Oepsquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
En ik zei net dat 31 juni niet bestaat
Ik was aan het trillen vanochtendquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:33 schreef k_i_m het volgende:
ik was trouwens goed rot vandaag van die 3 roseetjes.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:33 schreef k_i_m het volgende:
ik was trouwens goed rot vandaag van die 3 roseetjes.
Tsk... mietjes.quote:
Vertel mij wat.quote:
Wij zijn wel echte voetballiefhebbers...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:48 schreef Kleurdoos het volgende:
Voetbal
maar wel lief idd
zeg is het pedagogisch verantwoord als je je dochter met r tengels aan de tv laat zitten (zappen) en pas bij de zender waar je m graag op wil hebben, boos worden zodat ze de tv dan met rust laat?
zolang je er niet bij slaat zal het wel meevallenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:48 schreef Kleurdoos het volgende:
Voetbal
maar wel lief idd
zeg is het pedagogisch verantwoord als je je dochter met r tengels aan de tv laat zitten (zappen) en pas bij de zender waar je m graag op wil hebben, boos worden zodat ze de tv dan met rust laat?
ah, we missen dus niks aan het niet hebben van een plus hier.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:00 schreef lily het volgende:
[..]
hihi, nee, het juichen moet je zelf doen
ow helemaal geweldig!!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:53 schreef lily het volgende:
Morguh,
Hee, Diaan, de jongens hadden 3 juichbandjes dubbel (Nederland, Mexico en USA) dus die zijn al voor Twan en ik ga vandaag weer boodschappen doen.
Ik hoorde net op school dat de Plus in die wijk de bandjes al op had maar ik hoop dat het hier nog niet het geval is..
Waar ga je solliziteren dan?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:23 schreef Kleurdoos het volgende:
Mijn god .. heb maandag een sollicitatie .. zie ik op de eerste pagina van de website al drie vreselijke fouten staan
Menzen![]()
Teverdenheid
Profesioneel
kuch
oehquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:25 schreef pinquit het volgende:
ik heb n nieuwe fieieieiets(batavus personal bike) en hij rijdt zó lekker
![]()
luvit
ow, dat is zo'n afknapperquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:23 schreef Kleurdoos het volgende:
Mijn god .. heb maandag een sollicitatie .. zie ik op de eerste pagina van de website al drie vreselijke fouten staan
Menzen![]()
Teverdenheid
Profesioneel
kuch
omgquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:23 schreef Kleurdoos het volgende:
Menzen![]()
Teverdenheid
Profesioneel
kuch
Ik weet 't !quote:
Toch wel hè.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:55 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb r 1 keer wel een tik op r vingers gegeven..toen ze maar bij mn loeihete oven bleef etteren.(hoor) en t werkte nietze keek me aan alsof ik een grapje vertelde, dus voortaan met de moker, ik zal regeren met harde hand! en snor!.
waar is Tessquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:01 schreef Vicky het volgende:![]()
Mijn droger doet raar
![]()
Hij staat verschrikkelijk te bonken!
Gelukkig hebben we extra garantie bijgekochtMaandag komt de monteur!
die lag in bed..quote:
hij bonkt ook zonder wasquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:06 schreef freecell het volgende:
Hieris het trouwens vaak dat de was in 'e'en knoedel in een hoek is gaan zitten in de droger.
Dan gaatie bonken.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:07 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ah, we missen dus niks aan het niet hebben van een plus hier.
maar wat een stomme naam dan zeg, juichbandjes
[matige grap]Ah! jij hebt de Bonkies! [/matige grap]quote:
Ja jezus BE wat ben jij dom zegquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:09 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ze heten vlgs mij zo omdat je over het algemeen je armen in de lucht gooit bij het juichen. En dan zie je ze goed.
Zo heel gek vind ik dat zelf eig. niet.
Of heb ik nu iets geks verzonnen.
sterktequote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:23 schreef Diaan73 het volgende:
Pfff net bericht gehad van mn moeder ivm bezoek van mn oma aan de gynaecoloog ivm een cyste aan de eierstok en scan die ze heeft gehad.
De cyste aan de eierstok is kwaadaardig.. maar dat was het probleem niet. Dat kan via het verwijderen van de eierstokken opgelost worden. Echter, is het buikvlies ook ziek/verkankerd en dat baarde de arts wel veel zorgen. Over 1,5 week krijgt ze een kijkoperatie om te kijken hoe erg het is en wat de vervolgstappen zijn. En dan zal ook worden bepaald wanneer evt. chemo. Ze wordt ong. 3 dagen voor de kijkoperatie opgenomen ivm het medicijngebruik van haar. De bloedwaarden waren ook verontrustend.. moet normaal 35 zijn, is bij mn oma 2200.
Kan iemand mij evt. uitleggen wat die bloedwaarden betekenen?
jeetje, jij ook heel veel sterkte!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:51 schreef WupWup het volgende:
Ik kreeg net een telefoontje van mn moeder dat m'n vader vannacht een beroerte heeft gehad. Hij wordt nu opgenomen voor verder onderzoek en ik mag pas vanavond daarheen![]()
En dan mag ik nu ook nog aangifte doen van gestolen wieldoppen
pepermolen jaquote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:29 schreef amaranta het volgende:
[..]
pepermolen?
Ben jij nou ook heel erg vatbaar voor tellsell enzo
Mijn moeder is nog maar 54... ze waren allebei 18 toen ze het eerste kind kregen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:42 schreef lily het volgende:
Jeetje, Diaan. Hopenlijk valt het mee (de uitslag van de kijkoperatie).
En 72 is zeker niet oud. Mijn moeder is ouder...
Dat ligt eraan wat ze meten...tumormarkers?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:23 schreef Diaan73 het volgende:
Pfff net bericht gehad van mn moeder ivm bezoek van mn oma aan de gynaecoloog ivm een cyste aan de eierstok en scan die ze heeft gehad.
De cyste aan de eierstok is kwaadaardig.. maar dat was het probleem niet. Dat kan via het verwijderen van de eierstokken opgelost worden. Echter, is het buikvlies ook ziek/verkankerd en dat baarde de arts wel veel zorgen. Over 1,5 week krijgt ze een kijkoperatie om te kijken hoe erg het is en wat de vervolgstappen zijn. En dan zal ook worden bepaald wanneer evt. chemo. Ze wordt ong. 3 dagen voor de kijkoperatie opgenomen ivm het medicijngebruik van haar. De bloedwaarden waren ook verontrustend.. moet normaal 35 zijn, is bij mn oma 2200.
Kan iemand mij evt. uitleggen wat die bloedwaarden betekenen?
Tijd om met TARA te gaan praten.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:41 schreef pinquit het volgende:
[..]
pepermolen jamaar ik hou van rubiks.
en nee, tellsell vind ik allemaal onzinspul
Niet dat ik vervelend wil doen maar dat je 72 bent zegt niks natuurlijk, ik vind het persoonlijk ook niet echt jong ofzoquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:24 schreef Diaan73 het volgende:
Bedankt... jullie zijn liefWe moeten gewoon positief blijven, ze is nog relatief jong 72 jaar en heeft al een keer eerder borstkanker overwonnen.
Ik loop zo maar even de stad in, even frisse neus halen.
meer in het woord van dat ze een evt. behandeling nog wel kan ondergaan, ik heb zelf het idee dat als je nog ouder bent, het allemaal wat lastig wordt. Maar dat is ook een gevoel.. en het is idd niet echt jong.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:09 schreef Vivi het volgende:
[..]
Niet dat ik vervelend wil doen maar dat je 72 bent zegt niks natuurlijk, ik vind het persoonlijk ook niet echt jong ofzoMaar natuurlijk hoop ik dat het meevalt!!!!
Ik wel...komt door mijn moeder..quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:09 schreef Vivi het volgende:
[..]
... ik vind het persoonlijk ook niet echt jong ofzo![]()
Is ook natuurlijk afhankelijk van je kunnen. Mijn moeder is 51, en zij zou niet langer dan een half uur/uur op Beisan kunnen passen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:41 schreef Diaan73 het volgende:
leeftijd is soms ook maar een relatief begrip, je bent zo oud als je je voelt en gedraagt. De één gedraagt zich op zijn/haar 30e al als oude man/vrouw maar andersom gebeurt ook heel veel.
Natuurlijk!!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:02 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Is ook natuurlijk afhankelijk van je kunnen. Mijn moeder is 51, en zij zou niet langer dan een half uur/uur op Beisan kunnen passen.
Ze voelt zich nog jong en ziet er ook nog goed uit, maar in qua gedrag is ze gewoon een bejaarde
Meerdere hersenbloedingen gehad, en gaat eigenlijk alleen maar achteruit. Vorig jaar is ze nog 2 weekjes hier geweest, om Beisan te zien, maar dat zou nu niet meer lukken, vanwege omzetten ritme, lange reis ed. Ook geestelijk is ze niet echt 'mijn moeder' meer, ik zou haar niet mijn problemen vertellen, omdat ze daar gewoon echt niet mee om kan gaan. Slecht relativeren etc.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:53 schreef freecell het volgende:
Wheh
hebben jullie trouwens dit nieuwsbericht gezien?
Weduwe met as overleden man naar huisarts
Wheh
jaquote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:57 schreef freecell het volgende:
[..]
juh
Haar redenering dat hij binnen het kader viel ook
De urn van Mink staat in de linnenkast, tussen de sokken en onderbroekenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:03 schreef amaranta het volgende:
En die foto ook bij dat artikel.. Alsof je met een stokbrood onder je arm loopt
Hahaha. Triest dat het nodig is, maar goed dat ze het op kon brengen. Een reden om voortaan de systemen wat beter op orde te hebben.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:53 schreef freecell het volgende:
Wheh
Ik heb dus een vriedin, waarbij haar zoontje bij de geboorte is overleden. En laatst kreeg ze een oproepkaart voor een vaccin. En het was niet de 1e keer.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hahaha. Triest dat het nodig is, maar goed dat ze het op kon brengen. Een reden om voortaan de systemen wat beter op orde te hebben.
De urn van mijn schoonvader staat op zolder achter een van de schottenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:16 schreef moussy het volgende:
[..]
De urn van Mink staat in de linnenkast, tussen de sokken en onderbroeken![]()
Hij is van glas en ik ben echt té bang dat ie kapot valt, daar staat ie veilig
die kan ik heul wel op binnen een halfuurquote:
58 kilo..dat was voor mij like..58 jaar geleden ofzoquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:04 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
die kan ik heul wel op binnen een halfuur
ik word er ook altijd misselijk van
oja en ik stond vandaag op de weegschaal bij de anest. weeg ik verdorie 58 kilo terwijl ik niet eens in mn broeken pasik zit of vol lucht
of mn kleren zijn gekrompen
Wheh
voor elins zwangerschap woog ik ook steevast 6 0- 70 kg hoor, nooit meer of minderquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
58 kilo..dat was voor mij like..58 jaar geleden ofzo
Ik las dat je een zak snoep ging opentrekken; ik dacht al waarom dan nog stokbrood erbijquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:02 schreef pinquit het volgende:
ik ga een zak soep opentrekken en stokbrood bakken. tjuuus!
Be, wat is snel? mijn pa was binnen een half jaar dood na de diagnose kanker, ik vond dat vrij snelquote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:36 schreef Brighteyes het volgende:
Er is zelfs een voordeel aan 'oud' zijn bij kanker. Het gaat dan allemaal lang zo snel niet als bij een jonger persoon. Heeft iets te maken met celdeling geloof ik.
Neemt niet weg dat het natuurlijk echt niet tof is...
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:34 schreef huuphuup het volgende:
Tof BE!
Ik ben jaloers, hardlopen <3
ik wil zó graag weer maar k kan nog steeds nietzoals het er nu naar uitziet gaat het er dit jaar niet meer van komen om te gaan lopen.
quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:37 schreef Fannie het volgende:
Hoi![]()
Diaan en Wup, sterkte de komende tijd, nare berichten hoor![]()
[..]
Be, wat is snel? mijn pa was binnen een half jaar dood na de diagnose kanker, ik vond dat vrij snel.
Ik snap dat je het niet verkeerd bedoeltmaar het woordje "voordeel" hakt er ff in
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:40 schreef Kleurdoos het volgende:
rennen, ik heb t altijd vrij doelloos gevonden, behalve als je naar de Mac of Burgerking rent ofzo
Ik vind het echt heerlijkquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:40 schreef Kleurdoos het volgende:
rennen, ik heb t altijd vrij doelloos gevonden, behalve als je naar de Mac of Burgerking rent ofzo
Balen van je heup zegquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:39 schreef huuphuup het volgende:
[..]haha
ik vond het met Evy echt heerlijk. Het bouwt heel erg rustig en soepel op en je gaat echt bijna ongemerkt iedere keer een stapje verder. Ik vind het zelf heel lastig om op een horloge steeds de tijd bij te houden enzo van een hardloopschema dus dit is prettiger voor mij. En daarnaast vind ik het ook zeer plezant dat er een Belse in mijn oor tettert dat ik zeer fier op mezelf kan zijn![]()
@Saffier, ja nog steedsen de omstandigheden zeg maar maken het er niet makkelijker op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |