quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:55 schreef J0ycie88 het volgende:
Aantallen zeggen mij persoonlijk niets, en daar zal ik mijn vriend ook echt niet op afrekenen. En zou het lullig vinden als hij of een andere jongen mij daar wel op zou afrekenen. Dat is toch iets wat buiten die relatie is gebeurt, heeft er toch weinig mee te maken? Tenminste zo zie ik dat..
Het zou ook wel prettig zijn om te weten wat jullie eigen leeftijd en ervaring hiermee is. Want iemand die zelf 20 bed-partners heeft gehad, zal deze stelling misschien sneller aannemen dan iemand van 23, die nog maar 2 vriendjes heeft gehad.quote:Op woensdag 16 juni 2010 07:33 schreef Tassiepassie het volgende:
Uitvragen over aantal bedpartners is niet iets wat je normaal in het begin al doet lijkt mij![]()
Mocht het een keer ter sprake komen en het aantal zou erg hoog zijn,dan nog zou ik er niet echt wakker van kunnen liggen, het zijn tenslotte niet voor niks exen of maar bedpartners. Iemands verleden maakt die persoon tot wie hij/zij is en daar val je op, niet op hoe die persoon op dat punt gekomen is.
Tja het aantal bedpartners vind ik zou ook niet mogen uitmaken. Maar een losbandig en ontrouw leven is wel een afknapper natuurlijk. En als die persoon een belachelijk hoog aantal bedpartners heeft versleten, de een na de andere, dan kan dat wel een indicatie hiervoor zijn. Nog daargelaten de verhoogde kans op SOA's enzoquote:Op woensdag 16 juni 2010 07:33 schreef Tassiepassie het volgende:
Uitvragen over aantal bedpartners is niet iets wat je normaal in het begin al doet lijkt mij![]()
Mocht het een keer ter sprake komen en het aantal zou erg hoog zijn,dan nog zou ik er niet echt wakker van kunnen liggen, het zijn tenslotte niet voor niks exen of maar bedpartners.
Iemands verleden maakt die persoon tot wie hij/zij is en daar val je op, niet op hoe die persoon op dat punt gekomen is.
Een SOA kan je ook oplopen na 1 keer seks.. En daar heb je altijd nog een SOAtest voor.. Beetje een slap excuus vind ik dat..quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:43 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Tja het aantal bedpartners vind ik zou ook niet mogen uitmaken. Maar een losbandig en ontrouw leven is wel een afknapper natuurlijk. En als die persoon een belachelijk hoog aantal bedpartners heeft versleten, de een na de andere, dan kan dat wel een indicatie hiervoor zijn. Nog daargelaten de verhoogde kans op SOA's enzo
Ik ben zelf 29 en heb 3 bedpartners gehad waarvan de 3de mijn huidige vriend is.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:29 schreef special_character het volgende:
[..]
[..]
Het zou ook wel prettig zijn om te weten wat jullie eigen leeftijd en ervaring hiermee is. Want iemand die zelf 20 bed-partners heeft gehad, zal deze stelling misschien sneller aannemen dan iemand van 23, die nog maar 2 vriendjes heeft gehad.
Ik zit op de 20 (all the way, en dan nog 5 wat hand/mond werk, oh en nog een stuk of 6 mannen hand/mond werk), en het maakt mij inderdaad geen ene fuck uit wat de andere heeft gedaanquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:29 schreef special_character het volgende:
[..]
[..]
Het zou ook wel prettig zijn om te weten wat jullie eigen leeftijd en ervaring hiermee is. Want iemand die zelf 20 bed-partners heeft gehad, zal deze stelling misschien sneller aannemen dan iemand van 23, die nog maar 2 vriendjes heeft gehad.
Klopt maar heb met meisjes van 12 tot 16 gewerkt dit jaar.. En dat gaat toch allemaal heel anders als toen ik hun leeftijd had..quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:06 schreef Schenkstroop het volgende:
En jij bent nog maar 22..
Mijn ex kon ik al voor zeer lange tijd dus aan haar twijfel ik niet echtquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:25 schreef femmefatale_ het volgende:
geloof nooit hoeveel ex-bedpartners je vriendin heb gehad haha
oja, vooral geen advies aannemenquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:54 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Mijn ex kon ik al voor zeer lange tijd dus aan haar twijfel ik niet echt
Jawel hoor, ik weet ook dat vrouwen het aantal verlagen en misschien wel dingen selectief vergeten. Echter kon ik mijn ex al heel lang en kon ik haar door en door, al voordat wij iets kregenquote:Op donderdag 17 juni 2010 11:09 schreef femmefatale_ het volgende:
[..]
oja, vooral geen advies aannemen
mannen verdubbelen het, vrouwen delen het door 2
nee ik heb er geen 16 gehad, dit is anoniemdus kan vrijuit praten
haha daar ging het inderdaad niet helemaal over neequote:Op donderdag 17 juni 2010 11:35 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik weet ook dat vrouwen het aantal verlagen en misschien wel dingen selectief vergeten. Echter kon ik mijn ex al heel lang en kon ik haar door en door, al voordat wij iets kregen.
Maargoed dit topic gaat niet over mijn ex
P.s. ik heb er maar werkelijk 2 gehad
Dat zal wel met minimaal 1 verhoogd wordenquote:Op donderdag 17 juni 2010 11:39 schreef femmefatale_ het volgende:
[..]
haha daar ging het inderdaad niet helemaal over nee![]()
2 is een mooi getal
wanneer zeg je 15 danquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:40 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Hangt af van het meisje en wat ze zoekt enzo. Dat moet je zelf kunnen inschatten.
Als mensen mij vragen hoeveel keer ik seks heb gehad, dan verzin ik altijd een aantal. Als ik denk dat een hoge aantal mij beter zal uitkomen, dan zeg ik 15 ofzo. Als ik denk dat een lager aantal mij beter zal uitkomen, dan zeg ik 4 ofzo.
Ik denk dat als je echt een liefdesrelatie zoekt, dan kan je beter een nette lage aantal zeggen, tussen vier en zeven (als je zeg maar 25 bent).
Als je een lange relatie hebt gehad waarbij je goed naar elkaar hebt geluisterd tijdens de seks en dus flink hebt kunnen genieten en leren,heb je niet persé heel veel bedpartners nodig om goed in bed te wordenquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:05 schreef femmefatale_ het volgende:
al die meisjes die zichzelf 'speciaal' willen voelen oh geef me een emmer![]()
boeit me geen fuck, maagden zijn misselijkmakend, boven de 25 ofzo
hoe meer vrouwen hoe mee ervaring,
of wil je zon man die zit te twijfelen in welk gat hij moet?
20 jaar. 8 bedpartners
elke vrouw is anders lieverd,quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:28 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Als je een lange relatie hebt gehad waarbij je goed naar elkaar hebt geluisterd tijdens de seks en dus flink hebt kunnen genieten en leren,heb je niet persé heel veel bedpartners nodig om goed in bed te worden
Vaak wel. However, ik heb nu 10 bedpartners gehad, ben 21 en het is wel degelijk te merken dat je daar wat aan hebt.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:31 schreef femmefatale_ het volgende:
[..]
elke vrouw is anders lieverd,
wat jou meisje lekker vond tijdens je elle lange relatie
hoeft niet te betekenen dat je volgende dat ook lekker vind
aan een lange relatie of aan verschillende bedpartnersquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:32 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Vaak wel. However, ik heb nu 10 bedpartners gehad, ben 21 en het is wel degelijk te merken dat je daar wat aan hebt.
Beiden eigenlijk. Door een langere relatie ga je vaak meer experimenteren bijvoorbeeld, maar ik heb verschillende lange en kortere relaties gehad, niet echt one-night-stands.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:34 schreef femmefatale_ het volgende:
[..]
aan een lange relatie of aan verschillende bedpartners?
Dat klopt zeker (ben geen vent trouwens hequote:Op donderdag 17 juni 2010 14:31 schreef femmefatale_ het volgende:
[..]
elke vrouw is anders lieverd,
wat jou meisje lekker vond tijdens je elle lange relatie
hoeft niet te betekenen dat je volgende dat ook lekker vind
ik heb 4 relaties gehad waarvan 1 van 2 jaarquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:36 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Beiden eigenlijk. Door een langere relatie ga je vaak meer experimenteren bijvoorbeeld, maar ik heb verschillende lange en kortere relaties gehad, niet echt one-night-stands.
Volgens mij ben je teveel bezig met beredenerenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:17 schreef special_character het volgende:
Ik heb nu geen seks-partner.
En weiger eigenlijk alle kansen van vrouwen die ik fysiek niet aantrekkelijk genoeg vind (allemaal) en de vrouwen die ik wél aantrekkelijk vind, kunnen aanvoelen dat ik teveel gericht ben op seks en hebben veel mooiere mannen om uit te kiezen als ze alleen dat zouden willen.
Dit is een beetje het kip/ei probleem. Als ik regelmatig seks heb mooie meid en daarmee ook plezier kan hebben (zonder dat ze mn vriendin hoeft te zijn) dan kan ik rustig bevriend raken met de mooiste vrouwen.
Volgens die beredenering zou ik eigenlijk moeten beginnen met de minder aantrekkelijke vrouwen en langzaam opwerken naar steeds een beetje mooiere meid tot ik er eentje vind die goed bij me past en waar ik dan verliefd op kan worden. Steeds als ik nu verliefd word op een mooie meid voordat ik er seks mee heb gehad, raak ik in de friendzone.
Maarja, op die manier zou mijn aantal bed-partners enorm omhoog gaan, maar ik val juist op sexy/onschuldige meiden (die bijvoorbeeld alleen seks hebben binnen een relatie) en als ik op die manier te werk, zou het mij nogal hypocriet maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |