Jij misschien maar ik wens zoiets bijv. helemaal niemand toe.quote:
ook live , pak alvast een zak popcorn !!!! wat een sensatie wat goede tv toch he\quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
Dadelijk bij boulevard ook een stuk over Joran
Dat mag je aan de TS vragenquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:56 schreef Ladidadida het volgende:
Ik zie helemaal niksDjorèn ven der Sloet!
ik ben gek op sensatie, wat was de oospronkelijke TT die veranderd moest worden?
Iets van 'waar Joran ze Bubba ontmoet' ofzo..quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:56 schreef Ladidadida het volgende:
ik ben gek op sensatie, wat was de oospronkelijke TT die veranderd moest worden?
Ja ach, is anders straks nog wel terug te zien ergens.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:55 schreef Stali het volgende:
[..]
Nee, testbeeld. Ik ga toch maar wat anders doen dan.
zo te zien schijt van der sloot 7 kleuren strontquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:56 schreef Ladidadida het volgende:
Ja ik dat woordje net geleerd zie vorige TT dus vandaarquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:52 schreef Stali het volgende:
[..]
Jij misschien maar ik wens zoiets bijv. helemaal niemand toe.
En dat geouwehoer over bubba vind ik sowieso een ordinair en belegen "grapje".
Oh wat walgelijk! GADVER!quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Iets van 'waar Joran ze Bubba ontmoet' ofzo..
Hoorde het ook net. De uitlevering aan Peru is misschien niet juridisch okay geweest.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:05 schreef beequeen het volgende:
Volgens Boelevaar kan Joran huisarrest krijgen ipv gevangenisstraf. Het moet niet gekker worden.
Zulke dingen zitten er aan te komen. Het gaat allemaal zo losjes en amateuristisch daar.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:06 schreef capricia het volgende:
[..]
Hoorde het ook net. De uitlevering aan Peru is misschien niet juridisch okay geweest.
Er is niet uitgeleverd. Hij is uitgezet, niet uitgeleverd.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:06 schreef capricia het volgende:
[..]
Hoorde het ook net. De uitlevering aan Peru is misschien niet juridisch okay geweest.
Tsja, ik gaf het al eerder aan dat ik het vreemd vond dat Joran een schuldbekentenis aflegt zonder advocaat. Wat de consequenties zijn moeten we afwachten.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:06 schreef capricia het volgende:
zou de vader van stef al wat geregeld hebben ?? als joran ergens in een huisje in peru mag verblijven , mag je toch heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg voor zijn leven vrezen hoor.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:05 schreef beequeen het volgende:
Volgens Boelevaar kan Joran huisarrest krijgen ipv gevangenisstraf. Het moet niet gekker worden.
Dat weet ik, maar bij Boulevard kennelijk nog niet...quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Er is niet uitgeleverd. Hij is uitgezet, niet uitgeleverd.
hij is toch overgedragen aan de Peru Politie dan is hij daadwerkelijk wel uitgeleverd ..quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Er is niet uitgeleverd. Hij is uitgezet, niet uitgeleverd.
Vormfouten en een slimme advocaat, ik was er al bang voor. Toch komt hij hier nooit mee weg.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:20 schreef MargrietV het volgende:
http://edition.cnn.com/20(...)se/index.html?hpt=T2
quote:Altez said he planned to ask the judge in the case to strike down van der Sloot's confession, because he was not properly represented when he was interrogated.
The attorney said police got a public defense attorney to be present at the interrogation and subsequent confession, but that van der Sloot never agreed to this lawyer.
Het is Boulevard maar.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:22 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar bij Boulevard kennelijk nog niet...![]()
Het waren hun woorden.
Hij is het land uitgezet en dat moet via de plaats waar hij binnen is gekomen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:25 schreef RAVW het volgende:
[..]
hij is toch overgedragen aan de Peru Politie dan is hij daadwerkelijk wel uitgeleverd ..
als hij was uitgezet had hij gewoon ook een boot kunnen pakken naar een andere land .. dat is dus niet gebeurd.
Dat ze ´m dan maar eens loslaten.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vormfouten en een slimme advocaat, ik was er al bang voor. Toch komt hij hier nooit mee weg.
[..]
Dat meen je toch niet he?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:05 schreef beequeen het volgende:
Met elkaar gepraatquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:38 schreef MargrietV het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
Die fotoserie, alsof het om Bin Laden gaat.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:38 schreef MargrietV het volgende:
Huisarrest in een mooi huisje in de sloppen van Lurigancho. Kom maar....quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:40 schreef Stali het volgende:
[..]
Dat meen je toch niet he?
Het zou echt te gek zijn.
Dat gaat echt niet gebeuren. Alle ogen zijn gericht op Joran en het Peruviaanse rechtsgebeuren.quote:
Wat een overdreven gedoe zeg........ net alsof ze dat bij elke verdachte zo doen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die fotoserie, alsof het om Bin Laden gaat.
Bij dit soort zaken is dat gebruikelijk in Peru.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat een overdreven gedoe zeg........ net alsof ze dat bij elke verdachte zo doen.
Hoi
Nogal, maar het is natuurlijk wereldnieuws.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:49 schreef mootie het volgende:
Wat een overdreven gedoe zeg........ net alsof ze dat bij elke verdachte zo doen.
Hoi
wat die eene poster ook plaatste zet mij ook wel aan het denken :0quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:38 schreef MargrietV het volgende:
En ook dit stukje Ook viel, volgens Altez, Flores eerst Van der Sloot aan, nadat hij haar had gezegd niet blij te zijn met haar gesnuffel in zijn laptop. in de kop..quote:Ik snap wel waarom er geen foto's zijn van Joran na de ontmoeting met vader....
Hoe is dat georganiseerd dan en wat is er gezegd?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:52 schreef Drumpie het volgende:
Joran heeft gepraat met die pa van Flores, Die pa zal hem alvast agressief gezegd hebben. Ik pak je!!
Dus ze gaan puur voor eigen gewin en is de hele gang naar de rechtszaak niet meer nodig.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nogal, maar het is natuurlijk wereldnieuws.
Hoi.
Heb ik ook gehoord (o.a. van ErwinRommel, die in Zuid-Amerika woont). Schijnt idd de gebruikelijke omgang met verdachten/arrestanten te zijn. Sterker nog: met Joran is nog mild omgegaan.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Bij dit soort zaken is dat gebruikelijk in Peru.
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenlandquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hoe is dat georganiseerd dan en wat is er gezegd?
Klopt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:55 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Heb ik ook gehoord (o.a. van ErwinRommel, die in Zuid-Amerika woont). Schijnt idd de gebruikelijke omgang met verdachten/arrestanten te zijn. Sterker nog: met Joran is nog mild omgegaan.
Wat zal die gozer hem verschrikkelijk knijpen. Misschien is die zelfs bijna net zo bang als dat meisje voordat haar nek brak.quote:
Verschil met Aruba is nu levensgroot. Nu heeft de familie Sloot het niet meer in eigen hand.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat zal die gozer hem verschrikkelijk knijpen. Misschien is die zelfs bijna net zo bang als dat meisje voordat haar nek brak.
De arrogantie is op het moment ook ver te zoeken bij jongeheer van der Sloot.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Verschil met Aruba is nu levensgroot. Nu heeft de familie Sloot het niet meer in eigen hand.
Volgens eerdere berichten speelden ze een online pokerspelletje.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:51 schreef RAVW het volgende:
ja ik zou ook boos worden als er iemand ongevraagd op mijn pc even mijn docu's en privé dingen aan het lezen was.
want is dat normaal dat zo maar een dame of man die je net een paar uur kende even gaat neuzen op je laptop of pc.
Oke dat hij haar gelijk afgemaakt heeft dat valt niet goed te praten
Hij lacht nu niet meer zo. Hij probeert zich geforceerd een arrogante houding aan te meten, maar op Aruba lukte het lachen beter.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
De arrogantie is op het moment ook ver te zoeken bij jongeheer van der Sloot.
Nope, hij word voorgeleid aan een rechter en die bepaald naar welke gevangenis hij gaat.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:58 schreef MargrietV het volgende:
Volgens mij is hij al in de Castro Castro.
En publiciteit heeft hij voorlopig ook wel genoeg.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
De arrogantie is op het moment ook ver te zoeken bij jongeheer van der Sloot.
Goed punt. Publiciteit is zijn levensverzekering nu.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:01 schreef capricia het volgende:
[..]
En publiciteit heeft hij voorlopig ook wel genoeg.
Dat denk ik dus ook.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Goed punt. Publiciteit is zijn levensverzekering nu.
En geen pappie meer om hem te beschermen hè?quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:00 schreef Halcon het volgende:
Hij lacht nu niet meer zo. Hij probeert zich geforceerd een arrogante houding aan te meten, maar op Aruba lukte het lachen beter.
Maar ze sloeg als eerste en ik moest me wel verdedigen.. Fucking idiot.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:09 schreef Halcon het volgende:
Een klein meisje valt een beer van bijna 2 meter aan.
verworpen lijkt mij sowieso niet logisch. Het gaat wel mee in het dossier.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:14 schreef plonsplons het volgende:
vraagje als de bekentenis nou verworpen wordt , hou dat dan automatisch in dat joran niet meer voor doodslag gaat maar voor moord ??? het had toch ook voordelen om voor doodslag te gaan maar 6 jaar.
dat joran vrij komt lijkt mij zeer onwaarschijnlijk, ook bij fouten blijft hij de moordenaar van stef, of wordt het bewijs dan ook gelijk verworpen. lijkt me niet
maar laat de juristen hier eens antwoord op geven ( niet te moeilijk maken hoor )
Dat ging over het verschil tussen moord en roofmoord. Op roofmoord staat een straf tussen 15 en 35 jaar.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:14 schreef plonsplons het volgende:
vraagje als de bekentenis nou verworpen wordt , hou dat dan automatisch in dat joran niet meer voor doodslag gaat maar voor moord ??? het had toch ook voordelen om voor doodslag te gaan maar 6 jaar.
dat joran vrij komt lijkt mij zeer onwaarschijnlijk, ook bij fouten blijft hij de moordenaar van stef, of wordt het bewijs dan ook gelijk verworpen. lijkt me niet
maar laat de juristen hier eens antwoord op geven ( niet te moeilijk maken hoor )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |