Echt?quote:Op maandag 14 juni 2010 17:24 schreef Eva4Evah het volgende:
Oh hee, een nieuw topic. Had niet door dat we hier verder waren gegaan.
Ik heb zulke slechte cijfers voor mijn tentamens. Echt dramatisch.Maargoed, het is ook wel mijn eigen schuld, omdat ik qua het lezen van de stof nogal achterliep. Die boeken zijn echt gruwelijk om door te komen.
Nou, gelukkig telden ze nog maar voor resp. 25% en 30% mee. Dus ik moet even knallen voor de volgende tentamens, over 2 weken. Probleem is dat ik deze week en volgende week knetterveel werkquote:Op maandag 14 juni 2010 17:26 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Echt?Wel herkansbaar?
Eerlijk zeggen: Wie heeft er tijdens de wedstrijd gestudeerd?
Tijdens de eerste helft.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:26 schreef xxiessiexx het volgende:
Hier 'zelfs' een tentamenquote:Op maandag 14 juni 2010 17:26 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Echt?Wel herkansbaar?
Tuurlijk wel, dat eigen doelpunt van Denemarken was hilarisch.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:07 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Hier 'zelfs' een tentamenMaar ik heb geloof niet al te veel gemist
Yes, met een casus naar analogie van deze film: http://www.imdb.com/title/tt0780536/quote:
Haha, gaaf! Erg leuke film ook. Hiep het kennen van de film nog voor de casus?quote:Op maandag 14 juni 2010 19:53 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Yes, met een casus naar analogie van deze film: http://www.imdb.com/title/tt0780536/
Ik had de film 1 keer gezien een tijd terug, dus ik wist niet alles meer. Maar ik kon me een beetje makkelijker de situaties voorstellen.. Is een beetje een dingetje van deze vakgroep, films verwerken in colleges en tentamens...quote:Op maandag 14 juni 2010 20:22 schreef Orbis het volgende:
[..]
Haha, gaaf! Erg leuke film ook. Hiep het kennen van de film nog voor de casus?
Ik studeer in Maastrichtquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:34 schreef Mar84 het volgende:
Dank je!
Aan welke universiteit studeer jij? En wat is het onderwerp van je bachelorscriptie?
Er is momenteel inderdaad voldoende afleiding (en, indien je een sportfan bent, houdt het de komende tijd ook nog niet op, met Wimbledon en de Tour in aantocht). Heb je een deadline voor deze scriptie?
Ik vond het schrijven van de scriptie het meest fantastische aan de hele studie; ik had deze in december dan ook al afgerond en moest daarna nog alle verplichte vakken. Nu glijdt de stress van de laatste tentamens ook langzamerhand een beetje van me af, maar voel me enigszins ontheemd. Vandaar ook de aansluiting bij dit topic!
Veel succes!
Feli met je Pquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:44 schreef TiMPiN het volgende:
Contractenrecht net een 6je gehaald en Contractenrecht in Perspectief ook een 6. Ben met de 1e gewoon heel erg blij, maar die laatst is wel een beetjeDaar gaat mijn gemiddelde ineens, maar iig wel meteen me P binnen
UvA?quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:44 schreef TiMPiN het volgende:
Contractenrecht net een 6je gehaald en Contractenrecht in Perspectief ook een 6. Ben met de 1e gewoon heel erg blij, maar die laatst is wel een beetjeDaar gaat mijn gemiddelde ineens, maar iig wel meteen me P binnen
Je bent niet de 1e die dat zegt hehequote:Op donderdag 17 juni 2010 09:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
UvA?
Wees blij dat conflictbeslechting vervallen is.
Loop je maar alvast warm voor Algemene Rechtsleer, nog zo'n verschrikkelijk vak.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:22 schreef TiMPiN het volgende:
[..]
Je bent niet de 1e die dat zegt heheUvA inderdaad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |