Ja, die hebben ze hier ook bij de pomp, dan zeg ik gewoon elke keer dat hij naar de pomp moet lopenquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kunnen jullie daar bij de pomp geen hout kopen in van die netjes? Hier liggen ze bijna overal
Kun je een avondje van stoken
Als je komt BBQ-en, dan huur ik wel zo'n setje, is dit nummer voor jouquote:
Whehe, okquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als je komt BBQ-en, dan huur ik wel zo'n setje, is dit nummer voor jou
Ja, maar zaterdag zal de eerste rookvrije dag weer wordenquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben je weer terug op je oude rookgewoonte ?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, maar zaterdag zal de eerste rookvrije dag weer worden
Goed van je dat je het zo snel weer gaat proberenquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, maar zaterdag zal de eerste rookvrije dag weer worden
En wat zeit tie?quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:09 schreef Deisyy het volgende:
Johan Derksen vraagt aan Jan Smit over Yolanthe en Wesley: Is het toeval is is ze gewoon een starfucker?
Je maakt van de zeilboot een stoomboot?quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, weer verkeerd moment natuurlijk. WK en maandag zeilen
Voor een verstokte roker is er nooit een goed momentquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ga je alweer zeilen, is dat die vervangende week van de vorige keer toen het zo'n drama-weer was?quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Pleisters deze keer. Met Champix kom ik geheid weer een leuke mevrouw tegen en dat moest deze keer maar eens nietquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed van je dat je het zo snel weer gaat proberen![]()
Ga je het deze keer met of zonder hulpmiddelen doen?
Bedrijfsuitje, eerst voetbal kijken daarna zeilen op een botter. Met collega's dus.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ga je alweer zeilen, is dat die vervangende week van de vorige keer toen het zo'n drama-weer was?
Wie gaat er deze keer mee?
Hij heeft zich toentertijd voorgenomen er niets over te zeggen, dus deed hij dat nu ook niet. Sukkelquote:
Daar heeft ie z'n moeder toch ook voor!quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij heeft zich toentertijd voorgenomen er niets over te zeggen, dus deed hij dat nu ook niet. Sukkel
Bleghquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij heeft zich toentertijd voorgenomen er niets over te zeggen, dus deed hij dat nu ook niet. Sukkel
Die is ff wegquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Daar heeft ie z'n moeder toch ook voor!
Ze moet een opelatiequote:Op donderdag 10 juni 2010 22:02 schreef Coos het volgende:
[..]
Jááááá.....die kabouter!!!!![]()
Helemaal over het hoofd gezien.![]()
Is het de knutselkabouter??
Visite van chinesie plots.
x2quote:
Helemaal vergeten. Goed dat Fok er is want nu maar 8 minuten te laat.quote:
Toch Karaoke?quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als je komt BBQ-en, dan huur ik wel zo'n setje, is dit nummer voor jou
Mogguh Cc. Veel succes gewenst met de rest van je (werkzame) levenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:19 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Vooralsnog bevalt het thuiswerken prima.
Heb gisteren ook die docu zitten kijken, maar wat een op één hoop geveegde non-info.
Dank je. Voorlopig moet ik nog wel even een nieuwsbrief, een personeelsblad, een beursspecial, een website en een wachtkamerfolder maken ... maar vanuit huis is dat best lekkerquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
Mogguh Cc. Veel succes gewenst met de rest van je (werkzame) leven
Wat er geschreven is is er geschreven. Vind het wel knap van je dat je het nog op kunt brengen om voor die toko te werken. Ik denk niet dat ik daartoe in staat zou zijn.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:24 schreef Copycat het volgende:
Volgens een collega was het trouwens een foutje dat we 'vanaf heden ontslagen zijn van alle werkverplichting'. 'Heden' zou 1 augustus moeten zijn.
Allemaal oud nieuws, ik heb het einde niet eens gehaaldquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:19 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Vooralsnog bevalt het thuiswerken prima.
Heb gisteren ook die docu zitten kijken, maar wat een op één hoop geveegde non-info.
quote:AMSTERDAM - In een strakke smoking op een barkruk op het podium van het Haagse World Forum theater was Connie Breukhoven de verrassingsact die onder anderen ex-man Hans Breukhoven toezong: Was I not meant to be the one? The life I thought we would share. And why should I care? Tranen van emotie biggelden. De vroegere hitzangeres doet denken aan Peggy Lee in haar gloriedagen.
Connie was gisteravond de sensatie tijdens de opening van The Hague Jazz. De zangeres die dertig jaar geleden furore maakte met hitjes als Upside Down is veranderd in een zwoele jazz-zangeres…
ohquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Allemaal oud nieuws, ik heb het einde niet eens gehaald
Wil je dan even op zijn haar letten als hij voor de laatste keer uit zijn hotelkamer komt, volgens mij is het een stuk lichter en korter dan ervoor.quote:
ik was voor het eerste reklame blok al in slaap gevallen, straks maar even op sbs gemist de rest bekijken.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Allemaal oud nieuws, ik heb het einde niet eens gehaald
Het is ook een beetje eigenbelang, hoor. Zo altruïstisch ben ik nu ook weer niet. Zo blijf ik een beetje in het ritme en ligt lethargie niet op de loer, plus dat ik door me nu zo op te stellen er ook wellicht een freelance-overeenkomst uit kan slepen. Geld is geld.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wat er geschreven is is er geschreven. Vind het wel knap van je dat je het nog op kunt brengen om voor die toko te werken. Ik denk niet dat ik daartoe in staat zou zijn.
Deisyy je hebt gelijk, hij verliet zijn hotelkamer met donker haar, en heeft het geschoren en is nu blond.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wil je dan even op zijn haar letten als hij voor de laatste keer uit zijn hotelkamer komt, volgens mij is het een stuk lichter en korter dan ervoor.
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:35 schreef Jian het volgende:
Tsja en dan vraag je je soms af waarom Wilders zo groot is geworden en aan de andere kant begrijp ik het ook wel![]()
Omg dat filmpje. Ziek.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:35 schreef Jian het volgende:
Tsja en dan vraag je je soms af waarom Wilders zo groot is geworden en aan de andere kant begrijp ik het ook wel![]()
Jongen gooit zwerver in de gracht
AMSTERDAM - Op internet is ophef ontstaan over een video op YouTube, waarop te zien is hoe een jongen een zwerver in de Amsterdamse gracht gooit.
goedemorgen
Telegraaflezersmodus: Ga maar weer lekker thee met ze drinkuh!!!quote:
Ja., door mensen in een bootje.quote:
Aangifte hoeft ook niet hoor. Een dronken zwerver die misschien niet kan zwemmen in een donkere gracht flikkeren, ik denk dat een OvJ daar makkelijk doodslag van kan maken.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:08 schreef liesje1979 het volgende:
Ik denk dat eerste, volgens mij vonden ze het zo´n stoere actie dat ze het er zelf op hebben gezet. Ze zeggen tenslotte tegen de zwerver dat het op youtube komt. Poging tot doodslag, zover had ik nog niet eens gedacht, maar grote kans dat die zwerver geen aangifte gaat doen natuurlijk. Ik vind het echt heel erg ziek, en triest, met mijn zwak voor zwervers.
quote:Doodslag is het opzettelijk, maar niet met voorbedachten rade, beroven van het leven van een ander.
Er is sprake van opzet als de dader wist dat zijn handeling iemands dood zou kunnen veroorzaken, ongeacht of dat zijn bedoeling was. Als iemand bijvoorbeeld een stoeptegel van een viaduct gooit, is er sprake van (poging tot) doodslag
Ik lees nu dat artikel en ze schrijven het net alsof het zomaar in die jongens opkwam, ipv dat het vooraf bedacht was. Volgens mij was het gewoon het plan, want je hoort die ene jongen die andere jongen aansporen met: nu, nu nu! Waarop vervolgens die jongen bij de rand gaat staan om die zwerver een knuffel te geven. Echt hoor.quote:
triest heel erg triestquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:35 schreef Jian het volgende:
Jongen gooit zwerver in de gracht
AMSTERDAM - Op internet is ophef ontstaan over een video op YouTube, waarop te zien is hoe een jongen een zwerver in de Amsterdamse gracht gooit.
goedemorgen
Geen idee maar hij is wel weg nu.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:21 schreef Marrije het volgende:
Waarom verwijdert You Tube dit filmpje niet?
beterquote:
Volgens mij heb ik dat filmpje niet gezien maar kan het zijn dat het mij bekend voorkomt omdat die zaak ook in dat programma met die paragnosten die een moord oplossen voorbij kwam?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
beter
Ik vond dat destijds ook zo raar dat dat filmpje van die man die van een schuurtje viel door een burenruzie oid zolang online mocht staan. Als slachtoffer zijnde, ook als je dood bent, heb je toch wel enige recht op privacy. Dat was die burenruzie in Den Haag toen.
Klopt inderdaad! Die zaak werd daar ook besproken. Die buurman had die man neergestoken oid, waarop die man op de punt van een hekje viel ofzo? En ze stonden erbij en keken ernaar. Dat was dus gefilmd, waarop je die man ook nog een poging zag doen overeind te komen of weg te strompelen en toen zakte ie in elkaar. Erg raar, dat zoiets gewoon dagenlang op internet mag staan. Dat heeft toen nog wel ter discussie gestaan of dat mocht, maar uiteindelijk mocht dat gewoon, is wat ik me herinner. Nou ja, ik heb dat filmpje nooit gezien, kan ik niet tegen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat filmpje niet gezien maar kan het zijn dat het mij bekend voorkomt omdat die zaak ook in dat programma met die paragnosten die een moord oplossen voorbij kwam?
Ondertussen doet de zon hier hard haar best er door te komen.
Dat is een optimistische visie op het huidige weerbeeld.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:32 schreef liesje1979 het volgende:
Ondertussen doet de zon hier hard haar best er door te komen.
Ik lees het al, bij jou ligt de Faces Of Death-serie niet op de DVD-plank.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dit filmpje met die zwerver heb ik ook niet gezien, ik word al ziek als ik erover lees.
Af en toe breekt ie er hééél eventjes doorheen, dat wel. Maar om de boel naar buiten te verhuizen, daar is het nog echt te vroeg voor. En te grijs.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:40 schreef Marrije het volgende:
Ik dacht ook al, ik zit zeker weer een behoorlijk eindje bij jullie uit de buurt
Zegt me niks inderdaad. Ik heb zo'n 10 jaar terug eens wat zitten kijken op rotten.com, man daar heb ik echt lang last van gehadquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik lees het al, bij jou ligt de Faces Of Death-serie niet op de DVD-plank.
grijs, grauw, wind. . .quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Af en toe breekt ie er hééél eventjes doorheen, dat wel. Maar om de boel naar buiten te verhuizen, daar is het nog echt te vroeg voor. En te grijs.
Zie je wel.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Af en toe breekt ie er hééél eventjes doorheen, dat wel. Maar om de boel naar buiten te verhuizen, daar is het nog echt te vroeg voor. En te grijs.
Das de achteraf held!....achteraf is hij degene die iedereen gewaarschuwd heeft....ik geloof dr niks vanquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:51 schreef Marrije het volgende:
Over moord gesproken. . .
Die man in die Joran docu die zegt dat hij de bewaking keer op keer heeft gewaarschuwd voor Joran en zo boos is dat die niet hebben ingegrepen. . . Waarom is die man zelf niet op Lores afgestapt om haar te waarschuwenDie heeft dit dan toch ook gewoon laten gebeuren?
echt he, daar zat ik ook aan te denken, hij is wel beroemd daar, dacht een zanger en een pokerspeler.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:51 schreef Marrije het volgende:
Over moord gesproken. . .
Die man in die Joran docu die zegt dat hij de bewaking keer op keer heeft gewaarschuwd voor Joran en zo boos is dat die niet hebben ingegrepen. . . Waarom is die man zelf niet op Lores afgestapt om haar te waarschuwenDie heeft dit dan toch ook gewoon laten gebeuren?
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:23 schreef Toverheks het volgende:
Nelson mandela is straks niet bij de openings ceremonie ( vanmiddag op ned. 1 om 14.05 )
zijn kleindochter 13 jaar is gisteren verongelukt toen ze op weg was naar huis waar ze het concert had bijgewoond.
Een Peruaanse Jaapquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt he, daar zat ik ook aan te denken, hij is wel beroemd daar, dacht een zanger en een pokerspeler.
maar ik hou niet van zulke mannen, die *graag* in het nieuws komen.
Ik dacht dat felicitatietopics niet meer mochtenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:29 schreef liesje1979 het volgende:
Remlof was jarig.
Sorry remlof, ik was het vergeten.
Ooit in een groentenzaak gewerkt dus ja.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:34 schreef Copycat het volgende:
Als een ananas heel sterk (maar wel lekker) ruikt, is dat een teken dat ie rijper dan rijp is?
Ik check altijd door een blad uit zijn kroon te trekken, hoe makkelijker dat gaat hoe rijper de ananasquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:34 schreef Copycat het volgende:
Als een ananas heel sterk (maar wel lekker) ruikt, is dat een teken dat ie rijper dan rijp is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |