Ja kanker opa :]quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:41 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik meld je maar nog een keertje, ik vind dat je niet mag spotten met de aandoening van mijn opa.
Boeit me ook helemaal niet, trekvlek dat je ligt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:40 schreef joeysmod het volgende:
Zeker wel, als je nou wist waar het over ging?
Tering lijer
Ik heb niks tegen jou kanker jong?quote:
Dat is, totaal zijn mening man.quote:
smakelijkquote:
quote:
Nee met mij. Dat wou je toch niet?quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:41 schreef joeysmod het volgende:
[..]
Met de admins?
Ik hou het toch nog aardig lang vol?
Die rukkers doen toch nooit wat ze moeten doen, dit topic had bij post 1 al dicht moeten zijn.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:41 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik meld je maar nog een keertje, ik vind dat je niet mag spotten met de aandoening van mijn opa.
en het loopt ook lekker soepel.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:42 schreef internal het volgende:
Knul wees blijje hebt je eerste naamtopc
quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:42 schreef joeysmod het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen jou kanker jong?
Jij bent een Clint Eastwood UI onwaardig.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:41 schreef joeysmod het volgende:
[..]
Met de admins?
Ik hou het toch nog aardig lang vol?
Die rukkers doen toch nooit wat ze moeten doen, dit topic had bij post 1 al dicht moeten zijn.
Wat is er gebeurd dat je zo'n fixatie met kanker en opa's hebt? Als je erover wilt praten mag dat gerust.quote:
quote:
Damn, kom je me nu op zoeken?quote:
Jij lijkt me een grapjas.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:44 schreef Dinthe het volgende:
Zo, die joeysmod lijkt me een aardige kerel.
...
Autistquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:44 schreef joeysmod het volgende:
[..]
Jij lijkt me een grapjas.
En ik hoop dat je kanker krijgt.
Daar begon het mee.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:55 schreef joeysmod het volgende:
Autist, zo'n makkelijk en leuk woord x]
Volgensmij weet 90% van alle Fok!kers nieteens wat Autisme inhoud :'D
Die gaan er van uit dat dat de "Op-en-neer-wiegende-living-in-the-basement-aargh-verandering- types zijn.
Natuurlijk, die zijn er maar niet allemaal :]
Doe wat resurch als je nou echt wil weten waar je het over hebt :]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |