Zou ze weer die mooie wafels in haar haar krijgen??quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:03 schreef Lady-Miekie het volgende:
Omg... Debby bij de kapper, dat beginnetje zag er veelbelovend uit
Ik kan me herinneren dat ze zich idd nog gaat verkleden.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:15 schreef Lady-Miekie het volgende:
Jahoor stopcontact wafels!!Heeft ze allemaal leuke kleren uitgezocht voor dat interview en dan loopt ze in een joggingpakje-achtig-ding?! Gaat ze nog wel wat anders aandoen voor de shoot?
Was maar een heeeeel klein beetje valsquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:20 schreef June. het volgende:
Haha JM die Jan Smit zingtDe ramen springen nog net net niet hier..
Nicholas vind het zelfs onder water niet om aan te horen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:22 schreef Lady-Miekie het volgende:
[..]
Was maar een heeeeel klein beetje vals
quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:30 schreef amaranta het volgende:
Ik heb een gedicht geschreven:
"Ik zit mij voor het vensterglas, onnoemelijk te vervelen;
Ik wou, dat ik Sam en Kelly was, dan kon ik samen spelen"
Daarom ook mijn ode aan hen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind het echt een heerlijk stel samen hoor !
quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:56 schreef Cyan het volgende:
Wat een enthousiasme bij Kelly en Debby om samen met de zussen een weekendje weg te gaan.
Vond het wel een beetje sneu voor Lyndsey,.. ze probeert altijd leuke dingen met haar zussen te organiseren maar ze zijn nooit echt enthousiast heb ik het idee..quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:56 schreef Cyan het volgende:
Wat een enthousiasme bij Kelly en Debby om samen met de zussen een weekendje weg te gaan.
wat voor klok staat er dan? Er is mij nog nooit opgevallen dat er uberhaupt een klok staat. Maar ik gok op een mooie staklokquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:23 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nicholas vind het zelfs onder water niet om aan te horen.
Trouwens, die klok in het zwembad/sauna. Past er totaal niet bij. 't viel me gewoon op
Nee, ze zijn te goed gewend.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:28 schreef Starlie het volgende:
[..]
Vond het wel een beetje sneu voor Lyndsey,.. ze probeert altijd leuke dingen met haar zussen te organiseren maar ze zijn nooit echt enthousiast heb ik het idee..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |