Wat zal die gozer hem verschrikkelijk knijpen. Misschien is die zelfs bijna net zo bang als dat meisje voordat haar nek brak.quote:
Verschil met Aruba is nu levensgroot. Nu heeft de familie Sloot het niet meer in eigen hand.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat zal die gozer hem verschrikkelijk knijpen. Misschien is die zelfs bijna net zo bang als dat meisje voordat haar nek brak.
De arrogantie is op het moment ook ver te zoeken bij jongeheer van der Sloot.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Verschil met Aruba is nu levensgroot. Nu heeft de familie Sloot het niet meer in eigen hand.
Volgens eerdere berichten speelden ze een online pokerspelletje.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:51 schreef RAVW het volgende:
ja ik zou ook boos worden als er iemand ongevraagd op mijn pc even mijn docu's en privé dingen aan het lezen was.
want is dat normaal dat zo maar een dame of man die je net een paar uur kende even gaat neuzen op je laptop of pc.
Oke dat hij haar gelijk afgemaakt heeft dat valt niet goed te praten
Hij lacht nu niet meer zo. Hij probeert zich geforceerd een arrogante houding aan te meten, maar op Aruba lukte het lachen beter.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
De arrogantie is op het moment ook ver te zoeken bij jongeheer van der Sloot.
Nope, hij word voorgeleid aan een rechter en die bepaald naar welke gevangenis hij gaat.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:58 schreef MargrietV het volgende:
Volgens mij is hij al in de Castro Castro.
En publiciteit heeft hij voorlopig ook wel genoeg.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
De arrogantie is op het moment ook ver te zoeken bij jongeheer van der Sloot.
Goed punt. Publiciteit is zijn levensverzekering nu.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:01 schreef capricia het volgende:
[..]
En publiciteit heeft hij voorlopig ook wel genoeg.
Dat denk ik dus ook.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Goed punt. Publiciteit is zijn levensverzekering nu.
En geen pappie meer om hem te beschermen hè?quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:00 schreef Halcon het volgende:
Hij lacht nu niet meer zo. Hij probeert zich geforceerd een arrogante houding aan te meten, maar op Aruba lukte het lachen beter.
Maar ze sloeg als eerste en ik moest me wel verdedigen.. Fucking idiot.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:09 schreef Halcon het volgende:
Een klein meisje valt een beer van bijna 2 meter aan.
verworpen lijkt mij sowieso niet logisch. Het gaat wel mee in het dossier.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:14 schreef plonsplons het volgende:
vraagje als de bekentenis nou verworpen wordt , hou dat dan automatisch in dat joran niet meer voor doodslag gaat maar voor moord ??? het had toch ook voordelen om voor doodslag te gaan maar 6 jaar.
dat joran vrij komt lijkt mij zeer onwaarschijnlijk, ook bij fouten blijft hij de moordenaar van stef, of wordt het bewijs dan ook gelijk verworpen. lijkt me niet
maar laat de juristen hier eens antwoord op geven ( niet te moeilijk maken hoor )
Dat ging over het verschil tussen moord en roofmoord. Op roofmoord staat een straf tussen 15 en 35 jaar.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:14 schreef plonsplons het volgende:
vraagje als de bekentenis nou verworpen wordt , hou dat dan automatisch in dat joran niet meer voor doodslag gaat maar voor moord ??? het had toch ook voordelen om voor doodslag te gaan maar 6 jaar.
dat joran vrij komt lijkt mij zeer onwaarschijnlijk, ook bij fouten blijft hij de moordenaar van stef, of wordt het bewijs dan ook gelijk verworpen. lijkt me niet
maar laat de juristen hier eens antwoord op geven ( niet te moeilijk maken hoor )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |