quote:Op maandag 28 juni 2010 18:39 schreef HL_Dog43 het volgende:
Btw, als Nederland wereldkampioen word, zal mijn avater het komende seizoen het ajax logo worden.
quote:Berg: Abflug nach Eindhoven?
Stürmer Marcus Berg (23) will eigentlich beim HSV bleiben. Sich durchbeißen. Doch die Perspektive ist düster. "Die Gefahr ist groß, dass er kaum Spiele macht", sagt Sportchef Bastian Reinhardt.
Zu erdrückend ist die Konkurrenz im Angriff. "Deshalb haben wir ihm geraten, sich verleihen zu lassen, um Spielpraxis zu sammeln." Klare Worte, die den Schweden wohl überzeugt haben. "Ich denke, er will es machen", so Reinhardt.
Fehlt noch ein Abnehmer. Anfragen liegen vor – vom PSV Eindhoven und Premier-League-Aufsteiger West Bromwich. Keine schlechten Adressen. Berg soll sich entwickeln, wo auch immer. Denn Reinhardt gibt zu: "Der Verein hat sich sicher mehr von ihm versprochen."
verleihen = verhurenquote:Op woensdag 7 juli 2010 10:36 schreef Doublepain het volgende:
Meine Deutsch is kans slecht
Alleen de titel begrijp ik, huren of kopen?
quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:45 schreef BeamofLight het volgende:
Ze hebben al knaken uit moten geven voor Sigi Lens en Dirk Marcelos dus huren is wsl de enige optie.
Eensquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:32 schreef jde_kok het volgende:
Berg zou voorin een stuk meer voetbal brengen. Ik ben wel voorstander van deze speler. Alles beter dan dat gepruts van de afgelopen seizoenen.
nice! en nu maar hopen dat het wat is!quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:41 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Eens.
En nu is het helemaal definitief rond met Marcelo:
[ afbeelding ]
Ik heb hem vorige zomer wat duels aan het werk gezien(op internet en tv, dus was niet bij de duels aanwezigquote:
quote:
nu kromkamp(salcido ookquote:
hoezeee hoezee!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:21 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
nu kromkamp(salcido ook) nog en de loonlijst slinkt en slinkt
.
Hij lijkt me niet veel meer te gaan scoren dan een Reis of Toivonen bv. Zie het gewoon niet zitten in deze spelerquote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:20 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Hij lijkt me niet veel meer te gaan scoren dan een Reis of Toivonen bv. Zie het gewoon niet zitten in deze speler
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |