quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:08 schreef afcajos het volgende:
Het is wachten op dat ze een quote van Penisbaard aanhalen.
Het zou wel mooi zijn wanneer ze een OPEN JE OGEN-post gebruiken als mening van de burgerquote:Op donderdag 10 juni 2010 01:08 schreef afcajos het volgende:
Het is wachten op dat ze een quote van Penisbaard aanhalen.
Daarom zitten ze ook op dit uur hier te posten...quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:09 schreef DrDentz het volgende:
Iedere fokker is juist heel succesvol, heeft een hoog IQ, bovenmodaal inkomen, topfunctie en een geil wijf. Dus wat lul je?
We zijn allemaal ZZP'ersquote:Op donderdag 10 juni 2010 01:11 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Daarom zitten ze ook op dit uur hier te posten...
KLBakers roepen dan eerder ROOOD ROOODquote:Op donderdag 10 juni 2010 01:10 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Overigens zou de gemiddelde Fokker wel uitstekend in het juigvee passen dat elke partij heeft zodra er weer een positieve uitslag komt. Ik vermoed dat ze die gewoon bij Lingo na een uitzending vandaan trekken en in het publiek van een willekeurige partij laten plaatsnemen...
Grrroenn!! Grrrroenn!
Ik moet ook wel zeggen dat ik idd veel josti's tussen de PVDA volk zag staan...quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:13 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
KLBakers roepen dan eerder ROOOD ROOODipv groen
Spreek voor je zelf ja!quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ze pollen een beetje de mening van Nederland over de verkiezingen en toekomstige kandidaten. Gaan ze naast Twitter dus andere sites volgen zoals Facebook, Hyves en het Libbele forum (). Blijkt opeens dat ze hier op de FOK-site ook een beetje onze meningen zitten te peilen. Je gaat toch dit forum, vol gestoorde autisten die nooit het daglicht zien, niet serieus nemen?
Klacht: NOS denkt dat FOK!-users een mening hebben die ertoe doen.
Anti-Klacht: Gelukkig weten FOK!-users dat hun mening er helemaal niet toe doen.
Dan doet je mening ertoe, inderdaad!quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:42 schreef Wing het volgende:
[..]
Spreek voor je zelf ja!
Ik stemde de PIratenpartij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |