topic zit al weer dicht, hij is 12 dus dat verklaart een hoop voor jequote:Op maandag 21 juni 2010 21:03 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ik ben niet gediend van het postgedrag en dergelijke dreigementen / uitlokkingen van deze persoon.
Nee swarma, gewoon nee.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:09 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
topic zit al weer dicht, hij is 12 dus dat verklaart een hoop voor je
Wat wil je nog meer? Een excuusbrief?quote:
Nee hoorquote:Op maandag 21 juni 2010 21:13 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Wat wil je nog meer? Een excuusbrief?
Oh. Maar waarom ga je er dan überhaupt in mee? Zo zonde van je energie.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:14 schreef Lonker2.0 het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Maar kom op, het is wel een beetje krom als je gaat lopen blerren dat je ongelooflijk knap bent en als ik dat dan wil delen met de rest van fok, je gaat lopen huilen in de FB ;d
Maar het zij zo![]()
kussjeeeeeee
quote:Op maandag 21 juni 2010 21:14 schreef Lonker2.0 het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Maar kom op, het is wel een beetje krom als je gaat lopen blerren dat je ongelooflijk knap bent en als ik dat dan wil delen met de rest van fok, je gaat lopen huilen in de FB ;d
Maar het zij zo![]()
kussjeeeeeee
Ik weet het bio, ik weet hetquote:Op maandag 21 juni 2010 21:15 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Oh. Maar waarom ga je er dan überhaupt in mee? Zo zonde van je energie.
quote:
Ja, ach.quote:
En maar zeiken dat niemand hem magquote:Op maandag 21 juni 2010 20:53 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
En so what wat ik draag? Al draag ik het zelfde hoerenpakje dat jou moeder elke avond draagt.
Denk aan je hart he bio, je hart !quote:
Ga naar ONZ-FBquote:Op maandag 21 juni 2010 23:21 schreef Lonker2.0 het volgende:
O MY FUCKING GOD
WAT DOET OUS IN MIJN TT ?
Voor SWJ, Murp, Yfonne, Swarma, Adelante,Remlof, Bio&o.us
Ik wil er niet verantwoordelijk voor zijn en hij heeft al genoeg aandacht gehad.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 07:38 schreef sinadO het volgende:
OUS!! Niet in KLB? Weet jij dan waar het wel is??
Ik neem de verantwoordelijkheid wel op me hoor! En genoeg aandacht? Nooit! Hij is baas!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 07:42 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik wil er niet verantwoordelijk voor zijn en hij heeft al genoeg aandacht gehad.
Ligt aan het design, sticky-topics zijn crewgerelateerd.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:25 schreef padlarf het volgende:
Kunnen de centrale topics neit sticky topics worden? Lijtk mij dat ze dan een stuk minder over eht hoofd gezien worden en dat zorgt dat d emods minder werk hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |