Oepsquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
En ik zei net dat 31 juni niet bestaat
Ik was aan het trillen vanochtendquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:33 schreef k_i_m het volgende:
ik was trouwens goed rot vandaag van die 3 roseetjes.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:33 schreef k_i_m het volgende:
ik was trouwens goed rot vandaag van die 3 roseetjes.
Tsk... mietjes.quote:
Vertel mij wat.quote:
Wij zijn wel echte voetballiefhebbers...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:48 schreef Kleurdoos het volgende:
Voetbal
maar wel lief idd
zeg is het pedagogisch verantwoord als je je dochter met r tengels aan de tv laat zitten (zappen) en pas bij de zender waar je m graag op wil hebben, boos worden zodat ze de tv dan met rust laat?
zolang je er niet bij slaat zal het wel meevallenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:48 schreef Kleurdoos het volgende:
Voetbal
maar wel lief idd
zeg is het pedagogisch verantwoord als je je dochter met r tengels aan de tv laat zitten (zappen) en pas bij de zender waar je m graag op wil hebben, boos worden zodat ze de tv dan met rust laat?
ah, we missen dus niks aan het niet hebben van een plus hier.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:00 schreef lily het volgende:
[..]
hihi, nee, het juichen moet je zelf doen
ow helemaal geweldig!!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:53 schreef lily het volgende:
Morguh,
Hee, Diaan, de jongens hadden 3 juichbandjes dubbel (Nederland, Mexico en USA) dus die zijn al voor Twan en ik ga vandaag weer boodschappen doen.
Ik hoorde net op school dat de Plus in die wijk de bandjes al op had maar ik hoop dat het hier nog niet het geval is..
Waar ga je solliziteren dan?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:23 schreef Kleurdoos het volgende:
Mijn god .. heb maandag een sollicitatie .. zie ik op de eerste pagina van de website al drie vreselijke fouten staan
Menzen![]()
Teverdenheid
Profesioneel
kuch
oehquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:25 schreef pinquit het volgende:
ik heb n nieuwe fieieieiets(batavus personal bike) en hij rijdt zó lekker
![]()
luvit
ow, dat is zo'n afknapperquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:23 schreef Kleurdoos het volgende:
Mijn god .. heb maandag een sollicitatie .. zie ik op de eerste pagina van de website al drie vreselijke fouten staan
Menzen![]()
Teverdenheid
Profesioneel
kuch
omgquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:23 schreef Kleurdoos het volgende:
Menzen![]()
Teverdenheid
Profesioneel
kuch
Ik weet 't !quote:
Toch wel hè.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:55 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb r 1 keer wel een tik op r vingers gegeven..toen ze maar bij mn loeihete oven bleef etteren.(hoor) en t werkte nietze keek me aan alsof ik een grapje vertelde, dus voortaan met de moker, ik zal regeren met harde hand! en snor!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |