Je kan niet lezen?quote:
Klopt, weet ik uit ervaringquote:Op vrijdag 11 juni 2010 03:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je kan niet lezen?
Bubbelbaden zijn ook niet aan te raden, is helemaal niks.
Ah... een SGP-medestanderquote:
jij hebt weleens iemand gepijpt in een zwembad?quote:
Nou geef je bijna de indruk dat wij seks hebben gehad!quote:
Nee, dat hebben we niet. Ik heb wel bij je op de bank geslapenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 03:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou geef je bijna de indruk dat wij seks hebben gehad!
Deze?quote:
Jouw bank ligt trouwens ook niet verkeerd!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 03:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dat hebben we niet. Ik heb wel bij je op de bank geslapen
Ik moest van hem vragen wanneer je weer langskomtquote:Op vrijdag 11 juni 2010 04:00 schreef Seven. het volgende:
[..]
Jouw bank ligt trouwens ook niet verkeerd!
Zodra jij een bad hebt, dan kom ik weer langs.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 04:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik moest van hem vragen wanneer je weer langskomt
Kutquote:Op vrijdag 11 juni 2010 04:04 schreef Seven. het volgende:
[..]
Zodra jij een bad hebt, dan kom ik weer langs.
Een zwembad in de tuinquote:Op vrijdag 11 juni 2010 04:55 schreef Schenkstroop het volgende:
hoax! mag niet van de badmeester/juffrouw
quote:
Goorlap. Ik heb het altijd al geweten.quote:
Drinken? Vissen pissen in water! Dat ga je toch niet drinken!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 03:44 schreef Sportex het volgende:
siewosie water.
Water kun je drinken, waarom erin liggen.
Vaak genoeg in het water geneukt om je te kunnen vertellen dat dat een zware HOAX is.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:27 schreef Winner_Taco het volgende:
Je kunt toch vacuum zuigen dat je niet meer los kan komen ?of was dat zo'n jaren 90 HOAX
Vervolgens denken dat je het bad later wel schoonmaakt is een nog slechter idee..quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vaak genoeg in het water geneukt om je te kunnen vertellen dat dat een zware HOAX is.
Overigens, neuken in water, best ende prima. Klaarkomen als manzijnde.. minder goed idee...
Ik had ooit een bad. Doggystyle en het bad halfvol levert geen problemen op.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 04:07 schreef remlof het volgende:
*bad gaat regelen
Maarreh wat zijn jouw ervaringen met seks onderwater?
niet fijn aan je knieenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:25 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik had ooit een bad. Doggystyle en het bad halfvol levert geen problemen op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |