Ja, zoals ik al zei ben ik echt een spijkerbroeken persoon. Zelden wat anders aan. Behalve als ik thuis ben en het warm is of ik in pak naar werk of begrafenis moet ofzo.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie jou eerder een beetje in een bermuda of zeg ik nu iets verkeerds?
quote:
Ja maar wat voor korte broek dan als je op je balkonnetje zit, bermuda, driekwart?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, zoals ik al zei ben ik echt een spijkerbroeken persoon. Zelden wat anders aan. Behalve als ik thuis ben en het warm is of ik in pak naar werk of begrafenis moet ofzo.
Snel hè voor mij als vlotjequote:
Nee, een of andere uitgelaten huisvrouw met een kont maatje XXL die ook mee stond te jodelen op de tribunequote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Had die een broek aan die in z'n bipsebips verdween?
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, een of andere uitgelaten huisvrouw met een kont maatje XXL die ook mee stond te jodelen op de tribune
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:37 schreef Loveless85 het volgende:
Maar we zijn het er over eens?
Die 2 op de 10 vrouwen die zo'n witte broek goed kunnen hebben en er wat leuks onder aan doen maken die 8 op de 10 die een te dikke reet hebben, of die halve broek in hun bilspleet laten verdwijnen of die er een knalpaarse met groene stippen XXL slip onder dragen niet goed
Eensquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:37 schreef Loveless85 het volgende:
Maar we zijn het er over eens?
Die 2 op de 10 vrouwen die zo'n witte broek goed kunnen hebben en er wat leuks onder aan doen maken die 8 op de 10 die een te dikke reet hebben, of die halve broek in hun bilspleet laten verdwijnen of die er een knalpaarse met groene stippen XXL slip onder dragen niet goed
Serieus? waarom dan? Echt verboden?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Eens![]()
Ik heb overigens meerdere witte broeken en met een donkerrode boxer of hipster kan dat prima.
Toen ik nog in het ziekenhuis werkte en dus altijd in een wit pakkie liep, waren de strings ook ten strengste verboden....en terecht
Gewoon tot op de knie. Niet zo'n enge korte ofzoquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar wat voor korte broek dan als je op je balkonnetje zit, bermuda, driekwart?
Dan maar een boxer of iets? Dat dikke ziekenhuiskatoen, zie je daar iets onder dan?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Toen ik nog in het ziekenhuis werkte en dus altijd in een wit pakkie liep, waren de strings ook ten strengste verboden....en terecht
Verdomme ik had nu een Catje willen doen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Serieus? waarom dan? Echt verboden?
Staat trouwens in m'n Fobo, al het een beetje rare foto omdat hij daar stom zit omdat ik tegen een rotswandje aan het oprijden benquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gewoon tot op de knie. Niet zo'n enge korte ofzo
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gewoon tot op de knie. Niet zo'n enge korte ofzo
Ja, mocht echt niet.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Serieus? waarom dan? Echt verboden?
Ah ok, om de patienten niet op hol te brengen dus?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, mocht echt niet.
Er zijn wel es verpleegsters naar huis gestuurd![]()
En Pisces, die broeken schenen godsgruwelijk door heur
Zal er eens op lettenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:42 schreef Ingetje79 het volgende:
quote:
Vaak geen probleem.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:42 schreef Ingetje79 het volgende:
quote:
Je ziet bijna niet anders. Iig niet toen ik met Die van Mij in het ziekenhuis was. Maar volgens mij had een van die jongere zustertjes toen wel een string aan onder d'r witte ziekenhuisbroekquote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:46 schreef Loveless85 het volgende:
Maar ik weet 't niet zeker, was druk met andere dingen
Er zitten soms wel leuke meiden bij, maar toch verdomd veel XXXXL maatjes of ze zijn weer lesbo-handtastelijk, ik blijf erbij dat er veel in de zorg werkenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De verpakking maakt het juist interessant.
Je hebt het goed.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:51 schreef Goodbye het volgende:
Ik moet vanmiddag overstappen van spoor 8 naar spoor 8. Houdt dat in dat eerste de trein waar ik uit stap wegrijdt en vervolgens mijn volgende trein aan komt op dat spoor?
Zo ja, dan is dat wel heel makkelijk overstappen
Of ze splitsen de treinquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:51 schreef Goodbye het volgende:
Ik moet vanmiddag overstappen van spoor 8 naar spoor 8. Houdt dat in dat eerste de trein waar ik uit stap wegrijdt en vervolgens mijn volgende trein aan komt op dat spoor?
Zo ja, dan is dat wel heel makkelijk overstappen
Ik denk het niet. Ik neem vanuit Utrecht de intercity naar Rotterdam Centraal en stap dan in Gouda over op de stoptrein naar Rotterdam Centraal. Die komt vanuit Amsterdam (daar zt ik normaal in als ik van huis af kom)quote:
Dat is wel overdreven. Ik vond dat onderzoek op dat gebied wel matig.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:55 schreef Loveless85 het volgende:
En zelf ook gewoon een VVD-stemmer zijn hé, het clubje wat nu staat te popelen om met Geert aan de slag te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |