Verder zakken ze niet meer.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:49 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Het CDA is net de helft van haar zetels kwijtgeraakt, ik denk niet dat die zin hebben om er nog meer kwijt te raken.
De ironie: PVV zoekt steun bij een partij die vrouwen discrimineertquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Alles voor de eerste weg RECHTS af!
Hoezo, krijg je dan minder zakgeld ?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ben banger voor de communisten van GL die alles wat ik heb van me af zullen nemen.
Als ze gaan regeren met de VVD en PVV lopen ze juist kans om de voormalige CDA-kiezers die nu naar Wilders zijn overgelopen (zeker 25%) terug te winnen (mits ze een beetje doen wat de VVD en de PVV willen). Lol.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:49 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Het CDA is net de helft van haar zetels kwijtgeraakt, ik denk niet dat die zin hebben om er nog meer kwijt te raken.
Makkelijk, ik zie er best nog wel een berg overstappen richting de ChristenUnie als de partij nou nog een keer iets doet wat de achterban niet aanstaat.quote:
Pssst!quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De ironie: PVV zoekt steun bij een partij die vrouwen discrimineert
Zo ironisch is dat niet. Zelf discrimineren ze ook. Soort zoekt soort.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Belasting verhogingquote:
Betaal je belasting dan?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Belasting verhoging
Belasting verhoging
Belasting verhoging
Belasting verhoging
Belasting verhoging
Belasting verhoging
Belasting verhoging
Belasting verhoging
Belasting verhoging
Belasting verhoging
Vergeet het maar. Ze zijn de grote verliezer van deze verkiezingen en hebben wel wat anders te doen dan nu in een regering te stappen. En al helemaal in een regering waarin ze zouden moeten samenwerken met de PVV. Weinig CDA-ers die daar trek in zullen hebben.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het CDA die grijpt deze kans met handen en voeten en mond aan.
Klopt, maar kan de PVV zichzelf dan nog serieus nemen?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:52 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Zo ironisch is dat niet. Zelf discrimineren ze ook. Soort zoekt soort.
Er zijn wel meer coalities geweest die geen meerderheid hadden in de 1e kamer. Overigens hebben ze met steun van de SGP wel een meerderheid.quote:
Na die draaikont manoeuvre vanochtend over de AOW-leeftijd?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Klopt, maar kan de PVV zichzelf dan nog serieus nemen?
Laat trouwens maar; dat kan nu al niet meer.
Omdat de PVV alleen maar one-issue stemmers heeftquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Na die draaikont manoeuvre vanochtend over de AOW-leeftijd?Waarom hoor ik daar geen PVVers over, trouwens?
VVD-CDA-SGP hebben samen 37 zetels, 38 is een meerderheid. Maar paars+ heeft aan de andere kant ook geen meerderheid in de Eerste Kamer.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:55 schreef Holograph het volgende:
[..]
Er zijn wel meer coalities geweest die geen meerderheid hadden in de 1e kamer. Overigens hebben ze met steun van de SGP wel een meerderheid.
Omdat PVV'ers in andere topics reageerden die daarvoor bestemd waren.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Na die draaikont manoeuvre vanochtend over de AOW-leeftijd?Waarom hoor ik daar geen PVVers over, trouwens?
Omdat dat voortschrijdend inzicht is. En alle linkse stemmers stonden met hun wijsvingertje te wijzen op het feit de Wilders zichzelf expres buitenspel zou zetten. Wilders kennen we allemaal als een sympathieke vent en dacht het volgende: Om de linkse kiezers een plezier te doen lever ik het aow standpunt in en ga ik regeren.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Je hebt een hoop gemist vanmiddag. Heel PVV-FOK! viel over elkaar heen om te zeggen dat het een geweldige move is van Wilders, dat zijn betrouwbaarheid zeker geen deuk oploopt en dat de AOW hen toch niks kan rotten.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de PvdA ideeën over de immigratie die 6 eeuwen geleden al ouderwets werden gevonden.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:56 schreef Smaharba het volgende:
Als de SGP er bij komt kunnen we net zo goed kappen.
Even serieus, de SGP heeft ideeën die in de Middeleeuwen al ouderwets waren.
Zoveelste (veel TE stellige antwoord).. Je denkt niet alleen verstand te hebben van wat Wilders wil, van wat de PVV wil, wat de PVV-aanhang wil, wat de VVD wil, wat de VVD-aanhang wil, maar ook van wat alle andere aprtijen en hun aanhangen willen..quote:
Hoezo?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:58 schreef Holograph het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de PvdA ideeën over de immigratie die 6 eeuwen geleden al ouderwets werden gevonden.
Wacht even.. je stemt PVV omdat je middeleeuwse religieuze toestanden ongewenst vindt in dit land toch ?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:55 schreef Holograph het volgende:
[..]
Er zijn wel meer coalities geweest die geen meerderheid hadden in de 1e kamer. Overigens hebben ze met steun van de SGP wel een meerderheid.
Ik ben gewoon euforisch, er zit eindelijk een centrum coalitie in, Tikkie links maar niet soooooooooooo links als JPB 4.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zoveelste (veel TE stellige antwoord).. Je denkt niet alleen verstand te hebben van wat Wilders wil, van wat de PVV wil, wat de PVV-aanhang wil, wat de VVD wil, wat de VVD-aanhang wil, maar ook van wat alle andere aprtijen en hun aanhangen willen..![]()
Beetje last van hoogmoedswaanzin?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat dacht je van de oppositie? Het CDA is gehalveerd en de politiek leider is exit.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:08 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Hebben die zoveel te willen dan? Feitelijk is de enige "reële" mogelijkheid voor het CDA om mee te regeren een samenwerking met de VVD en de PVV. Het "economische" kabinet van VVD-CDA-D66 is uitgesloten. En ik zie het ook niet komen tussen een samenwerking tussen de drie grote gevestigde partijen VVD/PvdA/CDA.
Immigratie en emigratie zijn bijna gelijk.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:58 schreef Holograph het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de PvdA ideeën over de immigratie die 6 eeuwen geleden al ouderwets werden gevonden.
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | Ons asiel- en migratiebeleid is restrictief, selectief, streng en rechtvaardig. Restrictief daar waar de spankracht van onze samenleving, of van buurten, wijken en voorzieningen in het geding is. Restrictief ook in de afschaffing van het categoriale beschermingsbeleid. Selectief en mogelijkheden scheppend daar waar migranten een bijdrage kunnen leveren aan de economische, wetenschappelijke en culturele ontwikkeling van Nederland. Streng waar misstanden, fraude en misbruik van voorzieningen en procedures moet worden bestreden. En rechtvaardig omdat mensen die in Nederland mogen blijven, participeren in de samenleving en een toekomst hier kunnen opbouwen. Zoals de mensen met een pardonvergunning: velen van hen zijn al aan het werk. Rechtvaardig ook omdat Nederland een veilig toevluchtsoord blijft voor echte vluchtelingen in nood. Aan hen wordt bescherming geboden op grond van het Vluchtelingenverdrag, de richtlijnen van de UNHCR en de internationale mensenrechtenverdragen. Asielverzoeken worden, dankzij een beter werkende vreemdelingenwet, al veel sneller afgehandeld dan vroeger. Sneller beslissen, met behoud van zorgvuldigheid, en in geval van afwijzing sneller werken aan terugkeer, zijn van belang. We willen geen gezinnen met kinderen in de cel of op straat. De PvdA vindt dat Nederland gehouden is aan de zorgplicht. Elk kind dat in Nederland woont en leerplichtig is, heeft recht op fatsoenlijke huisvesting en de noodzakelijke sociale basisvoorzieningen. Vluchtelingen en asielzoekers dienen in de gelegenheid worden gesteld om (een deel) van het jaar te kunnen werken. De toekomst van het asielbeleid ligt in Europa. Gezamenlijk kunnen de lidstaten beter de toestroom effectief en eerlijk controleren, de verantwoordelijkheid verdelen en een betere gezamenlijke standaard voor bescherming en opvang afspreken. Mensensmokkel moet nationaal en internationaal worden bestreden. De hoge leges voor verblijfsvergunningen worden teruggebracht naar een redelijk tarief en mogen in ieder geval geen belemmering vormen voor het uitoefenen van gezinshereniging of het verkrijgen van een verblijfsvergunning waar men recht op heeft. |
Ik kan mij moeilijk voorstellen dat een infantiele spammer zoals jij een betaalde baan heeft.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Belasting verhoging
Belasting verhoging
Belasting verhoging
Belasting verhoging
Belasting verhoging
Belasting verhoging
Belasting verhoging
Belasting verhoging
Belasting verhoging
Belasting verhoging
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:07 schreef BasEnAad het volgende:
Alsjeblieft niet zeg.
Wel een heeeeeeel rap voortschrijdend inzicht dan.. http://nos.nl/video/16338(...)eren-en-vandaag.htmlquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omdat dat voortschrijdend inzicht is. En alle linkse stemmers stonden met hun wijsvingertje te wijzen op het feit de Wilders zichzelf expres buitenspel zou zetten. Wilders kennen we allemaal als een sympathieke vent en dacht het volgende: Om de linkse kiezers een plezier te doen lever ik het aow standpunt in en ga ik regeren.
Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wel een heeeeeeel rap voortschrijdend inzicht dan.. http://nos.nl/video/16338(...)eren-en-vandaag.html
Nee. Ik heb op de PVV gestemd omdat ik in Nederland veel geef om de scheiding tussen kerk en staat. We hebben hiervoor 4 eeuwen over gedaan, en daar is menig stroompje bloed voor gevloeid.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:59 schreef gelly het volgende:
[..]
Wacht even.. je stemt PVV omdat je middeleeuwse religieuze toestanden ongewenst vindt in dit land toch ?
Je bedoelt: toen Wilders er achter kwam dat niet alléén Paars+ een optie was heeft hij meteen kiezersbedrog gepleegd? Ja toch?quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald.
Nee, hij heeft gehandeld in lands belang, een kabinet zonder de pvv zou een ramp zijn. Zijn 2e goede beslissing al van vandaagquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je bedoelt: toen Wilders er achter kwam dat niet alléén Paars+ een optie was heeft hij meteen kiezersbedrog gepleegd? Ja toch?
Maar had hij dan eigenlijk niet voor de verkiezingen moeten keren? Ik kan me voorstellen dat een hoop mensen die op hem gestemd hebben juist omdat hij van de AOW een breekpunt heeft gemaakt zich nu redelijk genaaid voelen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald.
Nee, 75 procent van zijn achterban boeit dat niet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:10 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Maar had hij dan eigenlijk niet voor de verkiezingen moeten keren? Ik kan me voorstellen dat een hoop mensen die op hem gestemd hebben juist omdat hij van de AOW een breekpunt heeft gemaakt zich nu redelijk genaaid voelen.
Van kiezersbedrog wordt gesproken als een politicus in zijn zittingsperiode impliciet of expliciet gedane beloften tijdens de voorafgaande verkiezingsstrijd niet nakomt. Dit kan zowel de impliciete belofte zijn om in het vertegenwoordigende lichaam plaats te nemen, als meer expliciete beloften over hoe hij zich politiek wenst te gedragen indien hij wordt gekozen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, hij heeft gehandeld in lands belang, een kabinet zonder de pvv zou een ramp zijn. Zijn 2e goede beslissing al van vandaag
Landsbelang prevaleert boven de linkse agenda van Juffrouw jongerius.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Van kiezersbedrog wordt gesproken als een politicus in zijn zittingsperiode impliciet of expliciet gedane beloften tijdens de voorafgaande verkiezingsstrijd niet nakomt. Dit kan zowel de impliciete belofte zijn om in het vertegenwoordigende lichaam plaats te nemen, als meer expliciete beloften over hoe hij zich politiek wenst te gedragen indien hij wordt gekozen.
De term kiezersbedrog wordt bijvoorbeeld gebruikt:
- als een partij voor de verkiezingen bepaalde standpunten als breekpunt bestempelt, waar absoluut niet over te onderhandelen valt bij coalitiebesprekingen, en deze standpunten actief gebruikt om stemmen te verdienen, maar direct na de verkiezingen deze breekpunten weer laat vallen.
Waar haal jij Jongerius ineens vandaan?? En het "landsbelang"?quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Landsbelang prevaleert boven de linkse agenda van Juffrouw jongerius.
Nee hij is aan het puberen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waar haal jij Jongerius ineens vandaan?? En het "landsbelang"?
Ben je dronken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |