quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:08 schreef afcajos het volgende:
Het is wachten op dat ze een quote van Penisbaard aanhalen.
Het zou wel mooi zijn wanneer ze een OPEN JE OGEN-post gebruiken als mening van de burgerquote:Op donderdag 10 juni 2010 01:08 schreef afcajos het volgende:
Het is wachten op dat ze een quote van Penisbaard aanhalen.
Daarom zitten ze ook op dit uur hier te posten...quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:09 schreef DrDentz het volgende:
Iedere fokker is juist heel succesvol, heeft een hoog IQ, bovenmodaal inkomen, topfunctie en een geil wijf. Dus wat lul je?
We zijn allemaal ZZP'ersquote:Op donderdag 10 juni 2010 01:11 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Daarom zitten ze ook op dit uur hier te posten...
KLBakers roepen dan eerder ROOOD ROOODquote:Op donderdag 10 juni 2010 01:10 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Overigens zou de gemiddelde Fokker wel uitstekend in het juigvee passen dat elke partij heeft zodra er weer een positieve uitslag komt. Ik vermoed dat ze die gewoon bij Lingo na een uitzending vandaan trekken en in het publiek van een willekeurige partij laten plaatsnemen...
Grrroenn!! Grrrroenn!
Ik moet ook wel zeggen dat ik idd veel josti's tussen de PVDA volk zag staan...quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:13 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
KLBakers roepen dan eerder ROOOD ROOODipv groen
Spreek voor je zelf ja!quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ze pollen een beetje de mening van Nederland over de verkiezingen en toekomstige kandidaten. Gaan ze naast Twitter dus andere sites volgen zoals Facebook, Hyves en het Libbele forum (). Blijkt opeens dat ze hier op de FOK-site ook een beetje onze meningen zitten te peilen. Je gaat toch dit forum, vol gestoorde autisten die nooit het daglicht zien, niet serieus nemen?
Klacht: NOS denkt dat FOK!-users een mening hebben die ertoe doen.
Anti-Klacht: Gelukkig weten FOK!-users dat hun mening er helemaal niet toe doen.
Dan doet je mening ertoe, inderdaad!quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:42 schreef Wing het volgende:
[..]
Spreek voor je zelf ja!
Ik stemde de PIratenpartij
je zou verbaasd zijn wie KLB allemaal serieus neemtquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:05 schreef TwisterNederland het volgende:
inderdaad, je moet minstens wel gestoord zijn wil je dit serieus nemen
Nee, je vooral het volk op de Frontpage serieus nemen. Als er een typisch Hurr Durr volk bestaat, is het daar...quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:11 schreef ukga het volgende:
[..]
nee maar dat snapt de TS niet.
hij weet niet dat er een frontpage is, en poll's.
Pak uitzending gemist erbij, zoek op of je in het filmpje na kan kijken hoe laat het is en dan is het ongeveer 4 minuten voordat ik dit topic postte.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:55 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik moest lachen![]()
Ik heb het bij de NOS gemist... Is het na te zien?
Precies. Autisten zijn ook net mensen, en bovendien: er moet wel wat te lachen blijven, het is allemaal al depressing genoeg.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:55 schreef ukga het volgende:
Wie zegt dat de NOS FOK serieus neemt? mssn zijn ze wel benieuwd naar de stemkeuze van autisten
quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:55 schreef joeysmod het volgende:
Autist, zo'n makkelijk en leuk woord x]
Volgensmij weet 90% van alle Fok!kers nieteens wat Autisme inhoud :'D
Die gaan er van uit dat dat de "Op-en-neer-wiegende-living-in-the-basement-aargh-verandering- types zijn.
Natuurlijk, die zijn er maar niet allemaal :]
Doe wat resurch als je nou echt wil weten waar je het over hebt :]
quote:
Je praat poep en nee.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:58 schreef joeysmod het volgende:
Rectum, ik zei niet dat je er niet over mag schelden, want dat is gewoon leuk :]
Maar als je dan teminste weet wat je roept, dan heb je stijl :]
p.s., snelle reactie, voel je je aangesproken?
Nee helemaal niet. Jij bent gewoon hypocriet bezig. Eerst veroordeel je mensen die het woord 'autist' gebruiken. Daarna kom je erachter dat je het zelf gebruikt en is het natuurlijk allemaal om te lachen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:03 schreef joeysmod het volgende:
Haha, nee Rectum, je bent nou gewoon een keer niet de grapjas die altijd het laatste woord heeft.
Tip: probeer niet overal om te mierenneuken en de grappige bink te zijn, en elk foutje in een post 3x controleren om te kijken of je daar mischien een grap over kan maken, want dat is gewoon niet leuk.
Fok! is bedoeld om je te vermaken, niet om andere mensen te kutten, daarvoor ga je maar naar de Bijlmer stoere kerel spelen :]
Ik verwacht hier waarschijnlijk weer een of andere droge/korte reactie op, maarja, Rectum, 'Nuf Said.
Je vergeet mn grote lul..quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:09 schreef DrDentz het volgende:
Iedere fokker is juist heel succesvol, heeft een hoog IQ, bovenmodaal inkomen, topfunctie en een geil wijf. Dus wat lul je?
Donder op uit mijn topic. En klik ondertussen even op mijn profiel, kijk wat ik studeer en ga dan nog eens huilen... En nee, omdat ik psychologie studeer hoef ik absoluut niet politiek correct te zijn.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:55 schreef joeysmod het volgende:
Autist, zo'n makkelijk en leuk woord x]
Volgensmij weet 90% van alle Fok!kers nieteens wat Autisme inhoud :'D
Die gaan er van uit dat dat de "Op-en-neer-wiegende-living-in-the-basement-aargh-verandering- types zijn.
Natuurlijk, die zijn er maar niet allemaal :]
Doe wat resurch als je nou echt wil weten waar je het over hebt :]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |