abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 juni 2010 @ 14:37:07 #26
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_82666059
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 12:20 schreef mediacurator het volgende:

[..]

geen SM aub
[..]

Dan zal ik deze dan ook maar even bij jou deponeren; ook gezien collega Dosadi ineens geen commentaar meer heeft..

Hoe kun je een dergelijk boek publiceren waarin heel breed uitgemeten wordt dat Joris Demmink, hoogste functionaris binnen het OM, een ras-echte pedo is al sinds vele jaren? Daarmee bedoel ik, zonder een rechtzaak wegens smaad aan je broek te krijgen?

Sterker nog, hoe zou een dergelijke publicatie überhaupt de drukkerij gehaald hebben zonder een proces verbaal die dit makkelijk had kunnen verhinderen? Zoals dit bij andere publicaties ook het geval is geweest?

Staat me nog iets bij van een vastgoed boer die zover ik weet een oplage van Quote magazine uit de kiosken wist te verwijderen via de rechter en zo zijn er meerdere voorbeelden te noemen.

Dus wie is er hier paranoïde eigenlijk?
Dunno. Het is opmerkelijk dat Demmink geen stappen lijkt te hebben ondernomen om publicatie te voorkomen, maar dat is nog géén bewijs dat hij schuldig is. Ik meende dat hij eerder wel eens een rechtszaak heeft aangespannen wegens laster of smaad. Het gaat me ook niet zozeer om de inhoud van de zaak maar om de mensen die het op hem gemunt hebben. Ik heb een tijdje geleden zo zijdelings eens wat meegelezen over de verrichtingen van het 'onderzoek Joris D.' actiegroepje of hoe ze ook mogen heten, en dat was niet erg fris om het maar zacht uit te drukken.

Het heeft werkelijk helemaal niets met waarheidsvinding of rechtvaardigheid te maken maar het is gewoon het ordinair bevredigen van dierlijke lusten van bekrompen burgermannetjes op personen van waar ook maar de schijn van pedosexualiteit omheen hangt. Of die schijn ook enige basis in de realiteit heeft doet er totaal niet toe. Het is zeg maar een 'mob rule' van Yvonne van Hertumpjes. Omdat het hier om een zogenaamde Hoge Heer in Den Haag gaat wordt het gebrek aan vervolging natuurlijk geduid als een doofpotaffaire en corrupte vriendjespolitiek, maar het voornaamste probleem is dat de digitale inquisiteurs door hun eigen opgetrokken mistbanken en rookgordijnen fictie niet meer van werkelijkheid kunnen onderscheiden.
pi_82670860
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 14:37 schreef Terecht het volgende:

[..]

Dunno. Het is opmerkelijk dat Demmink geen stappen lijkt te hebben ondernomen om publicatie te voorkomen, maar dat is nog géén bewijs dat hij schuldig is. Ik meende dat hij eerder wel eens een rechtszaak heeft aangespannen wegens laster of smaad. Het gaat me ook niet zozeer om de inhoud van de zaak maar om de mensen die het op hem gemunt hebben. Ik heb een tijdje geleden zo zijdelings eens wat meegelezen over de verrichtingen van het 'onderzoek Joris D.' actiegroepje of hoe ze ook mogen heten, en dat was niet erg fris om het maar zacht uit te drukken.

Het heeft werkelijk helemaal niets met waarheidsvinding of rechtvaardigheid te maken maar het is gewoon het ordinair bevredigen van dierlijke lusten van bekrompen burgermannetjes op personen van waar ook maar de schijn van pedosexualiteit omheen hangt. Of die schijn ook enige basis in de realiteit heeft doet er totaal niet toe. Het is zeg maar een 'mob rule' van Yvonne van Hertumpjes. Omdat het hier om een zogenaamde Hoge Heer in Den Haag gaat wordt het gebrek aan vervolging natuurlijk geduid als een doofpotaffaire en corrupte vriendjespolitiek, maar het voornaamste probleem is dat de digitale inquisiteurs door hun eigen opgetrokken mistbanken en rookgordijnen fictie niet meer van werkelijkheid kunnen onderscheiden.
Overtuigend pleidooi meester Terecht

Vooral hoe je het zo mooi weet om te draaien, dat het uiteindelijk die ordinaire burgermannetjes zijn (de gebruikelijke g.v.d. snaren bespelen, heel goed Terecht je bent weer in bloed irritante vorm ) die d.m.v. het ordinair bevredigen van hun eigen dierlijke lusten de z.g.n. hoge bomen het leven zuur willen maken..

pi_82672869
quote:
Als hiervan ook maar 1% waar is…
...dan is 99% niet waar
pi_82673093
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 16:56 schreef Nemephis het volgende:

[..]

...dan is 99% niet waar
dan is de rest waarschijnlijk ook waar

"We must all face the fact that our leaders are certifiably insane or worse." - William S. Burroughs

[ Bericht 11% gewijzigd door mediacurator op 12-06-2010 09:52:55 ]
  zaterdag 12 juni 2010 @ 11:18:09 #30
229701 Dosadi
Experiment
pi_82700362
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 17:01 schreef mediacurator het volgende:

[..]

dan is de rest waarschijnlijk ook waar

"We must all face the fact that our leaders are certifiably insane or worse." - William S. Burroughs
Het heeft geen zin om nog naar jouw paranoïde geblaat te luisteren, je reageer niet op argumenten, alles dat iemand tegen jouw verwrongen kijk inbrengt is een bevestiging van jouw achtervolgingswaanzin.
pi_82701621
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 11:18 schreef Dosadi het volgende:

[..]

Het heeft geen zin om nog naar jouw paranoïde geblaat te luisteren, je reageer niet op argumenten, alles dat iemand tegen jouw verwrongen kijk inbrengt is een bevestiging van jouw achtervolgingswaanzin.
heb je het Demmink-boek al besteld en gelezen alvorens met een grote mond te gaan rondschreeuwen?
pi_82710894

(bestel hier )

Drs. Jan Poot sr. presenteert De Demmink Doofpot

Op 3 juni j.l. heeft drs. Jan Poot sr., bekend van zijn gevecht tegen corruptie bij Justitie in de Chipshol affaire, een boek gepresenteerd aan de pers over de Demmink Doofpot. Het boek is gebaseerd op verklaringen van getuigen, die echter niet als klokkenluiders in de openbaarheid willen (of durven) treden. Naar aanleiding daarvan heeft dhr. Poot het verloop van de Demmink affaire onderzocht, waarover hij dit boek publiceert. Hij wordt hierin gesteund door de onlangs opgerichte Expertgroep Klokkenluiders. De persconferentie is in zijn geheel op video opgenomen door JDTV.

Lees de rest van artikel hierrrrr
pi_82711130
Vooronderzoek nodig naar topambtenaar Demmink van Justitie

03-06-2010 - Het is tijd voor een parlementair en strafrechtelijk vooronderzoek naar de van pedo-praktijken beschuldigde secretaris generaal Demmink van het ministerie van Justitie. Dat stelt de Stichting Expertgroep Klokkenluiders in het deze week verschijnende boek ‘De Demmink Doofpot’ van Jan Poot (Chipshol). Eind 2002 benoemde toenmalig minister van Justitie Donner de toen al omstreden Demmink. Donner en diens opvolger Hirsch Ballin stellen dat er niets aan de hand is. Poot bestrijdt dit, mede op basis van onderzoek door leden van Stichting Expertgroep Klokkenluiders en een rapport van een voormalig topambtenaar van Justitie.

Gebiedsontwikkelaar Poot adverteerde in landelijke dagbladen over diverse Chipshol-affaires waaronder de omstreden vervanging van drie Haarlemse rechters en het vertrek van de Haagse rechter Westenberg. Hij wordt verdacht van o.a. meineed en corruptie, is vervroegd gepensioneerd en onderwerp van een onderzoek door de Rijksrecherche.

De advertenties en ook vier door Poot uitgegeven boeken leidden tot honderden reacties en tips. Een deel daarvan had betrekking op Demmink. Hij wordt aanhoudend beschuldigd van pedo-praktijken. Deze beschuldiging komt ook in de bij Chipshol binnengekomen reacties aan de orde. Poot vroeg Justitie-minister Hirsch Ballin in een open brief d.d. 23 april 2010 om maatregelen te nemen. De bewindsman reageerde niet. Dat geldt ook voor premier Balkenende. Daarom brengt Poot nu het boek ‘De Demmink Doofpot’ uit.

Op verzoek van Poot bogen leden van Stichting Expertgroep Klokkenluiders zich over de zaak. In deze groep hebben landelijk bekende klokkenluiders – onder wie Paul van Buitenen - de krachten gebundeld. Zij menen op basis van onderzoeksdossiers en informatie van derden dat het door Donner en zijn opvolger Hirsch Ballin ingenomen standpunt (‘er is geen sprake van rook, laat staan van vuur’) thans ‘onhoudbaar en aan herziening toe is’. Zij achten een strafrechtelijk vooronderzoek en een parlementair onderzoek urgent.

In ‘De Demmink Doofpot’ onderschrijft een voormalig topambtenaar van Justitie (anoniem) de analyse van de Expertgroep Klokkenluiders. Hij stelt o.a.: “Voor elke objectieve buitenstaander blijft het niet te begrijpen dat iemand over wie zo vergaande discussies lopen met betrekking tot zijn levenswandel geheel vrijwillig door de minister op die post wordt benoemd. Dat is des te minder te begrijpen nu de geruchten over JD niet alleen mogelijke strafbare handelingen met jonge kinderen betreffen, maar ook gaan over misbruik van zijn positie als topambtenaar bij Justitie en dat gedurende een groot aantal jaren.”

Het boek bevat tientallen documenten over de zaak Demmink. Volgens Jan Poot mag niet meer worden gewacht met een onderzoek: “Een dergelijke situatie zou in het bedrijfsleven allang tot ingrepen hebben geleid. In Den Haag durft men dat blijkbaar niet aan. De passiviteit is verbijsterend en wekt argwaan. Want wie heeft wie in de greep? Omwille van de zuiverheid van de rechtstaat moet de waarheid boven tafel komen. Fatsoen moet je doen!”

Jan Poot geeft het boek ‘De Demmink Doofpot’ in een oplage van 10.000 stuks uit. Het is gratis aan te vragen via de bestelbutton rechtsbovenaan deze pagina.

bron: schipholwanbeleid.nl
pi_82711382
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 10:35 schreef paddy het volgende:
NWS?>>>BNW
Hmm, dat verwijt krijg ik vaker maar lang niet altijd terecht, dit speelt namelijk al veel langer o.a. hierrrrr
  dinsdag 15 juni 2010 @ 02:25:44 #35
307021 Samson_en_Gert
Moest kloppen, bel doet t niet
pi_82819662
Demmink zou toch alleen wat Jailbait pica's op zijn pc hebben gedownload?

Eigenlijk zou het bezit van kiddypr0n niet eens strafbaar moeten zijn, die hele wet slaat gewoon nergens op.

Demmink heeft niemand seksueel misbruikt, gewoon wat pica's op zijn pc die echt overal op het internet te vinden zijn.

Er zijn genoeg zaken die echt belangrijk zijn en die inderdaad verzwegen worden door de media. Maar ik geloof niet dat het nu in het landsbelang is, om een rechter te gaan vervolgen vanwege een paar stomme plaatjes. Beetje overtrokken en hysterische reactie eigenlijk.
"There's room at the top they are telling you still,
But first you must learn how to smile as you kill,
If you want to be like the folks on the hill.", John Lennon
  dinsdag 15 juni 2010 @ 08:48:54 #36
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_82821662
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 02:25 schreef Samson_en_Gert het volgende:

Eigenlijk zou het bezit van kiddypr0n niet eens strafbaar moeten zijn, die hele wet slaat gewoon nergens op.

Demmink heeft niemand seksueel misbruikt, gewoon wat pica's op zijn pc die echt overal op het internet te vinden zijn.

Er zijn genoeg zaken die echt belangrijk zijn en die inderdaad verzwegen worden door de media. Maar ik geloof niet dat het nu in het landsbelang is, om een rechter te gaan vervolgen vanwege een paar stomme plaatjes. Beetje overtrokken en hysterische reactie eigenlijk.
Nou, het is wel wat ernstiger dan dat hoor. Demmink wordt ervan beschuldigd betaalde seks te hebben gehad met jonge, bijna volwassen mannen en zou daarbij ook chantabel geweest zijn. Demmink is overigens geen rechter maar secretaris-generaal van justitie, de hoogste ambtenaar van het ministerie.

Die beschuldigingen/geruchten zijn door Demmink-jager Micha Kat verbasterd tot verkrachting van jonge jongetjes en het onderdeel uitmaken/runnen van een grootschalig netwerk van kindersekshandel, waar in de loop der tijd zo'n beetje iedereen die een onvertogen woord over Kat heeft gebezigd óók onderdeel is gaan uitmaken van het grote complot.

[ Bericht 0% gewijzigd door Terecht op 15-06-2010 08:57:25 (typo) ]
pi_82822185
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 08:48 schreef Terecht het volgende:

[..]

Nou, het is wel wat ernstiger dan dat hoor. Demmink wordt ervan beschuldigd betaalde seks te hebben gehad met jonge, bijna volwassen mannen en zou daarbij ook chantabel geweest zijn. Demmink is overigens geen rechter maar secretaris-generaal van justitie, de hoogste ambtenaar van het ministerie.

Die beschuldigingen/geruchten zijn door Demmink-jager Micha Kat verbasterd tot verkrachting van jonge jongetjes en het onderdeel uitmaken/runnen van een grootschalig netwerk van kindersekshandel, waar in de loop der tijd zo'n beetje iedereen die een onvertogen woord over Kat heeft gebezigd óók onderdeel is gaan uitmaken van het grote complot.
Je voert weer een mooi pleidooi Terecht, echter de auteur vh boek "De Demmink Doofpot" is Drs. Jan Poot sr.

En nu graag jou reactie Terecht waarbij je een soortgelijke karaktermoord reconstrueert alleen nu gericht aan het adres vh juiste doelwit namelijk Drs. Jan Poot sr. de schrijver vh boek "De Demmink Doofpot". en waar deze topic ook over gaat.

En waarbij je a.u.b. de vergelijking met Rob Oudkerk ook zeker niet zult maken want een eenvoudig baantje als secretaris-generaal van justitie is natuurlijk zoals iedereen weet "peanuts" vergeleken met wethouder in de gemeente Amsterdam namens de Partij van de Arbeid

[ Bericht 8% gewijzigd door mediacurator op 15-06-2010 09:27:34 ]
  dinsdag 15 juni 2010 @ 09:37:12 #38
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_82822766
tvp
Volg je hart, gebruik je verstand.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 09:41:03 #39
307021 Samson_en_Gert
pi_82822873
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 08:48 schreef Terecht het volgende:

[..]

Ah. Een soort Yvonne van Hertum dus.

pi_82831671
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 02:25 schreef Samson_en_Gert het volgende:

Dan zou ik met zo een top baan wel eerst een eer herstel afdwingen via de rechter wanneer er zulke dingen over mij gepubliceerd zouden worden die nergens op zouden zijn gebaseerd.

Natuurlijk hebben we misschien allemaal wel eens een plaatje ergens op een laptop of pc die niet helemaal door de beugel kan.

Maar wanneer er gehele boekdelen over de geschiedenis en levens wandel van iemand verschijnen, waarin breed wordt uitgemeten het bedenkelijk gedrag i.v.m. vermeende illegale seksuele voorkeuren waarvan iemand wordt verdacht en waar aanwijzingen voor zijn. En iets is dat uitvoerig beschreven kan worden, dan is er heus wel iets ernstigers aan de hand hoor of zou er misschien eerst nog een bioscoop verfilming van uit moeten komen voordat men dit onder ogen wil zien?

[ Bericht 2% gewijzigd door mediacurator op 15-06-2010 13:50:34 ]
pi_82832864
De Bijbel is ook uitvoerig beschreven, dat wil nog niet zeggen dat het waar is. Wie weet is dit hele verhaal waar maar het "lastige" is dat alleen een rechter officieel iemand ergens schulding in kan verklaren.
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
pi_82836641
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 14:02 schreef Amos_ het volgende:
De Bijbel is ook uitvoerig beschreven, dat wil nog niet zeggen dat het waar is. Wie weet is dit hele verhaal waar maar het "lastige" is dat alleen een rechter officieel iemand ergens schulding in kan verklaren.
hmmm, niet overtuigend. Je gaat er van uit dat de Drs. Jan Poot sr. het boek heeft geschreven met een ander motief dan een problematische situatie aan te kaarten binnen het openbaar ministerie, je bedoelt dus een soortement complot theorie?
pi_82836859
Nee ik speculeer alleen over mogelijke opties zonder ergens een bindende conclusie aan vast te hangen.
pi_82837039
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 15:37 schreef Amos_ het volgende:
Nee ik speculeer alleen over mogelijke opties zonder ergens een bindende conclusie aan vast te hangen.
dan speculeer je over de mogelijke optie van een complot jegens Demmink?
pi_82837120
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 15:40 schreef mediacurator het volgende:

[..]

dan speculeer je over de mogelijke optie van een complot jegens Demmink vs. wat? volgens jou...
Ik heb het woord complot niet eens in de mond genomen noch heb ik aangestuurd op het suggeren van eender welk complot dan ook.
pi_82837193
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 15:42 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Ik heb het woord complot niet eens in de mond genomen noch heb ik aangestuurd op het suggeren van eender welk complot dan ook.
maar zeg je dan eigenlijk wel? moet je steeds per se mijn topics vol plempen met zinloze teksten?
pi_82837265
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 15:44 schreef mediacurator het volgende:

[..]

maar zeg je dan eigenlijk wel? moet je steeds per se mijn topics vol plempen met zinloze teksten?
Wat ik zeg dat het ook in dit soort gevallen lastig is om te bepalen wat wel of niet waar is. Dat iets veelbesproken of beschreven is maakt iets niet meteen waar. Zoals dus de bijbel (als voorbeeld).

En waarom zou mijn mening "zinloze teksten" bevatten? Beetje jammer.
pi_82837722
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 15:45 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Wat ik zeg dat het ook in dit soort gevallen lastig is om te bepalen wat wel of niet waar is. Dat iets veelbesproken of beschreven is maakt iets niet meteen waar. Zoals dus de bijbel (als voorbeeld).

En waarom zou mijn mening "zinloze teksten" bevatten? Beetje jammer.
klachtje ligt bij Feedback en ga nu maar iemand anders lopen zieken a.u.b.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 21:50:44 #49
307021 Samson_en_Gert
pi_82855678
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 13:30 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Dan zou ik met zo een top baan wel eerst een eer herstel afdwingen via de rechter wanneer er zulke dingen over mij gepubliceerd zouden worden die nergens op zouden zijn gebaseerd.

Natuurlijk hebben we misschien allemaal wel eens een plaatje ergens op een laptop of pc die niet helemaal door de beugel kan.

Maar wanneer er gehele boekdelen over de geschiedenis en levens wandel van iemand verschijnen, waarin breed wordt uitgemeten het bedenkelijk gedrag i.v.m. vermeende illegale seksuele voorkeuren waarvan iemand wordt verdacht en waar aanwijzingen voor zijn. En iets is dat uitvoerig beschreven kan worden, dan is er heus wel iets ernstigers aan de hand hoor of zou er misschien eerst nog een bioscoop verfilming van uit moeten komen voordat men dit onder ogen wil zien?

U studeert geen rechtsgeleerdheid mag ik hopen.

Illegale seksuele voorkeuren bestaan niet, je mag in Nederland pedofiel zijn, je mag alleen geen seks hebben met kinderen (tenzij je Gristen bent en in Nunspeet woont, dan mag het wel ).
Ik mag 10 jarige meisjes sexy vinden en ik mag wettelijk gezien ook gewoon met ze omgaan, alleen als een meisje verliefd op me is en verder wil gaan dan alleen knuffelen, moet ik haar avances afwijzen.

En over BN-ers wordt de meest debiele onzin geschreven, hoge bomen vangen immers veel wind. Als ik kijk waar het om gaat, een paar plaatjes dus (dan kan het OM half FOK! ook wel in de bak gooien) en hij had iets (maar dat is dus niet zeker) met een jongen van 17. De AOC in Nederland is 16, dus het is niet strafbaar.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 21:50:52 #50
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_82855692
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 09:12 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Je voert weer een mooi pleidooi Terecht, echter de auteur vh boek "De Demmink Doofpot" is Drs. Jan Poot sr.

En nu graag jou reactie Terecht waarbij je een soortgelijke karaktermoord reconstrueert alleen nu gericht aan het adres vh juiste doelwit namelijk Drs. Jan Poot sr. de schrijver vh boek "De Demmink Doofpot". en waar deze topic ook over gaat.

En waarbij je a.u.b. de vergelijking met Rob Oudkerk ook zeker niet zult maken want een eenvoudig baantje als secretaris-generaal van justitie is natuurlijk zoals iedereen weet "peanuts" vergeleken met wethouder in de gemeente Amsterdam namens de Partij van de Arbeid
Blaat. Maar goed, vertelt die Jan Poot iets nieuws dan? Volgens mij is het gewoon oude wijn in nieuwe zakken. Ik vond dat hij op die joetjoepjes van je in de OP een enorm wollig en warrig verhaal afstak en tijdens de vragenronde het moeilijk had met kritische vragen. Het werd gewoonweg dubieus toen vader Poot stelde dat Demmink maar eens moest gaan bewijzen dat alle aantijgingen niet waar zijn.

Dat is als aan jou vragen of je vrienden weten dat je kinderporno verzamelt. Zou je niet eens schoon schip maken en aantonen dat die aantijging niet deugt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')