ja da's synoniemquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:50 schreef Plukjepiet het volgende:
wereldvreemd? Heb er gewoon nog geen ervaring mee, kan toch!
Wereldvreemd dus.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:50 schreef Plukjepiet het volgende:
wereldvreemd? Heb er gewoon nog geen ervaring mee, kan toch!
Ikquote:Wie heeft er ervaring met uitzendwerk?
Neenquote:Betreft het alleen ongeschoold werk?
Jaquote:Heb jij / heeft u weleens via een uitzendbureau gewerkt?
Nadeel: Geen vast contract, lager salaris veelal.quote:Wat zijn de voordelen en nadelen?
Meestal wel. Omdat mensen snel hun geld willen en bij korte opdrachten willen veel mensen niet 3 weken wachten op geld.quote:Betalen ze altijd elke week uit en waarom is dat eigenlijk? Is daar een speciale reden voor?
Werk is werk.quote:Uitzendwerk via uitzendbureau lijkt mij erg aantrekkelijk. (+snel geld verdienen door wekelijkse uitbetaling)
Bij ons gaven ze Porsches weg. Net de goede week gewerkt.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:51 schreef Rectum het volgende:
Dankzij een uitzendbureau heb ik nu een Opel Ascona.
Ik heb een haf jaar pallets geverfd. Was leuk en variërend werk.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:57 schreef Plukjepiet het volgende:
Wow! Vertel! Heb je hard gewerkt en een auto kunnen kopen van je loon?
Vertel me meer!![]()
@buchetta
bedankt voor je reactie!
Dan ben je flink afgezet.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:51 schreef Rectum het volgende:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:15 schreef Plukjepiet het volgende:
Nee, even serieus graag.Kan de info hard gebruik dus please adviseer en deel je mening.
Ikquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:45 schreef Plukjepiet het volgende:
Wie heeft er ervaring met uitzendwerk?
Neequote:Betreft het alleen ongeschoold werk?
Ja, vroeg je dat 2 vragen geleden ook al niet?quote:Heb jij / heeft u weleens via een uitzendbureau gewerkt?
Voordelen: Altijd op kunnen zeggen (in Fase A sowieso volgens mij)quote:Wat zijn de voordelen en nadelen?
Veelal wel, ze hoeven het niet. Per 4 weken of per maand moet sowieso betaalt worden.quote:Betalen ze altijd elke week uit en waarom is dat eigenlijk? Is daar een speciale reden voor?
Beter zo?quote:Uitzendwerk via uitzendbureau lijkt mij erg aantrekkelijk. (+snel geld verdienen door wekelijkse uitbetaling)
Wat wil je nou weten...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:15 schreef Plukjepiet het volgende:
Nee, even serieus graag.Kan de info hard gebruik dus please adviseer en deel je mening.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:15 schreef Plukjepiet het volgende:
Anders kun je toch gewoon verlof aanvragen?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:43 schreef Maanvis het volgende:
Loop gewoon eens bij een uitzendbureau binnen (als je tenminste niet in de gevangenis zit).
Je mag alles wat je aan werk, vrijwilligers werk etc gedaan heb op je CV zetten.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:48 schreef Plukjepiet het volgende:
Het is tot nu toe nog een beetje schaars kwa ervaringen in dit topic. Mag je de werkervaring die je voor 1 dag of langer opdoet ook op je CV plaatsen?
VRAAG HET HET UITZENDBUREAU!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:39 schreef Plukjepiet het volgende:
Bedankt voor alle reacties.
1. Wie kan mij vertellen wat een spoeldienst is?
Heeft dit iets te maken met cateringwerk?
Scapino. Of kijk je vader lief aan.quote:2. Hoe kom ik zo goedkoop mogelijk aan een nette witte blouse, zwarte pantalon en evt. een paar zwarte schoenen? Als ik de winkels in ga ben ik zo 80-100 euro kwijt. Heeft iemand ideeen? Deze kleding heb ik nodig voor het werk.
Ikquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:45 schreef Plukjepiet het volgende:
Wie heeft er ervaring met uitzendwerk?
Nee hoor, er zijn ook wel uitzendbaantjes die aansluiten bij iemands opleiding (uiteraard een beetje afhankelijk welke opleiding)quote:Betreft het alleen ongeschoold werk?
Ja, voornamelijk administratieve baantjes (ondanks dat ik er geen opleiding in gevolgd heb) en data-entry.quote:Heb jij / heeft u weleens via een uitzendbureau gewerkt?
Nadeel vind ik dat het salaris niet al te hoog is (gaat ook een klein percentage naar het uitzendbureau) en dat je uren-briefjes moet bijhouden en laten ondertekenen (niet een groot nadeel, alleen irritant als je het vergeet).quote:Wat zijn de voordelen en nadelen?
De meeste uitzendbureau's betalen elke week het loon, maar er zijn ook uitzendbureau's die het per maand of per 4 weken doen.quote:Betalen ze altijd elke week uit en waarom is dat eigenlijk? Is daar een speciale reden voor?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |