXL maatjes of ze zijn weer lesbo-handtastelijk, ik blijf erbij dat er veel in de zorg werkenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De verpakking maakt het juist interessant.
Je hebt het goed.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:51 schreef Goodbye het volgende:
Ik moet vanmiddag overstappen van spoor 8 naar spoor 8. Houdt dat in dat eerste de trein waar ik uit stap wegrijdt en vervolgens mijn volgende trein aan komt op dat spoor?
Zo ja, dan is dat wel heel makkelijk overstappen
Of ze splitsen de treinquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:51 schreef Goodbye het volgende:
Ik moet vanmiddag overstappen van spoor 8 naar spoor 8. Houdt dat in dat eerste de trein waar ik uit stap wegrijdt en vervolgens mijn volgende trein aan komt op dat spoor?
Zo ja, dan is dat wel heel makkelijk overstappen
Ik denk het niet. Ik neem vanuit Utrecht de intercity naar Rotterdam Centraal en stap dan in Gouda over op de stoptrein naar Rotterdam Centraal. Die komt vanuit Amsterdam (daar zt ik normaal in als ik van huis af kom)quote:
Dat is wel overdreven. Ik vond dat onderzoek op dat gebied wel matig.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:55 schreef Loveless85 het volgende:
En zelf ook gewoon een VVD-stemmer zijn hé, het clubje wat nu staat te popelen om met Geert aan de slag te gaan
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, een of andere uitgelaten huisvrouw met een kont maatje XXL die ook mee stond te jodelen op de tribune
Oh gutquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:55 schreef Loveless85 het volgende:
Oh god de hypocrisie ook. Een vriend van me is lid geworden van de Facebook groep "We apologize for the 1,5 million dutch people that voted for Geert Wilders". Echt wat een armoe.
Jup, en morgen zaterdagquote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:16 schreef Ml-etje het volgende:
lekker gegeten en het is ook echt vrijdag
Het idee is haske liefquote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jup, en morgen zaterdag![]()
Ik zit te genieten van een verjaardagscrackert met kaas en zometeen maar ff bij m'n oude tante langs met een taartje.
Dan hoeft ze vanavond hier niet heen te rollatorren.
Ik weet alleen niet of ze het op prijs zal stellen, maar de telefoon is al 2 dagen non stop in gesprek daar
Ojeequote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:31 schreef Loveless85 het volgende:
Hier word zo gefilmd ofzo. Er zit een half leger stylistes in de kantine incl. kledingrekken en 2 tafels voor makeup, en er is een parkeerverbod in de straat en alles wat er toch geparkeerd heeft word nu weggesleept geloof ik
quote:Vrijdag 11 juni wordt vanaf 13.00 uur gefilmd voor de centrale ingang van het Maxium (buiten) en in de centrale hal (receptie).
Als je een kijkje wilt nemen bij de opnamen, volg dan de aanwijzingen van de filmcrew zodat de opnamen soepel verlopen. Je mag geen foto's /video's maken van de opnamen of verspreiden, ook niet met je mobiel.
Zaterdag 12 juni filmen we op diverse verdiepingen in het Maxium.
Memories.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, mocht echt niet.
Er zijn wel es verpleegsters naar huis gestuurd![]()
Het stond ook al op nu.nlquote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:40 schreef Loveless85 het volgende:
Djeez leest mee 'Sorry wereld voor Wilders'
Ben je voor mij wel.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ik trendsetter was
quote:
Jaaaa, dat is zequote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:44 schreef Cat22 het volgende:
Is Ingepingeling vandaag jarig?![]()
Gefeliciteeeeerd!
Met of zonder string, die thuiszorgmevrouw?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jaaaa, dat is ze![]()
Ik ben maar ff naar huis gegaan, ik hoef niet te zien hoe ze uitgebreid gewassen wordt door de Thuiszorgmevrouw
Ik moest even nadenken. Maar je had het over je ouwe tante!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jaaaa, dat is ze![]()
Ik ben maar ff naar huis gegaan, ik hoef niet te zien hoe ze uitgebreid gewassen wordt door de Thuiszorgmevrouw
Ik heb er niet op gelet eerlijk gezegd, de aanblik van Tante in een openvallende ochtendjas was wel weer genoeg voor de rest van het jaarquote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Met of zonder string, die thuiszorgmevrouw?
Ow neequote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jaaaa, dat is ze![]()
Jupquote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik moest even nadenken. Maar je had het over je ouwe tante!![]()
Toch?
For crying out loudquote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb er niet op gelet eerlijk gezegd, de aanblik van Tante in een openvallende ochtendjas was wel weer genoeg voor de rest van het jaar
quote:
Wat, kun je zo'n oud lijf niet handelen?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb er niet op gelet eerlijk gezegd, de aanblik van Tante in een openvallende ochtendjas was wel weer genoeg voor de rest van het jaar
Asociaal toch?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:51 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb vanmorgen het vakantiehuisje wat mijn ouders in de verhuur hebben gepoetst (pa en ma waren weg en hadden er geen tijd voor voordat de nieuwe huurder kwam). Mén, wat kunnen sommige mensen er een puinzooi van maken!Ik ben 2 uur bezig geweest met een keukentje van 2 bij 3.
Oh ja!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:51 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb vanmorgen het vakantiehuisje wat mijn ouders in de verhuur hebben gepoetst (pa en ma waren weg en hadden er geen tijd voor voordat de nieuwe huurder kwam). Mén, wat kunnen sommige mensen er een puinzooi van maken!Ik ben 2 uur bezig geweest met een keukentje van 2 bij 3.
Hebben ze daar geen regel voor?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:51 schreef Cat22 het volgende:
Nou de vriendin waar ik vanavond mee op pad gaquote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]t blijven mannen he...
Wij vrouwen zouden zoiets noooooooooit doen
Echt zo'n vent alleen die hier voor een project is en zich in leven houdt met vette hap.quote:
Nope, niks meer van gehoord. Waaaat een soap was dat zeg!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh ja!
Hadden jullie ooit nog iets gehoord van die ene oplichter?
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]t blijven mannen he...
Wij vrouwen zouden zoiets noooooooooit doen
Niet echt, je hoopt dat mensen het gewoon een beetje bijhouden. Maar hij had volgens mij nog nooit van afwasmiddel gehoord (het afwasbakje, HUUUUU!) en een doekje over een aanrecht halen was ook lastig. Het was niet alsof de kakkerlakken rondliepen hoor maar het was gewoon viezig en vettig. Ik heb de hele inhoud van de keukenkastjes maar in de vaatwasser gemikt, 3 ladingen achter elkaar. En alles afgesopt.quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh misschien een idee om een kleine borg te vragen voortaan?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet echt, je hoopt dat mensen het gewoon een beetje bijhouden. Maar hij had volgens mij nog nooit van afwasmiddel gehoord (het afwasbakje, HUUUUU!) en een doekje over een aanrecht halen was ook lastig. Het was niet alsof de kakkerlakken rondliepen hoor maar het was gewoon viezig en vettig. Ik heb de hele inhoud van de keukenkastjes maar in de vaatwasser gemikt, 3 ladingen achter elkaar. En alles afgesopt.
Openzetten van de ramen was al![]()
![]()
![]()
.
vertelquote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nou de vriendin waar ik vanavond mee op pad ga
oh pff gelukkig, dat mocht ik toen gelukkig ook.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:56 schreef Cat22 het volgende:
Ow ja, vanaf a.s. dinsdag ben ik ook weer zo'n Thuiszorgmevrouw.![]()
Zonder witte broek! De onderkant mogen we zelf uitkiezen.
Ja het is maar weer goed dat de deur hier dicht zit en de printer een enorm lawaai maakt.quote:
Iets met mannenjachtquote:
Mweh, weinig kerels boven de 50 poetsen sowieso. Generatie 'daar is de vrouw voor'quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Echt zo'n vent alleen die hier voor een project is en zich in leven houdt met vette hap.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja het is maar weer goed dat de deur hier dicht zit en de printer een enorm lawaai maakt.
quote:
Jeeeeejquote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:56 schreef Cat22 het volgende:
Ow ja, vanaf a.s. dinsdag ben ik ook weer zo'n Thuiszorgmevrouw.![]()
Zonder witte broek! De onderkant mogen we zelf uitkiezen.
Tja, maar hoe controleer je dan of het schoon genoeg is? Ga je daar eindeloze discussies over krijgen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh misschien een idee om een kleine borg te vragen voortaan?
Al verhoogd dat de drempel ook wel weer.
Je had onze buurman moeten zien kijken toen MrL een doekje pakte en het fornuis even een schoonmaakbeurtje gaf terwijl hij iets aan hem uitlegde en ik mijn yoghurt opat.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mweh, weinig kerels boven de 50 poetsen sowieso. Generatie 'daar is de vrouw voor'
Ah och als dat het dan isquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tja, maar hoe controleer je dan of het schoon genoeg is? Ga je daar eindeloze discussies over krijgen.
Nah, hij zit er een aantal maanden = leuke inkomsten. En een ochtend met sopje maakt al snel een hoop verschil. In de zomer hebben ze vooral gasten die hun laatste dag schijnen te besteden aan het poetsen van het huisje. Sommigen wassen zelfs de ramen!
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:59 schreef Loveless85 het volgende:
Meer gossip Ml, met alleen 'mannenjacht' zijn we niet tevreden.
quote:
wat is Thalia?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
beatzlovers vanavond @ Thalia
dat vind ik ook leuk.
Alleen ben een beetje bang voor de kledingkeuze, gelukkig heeft ze mijn maat.
Doet me denken aan mijn oom. Mijn tante voelde zich niet lekker, ging de medische molen door en kreeg te horen dat ze onbehandelbare kanker had. Levensverwachting: hooguit een half jaar (is uiteindelijk maar 3 weken geblekenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Je had onze buurman moeten zien kijken toen MrL een doekje pakte en het fornuis even een schoonmaakbeurtje gaf terwijl hij iets aan hem uitlegde en ik mijn yoghurt opat.(60+)
Die week erna ging hij koffie zetten en mij een glas drinken geven, zijn vrouw zat
NEEEEEEE!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:04 schreef tombolafan het volgende:
Oh, ik, ga even last-minute een wk-poule invullen
Ik? Nou denk het maar niet.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:04 schreef Loveless85 het volgende:
De Thalia Lounge. Ml-etje tussen de negers vanavond? in een minuscuul topje en dito rokje? Lekker schuren
quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
beatzlovers vanavond @ Thalia
dat vind ik ook leuk.
Alleen ben een beetje bang voor de kledingkeuze, gelukkig heeft ze mijn maat.
Oeh ja dat is wel heel wat anders jaquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Doet me denken aan mijn oom. Mijn tante voelde zich niet lekker, ging de medische molen door en kreeg te horen dat ze onbehandelbare kanker had. Levensverwachting: hooguit een half jaar (is uiteindelijk maar 3 weken gebleken). Ik ging er diezelfde week op bezoek en tante wilde koffie gaan zetten.
Waarop oom zei: ; blijf jij maar zitten, ik doe het wel, ik zal het toch moeten leren.' Hij was destijds al een eind in in de 60, altijd de man des huizes terwijl zijn vrouw voor de binnenboel zorgde.
Dat was wel effe eenmomentje. En ik vind het nog altijd superknap hoe hij heeft geleerd voor zichzelf te zorgen.
mn zusje stuurde een sms dat het poultje van mijn vader zo weinig deelnemers hadquote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:04 schreef Loveless85 het volgende:
De Thalia Lounge. Ml-etje tussen de negers vanavond? in een minuscuul topje en dito rokje? Lekker schuren
Ga echt niet in een kort rokje en dito topje hoorquote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:09 schreef Ml-etje het volgende:
En tenzij ze levensmoe zijn wordt er niet "tegen me aangereden".
Blij dat ik jou nooit ben tegengekomen tijdens het stappen vroegah als ik dat zo hoorquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ga echt niet in een kort rokje en dito topje hoor
En tenzij ze levensmoe zijn wordt er niet "tegen me aangereden".
Jij doet dat dus wel?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Blij dat ik jou nooit ben tegengekomen tijdens het stappen vroegah als ik dat zo hoor
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Blij dat ik jou nooit ben tegengekomen tijdens het stappen vroegah als ik dat zo hoor
Schuifelenquote:
Antiek? We zijn even oudquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jij doet dat dus wel?
Eerlijk gezegd vind ik dat echt asociaal.
Maarja antiek endezo.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Antiek? We zijn even oud![]()
![]()
En nee, natuurlijk doe je dat niet zomaar. Maar als je in een discotheek bent dan komt dat soms toch voor. Je staat met een hele zooi mensen te dansen, je kijkt een beetje naar iemand, flirt wat, kijk nog eens beetje. Dan heb je al snel door of er een 'klik' is of niet. En dan ga je beetje dansen. En in de discotheek is dat nou niet echt van je 'Foxy foxtrot met z'n elastieken benen', maar gewoon beetje ongegeneerd tegen elkaar aan hobbelen toch
Neeee dat niet.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
doelde meer op van die mannen die menen dat ze zo ineens achter je kunnen gaan staan en "gezellig" mee dansen.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
doelde meer op van die mannen die menen dat ze zo ineens achter je kunnen gaan staan en "gezellig" mee dansen.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:14 schreef Loveless85 het volgende:
je kijkt een beetje naar iemand, flirt wat, kijk nog eens beetje. Dan heb je al snel door of er een 'klik' is of niet.
Daarom ging ik erop inquote:
Neeeeequote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja en die menen dan dit gezien te hebben
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neeeee![]()
Kom op je merkt toch echt wel of er interesse is of niet.
Ik bedoel niet dat het zo gaat van
M:![]()
V;![]()
V:![]()
V:
Hihi ja inderdaad, of die beginnen een praatje en zitten ineens zowat op je knie.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja en die menen dan dit gezien te hebben
[..]
![]()
quote:
Jij welquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neeeee![]()
V;![]()
V:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi ja inderdaad, of die beginnen een praatje en zitten ineens zowat op je knie.
Waarop vriendin vorige keer me smste of ik haar wilde redden
quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neeeee![]()
V;![]()
V:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:24 schreef Loveless85 het volgende:
Maar jullie waren nooit jong en onbezonnen zo te horen. En jullie beide partners heeft heel hoffelijk gevraagd of hij je wellicht wat te drinken aan mocht bieden en daarna nooit eens met iets de stoute schoenen aangetrokken
Gewoon uitgewoond worden achter de plaatselijke shoarmaboer dus.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:27 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
ehh nee een feestje en dan samen eten halen
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gewoon uitgewoond worden achter de plaatselijke shoarmaboer dus.
Neeeee dat is elegant
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik weet ook niet hoe ik weet dat zoiets zo kan lopen?
Al doende leert men he...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik weet ook niet hoe ik weet dat zoiets zo kan lopen?
quote:
Gulden middenweg was ook een optiequote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
nee joh, ik heb een grote mond maar ben een hele brave knul. En maagd tot het huwelijk
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
nee joh, ik heb een grote mond maar ben een hele brave knul. En maagd tot het huwelijk
Wow!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dan schuur je er voor die tijd natuurlijk lekker op los
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:32 schreef Ml-etje het volgende:
Van die dampende auto's langs de wegdoet me denken aan de gristelijke meiskes die niets mochten&deden
Ik leef me even in, in het schuurgevoel hè.quote:
Jij hebt ook ervaring?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh jasses, das hetzelfde als in het steegje van de discotheek met de broek op de kuiten
Ja en dan van die types die terug komen en zeggen zo die *** is best aardig maar volgende keer niet weer.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh jasses, das hetzelfde als in het steegje van de discotheek met de broek op de kuiten
Doe je goedquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik leef me even in, in het schuurgevoel hè.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:34 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja en dan van die types die terug komen en zeggen zo die *** is best aardig maar volgende keer niet weer.
Dan kijk je ook vandurrep.
ach, dan weet je wel wie je niet mee dat steegje in hoeft te nemenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:34 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja en dan van die types die terug komen en zeggen zo die *** is best aardig maar volgende keer niet weer.
Dan kijk je ook vandurrep.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Das meestal zo, maar dan waren ze te bezopen. Als ze de naam de week erop nog weten is het ook een bijzonder moment.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ach, dan weet je wel wie je niet mee dat steegje in hoeft te nemen
Of met wie je niet mee moet gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uberhaupt niet in zo'n durp jeetje zeg, ons kent! ons.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Ach, ik woon niet in een heel klein dorp, maar daar zijn ook genoeg meisjes met een bepaalde naam hoorquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Of met wie je niet mee moet gaan.
Uberhaupt niet in zo'n durp jeetje zeg, ons kent! ons.
Oh ja van die groepen waar ze allemaal dezelfde rij hebben afgewerkt.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat was een jongemanover een meisje dat door die vriendengroep geschoven werd.
Als ik haar tegenkom of hem dan heb ik altijd zoiets van
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:38 schreef Loveless85 het volgende:
Ach ja, ieder stad of dorp heeft toch wel een dorpsfiets
Ik heb nog nooit een christelijk grietje gehadquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:39 schreef Loveless85 het volgende:
En die christelijke grietjes zijn inderdaad vaak het ergst![]()
Uhuh jawelquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:42 schreef Loveless85 het volgende:
Maar goed, wat een brave mensen hier verder.![]()
Niemand ooit wat stoms gedaan, beetje gerommeld op een rare plek, verkeerd vriendje/vriendinnetje gehad
Genoeg stomme dingen gedaan, niet op rare plekken eigenlijkquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:42 schreef Loveless85 het volgende:
Niemand ooit wat stoms gedaan, beetje gerommeld op een rare plek, verkeerd vriendje/vriendinnetje gehad
Iedereen heeft z'n dingetjes toch, jij bent met andere dingen weer braaf waar "wij" misschien wild zijnquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:42 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:47 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga er vandoor
Ligt er een beetje aan hoeveel kindjes ik mee terug krijg straks of ik nog online kom vanmiddag, anders wordt het vanavond![]()
werk ze nog allen!
Dat is zo, maar nu kwam het zo over alsof jullie altijd een eeuwig braaf waren en nooit eens uit de band zijn gesproken of wat geks hebben gedaanquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Iedereen heeft z'n dingetjes toch, jij bent met andere dingen weer braaf waar "wij" misschien wild zijn
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is zo, maar nu kwam het zo over alsof jullie altijd een eeuwig braaf waren en nooit eens uit de band zijn gesproken of wat geks hebben gedaan
Nee das wel erg extreem. Maar je hebt toch allemaal weleens met iemand gezoend ofzo waar je later spijt van had, of iets te makkelijk geweest ofzoquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In het algemeen of in de hoek 'op je kuiten in het steegje'?
Je kunt me vanavond herkennen aan mijn korte, pittige kapsel met rode kleuraccentenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies, gewoon lekker gek doen. Spontaan. Wild.
Oh er komt ineens iets tussenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Je kunt me vanavond herkennen aan mijn korte, pittige kapsel met rode kleuraccenten
Oh, ik ben wel eens héél makkelijk geweest, maar dat was echt een lekker dingquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee das wel erg extreem. Maar je hebt toch allemaal weleens met iemand gezoend ofzo waar je later spijt van had, of iets te makkelijk geweest ofzo
quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies, gewoon lekker gek doen. Spontaan. Wild.
Heel makkelijk als in; op de eerste date meteen maarquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, ik ben wel eens héél makkelijk geweest, maar dat was echt een lekker dingWaarom moeilijk doen als het makkelijk kan
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heel makkelijk als in; op de eerste date meteen maar
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:59 schreef Loveless85 het volgende:
Pisces ik heb zo'n man gevonden die in de disco altijd meteen begint te schuren en dan niet snapt dat het niet op prijs gesteld word en boos word:
Dionne de Graaf
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Je kunt me vanavond herkennen aan mijn korte, pittige kapsel met rode kleuraccenten
She's just not into youquote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:01 schreef Loveless85 het volgende:
Ach ja liever zo dan dat je er zo eentje hebt die strak aan allerlei regeltjes vasthoudt omdat dat in een of ander kloteboek staat. Soms is de spanning er meteen, en soms duurt het wat langer.
Maar als je dan iemand hebt die op de eerste date niks wil, op de 2e date ook niet. op de 3e een beetje zoenen, op de 5e beetje friemelen...
En jaaa ze wil het ook wel hoor, maarjah principes hé...
Nee, dat bedoel ik nietquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heel makkelijk als in; op de eerste date meteen maar
Oh nee hoor, dit is niet uit eigen ervaring. Maar er zijn al tig van dit soort topics op FOK! geweest. En je hebt werkelijk vrouwen al soppen ze uit hun broek die PERSE tot na # dates willen wachtenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
She's just not into you![]()
Maar tot hoe lang wilde ze wachten?
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:01 schreef Loveless85 het volgende:
Ach ja liever zo dan dat je er zo eentje hebt die strak aan allerlei regeltjes vasthoudt omdat dat in een of ander kloteboek staat. Soms is de spanning er meteen, en soms duurt het wat langer.
Maar als je dan iemand hebt die op de eerste date niks wil, op de 2e date ook niet. op de 3e een beetje zoenen, op de 5e beetje friemelen...
En jaaa ze wil het ook wel hoor, maarjah principes hé...
Ja dat gaat dan na de eerste "we-komen-amper-uit-bed"-weken toch wel vervelenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik nietMaar dat ik met het uitgaan heel makkelijk te versieren was. Nog een tijdje m'n vriendje geweest, maar hij had niet zoveel te melden verder
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh nee hoor, dit is niet uit eigen ervaring. Maar er zijn al tig van dit soort topics op FOK! geweest. En je hebt werkelijk vrouwen al soppen ze uit hun broek die PERSE tot na # dates willen wachten
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat gaat dan na de eerste "we-komen-amper-uit-bed"-weken toch wel vervelen
Zeker prima, zijn vast ook mannen die dat vinden en die daar prima van passen. Zelf ben ik meer van spontaniteit, en of dat dan meteen er is of na 10 dates maakt me niet zoveel uit. Als je maar niet dingen gaat doen of laten omdat het 'moet'quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als zij dat willen is het prima toch?
De kerels die niet willen wachten moeten dan een ander type meid zoeken.
Lekker doen wat je zelf wilt, of je nou meteen of na 2 maanden wilt, prima toch![]()
Schuren, niet schuren, wel schuren
Neuh das geen lekkere neequote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:17 schreef Loveless85 het volgende:
Als je maar niet dingen gaat doen of laten omdat het 'moet'
En zo is het!quote:
quote:
quote:
Ja zo kijken vrouwen toch als ze gruwelijk hard genomen willen worden in het steegje achter de shoarmaboer?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kan die in het rijtje van vanochtend?
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja zo kijken vrouwen toch als ze gruwelijk hard genomen willen worden in het steegje achter de shoarmaboer?
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:31 schreef Cat22 het volgende:
Hier Loveless, om het goed te maken![]()
[ afbeelding ]
IK WILLUMquote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:31 schreef Cat22 het volgende:
Hier Loveless, om het goed te maken![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:48 schreef Loveless85 het volgende:
Dit weer![]()
Saaie dag![]()
Teveel koffie drinken 's ochtends
quote:
Dat kan.quote:
Wat voor opnamen worden er dan in jullie etablissement gemaakt?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:35 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga zo naar huisWe zitten naast de kantine en die zit nu vol met 20 krijsende kinderen die schijnbaar ook een rolletje in die filmopname hebben
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Uhmm? Ik weet niet hoor, maar dat zijn 2 verschillende smileys
Ik ga zo naar huisWe zitten naast de kantine en die zit nu vol met 20 krijsende kinderen die schijnbaar ook een rolletje in die filmopname hebben
Ik zit nog steeds half in dubio. Niet perse over die van jou, maar al die nestjes zijn zo leuk. En het is wellicht ook juist voor Mips wel leuk een kameraadje te hebben als ik wat vaker weg ben. Maar moet dan ook wel even een drinkfonteintje nemen, en wat meer of grotere voerbak. Want als ik nu bv. 's ochtends om 07u wegga en 21u weer thuis ben heeft Mips in dr eentje soms de hele voerbak leeg en met dit weer op een bodempje na de waterbak ookquote:
Lekker gek?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hè doe eens spontaan, beetje losjes enzo
De nieuwe kommursiejalquote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat voor opnamen worden er dan in jullie etablissement gemaakt?
Blame them:quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hè doe eens spontaan, beetje losjes enzo
We zitten naast de kantine en die zit nu vol met 20 krijsende kinderen die schijnbaar ook een rolletje in die filmopname hebben
Nee ik had vanochtend haast, dus heb ook niet geschorenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:42 schreef Pisces29 het volgende:
Maar als ik het goed begrijp zijn alle dames vanavond volledig verzorgd, ga jij nog snel langs de kapper voor die manen dan?
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee ik had vanochtend haast, dus heb ook niet geschoren
Precies. Ik ben gewoon lekker mezelf. Laat alle mensen maar praten. Ik weet dat ik mooi ben. Vooral van binnen dan.quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies. Ik ben gewoon lekker mezelf. Laat alle mensen maar praten. Ik weet dat ik mooi ben. Vooral van binnen dan.
haten is verlaten.
Dat sowieso. Al loop ik daar in mn blote tokusquote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Juist. En niemand die op jou let met zoveel mooie dames om je heen
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat sowieso. Al loop ik daar in mn blote tokus
Rock out with your cock outquote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat zwiert lekker. Lekker spontaan enzo.
quote:
Als je grootste bezwaren in een voer- en drinkbakje zitten dan denk ik niet dat je er nog zo over in dubio zat.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds half in dubio. Niet perse over die van jou, maar al die nestjes zijn zo leuk. En het is wellicht ook juist voor Mips wel leuk een kameraadje te hebben als ik wat vaker weg ben. Maar moet dan ook wel even een drinkfonteintje nemen, en wat meer of grotere voerbak. Want als ik nu bv. 's ochtends om 07u wegga en 21u weer thuis ben heeft Mips in dr eentje soms de hele voerbak leeg en met dit weer op een bodempje na de waterbak ook
quote:
Wat leuk een fonteintjequote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:51 schreef Cat22 het volgende:
Omdat dat leuk staat en de katten dan altijd vers water kunnen drinken.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hullo![]()
Ik was met de meneer huizen kijken en toen kwamen we langs de Pannekoe (moeeee)
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hullo![]()
Ik was met de meneer huizen kijken en toen kwamen we langs de Pannekoe (moeeee)
Nee Benthuizen en Boskoop.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar was je dan huizen kijken?
In het pittoreske Bloiswoik?
Ah, de B-regioquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ah, de B-regioJe lacht nu wel zo hard, maar deze gemeente waarin Bleiswijk zit, heet nu Lansingerland sinds vorig jaar (of het jaar daarvoor alweer) maar heette eerst de 3B-gemeenteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Bleiswijk, Berkel en Rodenrijs, Bergschenhoek). En inderdaad die andere B-tjes er nog bij, die letter was populair hier in de regio toen die durpen uit de grond gestampt werden
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Het kan wel, maar ik doe het nietquote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:14 schreef Pisces29 het volgende:
Greys, kun je vanavond je SATC jurk aan?![]()
Echt? Hahahaha wat een humorquote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Je lacht nu wel zo hard, maar deze gemeente waarin Bleiswijk zit, heet nu Lansingerland sinds vorig jaar (of het jaar daarvoor alweer) maar heette eerst de 3B-gemeente
(Bleiswijk, Berkel en Rodenrijs, Bergschenhoek). En inderdaad die andere B-tjes er nog bij, die letter was populair hier in de regio toen die durpen uit de grond gestampt werden
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ah, de B-regioSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De meneer ziet een opknap woning helemaal zitten want dat ligt aan het water.quote:
Ik zie een verbouwing hoogzwanger of met baby niet zo zitten![]()
En dan is er nog het feit dat we eigenlijk naar Zwitserland willen dus dan is een woning waar je langere tijd mee bezig bent om het helemaal op te knappen ook niet handig.
Dan koop ik liever voor 5000 euro meer een woning waar we zo in kunnen.
Kortom, eerst daar maar eens uitkomen en dan een bezichtiging plannen denk ik.
Zal ik je linkje pm-en?
Gewoon een keer aantrekken! 's Zomers kan dat zeker!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Het kan wel, maar ik doe het niet
Enorme miskoop geweest dat ding, want hoe mooi en leuk ik hem ook vind, ik ga hem toch nooit aantrekken
's Zomers kan het misschien, maar dan zou ik eerst mijn boobs ff moeten laten halveren voor mijn gevoel, eerder doe ik hem echt niet aanquote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Gewoon een keer aantrekken! 's Zomers kan dat zeker!![]()
Ik heb geen zin meer om te werken
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Het kan wel, maar ik doe het niet
Enorme miskoop geweest dat ding, want hoe mooi en leuk ik hem ook vind, ik ga hem toch nooit aantrekken
Oke dat vraagt om een plaatje van die jurk hoorquote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:17 schreef Greys het volgende:
[..]
's Zomers kan het misschien, maar dan zou ik eerst mijn boobs ff moeten laten halveren voor mijn gevoel, eerder doe ik hem echt niet aan
Hoe laat pak je de trein?
Nooooo!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:17 schreef Greys het volgende:
[..]
's Zomers kan het misschien, maar dan zou ik eerst mijn boobs ff moeten laten halveren voor mijn gevoel, eerder doe ik hem echt niet aan
Hoe laat pak je de trein?
Gekkerd jij, heb je zo'n mooi figuur ga je tuttenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Greys is queen Tut.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gekkerd jij, heb je zo'n mooi figuur ga je tutten![]()
quote:
Jaja, Ik verwacht eerder dit:quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nooooo!![]()
Het is dat je een meter langer bent dan ik, anders had ik hem zo van je gekocht
![]()
De trein gaat om 17.17, ga om kwart voor vijf weg bij mijn werk though, ga nog ff langs de winkeltjes lopenHeb het helemaal gehad hier!
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:10 schreef Goodbye het volgende:
Help! Ik had allang weg moeten zijn hier!![]()
quote:
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst thoughquote:
Ik heb het net nog even gecheckt voor de zekerheidquote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst though
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb het net nog even gecheckt voor de zekerheid![]()
Ik moest ff zoekenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Oke dat vraagt om een plaatje van die jurk hoor
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:33 schreef Greys het volgende:
Door jullie BIJNA overgehaald heb ik hem even snel gepast, maar net zo snel weer teruggehangen.
Sorry, never gonna happenZonde. Hij past prima, maar ik vind het werkelijk geen gezicht.
Maar hij is ook leuk om gewoon in de kast te hebben hangen, zullen we maar zeggen
Ik heb ook een jurkje aan hoorquote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:33 schreef Greys het volgende:
Door jullie BIJNA overgehaald heb ik hem even snel gepast, maar net zo snel weer teruggehangen.
Sorry, never gonna happenZonde. Hij past prima, maar ik vind het werkelijk geen gezicht.
Maar hij is ook leuk om gewoon in de kast te hebben hangen, zullen we maar zeggen
Nope. Teveel tiet, hoe dan ook. Ik voel me dan enorm ongemakkelijk en da's niet de bedoeling van een leuke avondquote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ook niet met ondergoed dat meer "bij elkaar grijpt"?
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb ook een jurkje aan hoorMet blote benen, lekker optimistisch
Tot strakkiesquote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:37 schreef Goodbye het volgende:
Nou, ik ga hier afsluiten en opruimen. Ik zie je om 17.58 Greys![]()
En aan de rest: tot morgen!
Nee dat is helemaal niet prettig. Gelijk heb je dat je hem dan laat hangen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:37 schreef Greys het volgende:
Ik voel me dan enorm ongemakkelijk en da's niet de bedoeling van een leuke avond![]()
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:37 schreef Goodbye het volgende:
Nou, ik ga hier afsluiten en opruimen. Ik zie je om 17.58 Greys![]()
En aan de rest: tot morgen!
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:38 schreef Greys het volgende:
You're crazyyyyyy and I like itttttttttt!
Gawd, wat een lekker nummer.
Hm dat weet ik niet. Het is een Nederlands ventje dat vooral op die The Hague Jazz dingen enzo optreedtquote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ff luisterenIs dat al iemand die ik moet kennen?
Hij zat volgens mij ook in het voorprogramma van Doe Maarquote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:38 schreef Greys het volgende:
You're crazyyyyyy and I like itttttttttt!
Gawd, wat een lekker nummer.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Hm dat weet ik niet. Het is een Nederlands ventje dat vooral op die The Hague Jazz dingen enzo optreedt
Nou dit is echt wat anders hoorquote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als ik zo'n orkest zie krijg ik meteen weer ESF NSF ideeën
Zak ze!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Goodbye en Greys veel plezier vanavond![]()
Ik ga weer even onderuit zakken
Ook mooi iddquote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:45 schreef Pisces29 het volgende:
Ik blijf erop swingen
Dat bandje vind ik zo lekker![]()
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou dit is echt wat anders hoor
Ik vind het echt een enorm sekseh nummer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |