Ja, die hebben ze hier ook bij de pomp, dan zeg ik gewoon elke keer dat hij naar de pomp moet lopenquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kunnen jullie daar bij de pomp geen hout kopen in van die netjes? Hier liggen ze bijna overal
Kun je een avondje van stoken
Als je komt BBQ-en, dan huur ik wel zo'n setje, is dit nummer voor jouquote:
Whehe, okquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als je komt BBQ-en, dan huur ik wel zo'n setje, is dit nummer voor jou
Ja, maar zaterdag zal de eerste rookvrije dag weer wordenquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben je weer terug op je oude rookgewoonte ?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, maar zaterdag zal de eerste rookvrije dag weer worden
Goed van je dat je het zo snel weer gaat proberenquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, maar zaterdag zal de eerste rookvrije dag weer worden
En wat zeit tie?quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:09 schreef Deisyy het volgende:
Johan Derksen vraagt aan Jan Smit over Yolanthe en Wesley: Is het toeval is is ze gewoon een starfucker?
Je maakt van de zeilboot een stoomboot?quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, weer verkeerd moment natuurlijk. WK en maandag zeilen
Voor een verstokte roker is er nooit een goed momentquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ga je alweer zeilen, is dat die vervangende week van de vorige keer toen het zo'n drama-weer was?quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Pleisters deze keer. Met Champix kom ik geheid weer een leuke mevrouw tegen en dat moest deze keer maar eens nietquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed van je dat je het zo snel weer gaat proberen![]()
Ga je het deze keer met of zonder hulpmiddelen doen?
Bedrijfsuitje, eerst voetbal kijken daarna zeilen op een botter. Met collega's dus.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ga je alweer zeilen, is dat die vervangende week van de vorige keer toen het zo'n drama-weer was?
Wie gaat er deze keer mee?
Hij heeft zich toentertijd voorgenomen er niets over te zeggen, dus deed hij dat nu ook niet. Sukkelquote:
Daar heeft ie z'n moeder toch ook voor!quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij heeft zich toentertijd voorgenomen er niets over te zeggen, dus deed hij dat nu ook niet. Sukkel
Bleghquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij heeft zich toentertijd voorgenomen er niets over te zeggen, dus deed hij dat nu ook niet. Sukkel
Die is ff wegquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Daar heeft ie z'n moeder toch ook voor!
Ze moet een opelatiequote:Op donderdag 10 juni 2010 22:02 schreef Coos het volgende:
[..]
Jááááá.....die kabouter!!!!![]()
Helemaal over het hoofd gezien.![]()
Is het de knutselkabouter??
Visite van chinesie plots.
x2quote:
Helemaal vergeten. Goed dat Fok er is want nu maar 8 minuten te laat.quote:
Toch Karaoke?quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als je komt BBQ-en, dan huur ik wel zo'n setje, is dit nummer voor jou
Mogguh Cc. Veel succes gewenst met de rest van je (werkzame) levenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:19 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Vooralsnog bevalt het thuiswerken prima.
Heb gisteren ook die docu zitten kijken, maar wat een op één hoop geveegde non-info.
Dank je. Voorlopig moet ik nog wel even een nieuwsbrief, een personeelsblad, een beursspecial, een website en een wachtkamerfolder maken ... maar vanuit huis is dat best lekkerquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
Mogguh Cc. Veel succes gewenst met de rest van je (werkzame) leven
Wat er geschreven is is er geschreven. Vind het wel knap van je dat je het nog op kunt brengen om voor die toko te werken. Ik denk niet dat ik daartoe in staat zou zijn.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:24 schreef Copycat het volgende:
Volgens een collega was het trouwens een foutje dat we 'vanaf heden ontslagen zijn van alle werkverplichting'. 'Heden' zou 1 augustus moeten zijn.
Allemaal oud nieuws, ik heb het einde niet eens gehaaldquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:19 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Vooralsnog bevalt het thuiswerken prima.
Heb gisteren ook die docu zitten kijken, maar wat een op één hoop geveegde non-info.
quote:AMSTERDAM - In een strakke smoking op een barkruk op het podium van het Haagse World Forum theater was Connie Breukhoven de verrassingsact die onder anderen ex-man Hans Breukhoven toezong: Was I not meant to be the one? The life I thought we would share. And why should I care? Tranen van emotie biggelden. De vroegere hitzangeres doet denken aan Peggy Lee in haar gloriedagen.
Connie was gisteravond de sensatie tijdens de opening van The Hague Jazz. De zangeres die dertig jaar geleden furore maakte met hitjes als Upside Down is veranderd in een zwoele jazz-zangeres…
ohquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Allemaal oud nieuws, ik heb het einde niet eens gehaald
Wil je dan even op zijn haar letten als hij voor de laatste keer uit zijn hotelkamer komt, volgens mij is het een stuk lichter en korter dan ervoor.quote:
ik was voor het eerste reklame blok al in slaap gevallen, straks maar even op sbs gemist de rest bekijken.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Allemaal oud nieuws, ik heb het einde niet eens gehaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |