mwah, die kerel waar ik was had een heel goed verhaal. en als i kdoor de selectie kom, wil ik er zeker aan beginnen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:52 schreef Heroinjunk het volgende:
Nee, maar mensen denken nogal vaak simpel over duaal, dus ja.
Ja, maar dacht dat je niet Suus was maar iemand andersquote:
Nee, maar ik bedoel meer dat mensen er vaak van denken: "Jaaaaaaa ik vind wel een stagebedrijf joh, piece of cake"quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:56 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mwah, die kerel waar ik was had een heel goed verhaal. en als i kdoor de selectie kom, wil ik er zeker aan beginnen.
Ohquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, maar dacht dat je niet Suus was maar iemand anders![]()
Duaal is toch zoiets als BBL?
"Als je vrouw bent heb je een grotere kans om binnen vijf jaar een diploma te halen; vrouwen studeren sneller!"
Jaquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:57 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ohnu weet je toch dat ik het ben?
Maar duaal is te vergelijken met BBL ja.
Kristen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:58 schreef RenRen- het volgende:
[..]
JaHet is wel wennen, maar hij is wel tof.
oooh. Ik mag alweer naar huis.
duaal is gelijk aan deeltijd idd, alleen kan je bij duaal wel je stufi houdenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, maar dacht dat je niet Suus was maar iemand anders![]()
Duaal is toch zoiets als BBL?
"Als je vrouw bent heb je een grotere kans om binnen vijf jaar een diploma te halen; vrouwen studeren sneller!"
Bij BBL toch ook? Och, care, ik blijf lekker voltijd studerenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:00 schreef Marco001 het volgende:
[..]
duaal is gelijk aan deeltijd idd, alleen kan je bij duaal wel je stufi houden
dat scheelt hier weer bij, want als ik word geslecteerd, krijg ik direct via hun een contract.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:57 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, maar ik bedoel meer dat mensen er vaak van denken: "Jaaaaaaa ik vind wel een stagebedrijf joh, piece of cake". Maar dat valt best tegen.
Geen idee. Ligt toch of je betaald krijgt door je stagebedrijf of niet toch?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:00 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Bij BBL toch ook? Och, care, ik blijf lekker voltijd studeren
bij BBL weet ik niet, deeltijd krijg je geens tufi.. BBL dus ook niet lijkt mequote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:00 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Bij BBL toch ook? Och, care, ik blijf lekker voltijd studeren
Ik zou naar de UBquote:
BBL is geen deeltijd. Bij deeltijd gaan ze er vanuit dat je er naast werkt, terwijl je bij BBL stage loopt. Dat is iets heel anders, anders zouden ze mijn stufi ook kunnen stoppen tijdens mijn jaarstage.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:01 schreef Marco001 het volgende:
[..]
bij BBL weet ik niet, deeltijd krijg je geens tufi.. BBL dus ook niet lijkt me
okquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:02 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
BBL is geen deeltijd. Bij deeltijd gaan ze er vanuit dat je er naast werkt, terwijl je bij BBL stage loopt. Dat is iets heel anders, anders zouden ze mijn stufi ook kunnen stoppen tijdens mijn jaarstage.
Ja planquote:
Hij draait!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:10 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
I love it when a plan comes together!
I knuwww. Mark zal er wel heen willen, maar ik heb hem gestalkt dat ie met mij naar de Twilight marathon moet.quote:
Neeeeeee, dat doe je hem toch niet aan hèquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:14 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
I knuwww. Mark zal er wel heen willen, maar ik heb hem gestalkt dat ie met mij naar de Twilight marathon moet.
Ik ga volgende week hopelijk naar A-team.. Twilight download ik welquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:14 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
I knuwww. Mark zal er wel heen willen, maar ik heb hem gestalkt dat ie met mij naar de Twilight marathon moet.
Jawel, hij gaat op Kristen fappeh denk.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Neeeeeee, dat doe je hem toch niet aan hè
Haha vet ik ga met je meequote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:16 schreef Bravebart het volgende:
Ik wil naar SATC2, maar geen weldenkend mens wil mee.
Dan download je hem toggggquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:16 schreef Bravebart het volgende:
Ik wil naar SATC2, maar geen weldenkend mens wil mee.
Moet je maar geen anabolen spuiten.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:16 schreef Tazar_Yoot het volgende:
AAAAAAAAAUW.
http://skoften.net/index/video/scheurtje_in_zijn_spier
Ja, maar een marathon gaat echt te verquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:16 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jawel, hij gaat op Kristen fappeh denk.
quote:
'wil naar'quote:
Nee.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, maar een marathon gaat echt te ver
[..]
![]()
![]()
Lekker tussen de huisvrouwen!
Dat viel mij ook al op jaquote:
Volgens mij was jij diegene met al die mappen met foto's op je pc hoor.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:19 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Hey do
dit is wel iets voor jou
http://www.skoften.net/index/babes
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:19 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee.Hij vindt het niet erg en ze gaan actiën in 2 en 3, dus dat vindt ie tof. En da's toch gezellig, al die huisvrouwen, misschien nog wel een MILF voor je!
Oh?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:19 schreef mstr het volgende:
[..]
Volgens mij was jij diegene met al die mappen met foto's op je pc hoor.
Nietusquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:20 schreef mstr het volgende:
[..]
Je hebt hier nog wel eens een screenshot gepost.
Mwa.quote:
Nee?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:22 schreef mstr het volgende:
[..]
Zeker van wel.
Of heb je nu alleen nog maar een map met naaktfoto's van Lau?
Dat kan wel! Of 20.quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:24 schreef Heroinjunk het volgende:
Hij heeft alleen een map van blonde meisjes Do, maar dat mag Lau niet zien!
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:24 schreef mstr het volgende:
[..]
Het was dat Lau zich zo makkelijk aanbood, want anders...
Was dat voor of na november? Ofwel, kwam ze uit 89?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:24 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Die zat hier laatst op m'n stage een. 19 zelfs.
Waarschijnlijk uit '90.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Was dat voor of na november? Ofwel, kwam ze uit 89?
Nee, '90.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Was dat voor of na november? Ofwel, kwam ze uit 89?
Oh, dan ken ik dr niet.quote:
Zie je nou wel Rav.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:28 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jawel, want die heb ik ook gezien namelijk.
Ojaquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:28 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja maar kijk, dat lijkt me ook vrij sterk aangezien ik uit Helmond kom en jij niet.
Zoek 'm eens opquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Jaa duhhh had hij die. Ik heb die screen nog wel ergens
.......
Ojeetjequote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Jaa duhhh had hij die. Ik heb die screen nog wel ergens
.......
Net zoals ik echt 200 foto's in 'mijn ontvangen bestanden' heb staan van héél veel verschillende mensen.quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:38 schreef mstr het volgende:
[..]
Net zoals ik echt 200 foto's in 'mijn ontvangen bestanden' heb staan van héél veel verschillende mensen.
breezersquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:44 schreef mstr het volgende:
[..]
Over mijn foto-verzameling die ik verworven via MSN heb.
je piemelt hangt boven de schouwquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:40 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ik hoop niet toen ik dat ding ging demonstreren via de webcam
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je piemelt hangt boven de schouw
Ik fap er elke dag opquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:55 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Een prachtstuk in je kunst collectie
Daarentegen heeft hij wel een chick.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:24 schreef Schieganger het volgende:
Ik hoor geruchten dat TY een kleine piemel heeft.
Hij ook al?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Daarentegen heeft hij wel een chick.
quote:
Waarom denk je dat er vanavond een meid blijft slapen? Omdat ze mijn nieuwe overwinning word, that's why!quote:
Hoeveel heeft je dat gekost?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:32 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Waarom denk je dat er vanavond een meid blijft slapen? Omdat ze mijn nieuwe overwinning word, that's why!
[ afbeelding ]
Oh dat valt nog meequote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:34 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Drie en een half duizend uiteraard.
Thaise import?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:34 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Drie en een half duizend uiteraard.
Dat heb ik in een schoenendoos liggen man.quote:
Nee, half nederlands half indisch. Ik val op halfbloedjes.quote:
Maak er een smilieding van!quote:
Mwah, zou er niet vanuit gaanquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:33 schreef mstr het volgende:
[..]
Op dat je je nu wat volwassener gaat gedragen.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik word aangestaard door een nieuw meisje.........
Ik word altijd aangestaard.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik word aangestaard door een nieuw meisje.........
Die heeft maar 7 pagina'squote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Zie vorige SC ergens onderaa pagina 11.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je dood wasGewoon, snel erbij zijn toen er een guestlist over was
Oooooooh!quote:
Fokquote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
AhIk was niet dood! Wel dronken steeds. Maaaarrrrr op PF dan ofzo?
Omdat je niet weet wat je seksuele voorkeur is?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:39 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ik twijfel bij jou ook of je een jongetje of een meisje bent.
HALLO????????quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:39 schreef Bravebart het volgende:
Ik wordt er niet wijs uit wat ze nou precies zijnVolgens mij een stelletje hopende ballen
Een man.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:39 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ik twijfel bij jou ook of je een jongetje of een meisje bent.
Mmmh. Dan weet ik ongeveer wat het isquote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
Neeee supertof allemaal. De ballen zitten bij ESC. En de saaie bij Demos. Dus ik zit bij de tofste.
Whehequote:
Ja, want dat doen alle Brabanders.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:45 schreef Schieganger het volgende:
Ik ga volgende week me als een brabander gedragen. Bavaria zuipen, new kids kijken en KUTH!! roepen.
Ik heb Brabanders nog nooit 'KUTH' horen roepen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:45 schreef Schieganger het volgende:
Ik ga volgende week me als een brabander gedragen. Bavaria zuipen, new kids kijken en KUTH!! roepen.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:04 schreef lverhoeven het volgende:
Ik heb zelf een paar maanden bij de studentenvereniging SSRE in Eindhoven gezeten. Ik had er van te voren veel van verwacht, maar heb er hele hele slechte ervaringen mee gehad.
Een paar voorbeelden:
Ontgroening:
Ontgroening waarbij ze wouden dat je uren op je knieen ging zitten en waar ze je onder smeren met etensresten. Verhoren met bouwlampen op je hoofd en constant uitgescholden worden. Dat je uren opgesloten wordt in een kamer en liedjes moet blijven zingen anders laten ze er niet uit.
Barmannen die als ontgroening een vissenkom vol sterke drank leeg moeten drinken zodat ze naar 5 minuten (met een alcoholvergiftiging) achter de bar weggesleept moeten worden.
Ook werd het je kwalijk genomen dat je nog vrienden had buiten SSRE en nadat ik gestopt was heb ik zelf nog maandenlang rekeningen ontvangen waar ze van beweren dat je die nog moet betalen omdat je voor langere tijd getekend hebt....
Een zware teleurstelling en erg triest dus allemaalVooral in het eerste jaar van de universiteit.
Ik vroeg me dan ook af wat jullie ervaringen zijn met studentenverenigingen? Hoe gaat het er bij andere verenigingen aan toe (hetzelfde?), is het gezellig?en bevalt het of juist niet?
2009.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
Als ik op mijn knieen moet zitten kunnen ze de tering krijgen. Hoe lang was dat geleden (geen zin om op te zoeken, zit op mobiel op andere pagina)? Want ontgroening is elk jaar hetzelfde hoorde ik.
Post is van 13 mei 2009, dus cohort 2008 denk ikquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
Als ik op mijn knieen moet zitten kunnen ze de tering krijgen. Hoe lang was dat geleden (geen zin om op te zoeken, zit op mobiel op andere pagina)? Want ontgroening is elk jaar hetzelfde hoorde ik.
nog zon amateuristische uitvoering gezien voor een halfleeg stadionquote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Post is van 13 mei 2009, dus cohort 2008 denk ik
En ik denk dat jij dan de tering kunt krijgen ipv zijAl zullen ze denk ik niet zo strikt zijn dat ze je eruit gooien
Nouja, het is niet zozeer dat ik niet wil, maar kan nog niet eens twee minuten Twister spelen en kan nauwelijks hurken dus dat gaat hem niet worden. En zij waren gewedig blij mquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Post is van 13 mei 2009, dus cohort 2008 denk ik
En ik denk dat jij dan de tering kunt krijgen ipv zijAl zullen ze denk ik niet zo strikt zijn dat ze je eruit gooien
Hij staat aan op werk met slecht bereik dus ik hoor steeds gstotter door de muziek heen die ook gewoon aanstaat. Superirrtant.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:25 schreef Heroinjunk het volgende:
Ah, de opening van het WK is best mooi heur.
je hoort als vrouw toch op je knieën of in de keuken thuis.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
We leven niet allemaal in Urk.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:09 schreef Schieganger het volgende:
[..]
je hoort als vrouw toch op je knieën of in de keuken thuis.
Ik ook niet.quote:
Ongelofelijk.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:16 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Ken wel een ongelovelijk geil wijf dat daar woont die ook nog eens ontzettend lenig is
Is dat het nieuwe secksdoll 3000 model?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:22 schreef RoBro het volgende:
[..]
mijn opblaaspop kan haar benen ook in de nek leggen jajajajajajajajajajajajaja
nee helaas oude uitvoering pamela wel lekker nauw pijpbekkiequote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:23 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Is dat het nieuwe secksdoll 3000 model?
maar wel door blijven fokken jajajajajajjajajajjaquote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
En dan val je bijna om in de lift..Gaat lekker.
Die-hard sjeweetquote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:38 schreef RoBro het volgende:
[..]
maar wel door blijven fokken jajajajajajjajajajja
Alleen wil niemand dat.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:16 schreef mstr het volgende:
De tellerunit van een 206 kun je ook binnen 1 minuut stelen.
Het is echt vreselijk. ><quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:38 schreef Bravebart het volgende:
Het enige voordeel van die toeters is, dat je tot in de eeuwigheid kan horen welk WK het was
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:38 schreef Bravebart het volgende:
Het enige voordeel van die toeters is, dat je tot in de eeuwigheid kan horen welk WK het was
Ja, ik word er kriegel vanquote:
Ons mam kwam binnen en dacht dat er een bromvlieg mee naar binnen was gevlogenquote:
Jouw mam is niet de slimste hè?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:40 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ons mam kwam binnen en dacht dat er een bromvlieg mee naar binnen was gevlogen.
heeft ze een gebrek aan algemene kennisquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:40 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ons mam kwam binnen en dacht dat er een bromvlieg mee naar binnen was gevlogen.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:41 schreef RoBro het volgende:
[..]
heeft ze een gebrek aan algemene kennis
quote:
Woej.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:43 schreef NoelGallagher het volgende:
2WEWHWHEHEHEHEHEHE IK HEB MIJN EMBEEOO GEHAALD![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:43 schreef NoelGallagher het volgende:
2WEWHWHEHEHEHEHEHE IK HEB MIJN EMBEEOO GEHAALD![]()
![]()
![]()
Soms!quote:
Wie neem je daarvoor mee?quote:
Communicatie op het Windesheimquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:46 schreef Heroinjunk het volgende:
Wat ga je nu doen René?
Valt meequote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:46 schreef -SG- het volgende:
Volgens mij moet ik springen om Bart op z'n bek te slaan, of ben je niet zo groot? Jawel toch?
Nah valt wel mee, mijn 3e been lijkt alleen op een babyarm met een appel in zijn handquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Valt meeAls jij geen misvormd armpje hebt kom je er wel bij
Too much info dude!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:59 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nah valt wel mee, mijn 3e been lijkt alleen op een babyarm met een appel in zijn hand
Hehequote:
Dan is je eikel ook vreemd grootquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:59 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nah valt wel mee, mijn 3e been lijkt alleen op een babyarm met een appel in zijn hand
Me tooquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:44 schreef Hyman het volgende:
[..]
Hehedan zie ik je vast wel een keer in de trein
Ik moet volgend jaar afstuderen
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:44 schreef Hyman het volgende:
[..]
Hehedan zie ik je vast wel een keer in de trein
Ik moet volgend jaar afstuderen
quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:55 schreef Renesite het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHA
HAHAHAHA
HAHAHAHA
HAHAHAHA
27mc bak in de autoquote:
Zeker, en gemonteerd op t dashboardquote:
Hehequote:
Moeten ook maar kijken of wat mensen tijd hebben.. Enneh koop er gewoon zelf éénquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:07 schreef Hyman het volgende:
[..]
Hehe
ik zal eens zien of ik in de ferkansie nog zo'n ding koop
Of wanneer we naar normandië gaan, dat ik die van kevin meeneem ofzo
Gelukkig wil ik niet zo'n teller unitquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:08 schreef mstr het volgende:
Heim, uit een 206 steel je binnen 1 minuut de hele teller-unit
die stadions zijn net apenkooien ja ergerde me er ook al aanquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:43 schreef -SG- het volgende:
Kan niet wachten op nog meer dansjes van Afrikaanse landen na een goal.
Jij bent niet saai, jij bent alleen leuk om tegen te rellen.quote:
Alles is daar duuuur. Welk hostel slaap je trouwens?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hoeveel geld zal ik overmaken voor negen dagen Londen waarvan ik nog 70 pond voor hostel moet betalen?
Hoezo zou je voor je lol 42km hardlopen?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:25 schreef Heroinjunk het volgende:
Jaaa, Twilight marathon kaartjes Eindhoveeeh.
Smart Hyde Park Inn.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:23 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Alles is daar duuuur. Welk hostel slaap je trouwens?
Dat ze er allemaal in mogen stikken inderdaad.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:33 schreef mstr het volgende:
Wat een vreselijk vervelende toeters die vuvuzela's
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:33 schreef mstr het volgende:
Wat een vreselijk vervelende toeters die vuvuzela's
Het is net alsof je in een zwerm bijen zit.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:37 schreef MarkM het volgende:
[..]
Dat ze er allemaal in mogen stikken inderdaad.
Maar die doen niet mee.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:38 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Dat is nog niks vergeleken met Turkije
E-mail/SMS?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:41 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, ik had kaartjes besteld, maar ik krijg de bevestiging met de barcode maar niet binnen.
Boeiend, die barcodes werken toch nooitquote:
Dat geluid stond dus de hele tijd, stotterend want nauwelijks bereik, aan op werk. Met muziek er doorheen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:38 schreef mstr het volgende:
[..]
Het is net alsof je in een zwerm bijen zit.
Wat moet dat geweldig geklonken hebben.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dat geluid stond dus de hele tijd, stotterend want nauwelijks bereik, aan op werk. Met muziek er doorheen.
Ja, dude, ik moet toch kunnen aantonen dat ik hem heb gekocht.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Boeiend, die barcodes werken toch nooit
Neen.quote:
Scheelt niet veel.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:46 schreef Renesite het volgende:
Sporza schijnt beter te zijn wb. vuvuzela
Ik heb hem toch gekocht jongeeee!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:47 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, dude, ik moet toch kunnen aantonen dat ik hem heb gekocht.
Zet de TV uit!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:39 schreef Renesite het volgende:
Ik krijg gewoon hoofdpijn van het luisteren naar de TV...
Oh gelukkig maarquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:55 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ach, het is wel van m'n rekening afgeschreven.
Nou, wanneer wij ping krijgen (android) is dat een stuk mooierquote:
Ach wat maakt dat nou weer uit.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou, wanneer wij ping krijgen (android) is dat een stuk mooier
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou, wanneer wij ping krijgen (android) is dat een stuk mooier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |