Ja, die hebben ze hier ook bij de pomp, dan zeg ik gewoon elke keer dat hij naar de pomp moet lopenquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kunnen jullie daar bij de pomp geen hout kopen in van die netjes? Hier liggen ze bijna overal
Kun je een avondje van stoken
Als je komt BBQ-en, dan huur ik wel zo'n setje, is dit nummer voor jouquote:
Whehe, okquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als je komt BBQ-en, dan huur ik wel zo'n setje, is dit nummer voor jou
Ja, maar zaterdag zal de eerste rookvrije dag weer wordenquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben je weer terug op je oude rookgewoonte ?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, maar zaterdag zal de eerste rookvrije dag weer worden
Goed van je dat je het zo snel weer gaat proberenquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, maar zaterdag zal de eerste rookvrije dag weer worden
En wat zeit tie?quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:09 schreef Deisyy het volgende:
Johan Derksen vraagt aan Jan Smit over Yolanthe en Wesley: Is het toeval is is ze gewoon een starfucker?
Je maakt van de zeilboot een stoomboot?quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, weer verkeerd moment natuurlijk. WK en maandag zeilen
Voor een verstokte roker is er nooit een goed momentquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ga je alweer zeilen, is dat die vervangende week van de vorige keer toen het zo'n drama-weer was?quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Pleisters deze keer. Met Champix kom ik geheid weer een leuke mevrouw tegen en dat moest deze keer maar eens nietquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed van je dat je het zo snel weer gaat proberen![]()
Ga je het deze keer met of zonder hulpmiddelen doen?
Bedrijfsuitje, eerst voetbal kijken daarna zeilen op een botter. Met collega's dus.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ga je alweer zeilen, is dat die vervangende week van de vorige keer toen het zo'n drama-weer was?
Wie gaat er deze keer mee?
Hij heeft zich toentertijd voorgenomen er niets over te zeggen, dus deed hij dat nu ook niet. Sukkelquote:
Daar heeft ie z'n moeder toch ook voor!quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij heeft zich toentertijd voorgenomen er niets over te zeggen, dus deed hij dat nu ook niet. Sukkel
Bleghquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij heeft zich toentertijd voorgenomen er niets over te zeggen, dus deed hij dat nu ook niet. Sukkel
Die is ff wegquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Daar heeft ie z'n moeder toch ook voor!
Ze moet een opelatiequote:Op donderdag 10 juni 2010 22:02 schreef Coos het volgende:
[..]
Jááááá.....die kabouter!!!!![]()
Helemaal over het hoofd gezien.![]()
Is het de knutselkabouter??
Visite van chinesie plots.
x2quote:
Helemaal vergeten. Goed dat Fok er is want nu maar 8 minuten te laat.quote:
Toch Karaoke?quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als je komt BBQ-en, dan huur ik wel zo'n setje, is dit nummer voor jou
Mogguh Cc. Veel succes gewenst met de rest van je (werkzame) levenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:19 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Vooralsnog bevalt het thuiswerken prima.
Heb gisteren ook die docu zitten kijken, maar wat een op één hoop geveegde non-info.
Dank je. Voorlopig moet ik nog wel even een nieuwsbrief, een personeelsblad, een beursspecial, een website en een wachtkamerfolder maken ... maar vanuit huis is dat best lekkerquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
Mogguh Cc. Veel succes gewenst met de rest van je (werkzame) leven
Wat er geschreven is is er geschreven. Vind het wel knap van je dat je het nog op kunt brengen om voor die toko te werken. Ik denk niet dat ik daartoe in staat zou zijn.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:24 schreef Copycat het volgende:
Volgens een collega was het trouwens een foutje dat we 'vanaf heden ontslagen zijn van alle werkverplichting'. 'Heden' zou 1 augustus moeten zijn.
Allemaal oud nieuws, ik heb het einde niet eens gehaaldquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:19 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Vooralsnog bevalt het thuiswerken prima.
Heb gisteren ook die docu zitten kijken, maar wat een op één hoop geveegde non-info.
quote:AMSTERDAM - In een strakke smoking op een barkruk op het podium van het Haagse World Forum theater was Connie Breukhoven de verrassingsact die onder anderen ex-man Hans Breukhoven toezong: Was I not meant to be the one? The life I thought we would share. And why should I care? Tranen van emotie biggelden. De vroegere hitzangeres doet denken aan Peggy Lee in haar gloriedagen.
Connie was gisteravond de sensatie tijdens de opening van The Hague Jazz. De zangeres die dertig jaar geleden furore maakte met hitjes als Upside Down is veranderd in een zwoele jazz-zangeres…
ohquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Allemaal oud nieuws, ik heb het einde niet eens gehaald
Wil je dan even op zijn haar letten als hij voor de laatste keer uit zijn hotelkamer komt, volgens mij is het een stuk lichter en korter dan ervoor.quote:
ik was voor het eerste reklame blok al in slaap gevallen, straks maar even op sbs gemist de rest bekijken.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Allemaal oud nieuws, ik heb het einde niet eens gehaald
Het is ook een beetje eigenbelang, hoor. Zo altruïstisch ben ik nu ook weer niet. Zo blijf ik een beetje in het ritme en ligt lethargie niet op de loer, plus dat ik door me nu zo op te stellen er ook wellicht een freelance-overeenkomst uit kan slepen. Geld is geld.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wat er geschreven is is er geschreven. Vind het wel knap van je dat je het nog op kunt brengen om voor die toko te werken. Ik denk niet dat ik daartoe in staat zou zijn.
Deisyy je hebt gelijk, hij verliet zijn hotelkamer met donker haar, en heeft het geschoren en is nu blond.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wil je dan even op zijn haar letten als hij voor de laatste keer uit zijn hotelkamer komt, volgens mij is het een stuk lichter en korter dan ervoor.
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:35 schreef Jian het volgende:
Tsja en dan vraag je je soms af waarom Wilders zo groot is geworden en aan de andere kant begrijp ik het ook wel![]()
Omg dat filmpje. Ziek.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:35 schreef Jian het volgende:
Tsja en dan vraag je je soms af waarom Wilders zo groot is geworden en aan de andere kant begrijp ik het ook wel![]()
Jongen gooit zwerver in de gracht
AMSTERDAM - Op internet is ophef ontstaan over een video op YouTube, waarop te zien is hoe een jongen een zwerver in de Amsterdamse gracht gooit.
goedemorgen
Telegraaflezersmodus: Ga maar weer lekker thee met ze drinkuh!!!quote:
Ja., door mensen in een bootje.quote:
Aangifte hoeft ook niet hoor. Een dronken zwerver die misschien niet kan zwemmen in een donkere gracht flikkeren, ik denk dat een OvJ daar makkelijk doodslag van kan maken.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:08 schreef liesje1979 het volgende:
Ik denk dat eerste, volgens mij vonden ze het zo´n stoere actie dat ze het er zelf op hebben gezet. Ze zeggen tenslotte tegen de zwerver dat het op youtube komt. Poging tot doodslag, zover had ik nog niet eens gedacht, maar grote kans dat die zwerver geen aangifte gaat doen natuurlijk. Ik vind het echt heel erg ziek, en triest, met mijn zwak voor zwervers.
quote:Doodslag is het opzettelijk, maar niet met voorbedachten rade, beroven van het leven van een ander.
Er is sprake van opzet als de dader wist dat zijn handeling iemands dood zou kunnen veroorzaken, ongeacht of dat zijn bedoeling was. Als iemand bijvoorbeeld een stoeptegel van een viaduct gooit, is er sprake van (poging tot) doodslag
Ik lees nu dat artikel en ze schrijven het net alsof het zomaar in die jongens opkwam, ipv dat het vooraf bedacht was. Volgens mij was het gewoon het plan, want je hoort die ene jongen die andere jongen aansporen met: nu, nu nu! Waarop vervolgens die jongen bij de rand gaat staan om die zwerver een knuffel te geven. Echt hoor.quote:
triest heel erg triestquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:35 schreef Jian het volgende:
Jongen gooit zwerver in de gracht
AMSTERDAM - Op internet is ophef ontstaan over een video op YouTube, waarop te zien is hoe een jongen een zwerver in de Amsterdamse gracht gooit.
goedemorgen
Geen idee maar hij is wel weg nu.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:21 schreef Marrije het volgende:
Waarom verwijdert You Tube dit filmpje niet?
beterquote:
Volgens mij heb ik dat filmpje niet gezien maar kan het zijn dat het mij bekend voorkomt omdat die zaak ook in dat programma met die paragnosten die een moord oplossen voorbij kwam?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
beter
Ik vond dat destijds ook zo raar dat dat filmpje van die man die van een schuurtje viel door een burenruzie oid zolang online mocht staan. Als slachtoffer zijnde, ook als je dood bent, heb je toch wel enige recht op privacy. Dat was die burenruzie in Den Haag toen.
Klopt inderdaad! Die zaak werd daar ook besproken. Die buurman had die man neergestoken oid, waarop die man op de punt van een hekje viel ofzo? En ze stonden erbij en keken ernaar. Dat was dus gefilmd, waarop je die man ook nog een poging zag doen overeind te komen of weg te strompelen en toen zakte ie in elkaar. Erg raar, dat zoiets gewoon dagenlang op internet mag staan. Dat heeft toen nog wel ter discussie gestaan of dat mocht, maar uiteindelijk mocht dat gewoon, is wat ik me herinner. Nou ja, ik heb dat filmpje nooit gezien, kan ik niet tegen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat filmpje niet gezien maar kan het zijn dat het mij bekend voorkomt omdat die zaak ook in dat programma met die paragnosten die een moord oplossen voorbij kwam?
Ondertussen doet de zon hier hard haar best er door te komen.
Dat is een optimistische visie op het huidige weerbeeld.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:32 schreef liesje1979 het volgende:
Ondertussen doet de zon hier hard haar best er door te komen.
Ik lees het al, bij jou ligt de Faces Of Death-serie niet op de DVD-plank.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dit filmpje met die zwerver heb ik ook niet gezien, ik word al ziek als ik erover lees.
Af en toe breekt ie er hééél eventjes doorheen, dat wel. Maar om de boel naar buiten te verhuizen, daar is het nog echt te vroeg voor. En te grijs.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:40 schreef Marrije het volgende:
Ik dacht ook al, ik zit zeker weer een behoorlijk eindje bij jullie uit de buurt
Zegt me niks inderdaad. Ik heb zo'n 10 jaar terug eens wat zitten kijken op rotten.com, man daar heb ik echt lang last van gehadquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik lees het al, bij jou ligt de Faces Of Death-serie niet op de DVD-plank.
grijs, grauw, wind. . .quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Af en toe breekt ie er hééél eventjes doorheen, dat wel. Maar om de boel naar buiten te verhuizen, daar is het nog echt te vroeg voor. En te grijs.
Zie je wel.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Af en toe breekt ie er hééél eventjes doorheen, dat wel. Maar om de boel naar buiten te verhuizen, daar is het nog echt te vroeg voor. En te grijs.
Das de achteraf held!....achteraf is hij degene die iedereen gewaarschuwd heeft....ik geloof dr niks vanquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:51 schreef Marrije het volgende:
Over moord gesproken. . .
Die man in die Joran docu die zegt dat hij de bewaking keer op keer heeft gewaarschuwd voor Joran en zo boos is dat die niet hebben ingegrepen. . . Waarom is die man zelf niet op Lores afgestapt om haar te waarschuwenDie heeft dit dan toch ook gewoon laten gebeuren?
echt he, daar zat ik ook aan te denken, hij is wel beroemd daar, dacht een zanger en een pokerspeler.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:51 schreef Marrije het volgende:
Over moord gesproken. . .
Die man in die Joran docu die zegt dat hij de bewaking keer op keer heeft gewaarschuwd voor Joran en zo boos is dat die niet hebben ingegrepen. . . Waarom is die man zelf niet op Lores afgestapt om haar te waarschuwenDie heeft dit dan toch ook gewoon laten gebeuren?
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:23 schreef Toverheks het volgende:
Nelson mandela is straks niet bij de openings ceremonie ( vanmiddag op ned. 1 om 14.05 )
zijn kleindochter 13 jaar is gisteren verongelukt toen ze op weg was naar huis waar ze het concert had bijgewoond.
Een Peruaanse Jaapquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt he, daar zat ik ook aan te denken, hij is wel beroemd daar, dacht een zanger en een pokerspeler.
maar ik hou niet van zulke mannen, die *graag* in het nieuws komen.
Ik dacht dat felicitatietopics niet meer mochtenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:29 schreef liesje1979 het volgende:
Remlof was jarig.
Sorry remlof, ik was het vergeten.
Ooit in een groentenzaak gewerkt dus ja.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:34 schreef Copycat het volgende:
Als een ananas heel sterk (maar wel lekker) ruikt, is dat een teken dat ie rijper dan rijp is?
Ik check altijd door een blad uit zijn kroon te trekken, hoe makkelijker dat gaat hoe rijper de ananasquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:34 schreef Copycat het volgende:
Als een ananas heel sterk (maar wel lekker) ruikt, is dat een teken dat ie rijper dan rijp is?
In ONZ mag alles.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat felicitatietopics niet meer mochten![]()
Dus gewoon hier: Feli Remmie
Dat vieze gezicht dat Rutte erbij trektquote:[quote'Bent u nou Jan Peter Balkenende?'
DEN HAAG - Nadat VVD-leider Mark Rutte vrijdag het werkpaleis van koningin Beatrix had verlaten, belandde hij op straat in een klas schoolkinderen. „Bent u nou Jan Peter Balkenende?”, vroegen ze hem.
Foto: anp
„Nee, ik ben Mark Rutte”, reageerde de fractievoorzitter, die als eerste langsging op Paleis Noordeinde in Den Haag om met de vorstin te praten over de vorming van een nieuwe coalitie. De kinderen wilden ook weten hoe oud Rutte is. „43”, zei hij. „Ik ben negen”, zei een jongetje daarop.
Ook raakte Rutte in gesprek met een vrouw uit Hardinxveld-Giessendam die met vriendinnen haar vijftigste verjaardag vierde. De vrouw had een feestmuts op in de vorm van een taart. Ze ging op de foto met Rutte, die haar feliciteerde.
Heb je daar niet zo'n handig ding voor?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:40 schreef Copycat het volgende:
Die kroon laat zijn bladeren goed los, dus na nog een alinea even ananassnijden.
Met een beetje geluk blijft het hier zonnig en kan ik die straks in de hangmat oppeuzelen.
Een scherp mes en twee handenquote:
vond het geluid beetje bagger, en dan die 2 domme belgen er steeds tussendoor, heb niet alles gezien maar wat ik gezien had was leuk, het heeft echt wat dat africaanse muziek.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
![]()
Het concert was wel gaaf. Veel bands die ik al eens in kleine zaaltjes gezien heb die nu overal ter wereld te horen waren.
denk dat Jaap straks ook wel ergens te zien en te horen is, over zijn belevenissen met Joran etc.etc.quote:
Ik heb op de BBC gekekenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vond het geluid beetje bagger, en dan die 2 domme belgen er steeds tussendoor, heb niet alles gezien maar wat ik gezien had was leuk, het heeft echt wat dat africaanse muziek.
Splendid!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:05 schreef CarOnline het volgende:
Middag![]()
Noekie ik heb SatC deel 1 hier liggen, van de week ff kieken. En dan ben ik er wel klaar voor!
Ik zat ook in het buitenlandquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:29 schreef liesje1979 het volgende:
Remlof was jarig.
Sorry remlof, ik was het vergeten.
"Jan Wasn't Here"quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:21 schreef Jian het volgende:
Eigenlijk ben ik best wel benieuwd wat Yolanthe op haar reet heeft laten tatoeëren voor Wesleygewoon zomaar ...
I Am Your Golddiggerquote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:21 schreef Jian het volgende:
Eigenlijk ben ik best wel benieuwd wat Yolanthe op haar reet heeft laten tatoeëren voor Wesleygewoon zomaar ...
oh stom jammer had ik dat geweten van de BBC vond de meeste er geweldig uitzien, de kleuren vooral dat paars en geel, lekker vrolijk.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb op de BBC gekekenHet geluid was inderdaad niet denderend, dat kan ook haast niet anders met zoveel verschillende bands in zo'n korte tijd.
Bisschop Tutu was weer geweldig in z'n Bafana Bafana outfit
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Lieve Riet,
Alleen maar omdat ik mail van je krijg wil niet zeggen dat ik ook op je stem.
Kusje, Ian.
Dat lijkt me wel!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
lees ik jou post, zie onder jou plaatje dat je op me stemd
over 4 jaar zitten wij met zijn 2e knus in de 2e kamer, gezellig zo voor de interuptie microfoon en zullen dan eens echt het land gaan regeren.quote:
Wanneer ben je weer in Nederland?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Jaap Stam. Dát was godverdomme een voetballert.
Die had dat hele gelul met Portugal wel even opgelost.
Mehehe, ik zie al die jankende kamerleden al klagen bij de voorzitterquote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
over 4 jaar zitten wij met zijn 2e knus in de 2e kamer, gezellig zo voor de interuptie microfoon en zullen dan eens echt het land gaan regeren.
ook gezellig op de koffie bij Willem-Lex ( beatrix geniet dan van haar oude dag) nee zie ons helemaal al voor me, wil wel een auto met chauffeur want alles op de fiets doen is ook niet het je van het.
Nee wij komen er wel ian
Ok. Zuipen dan?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zodra Meer een beetje duidelijkheid heeft qua datum van de woningbouwstichting, gok ik.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mehehe, ik zie al die jankende kamerleden al klagen bij de voorzitter
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Shit, zit ik weer bij een modje te likken. Wat ben ik toch ook een pauperusert geworden.
Jongeuh, voeballeuh begint sow.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar goed, zuipen dan. Kan ik nu met een gerust hart naar de supermarkt.
LOL, echt?quote:
Zuid Afrika tegen Mexico begint toch om 2 uur?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
LOL, echt?
Maar ik heb mijn vlaggetjes nog niet opgehangen.![]()
De openingsceremonie enzo? Hoelaat? Is een beetje langs mij heengegaan allemaal.
Ga je dat nu aan mij vragen?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zuid Afrika tegen Mexico begint toch om 2 uur?
Het is bijna schattig, zo'n klein jongetje bij de grote mensen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:37 schreef Jian het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk m glunderen![]()
Naanaanénaanaahhhh !
Echt hè?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het is bijna schattig, zo'n klein jongetje bij de grote mensen.
14.05 dus je moet opschieten ned 1quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
LOL, echt?
Maar ik heb mijn vlaggetjes nog niet opgehangen.![]()
De openingsceremonie enzo? Hoelaat? Is een beetje langs mij heengegaan allemaal.
zuid-africa tegen mexico begint om 15.50quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ga je dat nu aan mij vragen?
En dat red ik makkelijk, de supermarkt zit hier op de hoek.
Openingsceremonie om 14.00quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zuid Afrika tegen Mexico begint toch om 2 uur?
Volop. En ook wind, maar mijn tuin is aardig beschut daartegen.quote:
kijk, over 4 jaar komen Ian en ik ook zo aan op het paleisquote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:37 schreef Jian het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk m glunderen![]()
Naanaanénaanaahhhh !
Wie dan leeft die dan zorgtquote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Trouwens, boeien, over 4 jaar is heel Nederland van mij en Toverheks.
Fuck jullie.
Ow ja kut, ik moet ook nog effe langs de Appie voor 4 uurquote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ga je dat nu aan mij vragen?
En dat red ik makkelijk, de supermarkt zit hier op de hoek.
"Hebbie geen bier?"quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kijk, over 4 jaar komen Ian en ik ook zo aan op het paleis![]()
zal Geert thee of koffie drinken, of zal hij tegen Beatrix zeggen, ach meid doe maar een lekkere borrel
dat ben je gewoon verplicht, anders doen we het gewoon onder dwang hoorquote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wie dan leeft die dan zorgt![]()
ik stem wel op jullie tegen die tijd
ben toch eigenlijk razend nieuwschierig hoe Beatrix zich opsteld tegenover Wilders, misschien is ze het stiekum met zijn standpunten eens maar kan dat niet laten blijken, Geert lijkt me echt een persoon die niet zijn mondje houd over wat hij allemaal met Beatrix bespreektquote:
Ik kom zonder megafeaun ook wel over die lutsers heen hoor.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat ben je gewoon verplicht, anders doen we het gewoon onder dwang hoor![]()
zie je Ian en mij al zitten, nou beter staan, want wij nemen die interuptiemicrofoon in beslag en anders neemt Ian zo een megafoon gewoon de 2e kamer mee in.
En om jullie woorden kracht bij te zetten, maakt Ian de hele dag briljante paints.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat ben je gewoon verplicht, anders doen we het gewoon onder dwang hoor![]()
zie je Ian en mij al zitten, nou beter staan, want wij nemen die interuptiemicrofoon in beslag en anders neemt Ian zo een megafoon gewoon de 2e kamer mee in.
Dat ligt toch wel heel gevoelig. De laatste die z'n mond voorbij praatte over wat er in een vertrouwelijk gesprek met de koningin aan de orde was geweest, was Arend-Jan Boekestijn. Dat was meteen aanleiding voor hem om z'n kamerlidmaatschap op te zeggen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:47 schreef Toverheks het volgende:
, Geert lijkt me echt een persoon die niet zijn mondje houd over wat hij allemaal met Beatrix bespreekt
oke, maar ja iets in me zegt, die Wilders is een mannetje die betrekt er zo beatrix bij als het hem uitkomt.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat ligt toch wel heel gevoelig. De laatste die z'n mond voorbij praatte over wat er in een vertrouwelijk gesprek met de koningin aan de orde was geweest, was Arend-Jan Boekestijn. Dat was meteen aanleiding voor hem om z'n kamerlidmaatschap op te zeggen.
ik vind dan ook dat Regilio Tuur een ministerspost moet krijgen ( welke zien we tegen die tijd wel) maar Regilio kan zo lekker kletsen en een voordeel, je verstaat hem toch niet dus zeggen ze eerder overal Ja op.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik wil overigens Jaap Stam als minister van Defensie.
Die gaat dan gewoon overal zelf heen en beukt iedereen op zijn bek.
Op zich wel logisch, dat koningshuis van ons zijn ook allochtonen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, maar ja iets in me zegt, die Wilders is een mannetje die betrekt er zo beatrix bij als het hem uitkomt.
maar hij lacht wel lief
Goed, daar moet dan nog even een intern overlegje tegenaanquote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik vind dan ook dat Regilio Tuur een ministerspost moet krijgen ( welke zien we tegen die tijd wel) maar Regilio kan zo lekker kletsen en een voordeel, je verstaat hem toch niet dus zeggen ze eerder overal Ja op.
En inteelt, maar dat is vaker zo bij allochtonen!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Op zich wel logisch, dat koningshuis van ons zijn ook allochtonen.
ik ben wel koningsgezind vind Maxima leuk en ach vind Beatrix ook wel leuk, al vind ik wel dat ze nu maar eens met pensioen moet gaan en een leuke vriend moet gaan zoeken.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Op zich wel logisch, dat koningshuis van ons zijn ook allochtonen.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En inteelt, maar dat is vaker zo bij allochtonen!
Aan die mongolentoeters! Daar zou de politiek wat aan moeten doen!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:09 schreef Gert het volgende:
O God... de openingsceremonie is begonnen. Met een inleiding vanuit de studio in Hilversum. Op de achtergrond staat de verbinding met het stadion open waar de ceremonie plaats gaat vinden. Alleen dát is al genoeg voor een dikke geluidsbrij van die mongolentoeters.
LEKKER DAN TOETEREEEEUUUUH!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:09 schreef Gert het volgende:
O God... de openingsceremonie is begonnen. Met een inleiding vanuit de studio in Hilversum. Op de achtergrond staat de verbinding met het stadion open waar de ceremonie plaats gaat vinden. Alleen dát is al genoeg voor een dikke geluidsbrij van die mongolentoeters.
Wilhelmina en Hendrik waren daadwerkelijk familie van elkaar, ze hadden dezelfde overgrootouders. Nu gaat het gerucht dat Hendrik niet de vader van Juliana is, dat zou alles weer oplossen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En inteelt, maar dat is vaker zo bij allochtonen!
Het klinkt als een insectenplaag. Misschien moet er eerst even een vliegtuigje over het stadion heen voordat de spelers het veld op komen.quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Het klinkt als een insectenplaag. Misschien moet er eerst even een vliegtuigje over het stadion heen voordat de spelers het veld op komen.![]()
[ afbeelding ]
Misschien zat er wel een kleuter te kriebelen onder zijn zakquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Bisschop Tutu gaat al weer lekker uit z'n dak
Ja SORRY hoor!quote:
Blijkbaar!quote:
nee hij is bang dat ie gejat wordtquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:36 schreef Gert het volgende:
Is-ie bang dat z'n microfoontje van z'n hoofd valt of zo?
gelukkig was het kort.....quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:43 schreef Toverheks het volgende:
Kenako
![]()
was mooi de opening, en duurde wel kort maar lekker vrolijk.
Lig jij met laptop in een hangmat?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:42 schreef Copycat het volgende:
Volgend jaar heb je 1-1-11, 11-1-11, 1-11-11 en 11-11-11. Je denkt soms wat, in de hangmat.
die was leuk, deed me zo aan thuis hier denkenquote:
Dat had ik ook!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
die was leuk, deed me zo aan thuis hier denken
Ja, Cheb hoor je veel in de stad.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
die was leuk, deed me zo aan thuis hier denken
Oboema?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:45 schreef Noek het volgende:
Verder gun ik het land dat feest enorm en stikt het daar van de mooie mensen.
Er was ook een albino. Dat was cool!
Karl Noten deed het achtergronddansje. whOOt!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:45 schreef Ian_Nick het volgende:
Doet hij feestelijk over negertjes heen plassen!?![]()
![]()
Ja, hè? Ik hoop voor het land dat de wens dat dit kampioenschap eenheid zal brengen, bewaarheid zal worden.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:45 schreef Noek het volgende:
Verder gun ik het land dat feest enorm en stikt het daar van de mooie mensen.
Stomme pedonegers ookquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:46 schreef Noek het volgende:
[..]
Karl Noten deed het achtergronddansje. whOOt!
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, Cheb hoor je veel in de stad.
Ja echt.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja, hè? Ik hoop voor het land dat de wens dat dit kampioenschap eenheid zal brengen, bewaarheid zal worden.
José: DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD MOET JE!!! DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOODDDD!!!!quote:
/intensive care nuquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Werkt er hier goddomme niemand meer?
Ik wil ook kijken, *pruillip trekt.
die desmond tutu hahaha oh hij swingt nog lekker voor een bejaardequote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:54 schreef Jian het volgende:
"Communicatie op het veld is onmogelijk, want je kunt elkaar op meer dan 5 meter niet meer verstaan" Nou lekker dan
Er is niks meer te zien nu. En dadelijk een kutwedstrijd. Vanavond Uruguay - Frankrijk, die kan wel leuk worden.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Even luisteren, want ik vind Khaled wel een baas!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dit is mijn favoriete nummer van Khaled.
Ik vind het best leuk om te zien hoe de Thuisnegers spelen, eigenlijkquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Er is niks meer te zien nu. En dadelijk een kutwedstrijd. Vanavond Uruguay - Frankrijk, die kan wel leuk worden.
bliepwiep blllllied piepquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:56 schreef Noek het volgende:
[..]
bliepwiep blllllied piep
Op je pruillip. En nu werken voor ons en het vaderland!
heb hem nu opstaan, deze is echt zoals het hoort, doet me ook denken aan de zomer ( en het stil is in amsterdam, zomervakantie) want de thuisblijvers draaien dan harder hun muziek lijkt altijd wel.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
hahha ja de opening begon en ik hoorde gelijk die teringtoeters dacht echt ppfftt ga me nu al ergerequote:
Ah misschien ook wel.. denk dat Meggiko beter is.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vind het best leuk om te zien hoe de Thuisnegers spelen, eigenlijk
Ik vind het prachtigquote:
deze vind ik minder, is van een spelletje zeker???quote:
Ja komt goed, samen met collega´s.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
/intensive care nu
Hoe zit dat maandag?
Gelukkigquote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja komt goed, samen met collega´s.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vind het prachtigEr gaat iets heel dreigends van uit, dat vind ik wel passen voor The rumble in the jungle.
En een film, maar het is een beetje een moderne versie van raï.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
deze vind ik minder, is van een spelletje zeker???
Dat zei ze net van wel!quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
Eigenlijk heeft hij wel dezelfde lichaamsbouw
dit is de mijnese...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Met een honkbal knuppel helemaal tot achterin zn strot rammenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:18 schreef Jian het volgende:
Loopt hier buiten ook al zo'n rotjong op een toeter te blazen, waar ik m'n luchtbuks
God wat ben ik blij dat ik (nog) in een kinderloze buurt woonquote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:18 schreef Jian het volgende:
Loopt hier buiten ook al zo'n rotjong op een toeter te blazen, waar is m'n luchtbuks
Mooi.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja komt goed, samen met collega´s.
Ah, dáár ben je.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
En yeey, we zijn weer online. Vanaf 11:00 zonder internet en email gezeten, kon gelijk het grootste deel van mijn werk niet meer doenDe wereld zou echt meteen vergaan als internetverkeer van het ene op het andere moment onmogelijk zou zijn.
4-1quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Mooi.
Heb je al een voorspelling klaar voor de uitslag?
Ik ook, iets reuze irritantsquote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:04 schreef liesje1979 het volgende:
En toch vind ik die toeters wel wat hebben hoor.
Ach, is weer eens wat anders dan een indiaan met een grote trommel.quote:
Tijdens de rust nemen ze even een slokje water en dan gaat het door tot het eindquote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:11 schreef liesje1979 het volgende:
God, en dit gaan ze de hele wedstrijd volhouden zo?
In een stadion misschien, niet in je achtertuinquote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:04 schreef liesje1979 het volgende:
En toch vind ik die toeters wel wat hebben hoor.
Dan kun je hierna nog 111 wedstrijden dijenkletsen, want dit houdt niet meer op.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:12 schreef liesje1979 het volgende:
Het werkt in ieder geval erg op mijn lachspieren, sorry.
gefeli dan Mera met je landelijke ontwerp.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
Woeh, weekend*op fietsje springt
![]()
Eigenlijk heb ik gewoon alweer zin in maandag, want ik ben bezig met verpakkingen die ook echt landelijk in de winkel komen ontwerpen en dat heb ik nog nooit gedaan![]()
En de wedstrijd met z'n allen kijken natuurlijk![]()
Er wordt een tribune gebouwd van pallets in het magazijnHoe tof is dat
Ik vind het altijd leuk als supporters hun club aanmoedigen, en de andere club afzeiken, maar dit is zo... neutraal. Het maakt lawaai, that's it. Dat doen rotjes ook, maar dan heb je nog de lol van het aansteken.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik denk dat het wel leuk is als je zelf meedoet. Zoals met veel dingen![]()
En dat je dan veel harder kunt blazen dan je achtertuinneefje. Kind janken, zere oortjes boehoe![]()
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gefeli dan Mera met je landelijke ontwerp.
over die tribunegezellig, maar hangen ze ook een mooi groot scherm op anders zit je maar te zitten in het magazijn.
of moeten jullie met zijn alle naar zo een klein huis&tuin tv`tje kijken.
Het was idd leuker geweest als alleen ZA dit had, het is tenslotte hun ding.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind het altijd leuk als supporters hun club aanmoedigen, en de andere club afzeiken, maar dit is zo... neutraal. Het maakt lawaai, that's it. Dat doen rotjes ook, maar dan heb je nog de lol van het aansteken.
Dat kan bij ons makkelijk want heet zal het toch niet wordenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
Of beter: allemaal een leeuwenpak in hun eigen nationale kleuren.![]()
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee, we gaan heel leuk op die tribune zitten met onze oranje outfits en bitterballenlunch, en 1 collega brengt dan een klein transistorradiootje mee zodat we weten wanneer we moeten juichen.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |