abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82879264
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 20:55 schreef J0ycie88 het volgende:
Aantallen zeggen mij persoonlijk niets, en daar zal ik mijn vriend ook echt niet op afrekenen. En zou het lullig vinden als hij of een andere jongen mij daar wel op zou afrekenen. Dat is toch iets wat buiten die relatie is gebeurt, heeft er toch weinig mee te maken? Tenminste zo zie ik dat..
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 07:33 schreef Tassiepassie het volgende:
Uitvragen over aantal bedpartners is niet iets wat je normaal in het begin al doet lijkt mij
Mocht het een keer ter sprake komen en het aantal zou erg hoog zijn,dan nog zou ik er niet echt wakker van kunnen liggen, het zijn tenslotte niet voor niks exen of maar bedpartners. Iemands verleden maakt die persoon tot wie hij/zij is en daar val je op, niet op hoe die persoon op dat punt gekomen is.
Het zou ook wel prettig zijn om te weten wat jullie eigen leeftijd en ervaring hiermee is. Want iemand die zelf 20 bed-partners heeft gehad, zal deze stelling misschien sneller aannemen dan iemand van 23, die nog maar 2 vriendjes heeft gehad.
  woensdag 16 juni 2010 @ 13:43:10 #252
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_82879872
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 07:33 schreef Tassiepassie het volgende:
Uitvragen over aantal bedpartners is niet iets wat je normaal in het begin al doet lijkt mij
Mocht het een keer ter sprake komen en het aantal zou erg hoog zijn,dan nog zou ik er niet echt wakker van kunnen liggen, het zijn tenslotte niet voor niks exen of maar bedpartners.
Iemands verleden maakt die persoon tot wie hij/zij is en daar val je op, niet op hoe die persoon op dat punt gekomen is.
Tja het aantal bedpartners vind ik zou ook niet mogen uitmaken. Maar een losbandig en ontrouw leven is wel een afknapper natuurlijk. En als die persoon een belachelijk hoog aantal bedpartners heeft versleten, de een na de andere, dan kan dat wel een indicatie hiervoor zijn. Nog daargelaten de verhoogde kans op SOA's enzo
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
pi_82882940
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 13:43 schreef SemperSenseo het volgende:

[..]

Tja het aantal bedpartners vind ik zou ook niet mogen uitmaken. Maar een losbandig en ontrouw leven is wel een afknapper natuurlijk. En als die persoon een belachelijk hoog aantal bedpartners heeft versleten, de een na de andere, dan kan dat wel een indicatie hiervoor zijn. Nog daargelaten de verhoogde kans op SOA's enzo
Een SOA kan je ook oplopen na 1 keer seks.. En daar heb je altijd nog een SOAtest voor.. Beetje een slap excuus vind ik dat..
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_82884341
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 13:29 schreef special_character het volgende:

[..]

[..]

Het zou ook wel prettig zijn om te weten wat jullie eigen leeftijd en ervaring hiermee is. Want iemand die zelf 20 bed-partners heeft gehad, zal deze stelling misschien sneller aannemen dan iemand van 23, die nog maar 2 vriendjes heeft gehad.
Ik ben zelf 29 en heb 3 bedpartners gehad waarvan de 3de mijn huidige vriend is.
Je hebt idd gelijk dat leeftijd ook wel meespeeld...
Als ik nu een andere man zou ontmoeten die er 10 heeft gehad zou ik daar minder van wakker liggen dan dat ik 20 zou zijn en mijn partner er al 10 heeft gehad
Logisch dat op mijn leeftijd al meer verleden tijd is dan bij iemand van 20 tenslotte.

Met oog op ontrouw leven en soa....met een nieuwe relatie is een testje toch wel t minste alvorens de koffer in te duiken dus dat is dan al uitgesloten iig.
Tuurlijk denk je er wel over na,maar als je inmiddels al gevoelens hebt gekregen dan maakt het je allemaal minder uit.
pi_82884570
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 13:29 schreef special_character het volgende:

[..]

[..]

Ik zit op de 20 (all the way, en dan nog 5 wat hand/mond werk, oh en nog een stuk of 6 mannen hand/mond werk), en het maakt mij inderdaad geen ene fuck uit wat de andere heeft gedaan

edit: ik is 32
pi_82887162
Ik denk ook wel dat tijden een beetje veranderen.. Ik merk dat steeds meer meisjes eerder aan seks beginnen en sneller seks hebben met jongens. Terwijl dat echt anders was dan toen ik hun leeftijd had..
  woensdag 16 juni 2010 @ 16:06:09 #257
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_82887408
En jij bent nog maar 22..
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_82887690
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 16:06 schreef Schenkstroop het volgende:
En jij bent nog maar 22..
Klopt maar heb met meisjes van 12 tot 16 gewerkt dit jaar.. En dat gaat toch allemaal heel anders als toen ik hun leeftijd had..
pi_82887803
Ah, deze discussie is nog op hetzelfde dode punt als een paar dagen geleden, zo te zien.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  woensdag 16 juni 2010 @ 16:28:34 #260
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_82888667
Ik verwerp de stelling.
  donderdag 17 juni 2010 @ 10:05:53 #261
303642 femmefatale_
niets is wat het lijkt
pi_82919609
al die meisjes die zichzelf 'speciaal' willen voelen oh geef me een emmer
boeit me geen fuck, maagden zijn misselijkmakend, boven de 25 ofzo
hoe meer vrouwen hoe mee ervaring,
of wil je zon man die zit te twijfelen in welk gat hij moet?

20 jaar. 8 bedpartners
pi_82920037
Ik ben 23 heb hem maar 2 bedpartners gehad, ik zou denk ik wel afknappen van een meid met 20 bedpartners. Voor mijn ex was ik de 4de, daar had ik geen moeite mee .

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-06-2010 10:22:44 ]
  donderdag 17 juni 2010 @ 10:25:25 #263
303642 femmefatale_
niets is wat het lijkt
pi_82920189
geloof nooit hoeveel ex-bedpartners je vriendin heb gehad haha
pi_82921152
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 10:25 schreef femmefatale_ het volgende:
geloof nooit hoeveel ex-bedpartners je vriendin heb gehad haha
Mijn ex kon ik al voor zeer lange tijd dus aan haar twijfel ik niet echt
  donderdag 17 juni 2010 @ 11:09:13 #265
303642 femmefatale_
niets is wat het lijkt
pi_82921766
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 10:54 schreef Ivo1986 het volgende:

[..]

Mijn ex kon ik al voor zeer lange tijd dus aan haar twijfel ik niet echt
oja, vooral geen advies aannemen
mannen verdubbelen het, vrouwen delen het door 2

nee ik heb er geen 16 gehad, dit is anoniem dus kan vrijuit praten
pi_82922893
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 11:09 schreef femmefatale_ het volgende:

[..]

oja, vooral geen advies aannemen
mannen verdubbelen het, vrouwen delen het door 2

nee ik heb er geen 16 gehad, dit is anoniem dus kan vrijuit praten
Jawel hoor, ik weet ook dat vrouwen het aantal verlagen en misschien wel dingen selectief vergeten. Echter kon ik mijn ex al heel lang en kon ik haar door en door, al voordat wij iets kregen .
Maargoed dit topic gaat niet over mijn ex
P.s. ik heb er maar werkelijk 2 gehad
  donderdag 17 juni 2010 @ 11:39:59 #267
303642 femmefatale_
niets is wat het lijkt
pi_82923111
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 11:35 schreef Ivo1986 het volgende:

[..]

Jawel hoor, ik weet ook dat vrouwen het aantal verlagen en misschien wel dingen selectief vergeten. Echter kon ik mijn ex al heel lang en kon ik haar door en door, al voordat wij iets kregen .
Maargoed dit topic gaat niet over mijn ex
P.s. ik heb er maar werkelijk 2 gehad
haha daar ging het inderdaad niet helemaal over nee
2 is een mooi getal
pi_82923166
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 11:39 schreef femmefatale_ het volgende:

[..]

haha daar ging het inderdaad niet helemaal over nee
2 is een mooi getal
Dat zal wel met minimaal 1 verhoogd worden
  donderdag 17 juni 2010 @ 11:43:13 #269
303642 femmefatale_
niets is wat het lijkt
pi_82923284
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 20:40 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Hangt af van het meisje en wat ze zoekt enzo. Dat moet je zelf kunnen inschatten.

Als mensen mij vragen hoeveel keer ik seks heb gehad, dan verzin ik altijd een aantal. Als ik denk dat een hoge aantal mij beter zal uitkomen, dan zeg ik 15 ofzo. Als ik denk dat een lager aantal mij beter zal uitkomen, dan zeg ik 4 ofzo.

Ik denk dat als je echt een liefdesrelatie zoekt, dan kan je beter een nette lage aantal zeggen, tussen vier en zeven (als je zeg maar 25 bent).
wanneer zeg je 15 dan
pi_82931460
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 10:05 schreef femmefatale_ het volgende:
al die meisjes die zichzelf 'speciaal' willen voelen oh geef me een emmer
boeit me geen fuck, maagden zijn misselijkmakend, boven de 25 ofzo
hoe meer vrouwen hoe mee ervaring,
of wil je zon man die zit te twijfelen in welk gat hij moet?

20 jaar. 8 bedpartners
Als je een lange relatie hebt gehad waarbij je goed naar elkaar hebt geluisterd tijdens de seks en dus flink hebt kunnen genieten en leren,heb je niet persé heel veel bedpartners nodig om goed in bed te worden
  donderdag 17 juni 2010 @ 14:31:24 #271
303642 femmefatale_
niets is wat het lijkt
pi_82931595
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 14:28 schreef Tassiepassie het volgende:

[..]

Als je een lange relatie hebt gehad waarbij je goed naar elkaar hebt geluisterd tijdens de seks en dus flink hebt kunnen genieten en leren,heb je niet persé heel veel bedpartners nodig om goed in bed te worden
elke vrouw is anders lieverd,
wat jou meisje lekker vond tijdens je elle lange relatie
hoeft niet te betekenen dat je volgende dat ook lekker vind
  donderdag 17 juni 2010 @ 14:32:52 #272
202889 Inverted_World
Motion Graphics
pi_82931670
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 14:31 schreef femmefatale_ het volgende:

[..]

Vaak wel. However, ik heb nu 10 bedpartners gehad, ben 21 en het is wel degelijk te merken dat je daar wat aan hebt.
It's you my love, you who are the stranger
  donderdag 17 juni 2010 @ 14:34:01 #273
303642 femmefatale_
niets is wat het lijkt
pi_82931730
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 14:32 schreef Inverted_World het volgende:

[..]

Vaak wel. However, ik heb nu 10 bedpartners gehad, ben 21 en het is wel degelijk te merken dat je daar wat aan hebt.
aan een lange relatie of aan verschillende bedpartners ?
  donderdag 17 juni 2010 @ 14:36:21 #274
202889 Inverted_World
Motion Graphics
pi_82931845
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 14:34 schreef femmefatale_ het volgende:

[..]

aan een lange relatie of aan verschillende bedpartners ?
Beiden eigenlijk. Door een langere relatie ga je vaak meer experimenteren bijvoorbeeld, maar ik heb verschillende lange en kortere relaties gehad, niet echt one-night-stands.
It's you my love, you who are the stranger
pi_82931891
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 14:31 schreef femmefatale_ het volgende:

[..]

Dat klopt zeker (ben geen vent trouwens he ) maar ik bedoel alleen dat t niet altijd nodig is om zoveel mogelijk verschillende partners te hebben om goed te worden in bed.

Ik moet er zelf gewoon echt niet aan denken om het met zoveel verschillende mannen te doen, ik vind het samen ontdekken en experimenteren als je volledig op je gemak bent veel leuker.

Maar dat ben ik en meningen verschillen.
Ik voel me ook niet zo snel op mijn gemak bij een man,omdat de meeste in mijn leven nou niet bepaald mijn zelfvertrouwen hebben opgekrikt dus daar zal het ook wel aan liggen

Bij mijn vriend kan ik echter helemaal losgaan en gewoon zeggen wat ik wil en dat spreekt mij meer aan dan.
  donderdag 17 juni 2010 @ 14:38:51 #276
303642 femmefatale_
niets is wat het lijkt
pi_82931948
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 14:36 schreef Inverted_World het volgende:

[..]

Beiden eigenlijk. Door een langere relatie ga je vaak meer experimenteren bijvoorbeeld, maar ik heb verschillende lange en kortere relaties gehad, niet echt one-night-stands.
ik heb 4 relaties gehad waarvan 1 van 2 jaar
nog steeds sex met me ex, prima inderdaad met experimenteren!
voor de rest waren het vakantieliefdes of gewoon veel zin
pi_82932150
Het kan ook een fase zijn. Ik ben vanaf mijn 20e tot mijn 22e behoorlijk los gegaan op seks gebied, maar heb nu al 2 jaar een stabiele relatie. Het zou wel gek zijn wanneer een eventueel nieuwe partner over een paar jaar nog steeds moeite zou hebben met mijn wilde periode toen ik 20 was. Zo iemand zou ik persoonlijk ook niet willen, omdat het nogal kortzichtig is.

Vaak is het gewoon een fase van experimenteren, los gaan, maar dat doet geen afbreuk aan wat dan ook. Ik heb altijd respect gehad voor mezelf en heb mijn sekspartners zorgvuldig uitgekozen en veilig gedaan etc. Ik heb zelf genoten en zij ook, ik snap nog steeds niet waarom mensen er zo moeilijk over doen. Ik was gewoon op reis, en genoot van mijn vrijheid op alle fronten. Niks mis mee
pi_83329663
Ik heb nu geen seks-partner.

En weiger eigenlijk alle kansen van vrouwen die ik fysiek niet aantrekkelijk genoeg vind (allemaal) en de vrouwen die ik wél aantrekkelijk vind, kunnen aanvoelen dat ik teveel gericht ben op seks en hebben veel mooiere mannen om uit te kiezen als ze alleen dat zouden willen.

Dit is een beetje het kip/ei probleem. Als ik regelmatig seks heb mooie meid en daarmee ook plezier kan hebben (zonder dat ze mn vriendin hoeft te zijn) dan kan ik rustig bevriend raken met de mooiste vrouwen.

Volgens die beredenering zou ik eigenlijk moeten beginnen met de minder aantrekkelijke vrouwen en langzaam opwerken naar steeds een beetje mooiere meid tot ik er eentje vind die goed bij me past en waar ik dan verliefd op kan worden. Steeds als ik nu verliefd word op een mooie meid voordat ik er seks mee heb gehad, raak ik in de friendzone.

Maarja, op die manier zou mijn aantal bed-partners enorm omhoog gaan, maar ik val juist op sexy/onschuldige meiden (die bijvoorbeeld alleen seks hebben binnen een relatie) en als ik op die manier te werk, zou het mij nogal hypocriet maken.
pi_83332785
Het is gewoon kortzichtig als wat. Als jij een jaar single ben, moet je dan op een houtje gaan bijten? Als mijn vriendin gaat bitchen omdat ik een half jaar geleden de bloemetjes buiten heb gezet is 't voor mij ook snel afgelopen. Onzekerheid is een bitch...
  zondag 27 juni 2010 @ 03:58:27 #280
89647 Cappy
Gelegenheids dichter
pi_83348343
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 17:17 schreef special_character het volgende:
Ik heb nu geen seks-partner.

En weiger eigenlijk alle kansen van vrouwen die ik fysiek niet aantrekkelijk genoeg vind (allemaal) en de vrouwen die ik wél aantrekkelijk vind, kunnen aanvoelen dat ik teveel gericht ben op seks en hebben veel mooiere mannen om uit te kiezen als ze alleen dat zouden willen.

Dit is een beetje het kip/ei probleem. Als ik regelmatig seks heb mooie meid en daarmee ook plezier kan hebben (zonder dat ze mn vriendin hoeft te zijn) dan kan ik rustig bevriend raken met de mooiste vrouwen.

Volgens die beredenering zou ik eigenlijk moeten beginnen met de minder aantrekkelijke vrouwen en langzaam opwerken naar steeds een beetje mooiere meid tot ik er eentje vind die goed bij me past en waar ik dan verliefd op kan worden. Steeds als ik nu verliefd word op een mooie meid voordat ik er seks mee heb gehad, raak ik in de friendzone.

Maarja, op die manier zou mijn aantal bed-partners enorm omhoog gaan, maar ik val juist op sexy/onschuldige meiden (die bijvoorbeeld alleen seks hebben binnen een relatie) en als ik op die manier te werk, zou het mij nogal hypocriet maken.
Volgens mij ben je teveel bezig met beredeneren . Wat is het punt ? Liefde valt niet te plannen. Enige wat je kunt beïnvloeden is hoe vrouwen naar je kijken en je en over je denken naast dat je interessant bent.

Dat je in de "vriendschap zone" komt ligt niet aan hun, maar aan jou. Dan zijn jouw bedoelingen niet duidelijk of nog erger wel heel duidelijk, maar zien zij er geen potentie in.

Daarnaast het aantal bed partners doet niet ter zaken, zolang je het er maar niet over hebt voor je HET gedaan hebt met diegene
Success, recognition, and conformity are the bywords of the modern world where everyone seems to crave the anesthetizing security of being identified with the majority.
Martin Luther King, Jr., Strength to Love, 1963.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')