nog even voor het nageslachtquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:32 schreef joeysmod het volgende:
KANKER FOK KANKER KANKER KANKER KANKER CHLAMYDIA AIDS HOERE SPUITEN SCHAAMLIP SMEGMA VOORVOCHT AIDS SLET TERING TYFUS KANKER GEZWEL KUT FOK!
IK HOOP DAT JULLIE ALLEMAAL JONG STERVEN!
Wat een keizerquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:29 schreef joeysmod het volgende:
[..]
Blijkbaar begrijp ik de humor op Fok! niet, ik dacht dat dit een leuk forum is, nou dat was ook de laatste keer :]
Bedankt fijne moderators!
Als jullie een keer iets goeds moeten doen doen jullie het niet, en als het jullie niet bevalt is het meteen hoppa, weg!
BEDANKT FOK!
Dextromatosequote:
dan toch eerder schaamflap.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:35 schreef Ripley het volgende:
Is schaamlip tegewoordig ook al een scheldwoord?
Tegenwoordig zijn het alleen nog maar schaamtentflappenquote:
mijn platgeslagen vleesvlinder, wat doe je!quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:37 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn het alleen nog maar schaamtentflappen
En dat allemaal door het woord 'autisme'.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:37 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Eigenlijk moeten we even de geschiedenis van hoe het zover is gekomen kort samenvatten, anders snappen onze vaste KLB'ers het niet als ze vanavond dit topic binnendenderen.
KANKER FOK KANKER KANKER KANKER KANKER CHLAMYDIA AIDS HOERE SPUITEN SCHAAMLIP SMEGMA VOORVOCHT AIDS SLET TERING TYFUS KANKER GEZWEL KUT FOK!quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:37 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Eigenlijk moeten we even de geschiedenis van hoe het zover is gekomen kort samenvatten, anders snappen onze vaste KLB'ers het niet als ze vanavond dit topic binnendenderen.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:37 schreef Woeste_Woerd het volgende:
de link staat in de OPquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:37 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Gooi ook even een linkje naar pagina 3 van het NOS-topic erbij, toen was hij op zijn teentjes getrapt en maakte hij dat heldentopic aan.quote:
quote:
Zeker wel, als je nou wist waar het over ging?quote:
Moest jij niet naar je opa die kanker had?quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:39 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Gooi ook even een linkje naar pagina 3 van het NOS-topic erbij, toen was hij op zijn teentjes getrapt en maakte hij dat heldentopic aan.
Ben je nu boos op ons?quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:40 schreef joeysmod het volgende:
[..]
Zeker wel, als je nou wist waar het over ging?
Tering lijer
Nu heb je wel problemen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:40 schreef joeysmod het volgende:
[..]
Moest jij niet naar je opa die kanker had?
quote:
Ik meld je maar nog een keertje, ik vind dat je niet mag spotten met de aandoening van mijn opa.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:40 schreef joeysmod het volgende:
[..]
Moest jij niet naar je opa die kanker had?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |