En de rest? Of saneer je bijv. Buitenlandse zaken weg?quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:39 schreef JohnDDD het volgende:
TS: Richart de Mos minister?
Ministerschap Minister Partij Opmerking(en)
Minister-president (MP) Job Cohen
Minister van Financiën/vice MP Mark Rutte
Minister van Binnenlandse zaken. Pechtold
Minister van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap (OCW) Plasterk
Minister van Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit (LNV) Jolande Sap
Minister voor Wonen, Wijken en Integratie bij (VROM) Tofik Dibi
Hahahahaahhahahahahahaahaha, goeie grap, hahahahahahahquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:39 schreef JohnDDD het volgende:
TS: Richart de Mos minister?
Ministerschap Minister Partij Opmerking(en)
Minister-president (MP) Job Cohen
Minister van Financiën/vice MP Mark Rutte
Minister van Binnenlandse zaken. Pechtold
Minister van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap (OCW) Plasterk
Minister van Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit (LNV) Jolande Sap
Minister voor Wonen, Wijken en Integratie bij (VROM) Tofik Dibi
Marktwerking in de zorg komt uit de hoed van Els Borst (D66) en is geïmplementeerd door Hoogervorst (VVD). Klink (CDA) heeft juist verdere marktwerking belemmerd door gewoon niks te doen of juist bestaande zaken verder te reguleren (abortus, rookverbod)quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hij heeft laten zien dat hij marktwerking durft te implanteren.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hahahahaahhahahahahahaahaha, goeie grap, hahahahahahah
Ik moest er wel om lachen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en sociale zakenquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En de rest? Of saneer je bijv. Buitenlandse zaken weg?
Of, ervan uitgaande dat het aantal ministeries verminderen ook tot een van de bezuinigen hoort:quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:35 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Teeven uberhaupt![]()
Die mag van mij in de kamer blijven.
Verder denk ik dat de VVD sowieso Defensie gaat opeisen. Wellicht weer met Kamp.
Indien Paars+: GL krijgt VROM en V&W. D66: Onderwijs en Economie. VVD: Algemene Zaken, Buza, Financiën. Bzk en Justitie. PVDA: Sociale Zaken, VWS en Landbouw.
Van de rest heb ik niet genoeg verstandquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En de rest? Of saneer je bijv. Buitenlandse zaken weg?
Met Cohen als MP en Pechtold als minister van dit ook nietquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:47 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Van de rest heb ik niet genoeg verstand![]()
jeugd bij D66? Dat is een christelijk kunstje geweest hoor. Europa en internationale zaken hoort veel meer bij die partij thuis.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:46 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Of, ervan uitgaande dat het aantal ministeries verminderen ook tot een van de bezuinigen hoort:
1. Algemene Zaken, Binnenlandse Zaken en Europese Zaken VVD
2. Justitie en Vreemdelingenzaken PvdA
3. Duurzaamheid en Ruimte GroenLinks
4. Financiën en Economische Zaken VVD
5. Internationale Samenwerking PvdA
6. Onderwijs, Cultuur en Jeugd D66
7. Werk, Sociale Zaken en Emancipatie PvdA
8. Zorg en welzijn VVD
gebaseerd op de plannen van GroenLinks (puur en alleen omdat zij de enigen zijn met duidelijke plannen op dit gebied).
Maar daar zit ook nog onderwijs op, en dat is dan wel weer zo'n typische D66 post.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:53 schreef Stasi het volgende:
[..]
jeugd bij D66? Dat is een christelijk kunstje geweest hoor. Europa en internationale zaken hoort veel meer bij die partij thuis.
weg dat ministerie dan en 2 D66 ministers of 1x minister, 1x secretaris.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:07 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Maar daar zit ook nog onderwijs op, en dat is dan wel weer zo'n typische D66 post.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |