Je kan niet lezen?quote:
Klopt, weet ik uit ervaringquote:Op vrijdag 11 juni 2010 03:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je kan niet lezen?
Bubbelbaden zijn ook niet aan te raden, is helemaal niks.
Ah... een SGP-medestanderquote:
jij hebt weleens iemand gepijpt in een zwembad?quote:
Nou geef je bijna de indruk dat wij seks hebben gehad!quote:
Nee, dat hebben we niet. Ik heb wel bij je op de bank geslapenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 03:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou geef je bijna de indruk dat wij seks hebben gehad!
Deze?quote:
Jouw bank ligt trouwens ook niet verkeerd!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 03:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dat hebben we niet. Ik heb wel bij je op de bank geslapen
Ik moest van hem vragen wanneer je weer langskomtquote:Op vrijdag 11 juni 2010 04:00 schreef Seven. het volgende:
[..]
Jouw bank ligt trouwens ook niet verkeerd!
Zodra jij een bad hebt, dan kom ik weer langs.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 04:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik moest van hem vragen wanneer je weer langskomt
Kutquote:Op vrijdag 11 juni 2010 04:04 schreef Seven. het volgende:
[..]
Zodra jij een bad hebt, dan kom ik weer langs.
Een zwembad in de tuinquote:Op vrijdag 11 juni 2010 04:55 schreef Schenkstroop het volgende:
hoax! mag niet van de badmeester/juffrouw
quote:
Goorlap. Ik heb het altijd al geweten.quote:
Drinken? Vissen pissen in water! Dat ga je toch niet drinken!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 03:44 schreef Sportex het volgende:
siewosie water.
Water kun je drinken, waarom erin liggen.
Vaak genoeg in het water geneukt om je te kunnen vertellen dat dat een zware HOAX is.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:27 schreef Winner_Taco het volgende:
Je kunt toch vacuum zuigen dat je niet meer los kan komen ?of was dat zo'n jaren 90 HOAX
Vervolgens denken dat je het bad later wel schoonmaakt is een nog slechter idee..quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vaak genoeg in het water geneukt om je te kunnen vertellen dat dat een zware HOAX is.
Overigens, neuken in water, best ende prima. Klaarkomen als manzijnde.. minder goed idee...
Ik had ooit een bad. Doggystyle en het bad halfvol levert geen problemen op.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 04:07 schreef remlof het volgende:
*bad gaat regelen
Maarreh wat zijn jouw ervaringen met seks onderwater?
niet fijn aan je knieenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:25 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik had ooit een bad. Doggystyle en het bad halfvol levert geen problemen op.
Je moest eens wetenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 06:15 schreef Winner_Taco het volgende:
Zo te lezen heeft half vrouwelijk FOK bij Remlof op de bank geslapen
A goh, is ie weggelopen of overleden?quote:
En die hebben het allemaal geschopt tot Moderator?quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:09 schreef pisnicht het volgende:
Anders neuk je ff lekker onder de douche als je zo graag met veel water wilt neuken. Ook wel eens aan gedacht dat er andere mensen zijn die niet zo gediend zijn van jouw menselijke sappen?
Als k moe zeike ga k toch nie uit ut zwembad..quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:20 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Hoeveel kleine kinderen kunnen hun blaasjes nog niet zo goed onder controle houden in een zwembad??
Heel goed..
Heeeeel veel.
En daar zwem jij dus ook in.
Seks met vogeltjes?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:28 schreef GummyGadGet het volgende:
TS had seks in de vijver, met vogeltjes en shit
Omdat huid op huid contact onderwater nogal stroef is. Als ze heel erg nat is gaat het wel hoorquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:58 schreef Cherryblossom het volgende:
Maar waaróm is seks onderwater dan zo kut? Dat zeggen jullie er niet bij
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:32 schreef Bob-B het volgende:
Lol Remlof, als ik een printer hier in de buurt kon vinden had ik je dit topic als verjaardagscadeau gegeven
Nee.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:24 schreef minkuukel het volgende:
Kan ik met flink slijmen ook mod worden?
Ooit aangedacht dat er ook mensen zijn die een zwembad in de achtertuin hebben?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:09 schreef pisnicht het volgende:
Anders neuk je ff lekker onder de douche als je zo graag met veel water wilt neuken. Ook wel eens aan gedacht dat er andere mensen zijn die niet zo gediend zijn van jouw menselijke sappen?
Nee je kan alleen mod worden als je bij remlof op de bank slaapt.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:24 schreef minkuukel het volgende:
Kan ik met flink slijmen ook mod worden?
Nee, met op de bank slapen red je het niet. Vraag maar naquote:Op donderdag 17 juni 2010 01:07 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Nee je kan alleen mod worden als je bij remlof op de bank slaapt.
Dacht je dat ze dan extra nat zou zijn?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 03:41 schreef remlof het volgende:
Of sowieso neuken in het water. Dat gaat best wel stroef op zich, je kan het beter op de kant doen.
Wat zijn jullie ervaringen?
Eens. Zwembad achter het huis hier.. maar het is niet geil om te batsen in het water.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 03:41 schreef remlof het volgende:
Of sowieso neuken in het water. Dat gaat best wel stroef op zich, je kan het beter op de kant doen.
Wat zijn jullie ervaringen?
ow jij bent 1 van die arme fokkers zonder eigen zwembad?quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:20 schreef Waterpijp02 het volgende:
Ik vind het waardeloos.
Beginnen al die moeders bij dat pierebad te piepen dat t niet normaal is enzo. .en bij de duikplank staan ze ook altijd te zeiken dat dat ding ergens voor bedoeld is.
nee, ben er klaar mee!
Vooral als het van glas is en iedereen daaronder je bezig kan zienquote:Op zondag 27 juni 2010 02:00 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Neuken op het dak van een zwembad is ook kut
Nouja, als het dak gewoon een dak is en van dat schuurpapier bedekking heeft, kan je overal schaafplekken krijgen. Pijnlijk.quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Vooral als het van glas is en iedereen daaronder je bezig kan zien
Ow zo. Ik heb nu nog schaafplekken van de atlantische kust. Dus in de branding zou ik het ook niet doenquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:16 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Nouja, als het dak gewoon een dak is, en van dat schuurpapier bedekking heeft, kan je overal schaafplekken krijgen. Pijnlijk.
Ik ga naar de middellandse zee, dus hopelijk is het daar beter.quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow zo. Ik heb nu nog schaafplekken van de atlantische kust. Dus in de branding zou ik het ook niet doen
dan moet je bovenop gaanquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:16 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Nouja, als het dak gewoon een dak is en van dat schuurpapier bedekking heeft, kan je overal schaafplekken krijgen. Pijnlijk.
Ja is het. Minder getijden en dus veel minder golven.quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:20 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik ga naar de middellandse zee, dus hopelijk is het daar beter.
Aiiightquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja is het. Minder getijden en dus veel minder golven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |