Oepsquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
En ik zei net dat 31 juni niet bestaat
Ik was aan het trillen vanochtendquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:33 schreef k_i_m het volgende:
ik was trouwens goed rot vandaag van die 3 roseetjes.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:33 schreef k_i_m het volgende:
ik was trouwens goed rot vandaag van die 3 roseetjes.
Tsk... mietjes.quote:
Vertel mij wat.quote:
Wij zijn wel echte voetballiefhebbers...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:48 schreef Kleurdoos het volgende:
Voetbal
maar wel lief idd
zeg is het pedagogisch verantwoord als je je dochter met r tengels aan de tv laat zitten (zappen) en pas bij de zender waar je m graag op wil hebben, boos worden zodat ze de tv dan met rust laat?
zolang je er niet bij slaat zal het wel meevallenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:48 schreef Kleurdoos het volgende:
Voetbal
maar wel lief idd
zeg is het pedagogisch verantwoord als je je dochter met r tengels aan de tv laat zitten (zappen) en pas bij de zender waar je m graag op wil hebben, boos worden zodat ze de tv dan met rust laat?
ah, we missen dus niks aan het niet hebben van een plus hier.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:00 schreef lily het volgende:
[..]
hihi, nee, het juichen moet je zelf doen
ow helemaal geweldig!!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:53 schreef lily het volgende:
Morguh,
Hee, Diaan, de jongens hadden 3 juichbandjes dubbel (Nederland, Mexico en USA) dus die zijn al voor Twan en ik ga vandaag weer boodschappen doen.
Ik hoorde net op school dat de Plus in die wijk de bandjes al op had maar ik hoop dat het hier nog niet het geval is..
Waar ga je solliziteren dan?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:23 schreef Kleurdoos het volgende:
Mijn god .. heb maandag een sollicitatie .. zie ik op de eerste pagina van de website al drie vreselijke fouten staan
Menzen![]()
Teverdenheid
Profesioneel
kuch
oehquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:25 schreef pinquit het volgende:
ik heb n nieuwe fieieieiets(batavus personal bike) en hij rijdt zó lekker
![]()
luvit
ow, dat is zo'n afknapperquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:23 schreef Kleurdoos het volgende:
Mijn god .. heb maandag een sollicitatie .. zie ik op de eerste pagina van de website al drie vreselijke fouten staan
Menzen![]()
Teverdenheid
Profesioneel
kuch
omgquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:23 schreef Kleurdoos het volgende:
Menzen![]()
Teverdenheid
Profesioneel
kuch
Ik weet 't !quote:
Toch wel hè.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:55 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb r 1 keer wel een tik op r vingers gegeven..toen ze maar bij mn loeihete oven bleef etteren.(hoor) en t werkte nietze keek me aan alsof ik een grapje vertelde, dus voortaan met de moker, ik zal regeren met harde hand! en snor!.
waar is Tessquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:01 schreef Vicky het volgende:![]()
Mijn droger doet raar
![]()
Hij staat verschrikkelijk te bonken!
Gelukkig hebben we extra garantie bijgekochtMaandag komt de monteur!
die lag in bed..quote:
hij bonkt ook zonder wasquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:06 schreef freecell het volgende:
Hieris het trouwens vaak dat de was in 'e'en knoedel in een hoek is gaan zitten in de droger.
Dan gaatie bonken.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:07 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ah, we missen dus niks aan het niet hebben van een plus hier.
maar wat een stomme naam dan zeg, juichbandjes
[matige grap]Ah! jij hebt de Bonkies! [/matige grap]quote:
Ja jezus BE wat ben jij dom zegquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:09 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ze heten vlgs mij zo omdat je over het algemeen je armen in de lucht gooit bij het juichen. En dan zie je ze goed.
Zo heel gek vind ik dat zelf eig. niet.
Of heb ik nu iets geks verzonnen.
sterktequote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:23 schreef Diaan73 het volgende:
Pfff net bericht gehad van mn moeder ivm bezoek van mn oma aan de gynaecoloog ivm een cyste aan de eierstok en scan die ze heeft gehad.
De cyste aan de eierstok is kwaadaardig.. maar dat was het probleem niet. Dat kan via het verwijderen van de eierstokken opgelost worden. Echter, is het buikvlies ook ziek/verkankerd en dat baarde de arts wel veel zorgen. Over 1,5 week krijgt ze een kijkoperatie om te kijken hoe erg het is en wat de vervolgstappen zijn. En dan zal ook worden bepaald wanneer evt. chemo. Ze wordt ong. 3 dagen voor de kijkoperatie opgenomen ivm het medicijngebruik van haar. De bloedwaarden waren ook verontrustend.. moet normaal 35 zijn, is bij mn oma 2200.
Kan iemand mij evt. uitleggen wat die bloedwaarden betekenen?
jeetje, jij ook heel veel sterkte!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:51 schreef WupWup het volgende:
Ik kreeg net een telefoontje van mn moeder dat m'n vader vannacht een beroerte heeft gehad. Hij wordt nu opgenomen voor verder onderzoek en ik mag pas vanavond daarheen![]()
En dan mag ik nu ook nog aangifte doen van gestolen wieldoppen
pepermolen jaquote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:29 schreef amaranta het volgende:
[..]
pepermolen?
Ben jij nou ook heel erg vatbaar voor tellsell enzo
Mijn moeder is nog maar 54... ze waren allebei 18 toen ze het eerste kind kregen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:42 schreef lily het volgende:
Jeetje, Diaan. Hopenlijk valt het mee (de uitslag van de kijkoperatie).
En 72 is zeker niet oud. Mijn moeder is ouder...
Dat ligt eraan wat ze meten...tumormarkers?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:23 schreef Diaan73 het volgende:
Pfff net bericht gehad van mn moeder ivm bezoek van mn oma aan de gynaecoloog ivm een cyste aan de eierstok en scan die ze heeft gehad.
De cyste aan de eierstok is kwaadaardig.. maar dat was het probleem niet. Dat kan via het verwijderen van de eierstokken opgelost worden. Echter, is het buikvlies ook ziek/verkankerd en dat baarde de arts wel veel zorgen. Over 1,5 week krijgt ze een kijkoperatie om te kijken hoe erg het is en wat de vervolgstappen zijn. En dan zal ook worden bepaald wanneer evt. chemo. Ze wordt ong. 3 dagen voor de kijkoperatie opgenomen ivm het medicijngebruik van haar. De bloedwaarden waren ook verontrustend.. moet normaal 35 zijn, is bij mn oma 2200.
Kan iemand mij evt. uitleggen wat die bloedwaarden betekenen?
Tijd om met TARA te gaan praten.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:41 schreef pinquit het volgende:
[..]
pepermolen jamaar ik hou van rubiks.
en nee, tellsell vind ik allemaal onzinspul
Niet dat ik vervelend wil doen maar dat je 72 bent zegt niks natuurlijk, ik vind het persoonlijk ook niet echt jong ofzoquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:24 schreef Diaan73 het volgende:
Bedankt... jullie zijn liefWe moeten gewoon positief blijven, ze is nog relatief jong 72 jaar en heeft al een keer eerder borstkanker overwonnen.
Ik loop zo maar even de stad in, even frisse neus halen.
meer in het woord van dat ze een evt. behandeling nog wel kan ondergaan, ik heb zelf het idee dat als je nog ouder bent, het allemaal wat lastig wordt. Maar dat is ook een gevoel.. en het is idd niet echt jong.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:09 schreef Vivi het volgende:
[..]
Niet dat ik vervelend wil doen maar dat je 72 bent zegt niks natuurlijk, ik vind het persoonlijk ook niet echt jong ofzoMaar natuurlijk hoop ik dat het meevalt!!!!
Ik wel...komt door mijn moeder..quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:09 schreef Vivi het volgende:
[..]
... ik vind het persoonlijk ook niet echt jong ofzo![]()
Is ook natuurlijk afhankelijk van je kunnen. Mijn moeder is 51, en zij zou niet langer dan een half uur/uur op Beisan kunnen passen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:41 schreef Diaan73 het volgende:
leeftijd is soms ook maar een relatief begrip, je bent zo oud als je je voelt en gedraagt. De één gedraagt zich op zijn/haar 30e al als oude man/vrouw maar andersom gebeurt ook heel veel.
Natuurlijk!!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:02 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Is ook natuurlijk afhankelijk van je kunnen. Mijn moeder is 51, en zij zou niet langer dan een half uur/uur op Beisan kunnen passen.
Ze voelt zich nog jong en ziet er ook nog goed uit, maar in qua gedrag is ze gewoon een bejaarde
Meerdere hersenbloedingen gehad, en gaat eigenlijk alleen maar achteruit. Vorig jaar is ze nog 2 weekjes hier geweest, om Beisan te zien, maar dat zou nu niet meer lukken, vanwege omzetten ritme, lange reis ed. Ook geestelijk is ze niet echt 'mijn moeder' meer, ik zou haar niet mijn problemen vertellen, omdat ze daar gewoon echt niet mee om kan gaan. Slecht relativeren etc.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:53 schreef freecell het volgende:
Wheh
hebben jullie trouwens dit nieuwsbericht gezien?
Weduwe met as overleden man naar huisarts
Wheh
jaquote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:57 schreef freecell het volgende:
[..]
juh
Haar redenering dat hij binnen het kader viel ook
De urn van Mink staat in de linnenkast, tussen de sokken en onderbroekenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:03 schreef amaranta het volgende:
En die foto ook bij dat artikel.. Alsof je met een stokbrood onder je arm loopt
Hahaha. Triest dat het nodig is, maar goed dat ze het op kon brengen. Een reden om voortaan de systemen wat beter op orde te hebben.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:53 schreef freecell het volgende:
Wheh
Ik heb dus een vriedin, waarbij haar zoontje bij de geboorte is overleden. En laatst kreeg ze een oproepkaart voor een vaccin. En het was niet de 1e keer.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hahaha. Triest dat het nodig is, maar goed dat ze het op kon brengen. Een reden om voortaan de systemen wat beter op orde te hebben.
De urn van mijn schoonvader staat op zolder achter een van de schottenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:16 schreef moussy het volgende:
[..]
De urn van Mink staat in de linnenkast, tussen de sokken en onderbroeken![]()
Hij is van glas en ik ben echt té bang dat ie kapot valt, daar staat ie veilig
die kan ik heul wel op binnen een halfuurquote:
58 kilo..dat was voor mij like..58 jaar geleden ofzoquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:04 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
die kan ik heul wel op binnen een halfuur
ik word er ook altijd misselijk van
oja en ik stond vandaag op de weegschaal bij de anest. weeg ik verdorie 58 kilo terwijl ik niet eens in mn broeken pasik zit of vol lucht
of mn kleren zijn gekrompen
Wheh
voor elins zwangerschap woog ik ook steevast 6 0- 70 kg hoor, nooit meer of minderquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
58 kilo..dat was voor mij like..58 jaar geleden ofzo
Ik las dat je een zak snoep ging opentrekken; ik dacht al waarom dan nog stokbrood erbijquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:02 schreef pinquit het volgende:
ik ga een zak soep opentrekken en stokbrood bakken. tjuuus!
Be, wat is snel? mijn pa was binnen een half jaar dood na de diagnose kanker, ik vond dat vrij snelquote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:36 schreef Brighteyes het volgende:
Er is zelfs een voordeel aan 'oud' zijn bij kanker. Het gaat dan allemaal lang zo snel niet als bij een jonger persoon. Heeft iets te maken met celdeling geloof ik.
Neemt niet weg dat het natuurlijk echt niet tof is...
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:34 schreef huuphuup het volgende:
Tof BE!
Ik ben jaloers, hardlopen <3
ik wil zó graag weer maar k kan nog steeds nietzoals het er nu naar uitziet gaat het er dit jaar niet meer van komen om te gaan lopen.
quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:37 schreef Fannie het volgende:
Hoi![]()
Diaan en Wup, sterkte de komende tijd, nare berichten hoor![]()
[..]
Be, wat is snel? mijn pa was binnen een half jaar dood na de diagnose kanker, ik vond dat vrij snel.
Ik snap dat je het niet verkeerd bedoeltmaar het woordje "voordeel" hakt er ff in
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:40 schreef Kleurdoos het volgende:
rennen, ik heb t altijd vrij doelloos gevonden, behalve als je naar de Mac of Burgerking rent ofzo
Ik vind het echt heerlijkquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:40 schreef Kleurdoos het volgende:
rennen, ik heb t altijd vrij doelloos gevonden, behalve als je naar de Mac of Burgerking rent ofzo
Balen van je heup zegquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:39 schreef huuphuup het volgende:
[..]haha
ik vond het met Evy echt heerlijk. Het bouwt heel erg rustig en soepel op en je gaat echt bijna ongemerkt iedere keer een stapje verder. Ik vind het zelf heel lastig om op een horloge steeds de tijd bij te houden enzo van een hardloopschema dus dit is prettiger voor mij. En daarnaast vind ik het ook zeer plezant dat er een Belse in mijn oor tettert dat ik zeer fier op mezelf kan zijn![]()
@Saffier, ja nog steedsen de omstandigheden zeg maar maken het er niet makkelijker op
Tof dat je dat doet. Ik wil ook gaan evy-en.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Stel je er niet te veel van voor hoor, vanavond Les 2 van Evy. Maar toch. Ik vind het wel echt leuk.
Ik zou nog niet eens een boodschappenlijstje halen. Mijn tong hangt al op mn knieen als ik naar zolder loop..quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:45 schreef huuphuup het volgende:
Mn halve scriptie is ooit bij elkaar gerend![]()
Zo heb ik ons navigatiesysteem ook op Vlaams staan.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:39 schreef huuphuup het volgende:
[..]haha
En daarnaast vind ik het ook zeer plezant dat er een Belse in mijn oor tettert
Baasbovenbaas, ik haal de deur van de huiskamer niet eensquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:46 schreef lily het volgende:
[..]
Ik zou nog niet eens een boodschappenlijstje halen. Mijn tong hangt al op mn knieen als ik naar zolder loop..
Istie dan ook fier op je als je goed rijdtquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:47 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zo heb ik ons navigatiesysteem ook op Vlaams staan.
Ik rij nooit goedquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:48 schreef lily het volgende:
[..]
Istie dan ook fier op je als je goed rijdt
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:47 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zo heb ik ons navigatiesysteem ook op Vlaams staan.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:46 schreef lily het volgende:
[..]
Ik zou nog niet eens een boodschappenlijstje halen. Mijn tong hangt al op mn knieen als ik naar zolder loop..
prettiger in het gehoor in ieder geval dan dat 'harde' nederlands ja.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:50 schreef She-Wolf het volgende:
[..]Dat heb ik ook, een Vlaamse vrouw. Klinkt een stuk vriendelijker.
idemquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:50 schreef She-Wolf het volgende:
[..]Dat heb ik ook, een Vlaamse vrouw. Klinkt een stuk vriendelijker.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:54 schreef Orea het volgende:
Die van ons kan alleen maar op Belgs... dan hoor je ineens: 'binnenkort naar rechts'binnenkort... euh ja als in? Wanneer precies?
Wij eten spareribs
Ik neem het je verder ook niet kwalijk hoorquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Sorry, dan had ik dat 'voordeel' net als 'oud' tussen aanhalingstekens moeten zeggen.
Plus dat het niks zegt over hoe lang hij mss al ziek was.
komt me bekend voor...die gedachtequote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:59 schreef Orea het volgende:
Oh en Evy, ik kan niet wachten tot ik dit lijf over een paar maanden weer eens in beweging kan zetten en een stuk dijk kan gaan rennen
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:59 schreef Fannie het volgende:
[..]
Ik neem het je verder ook niet kwalijk hoorik ben gewoon een beetje lichtelijk emo op het moment.
En verder was tie niet ziek, door een onderzoek kwam het eruit...
Oeh, ik vorm een plan! Afvallen én afstuderen tegelijkertijdquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:45 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ik vind het echt heerlijk
aan de ene kant kan ik dan even mn hoofd helemaal leegmaken, aan de andere kant bedenk ik de beste ideeën of maak ik juist de beste beslissingen tijdens het rennen.
Mn halve scriptie is ooit bij elkaar gerend![]()
Ik hou van dat gevoel als je in een soort flow komt. <3
Goezzo!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:30 schreef Brighteyes het volgende:
Wij eten lekker shoarma vanavond.
En dan straks om half 9 hardlopen.![]()
![]()
Heb vanmiddag mooie ren-schoenen gekocht, ik vind het zomaar leuk!
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:12 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Goezzo!. Echt!
Ik ga vanavond voor les 18 en krijg al de bibbers als ik naar de intervallen kijk. Ken je deze al? Hardlopen voor beginners #6: Ja deel zes ja!
Helpt wel voor de motivatie hoor, zo'n topic. Soms. Een beetje.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:14 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
DIe of die in LIF?![]()
Ik wist er van. Weet alleen nog niet of ik het lef heb me daar te melden.
Les 18!Gaat me ook lukken over een week of wat...
![]()
Hier kwam mijn verwarring vandaan Innequote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:53 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Innepin gaat trouwen, wanneer? Morgen? Wat spannend!
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:16 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Helpt wel voor de motivatie hoor, zo'n topic. Soms. Een beetje..
Doe voorzichtig en neem je rust, dat is echt het allerbelangrijkste in het Evy schema. Want ondanks dat ze op 0 begint is het toch vrij heftig voor een beginner!
Ja dat weet niemand hoelang die het al had , hij ook niet....quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:01 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik bedoelde hoe lang de kanker al in zijn lichaam zat zonder dat hij het door had.
Maar goed, daar ging het niet om. Sorry nogmaals.
Ik snap 'mquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hier kwam mijn verwarring vandaan Inne
[..]
Is dat 1 of 2 x per week zwemmen?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:18 schreef Vicky het volgende:![]()
Ik heb Amber net opgegeven voor zwemles!!
![]()
71 euro voor 4 maanden!
1x per week.quote:
ik ben rond gaan bellen in de buurt en daar kom ik tussen de 40 en 60 euro per maand uit voor 1x zwemmen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:35 schreef She-Wolf het volgende:
Dat is best goedkoop dan. Jeez, volgens mij is ons zwembad echt duur. Ik betaal 36 euro voor 6 lessen. Dat is nu nog 1x per week, maar dat wordt na de zomervakantie 2x per week. Dan ben ik na drie weken al door die leskaart heen.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:24 schreef Brighteyes het volgende:
K_i_m! Mijn nagellak past bij mijn nieuwe hardloopschoenen!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hoe hip ben ik!
Nu mét buitenboordmotor.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:44 schreef Memmel het volgende:
Een turbo cursus? Leer je dan extra hard zwemmen ofzo?
dan krijg je een propeller in je sterquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:44 schreef Memmel het volgende:
Een turbo cursus? Leer je dan extra hard zwemmen ofzo?
Duurt minder lang. B en C hebben ze vaak in een paar extra lessen. A duurt het langst en daar moeten ze het écht leren. B en C is meer uithoudingsvermogen en hier een daar een ander kunstje. (steekduik, koprolduik en weet ik wat)quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:47 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik denk dat je dan je diploma eerder hebt.
Maar het staat er wel stom ja.
Turbocursus A diploma 695,-
Turbocursus B & C diploma 225,-
Snap ik dan ook weer niet, dat B&C flink stuk goedkoper is.
Hier bestaat het uit evenveel lessen maar A is idd intensiever en A is belangrijk omdat heel veel kinderen zonder A diploma heel weinig kunnen (ook op de boot, kinderfeestjes zwemmen etc.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Duurt minder lang. B en C hebben ze vaak in een paar extra lessen. A duurt het langst en daar moeten ze het écht leren. B en C is meer uithoudingsvermogen en hier een daar een ander kunstje. (steekduik, koprolduik en weet ik wat)
Serieus?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:51 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Hier bestaat het uit evenveel lessen maar A is idd intensiever en A is belangrijk omdat heel veel kinderen zonder A diploma heel weinig kunnen (ook op de boot, kinderfeestjes zwemmen etc.
Klopt hoor, je kan het eerder afronden. Maar over t algemeen duurt het even lang als bij Aquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Serieus?
Mijn oudste heeft 15 maanden gedaan over zijn A en drie lessen over zijn B. 3 jaar later nog een zomerseizoen voor C gezwommen in het buitenbad. Maar toen was zijn eerder opgedane kennis aardig weggezakt.
Jongste zwemt nu voor het tweede seizoen buiten, gaat het waarschijnlijk niet halen, maar zwemt dan volgend jaar zomer voor A en B af.
Het huidige, compleet vernieuwde diploma?? met borst en rugcrawl en door het gat zwemmen en al?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:57 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Klopt hoor, je kan het eerder afronden. Maar over t algemeen duurt het even lang als bij A
maar zwemdiploma A kan je met het 'échte' turbozwemmen al binnen 3 weken halen! (dat is een extra intensieve zwemtraining enzo, vooral voor schipperskinderen)
ja....veelquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:10 schreef pinquit het volgende:
ohja snotver. zwemlest kost natuurlijk ook geld.
Hier hebben ze ook van die cursussen van 3 weken voor A. Dan liggen ze wel 5 à 6 uur per dag in het water.. Erg intensief dus welquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Het huidige, compleet vernieuwde diploma?? met borst en rugcrawl en door het gat zwemmen en al?
Ik ben met oudste twee namelijk 2 keer 40 minuten wezen zwemmen en dat duurde alsnog een freaking jaar!
daweekniquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Het huidige, compleet vernieuwde diploma?? met borst en rugcrawl en door het gat zwemmen en al?
Ik ben met oudste twee namelijk 2 keer 40 minuten wezen zwemmen en dat duurde alsnog een freaking jaar!
bijna nergens meer neequote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:18 schreef Kleurdoos het volgende:
hebben ze tegenwoordig geen schoolzwemmen meer ofzo
Hier niet helaasquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:18 schreef Kleurdoos het volgende:
Hier in groep 6, maar je kan geen diploma halen, tenzij Aquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:18 schreef Kleurdoos het volgende:
oehh heerlijk, tussen al die mooie vissenquote:
Lijkt me niet leuk meer, zo intensiefquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:13 schreef E.T. het volgende:
[..]
Hier hebben ze ook van die cursussen van 3 weken voor A. Dan liggen ze wel 5 à 6 uur per dag in het water.. Erg intensief dus wel
mja, da's de nieuwe al. Méhen 5 uur per dag zwemmen, da's véél!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:15 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
daweekniis er een nieuwe dan? Ik weet dat het tot een jaar of 5 terug nog kon.waarschijnlijk moest je dat wel aanvragen enzo, speciaaltjes
Hihi, volgens mij beseffen die kleintjes niet dat ze tussen de vissen zwemmenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:20 schreef Vicky het volgende:
[..]
oehh heerlijk, tussen al die mooie vissen
Omdat ik op Aruba ook altijd meedeed aan zwemwedstrijden, ging ik toen we weer hier woonden ook maar eens op 'wedstrijdzwemmen'. Ik heb één les meegedaan en ben toen keihard afgehaaktquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:23 schreef Kleurdoos het volgende:
Wat idioot, ik haalde A,B,en C op school
ik heb trouwens 13 zwemdiploma's, wie wil me aanraken ?
Ik heb trouwens ook lang op wedstrijdzwemmen gezeten, en dat is eigenlijk nog sneuer dan hardlopen
Ik vind het helemaal niet sneu. Ik kan het gewoon niet. Ik heb geen discipline voor sporten voor de conditie of voor de kracht, of voor de strakke kontjes, of voor gewichtsvermindering zijnquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:24 schreef SacreCoeur het volgende:
Wat is er sneu aan hardlopen dan, krijg je strakke kont van.
Hardlopen doen mensen die het graag doen dan ook niet puur en alleen voor de conditie hèquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:26 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niet sneu. Ik kan het gewoon niet. Ik heb geen discipline voor sporten voor de conditie of voor de kracht, of voor de strakke kontjes, of voor gewichtsvermindering zijn:N .
Ik hou ontzettend van bewegen, maar alleen als het leuk is (dansen, turnen, tennis, judo, groepsspelen, enz).
Ik krijg er een bloedsmaak van, maar volgens mij hebben we het daar al eens over gehadquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:29 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Hardlopen doen mensen die het graag doen dan ook niet puur en alleen voor de conditie hède meesten vinden dat ook leuk.
Dat kan.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:30 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Ik krijg er een bloedsmaak van, maar volgens mij hebben we het daar al eens over gehad. Ik ben niet goed in doodgaan
, behalve als het niet om het doodgaan gaat, dan wel natuurlijk
.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:32 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Dat kan.
Maar je snapt wel wat ik bedoel toch? Jij vindt hardlopen niet leuk, maar dat maakt het nog niet per definitie niet leuk. Er zijn hele volksstammen die het wel leuk vinden.
Just saying.
Pilates lui bewegen??quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:33 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik vind bewegen wel leuk in de vorm van groepsles maar dan wel lui bewegen zoals yoga of pilates.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:35 schreef huuphuup het volgende:
Ik vind van die groepslesjes ook leuk(spinning vind ik nog steeds zo leuk <3 )
maar het komt nu gewoon echt niet goed uit om een abo te nemen en groepslessen te gaan volgen. Net niet handig met slaaptijden en voedingstijden enzo, gedoe met uitzoeken dus nja. Ooit, later als ik groot ben.
Dan ga ik net als DeBuuf. Mn zumbaheld
Ja ik vond het redelijk lui bewegen hoor. Ik voelde het wel na de eerste keer & met yoga trouwens ook.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Pilates lui bewegen??ik heb van mijn leven nog niet zo'n spierpijn gehad als van Pilates. Niet echt voor je conditie maar wel zweten hoor.
maar je doet het wel mooi!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
joh! ik doe nog maar één keer in de week. Mijn favo juf heeft uren laten vallen.nu doe ik Physical fit en pilates en dus Zumba.
Kan je geen aangepast programma krijgen? of wil je niet bij een sportschool.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:39 schreef huuphuup het volgende:
[..]
maar je doet het wel mooi!
en je doet meer dan ik op t momenthoewel ik met mn pootje wel een redelijk excuus heb, maar toch, het stoort me wel enorm, ik zou er heel graag ook wat kilo's afsporten voor de vakantie maar hell no dat het gaat lukken. 2 of 3 kilo maar, dat lukt prima met sporten maar dan moet je wel kunnen sporten
Ik mag momenteel eigenlijk niet eens heen en weer naar de supermarkt lopenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:44 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Kan je geen aangepast programma krijgen? of wil je niet bij een sportschool.
Hier ook.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:52 schreef huuphuup het volgende:
En verder geef ik nog borstvoeding wat het niet echt makkelijk maakt om 's avonds op een vaste tijd een les te volgen en om heel eerlijk te zijn is dat sporten me nou ook weer niet t kolven waard
Ja maar het is wel zo hoor, niet echt een smoesje. Ik voed of om 7 uur, of om 8 uur of zoals vandaag om 9 uur. Het verschilt echt van dag tot dag en er is geen pijl op te trekken, soms een uur later rustig nog een keer.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:55 schreef Ticootje het volgende:
Geweldige smoes huup! Hier was het zwanger, borstvoeding. Toen wel soort van afspreken maar geen sportschool kunnen vinden en gelukkig op het nippertje weer zwanger anders had ik er echt aan moeten geloven vrees is.
Dat van je heup is gewoon kut.
Geen ideequote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:56 schreef SacreCoeur het volgende:
Ah oké.
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan?
Ik sport wel echt liever in de ochtend, ipv middag/avond geen idee waarom.
En het is een heerlijke sportschool, ik snap ook eigenlijk niet waarom ik nooit ga.
Toch te lui denk ik.
ja, inderdaad!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:01 schreef Vicky het volgende:
Jeetje Wup, heftig! Wat is ie snel thuis zeg!
je kan idd beter wat breken dan verzwikken.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:04 schreef SacreCoeur het volgende:
Alles met ontsteking erachter klinkt ontzettend pijnlijk.
Ik heb tot nu toe alleen maar een paar keer m'n enkel verzwikt & 8 keer m'n pols gebroken gehad.
Maar breken doet veel minder pijn in vergelijking met verzwikken.
vind ik ook hoor!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:58 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Zwangerschap is wat mij betreft dan weer geen smoeszolang je rustig aan doet en je goed voelt kan het best
hij is 58, ik ben 26. valtmee toch? Hij mocht naar huis omdat ie eigenlijk heel goed te pas was en ze toch niks meer konden doen. Maar ik zou eerlijk gezegd geen oog meer dicht durven doen als ik mn moeder wasquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Jeetje Wup! Da's niet misselijk zeg. Sterkte met alles!
Wat een geluk dan dat hij toch weer wakker is geworden, maar wat jong dan nog als hij nog werkt.Sterkte en beterschap!
jeetje wat jong nog zeg!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:09 schreef WupWup het volgende:
[..]
hij is 58, ik ben 26. valtmee toch? Hij mocht naar huis omdat ie eigenlijk heel goed te pas was en ze toch niks meer konden doen. Maar ik zou eerlijk gezegd geen oog meer dicht durven doen als ik mn moeder was
lalalalaquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:16 schreef Kleurdoos het volgende:
ja ieder zijn ding [/clicherondstrooier]
Mijn vader was 32 toen hij er een thuis kreeg en later ook nog een in het ziekenhuis. T is niet ongewoon, ook onder gezonde jonge mannen helaasquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Jeetje Wup! Da's niet misselijk zeg. Sterkte met alles!
Wat een geluk dan dat hij toch weer wakker is geworden, maar wat jong dan nog als hij nog werkt.Sterkte en beterschap!
Dat vind ik héél jong. Maar ja leeftijd sluit niks uit, dat zie je maar aan de paps van Huupquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:09 schreef WupWup het volgende:
[..]
hij is 58, ik ben 26. valtmee toch? Hij mocht naar huis omdat ie eigenlijk heel goed te pas was en ze toch niks meer konden doen. Maar ik zou eerlijk gezegd geen oog meer dicht durven doen als ik mn moeder was
Ik las het in eerste instantie in de zin van 'jonge vader', maar ik snap nu wat je bedoeltquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat vind ik héél jong. Maar ja leeftijd sluit niks uit, dat zie je maar aan de paps van Huup
Dat dus inderdaad. Laatst zei iemand anders al in het baby'tjestopic dat je eigenlijk helemaal niet wilt realiseren dat je ouders ook sterfelijk zijn. Ik zei vanavond ook tegen m'n vriend dat dit gewoon niet klopt, we hebben zelfs nog allebei grootouders. Je wéét dat je ouders voor jou horen te gaan, maar dat het ineens zo dichtbij kan komenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:35 schreef Groofsken het volgende:
Hè, wat zijn onze ouders dan toch al kwetsbaar hè.
Enge verhalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |