Jij misschien maar ik wens zoiets bijv. helemaal niemand toe.quote:
ook live , pak alvast een zak popcorn !!!! wat een sensatie wat goede tv toch he\quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
Dadelijk bij boulevard ook een stuk over Joran
Dat mag je aan de TS vragenquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:56 schreef Ladidadida het volgende:
Ik zie helemaal niksDjorèn ven der Sloet!
ik ben gek op sensatie, wat was de oospronkelijke TT die veranderd moest worden?
Iets van 'waar Joran ze Bubba ontmoet' ofzo..quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:56 schreef Ladidadida het volgende:
ik ben gek op sensatie, wat was de oospronkelijke TT die veranderd moest worden?
Ja ach, is anders straks nog wel terug te zien ergens.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:55 schreef Stali het volgende:
[..]
Nee, testbeeld. Ik ga toch maar wat anders doen dan.
zo te zien schijt van der sloot 7 kleuren strontquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:56 schreef Ladidadida het volgende:
Ja ik dat woordje net geleerd zie vorige TT dus vandaarquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:52 schreef Stali het volgende:
[..]
Jij misschien maar ik wens zoiets bijv. helemaal niemand toe.
En dat geouwehoer over bubba vind ik sowieso een ordinair en belegen "grapje".
Oh wat walgelijk! GADVER!quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Iets van 'waar Joran ze Bubba ontmoet' ofzo..
Hoorde het ook net. De uitlevering aan Peru is misschien niet juridisch okay geweest.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:05 schreef beequeen het volgende:
Volgens Boelevaar kan Joran huisarrest krijgen ipv gevangenisstraf. Het moet niet gekker worden.
Zulke dingen zitten er aan te komen. Het gaat allemaal zo losjes en amateuristisch daar.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:06 schreef capricia het volgende:
[..]
Hoorde het ook net. De uitlevering aan Peru is misschien niet juridisch okay geweest.
Er is niet uitgeleverd. Hij is uitgezet, niet uitgeleverd.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:06 schreef capricia het volgende:
[..]
Hoorde het ook net. De uitlevering aan Peru is misschien niet juridisch okay geweest.
Tsja, ik gaf het al eerder aan dat ik het vreemd vond dat Joran een schuldbekentenis aflegt zonder advocaat. Wat de consequenties zijn moeten we afwachten.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:06 schreef capricia het volgende:
zou de vader van stef al wat geregeld hebben ?? als joran ergens in een huisje in peru mag verblijven , mag je toch heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg voor zijn leven vrezen hoor.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:05 schreef beequeen het volgende:
Volgens Boelevaar kan Joran huisarrest krijgen ipv gevangenisstraf. Het moet niet gekker worden.
Dat weet ik, maar bij Boulevard kennelijk nog niet...quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Er is niet uitgeleverd. Hij is uitgezet, niet uitgeleverd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |