BEP (incl. Fergie) kan live wel goed presteren, maar gisteren was het inderdaad naadje pet.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:04 schreef Yurithemaster het volgende:
zijn er trouwens mensen die naar concerten van de black eyed peas gaan, zag ze gisteravond optreden tijdens WK openingsconcert maar jezus, ga alsjeblieft maar gewoon playbacken
Ik werd knettergek van die getallen inmeppen, ik doe niet meer mee.quote:
Het probleem is meer dat iedereen soms heel snel post en je dus niet altijd bij hetzelfde getal bent, zelfs al kijk je voor het invoeren simultaan op een tweede pc in het topicquote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:51 schreef iamredleader het volgende:
Waar ik mij vooral aan erger is dat je gewoon mag editten. Dus als je verkeerd mept, dan mag je dat aanpassen. En dat druist tegen mij AKQ gevoel voor rechtvaardig in
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:07 schreef Etcetera het volgende:
Ik mag niet disrespectvol met mijn Grote Beesie ouwehoeren naar mijn stagebegeleider
Wat flauw van hem...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:10 schreef Etcetera het volgende:
Oh![]()
Ik heb zo'n grote sjaalachtige AH Beesie, die ik net even misbruikte om m'n stagebegeleider uit te lachen maar dat mocht niet
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:14 schreef Etcetera het volgende:
Vond ik ook, dus ik doe het vast nog wel een keertje
Het huishoudelijk werk ligt te wachten??quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:20 schreef iamredleader het volgende:
Zo, en nu ben ik er klaar mee, ik denk dat ik maar eens wat eerder naar huis ga!
Dat ook, jaquote:
Op Werchter was het ook niets en op zo'n Live Aid-achtig ding enkele jaren geleden was het ook een aanfluiting. Score: 0quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
BEP (incl. Fergie) kan live wel goed presteren, maar gisteren was het inderdaad naadje pet.
Zal zelf niet snel naar hun concerten gaan btw...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |