quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:14 schreef FutureFairytale het volgende:
ik had wel grote rollen. op basisschool omdat ik lievelingetje was van de directeur (ik mocht altijd naar de supermarkt dubbelzoute dropjes voor hem kopen tijdens schooltijd) kreeg ik de hoofdrol en dat was ook nog eens een dubbelrol. ik speelde leraar en mannelijke drugsdealer incl. snor
ik was goed in teksten onthouden maar geen idee wat drugs was hoor.. dus ik zei het maar op, inclusief de 'haha' letterlijk als ik moest lachen
![]()
op de middelbare school konden we ons opgeven voor het toneelstuk: Asterix & Cleopatra.
Raad eens wie ik werd.... Asterixdus zat ik op het podium everzwijn te eten en mensen in elkaar aan het slaan whaha
quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:23 schreef TAV74 het volgende:
Oh, en had ik al eens gezegd dat ik een ziekelijk geheugen voor detail heb? Mijn liedtekst, in december 1985) was:
"kijk je ziet zijn grijze haren
vrolijk dansen in de wind
en hij roept "ik kom er aan hoor
wees niet bang, ik vergeet geen kind"
En als mensen op hun kamer, ergens misletoe aan doen
zegt ie ik wil dat je lief bent
geef elkaar maar snel een zoen"
![]()
Leuke is je wilde niets verklappen dus riepen we maandelang, geen idee!! waar het over gaatquote:Groep 8 moet een programma voor het afscheidsfeest verzinnen. Maar ze hebben GEEN IDEE wat ze zullen doen. De dames Gina, Lolo en Brigitta willen de kinderen wel helpen en bieden aan een spoedcursus toneel te geven op hun eigen theaterzoldertje. Er wordt hard gewerkt aan goocheltrucs, vlooiendressuur en toneelspel totdat... wethouder Kleurloo verschijnt.
quote:Hij! Hij mag dit jaar de ezel zijn
Ik mag de ezel zijn!
Hij! Hij mag dit jaar de ezel zijn
Ik mag de ezel zijn
Joh, toen ik 't hoorde ging ik uit m'n dak
Hij mag met Marjolein
Ik mag met Marjolein
Hij mag lekker met Marjolein
Samen in een pak
Niet "van je flap", maar "en filp, en flap, en flipperderflipperdeflap" tochquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:26 schreef DarkElf het volgende:
ik weet wel nog dat ik in de eerste klas een konijntje was, inclusief bruin gympakje, oren en een dons staartje![]()
'de konijntjes gingen dansen in t grote groene bos,de konijntjes gingen slapen op t zachte groene mos... van je flap, van je flap, van je flapperdeflapperdeflap'... (en dat laatste moest dan met een hand je oren laten 'flapperen' )
Dát vergeet ik dan weer niet
Eenmaal een Bunny, altijd een Bunny.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:26 schreef DarkElf het volgende:
ik weet wel nog dat ik in de eerste klas een konijntje was, inclusief bruin gympakje, oren en een dons staartje![]()
'de konijntjes gingen dansen in t grote groene bios,de konijntjes gingen slapen op t zachte groene mos... van je flap, van je flap, van je flapperdeflapperdeflap'...
Dát vergeet ik dan weer niet
quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Eenmaal een Bunny, altijd een Bunny.
[ afbeelding ]
nee zo herinner ik t mij niet (misschien dichterlijke vrijheid van mijn juf?)quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:29 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Niet "van je flap", maar "en filp, en flap, en flipperderflipperdeflap" toch![]()
t was iets beschaafderquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Eenmaal een Bunny, altijd een Bunny.
[ afbeelding ]
hahha leuk verhaalquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:28 schreef Isabeau het volgende:
Wij hadden geen musical, wij deden "In de Hoofdrol" en hadden onze lievelings leraar als onverwachte gast
Die man wist helemaal van niks (denk ik, maar zijn vrouw zat wel in het complot).
Op de middelbare school hadden we wel een musical met Evert Hartman (de kinderboekenschrijver) als regisseur. Was erg leukDaar speelde ik een oud vrouwtje dat infiltreert op een middelbare school omdat de bejaarden het onderwijs wilden overnemen
Oh ja, daar had ik 2 solo zangstukken inEn ik kán helemaal niet zingen!
quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:30 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nee zo herinner ik t mij niet (misschien dichterlijke vrijheid van mijn juf?)
trouwens, de mr is ook konijntje geweest op zijn school(nee niet eens dezelfde school)
Idioot is dat hé! 98% van alle leerstof die ze me in mijn leven aangebogen hebben ben ik kwijt, maar dit weet ik dan nog welquote:
ik herinner me mijn solo's ook nog (1997)quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:23 schreef TAV74 het volgende:
Oh, en had ik al eens gezegd dat ik een ziekelijk geheugen voor detail heb? Mijn liedtekst ( in december 1985) was:
"kijk je ziet zijn grijze haren
vrolijk dansen in de wind
en hij roept "ik kom er aan hoor
wees niet bang, ik vergeet geen kind"
En als mensen op hun kamer, ergens misletoe aan doen
zegt ie ik wil dat je lief bent
geef elkaar maar snel een zoen"
![]()
je solo's oefen je zo vaak en omdat het een melodietje heeft onthou je het eerderquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:34 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Idioot is dat hé! 98% van alle leerstof die ze me in mijn leven aangebogen hebben ben ik kwijt, maar dit weet ik dan nog wel
dat heb ik ook zo vaak met dingen. ik win ook vaak met spelletjes omdat ik veel zomaar onthou... maar mijn lesstof bleef dan weer moeilijk hangen altijdquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:34 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Idioot is dat hé! 98% van alle leerstof die ze me in mijn leven aangebogen hebben ben ik kwijt, maar dit weet ik dan nog wel
Nou, dat viel wel mee eigenlijk, daarbij is het 25 jaar geledenquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
je solo's oefen je zo vaak en omdat het een melodietje heeft onthou je het eerder
Sterke tekst, die noteer ik even. Komt vast nog wel eens van pas.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:37 schreef FutureFairytale het volgende:
en als draak tegen een heks (weet niet waar en wanneer);
"nessie nessie nessie nes, wat ben jij een ouwe bes.
met je bezem en je bult, ik hoop dat je gauw sterven zult"
ohJEEEE, en nu?quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:36 schreef Aure het volgende:
Ohjee. Er kwam net een meneer van de gemeente van de afdeling toezicht gebouwen en nu blijkt dat mijn huisbaas helemaal geen vergunning heeft om kamers te verhuren in dit pand
voor 1 van je boze mailtjes?quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:38 schreef Duderella het volgende:
[..]
Sterke tekst, die noteer ik even. Komt vast nog wel eens van pas.
Iemand nessie noemenquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:38 schreef Duderella het volgende:
[..]
Sterke tekst, die noteer ik even. Komt vast nog wel eens van pas.
Gaan ze contacten met de huisbaas, ik weet eigenlijk niet precies wat, maar wij krijgen ook de brieven die naar hem gestuurd gaan worden. Als hij zn zaakjes niet op tijd regelt dan moet ie nieuwe woonruimte voor ons zoeken... Ik moet het nog ff allemaal gaan uitzoeken.quote:
Ja!quote:
Poppetje gezien * poef *quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:41 schreef cybermans het volgende:
[..]
Iemand nessie noemen![]()
[ afbeelding ]
O jee, wat een gedoe Aure.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:41 schreef Aure het volgende:
[..]
Gaan ze contacten met de huisbaas, ik weet eigenlijk niet precies wat, maar wij krijgen ook de brieven die naar hem gestuurd gaan worden. Als hij zn zaakjes niet op tijd regelt dan moet ie nieuwe woonruimte voor ons zoeken... Ik moet het nog ff allemaal gaan uitzoeken.
Jij kan ze ook al bijna van Nessie maken hè?quote:
gelukkig kun je er niet slechter vanaf komen. of je bent heel gehecht aan je plekkiequote:Op donderdag 10 juni 2010 14:41 schreef Aure het volgende:
[..]
Gaan ze contacten met de huisbaas, ik weet eigenlijk niet precies wat, maar wij krijgen ook de brieven die naar hem gestuurd gaan worden. Als hij zn zaakjes niet op tijd regelt dan moet ie nieuwe woonruimte voor ons zoeken... Ik moet het nog ff allemaal gaan uitzoeken.
6 juli gaan we wegquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:46 schreef Duderella het volgende:
[..]
Jij kan ze ook al bijna van Nessie maken hè?
toffe rol! ik was een keer schaap tijdens de kerstmusicalquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:46 schreef TAV74 het volgende:
Goh, ik herinner me ooit dat ik tijdens de eerste communie (in de tijd dat het nog de bedoelding was dat ik iets Katholiek achtigs zou worden, tevens de een na laatste keer dat ik zonder sterfgeval of brluiloft in de kerk ben geweest)) nog Zacheus in de boom gespeeld heb. Heb ik nog zitteen lunchen met JC zelf
schotland én iran én praag én istanbul... wat ga je allemaal dit jaar doenquote:
Klinkt als veel gedoe straksquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:41 schreef Aure het volgende:
nee johquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
schotland én iran én praag én istanbul... wat ga je allemaal dit jaar doen
Ik denk vooral dat mijn leerkracht toen al door had dat het in religieuze zin niet goed zou komen met mequote:Op donderdag 10 juni 2010 14:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
toffe rol! ik was een keer schaap tijdens de kerstmusical
Schotlandquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:51 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nee joh
CF wil naar Iran.
wij gaan naar schotland en willen met kerst naar istanbul.
Oh ohquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:36 schreef Aure het volgende:
Ohjee. Er kwam net een meneer van de gemeente van de afdeling toezicht gebouwen en nu blijkt dat mijn huisbaas helemaal geen vergunning heeft om kamers te verhuren in dit pand
Jawel, maar meer dan dat eigenlijk niet. Hij doet heel weinig aan onderhoud en de huurprijzen kloppen niet altijd (bij mij wel, maar bij mn huisgenootje niet).quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:45 schreef Duderella het volgende:
[..]
O jee, wat een gedoe Aure.![]()
Maar dan heeft hij waarschijnlijk zaken als rechtszekerheid en brandveiligheid ook niet goed geregeld, of wel?
Ja het is wel een fijne plek... Twee aparte kamers, een hele mooie graffiti piece op mn muur en niet te ver van het centrum...quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
gelukkig kun je er niet slechter vanaf komen. of je bent heel gehecht aan je plekkie
Dude.....dit ziet er errug fout uitquote:
Dat heb ik dus ook gevraagd maar ze klonken niet zo positief daaroverquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Klinkt als veel gedoe straksLekker dan. Maar misschien krijgt de huisbaas de vergunning nog rond als dat mag van de gemeente?
CF wil pas naar Iran als het daar weer rustig isquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:51 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nee joh
CF wil naar Iran.
wij gaan naar schotland en willen met kerst naar istanbul.
ja dat vond ik teveel typenquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
CF wil pas naar Iran als het daar weer rustig is
Misschien gaat het allemaal wel meevallen, we wachten het maar af. Ondertussen toch maar weer aanmelden bij kamernet ofzo.quote:
Ergens rond het jaar 2267 dus.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:55 schreef ColdFeet het volgende:
leuk leuk, en dan ga je skiënquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
dat vond ik ook wel. ik keek in een leeg donker holquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dude.....dit ziet er errug fout uit
als het van kamernet was... je gaat niet gelijk denken dat een huisbaas geen vergunning heeft... zoiets verwacht je gewoon dat het goed zit. hopelijk loopt het allemaal met een sisser af en kan hij alsnog een vergunning aanvragenquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:53 schreef Aure het volgende:
[..]
Jawel, maar meer dan dat eigenlijk niet. Hij doet heel weinig aan onderhoud en de huurprijzen kloppen niet altijd (bij mij wel, maar bij mn huisgenootje niet).
Eigenlijk best stom van mezelf dat ik destijds niet heb gecontroleerd of ie wel een vergunning had![]()
[..]
Ja het is wel een fijne plek... Twee aparte kamers, een hele mooie graffiti piece op mn muur en niet te ver van het centrum...
aah ja jij behoort nog tot de jongere generatie toen er al Big Brother wasquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:58 schreef borisz het volgende:
Wij hadden Big Boat als musical. Big Brother op een boot
Nee op de site van de gemeente staat dat je dan zelf voor vervangende woonruimte moet zorgen..quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:57 schreef golfer het volgende:
En als de gemeente je uit je huidige kamer zet moeten ze ook voor vervangende woonruimte zorgen, toch?
Ik hoop het ook, maar ik vrees toch het ergste. Hij heeft dit jaar ook de huisjesmelker van het jaar "award" ding van SP Rood Rotterdam gewonnen... Ik denk dat de gemeente mede daardoor nu alles aan het controleren is..quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
als het van kamernet was... je gaat niet gelijk denken dat een huisbaas geen vergunning heeft... zoiets verwacht je gewoon dat het goed zit. hopelijk loopt het allemaal met een sisser af en kan hij alsnog een vergunning aanvragen
Da's echt vervelendquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:03 schreef Aure het volgende:
[..]
Nee op de site van de gemeente staat dat je dan zelf voor vervangende woonruimte moet zorgen..
Het zou kunnen maar die mensen van de gemeente reageerden daar niet zo positief op..quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:06 schreef MissHobje het volgende:
Aure wat een narigheid zeg, hoop dat het opgelost kan worden enzo ? Kan hij alsnog een vergunning krijgen?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat vond ik ook wel. ik keek in een leeg donker hol
Mnee dat is ie niet. De mijne is Vliegenthart van Lometi B.V.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:08 schreef Duderella het volgende:
[..]
Aure, is je huisbaas toevallig Engel?
Ah.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:10 schreef Aure het volgende:
[..]
Mnee dat is ie niet. De mijne is Vliegenthart van Lometi B.V.
Ik heb wel van hem gehoord ja. Zó ver zou mijn huisbaas denk ik niet gaan, maar het is wel een rare ventquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:12 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ah.
Engel was in de jaren '90 berucht in Rotjeknor. Die heeft nog wel eens een knockploegje gestuurd nadat ik succcesvol bij de huurcommissie had gestreden tegen huursverhoging. Doodenge vent.
Zal nu wel aan het rentenieren zijn op een exotisch eiland waarschijnlijk.
een knokploegje op jou af? wat?quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:12 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ah.
Engel was in de jaren '90 berucht in Rotjeknor. Die heeft nog wel eens een knockploegje gestuurd nadat ik succcesvol bij de huurcommissie had gestreden tegen huursverhoging. Doodenge vent.
Zal nu wel aan het rentenieren zijn op een exotisch eiland waarschijnlijk.
Heb je hem al gesproken eigenlijk? Gebeld of zo?quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:18 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik heb wel van hem gehoord ja. Zó ver zou mijn huisbaas denk ik niet gaan, maar het is wel een rare vent
Ik zag ze voor de deur staan en heb een kussen onder mijn trui gestopt en opengedaan.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
een knokploegje op jou af? wat?hoe is dat afgelopen?
wel lef van jequote:Op donderdag 10 juni 2010 15:20 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik zag ze voor de deur staan en heb een kussen onder mijn trui gestopt en opengedaan.![]()
Mijn enige gewenste zwangerschap.
Nee nog niet, wil eerst nog even de rest van mn huisgenoten spreken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:19 schreef Duderella het volgende:
[..]
Heb je hem al gesproken eigenlijk? Gebeld of zo?
Dat had ik ergens al gezegd jaquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:24 schreef golfer het volgende:
@Aure:
http://rood.rotterdam.sp.(...)er_van_het_jaar.html
Echt waar Dude?quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:20 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik zag ze voor de deur staan en heb een kussen onder mijn trui gestopt en opengedaan.![]()
Succes met je voornemen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:37 schreef Stereotomy het volgende:
Jongens, ik heb de beslissing genomen komende tijd wat minder in de SC te praten. Moet echt veel voor studie doen en het is dit keer menens. Dus komende 3 weken ff low-profile voor mij. Het liep de spuigaten uit.
ok is goed idee, studie gaat altijd voor. veel succesquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Echt waar Dude?Ik zie je er wel voor aan.
Jongens, ik heb de beslissing genomen komende tijd wat minder in de SC te praten. Moet echt veel voor studie doen en het is dit keer menens. Dus komende 3 weken ff low-profile voor mij. Het liep de spuigaten uit.
Ik beslis na de tentamens wel of ik kinderen met je wil, goed?quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:44 schreef FutureFairytale het volgende:
ooh Steer, ik zag dit en dacht; wij moeten onze kinderen echt noodles leren eten. Kijk nou he cuuuuttee![]()
![]()
okquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik beslis na de tentamens wel of ik kinderen met je wil, goed?![]()
Briljant!quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:20 schreef Duderella het volgende:
<eva jinek voice>3D boobies</eva jinek voice>quote:terwijl in de 'nachtprogrammering' native 3d-opnames te zien zullen zijn. Of SBS daarbij doelt op de reclameblokken voor 0900-lijnen, is onbekend.
Ja, echt waar. Het was uit pure paniek, maar het werkte wel.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Echt waar Dude?Ik zie je er wel voor aan.
Goed zo steer. Aan de studie. En dan praten we je over een paar weekies wel bij.quote:Jongens, ik heb de beslissing genomen komende tijd wat minder in de SC te praten. Moet echt veel voor studie doen en het is dit keer menens. Dus komende 3 weken ff low-profile voor mij. Het liep de spuigaten uit.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik beslis na de tentamens wel of ik kinderen met je wil, goed?![]()
quote:
zo erg is het ook weer nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:21 schreef cybermans het volgende:
[..]
zo erg is het ook weer niet
en dan nu wat macabere humor... het adres van de begraafplaats in delft.....ik weet ook niet wat er zo erg aan is.. (musical)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oei.... mag die straatnaam niet veranderd worden
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
toppie, wens je alvast een heel tof weekend toe. maar dat gaat zo lukken! nu niet ziek worden ineens hèquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:27 schreef PdeHoog het volgende:
JeejVerdeling voor The Hague Jazz is binnen
Drie artiesten per avond fotograferen
Oftewel: dat wordt de rest van de avond freeeeeeeeeeeeeeeeewheelen
Lekker bandjes kijken
Neequote:Op donderdag 10 juni 2010 16:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
toppie, wens je alvast een heel tof weekend toe. maar dat gaat zo lukken! nu niet ziek worden ineens hè
handjes boven de dekens hequote:Op donderdag 10 juni 2010 16:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NeeIk ga vanavond even langs mijn ouders voor de kleding en dan op tijd mjn bed in
heel wijs! blijf je ook bij je ouders eten?quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NeeIk ga vanavond even langs mijn ouders voor de kleding en dan op tijd mjn bed in
Hoezoquote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:29 schreef FutureFairytale het volgende:
blijf je ook bij je ouders eten?
pasta zijn ook koolhydratenquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
![]()
SorryMijn ma is niet zo'n keukenheld tegenwoordig
Vroeger ook niet, maar tegenwoordig nog minder
Dat zou dus patat worden
En dat gaat mooi niet door
Het wordt vanavond pastasalade denk ik
Met een dressinkje van olijfolie met balsamico-azijn
Tenzij hier mensen nog betere ideeen hebben
En ik maak gelijk genoeg voor morgen zodat ik morgen tussen de middag de salade kan eten en morgenavond gewoon brood
Ja kloptquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
pasta zijn ook koolhydratenkun je nog beter patat eten toch bij je ouders? maar ze eten toch niet altijd patat neem ik aan? ik mag gelukkig naar huis. sinds een uur stortte ik ineens in. hoofd op bureau, heel moe en nu ook nog eens niet lekker. doeii
Morgen ben in au Zwolle.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:17 schreef LieLie het volgende:
Er komt lekker veel vrije tijd aan voor mij![]()
Dude, als je nog gezellig een kopje thee wilt staren, morgen om half tien ben ik klaar![]()
Volgende week eindgesprek, en anderhalve week later een tentamen.
En ik werd vanmiddag gebeld, en ik ga leuk werk doen!![]()
En ik heb honger! Maar de mr is nog niet thuis
valt best mee tochquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:29 schreef Sunnythesun het volgende:
Howdy!Volgens mij is er hier weer veel te veel gekletst.
om de dag en heel tabletje dexamethason krijgt zequote:Op donderdag 10 juni 2010 18:01 schreef Duderella het volgende:
Mooi hoor golfer! Stoer ding!
En MeMo, ik vind het best knap voor een beessie dat zo ziek was. Moet je nog iets aan de bloedarmoede doen (pilletjes od.)?
En lukt dat een beetje? Of doe je het door het voer?quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
om de dag en heel tabletje dexamethason krijgt ze
Zund.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:26 schreef Duderella het volgende:
[..]
Morgen ben in au Zwolle.![]()
Wat voor werk?
quote:
Tof! Helemaal dat het aansluit bij de studie (zie MeMo, niet alle studenten zijn stom.quote:Bij de gemeente, bij het infocentrum. Allerlei dingetjes die passen bij m'n studie
het zijn kleine tabletjes dus ik doe ze door de helft en dan frot ik t in een stukje vlees die ik dr los voerquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:20 schreef Duderella het volgende:
[..]
En lukt dat een beetje? Of doe je het door het voer?
Hier een nierpatiëntje dat sinds kort dagelijks medicijnen moet. Ze trapt er tot nu toe in!Catmilk.
ik ben zelf ook student hequote:Op donderdag 10 juni 2010 18:26 schreef Duderella het volgende:
[..]
Had het leuk gevonden even te staren!
Maar ik moet een triljoen eindgesprekken voeren.
[..]
Tof! Helemaal dat het aansluit bij de studie (zie MeMo, niet alle studenten zijn stom.)
Ach, ik moet tot februari nog wel vaker naar Groningenquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:26 schreef Duderella het volgende:
[..]
Had het leuk gevonden even te staren!
Maar ik moet een triljoen eindgesprekken voeren.
Weet ik, ik plaag maar.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ben zelf ook student hemaar gewoon dat topic aargh daar kirjgn ik jeuk van
Najaarsstaren is ook goed te doen altijd!quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:30 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ach, ik moet tot februari nog wel vaker naar Groningen
Maar dan gaan we zeker nog een keer staren!
Da's wat minder fel aan de ogenquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:34 schreef Duderella het volgende:
[..]
Najaarsstaren is ook goed te doen altijd!
zoals ik net dus zeg daar, ik zeg elke student kan best een paar uur naast zijn studie werken maar het wordt geinterpreteerd als: alle studenten zijn lui en hebben veel tijd over en moeten minimaal 20 uur erbij gaan werken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:34 schreef Duderella het volgende:
[..]
Weet ik, ik plaag maar.
Snap dat je er de kriebels van krijgt hoor.
bubbelsquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:27 schreef cybermans het volgende:
* cybermans stuitert even langsnog eventjes en de bubbels gaan open lijkt het
Ik ben ook aan het bijlezenquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:29 schreef Sunnythesun het volgende:
Howdy!Volgens mij is er hier weer veel te veel gekletst.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:44 schreef cybermans het volgende:
[..]
Met MeMo in bubbelbad
met champagne erbij![]()
quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:27 schreef cybermans het volgende:
* cybermans stuitert even langsnog eventjes en de bubbels gaan open lijkt het
quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:53 schreef DarkElf het volgende:
hier ook een kat aan pillen, al ruim 2 jaar krijgt hij elke dag prednison en gelukkig is het nog nooit een probleem geweest. Gewoon mond open doen en erin mikken. Soms mik ik hem erin als hij gaapt trouwensdan kijkt hij heel verbaasd erna
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:14 schreef cybermans het volgende:
Ik ben gewoon te excited omzelfs maar een donald Duck te lezen (facepalmsmiley)
Ik zit in de organisatie van een groot, jaarlijks, evenement waarbij de mensen over heel nederland wonen. Wij organiseren dat bijna compleet op een (grotendeels afgeschermd) forum. Ideaal medium voor onsquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:17 schreef LieLie het volgende:
Trouwens, ik moet morgen nog met de coach in discussie over het nut van een forum.
Dus ik wil even wat voorbeelden verzamelen van fora die gewoon heel nuttig zijn en waar verder geen sprake is van 'vuilspuiterij', zoals hij het noemt.
Ik dacht bijvoorbeeld aan Tweakers, dat ik gebruik als ik een telefoon zoek of als er iets met mijn telefoon is. Of een forum over hardlopen waar ik tips en ervaringen kan vinden.
Iemand nog meer goede voorbeelden?
alleen deze sc vind ik al top. Toch alweer wat leuke mensen leren kennen!quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:17 schreef LieLie het volgende:
Trouwens, ik moet morgen nog met de coach in discussie over het nut van een forum.
Dus ik wil even wat voorbeelden verzamelen van fora die gewoon heel nuttig zijn en waar verder geen sprake is van 'vuilspuiterij', zoals hij het noemt.
Ik dacht bijvoorbeeld aan Tweakers, dat ik gebruik als ik een telefoon zoek of als er iets met mijn telefoon is. Of een forum over hardlopen waar ik tips en ervaringen kan vinden.
Dat is ook een goede ja, dat het ook afgeschermd kan en dat je moet registreren als je wilt lezen. Dan heb je wat meer controle.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik zit in de organisatie van een groot, jaarlijks, evenement waarbij de mensen over heel nederland wonen. Wij organiseren dat bijna compleet op een (grotendeels afgeschermd) forum. Ideaal medium voor ons
Nou, die wilde ik niet teveel benadrukken, straks zoeken m'n klasgenoten me opquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:22 schreef cybermans het volgende:
[..]
alleen deze sc vind ik al top. Toch alweer wat leuke mensen leren kennen!
snap ik! spannend hoor.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:14 schreef cybermans het volgende:
Ik ben gewoon te excited omzelfs maar een donald Duck te lezen (facepalmsmiley)
Fora over vakantielanden, huisdieren etc zijn er ook veel en die doen het eigenlijk wel erg goed in de regelquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:17 schreef LieLie het volgende:
je komt maar etenquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:16 schreef Duderella het volgende:
Fijn hoor cyber! krijgen we tzt. een keer plaatjes te zien?
Oja, check!quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:38 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Fora over vakantielanden, huisdieren etc zijn er ook veel en die doen het eigenlijk wel erg goed in de regel
Bina rond... maar heb zon goed gevoel erover dat het helemaal gaat lukken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:54 schreef Anthraxx het volgende:
Feli Cybermans.
Bij ons hebben ze het op 5000 euro laten lopen. Volgende week weer vier bezichtigingen
.
Hun probleemquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:57 schreef cybermans het volgende:
[..]
Bina rond... maar heb zon goed gevoel erover dat het helemaal gaat lukken.
damn dat is balen![]()
succes iig
Starreveld? Dat roept bij mij alleen maar hele vervelende AO/IC associaties opquote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:26 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Starreveld? Dat roept bij mij alleen maar hele vervelende AO/IC associaties op
Ah! Die roept ook vervelend associaties opquote:
Jaquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:26 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ah, nog een liefhebberquote:
quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:26 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hallo allemaal, ff breakquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:17 schreef LieLie het volgende:
Taal maakt niet uit hoorquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hallo allemaal, ff break
Moet het Nederlandse fora zijn? Tweakers is een goed voorbeeld. Denk ook aan http://www.iphoneclub.nl/ bijvoorbeeld, waar men belangeloos iemand helpt die problemen met z'n toestel heeft, ook lekker kan keuvelen over een nieuwe applicatie.
Als het ook Engelstalig mag zijn kun je kijken naar Basenotes, waar mensen topics vollullen over hoe een bepaald geurtje ruikt.
Ik vind het ook maar vreemd, aangezien juist fora enorm veel mogelijkheden geeft voor communicatie en het valt toch echt onder nieuwe media. Heel hip en met je tijd meegaan dus als je er gebruik van maakt!quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:23 schreef LieLie het volgende:
Taal maakt niet uit hoorMaar wilde man wat voorbeelden noemen/laten zien waardoor hij dat stomme kortzichtige idee uit z'n hoofd haalt dat een forum vragen om problemen is. Want ik vind het onzin en ben niet van plan om dat zomaar uit ons advies te halen als hij er niks beters over te zeggen heeft.
Wat is dat nou voor houding van een docent op de school voor Communicatie en Media.
Denk ook aan fotografiefora waar men hun foto's kan laten beoordelen (vraag TAV en Sunny over moddergooienquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:23 schreef LieLie het volgende:
[..]
Taal maakt niet uit hoorMaar wilde man wat voorbeelden noemen/laten zien waardoor hij dat stomme kortzichtige idee uit z'n hoofd haalt dat een forum vragen om problemen is. Want ik vind het onzin en ben niet van plan om dat zomaar uit ons advies te halen als hij er niks beters over te zeggen heeft.
Wat is dat nou voor houding van een docent op de school voor Communicatie en Media.
Check! Dat kan ik zeker beamen. Fora leveren een boel kennis waardoor de leercurve van mensen echt heel hard kan gaanquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Denk ook aan fotografiefora waar men hun foto's kan laten beoordelen (vraag TAV en Sunny over moddergooien). Het zijn gewoon ontmoetingsplekken voor mensen die enorm veel enthousiasme en kennis over dingen hebben, en belangeloos mensen willen helpen.
Als je ook nagaat hoeveel kennis er alleen al in deze SC is verzameld! Iedereen heeft z'n eigen vakgebied, hobby's, ervaringen. FOK-breed helemaal. Er is altijd wel iemand gespecialiseerd in het onderwerp waar jij een vraag over hebt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Check! Dat kan ik zeker beamen. Fora leveren een boel kennis waardoor de leercurve van mensen echt heel hard kan gaan
Ja, volgens mij bedoel ik die!quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:37 schreef Stereotomy het volgende:
Synchroniseren van SMS'jes en contactpersonen bedoel je? Het backuppen daarvan?
http://www.myphone.microsoft.com/mkweb/Start.po?mkt=nl-be
Bedoel je Microsoft MyPhone voor je Omnia?
Nice workquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:45 schreef LieLie het volgende:
Er valt al zo'n last van m'n schouder dat het rapport nu zo goed als af is!
Hopelijk is het terecht en heeft hij morgen niet teveel commentaar.
Ik ben zo toe aan vakantie
Zei je wat?quote:
Ja was ff aan het testen of en hoe het werkte, het werkt maar het is meer voor 'noodgevallen' of op vak om ff mail te lezen e.d.quote:
quote:
jammer want dat boekje is leuk en zeker makkelijker dan onlinequote:Op donderdag 10 juni 2010 21:54 schreef LieLie het volgende:
Ik vind de Allerhande online echt ontzettend irritant![]()
Maar ik vind het zo'n leuk blad en we hebben hier niet echt een AH in de buurt dus ik kom er nooit
En eerder kon je gewoon online er doorheen bladeren.
quote:
Seedorf toch?quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:01 schreef borisz het volgende:
Andere tijden sport nu penalty's van WK1998
Op de bank zitten, met een laptop op schoot?quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:03 schreef Stereotomy het volgende:
Knap hoor dat je het volhoudt, Lielie
Ik had bijna Van Basten gezegdquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:03 schreef borisz het volgende:
[..]
Cocu en Ronald de Boer.Seedorf was 96
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:04 schreef LieLie het volgende:
[..]
Op de bank zitten, met een laptop op schoot?
Ik hoef er nú niet mee te internetten (dekamobiel/prepaidquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:00 schreef Stereotomy het volgende:
Heb je wel internetabbo erbij genomen? Anders betaal je je blauw
VVD Blauw
Nee, dat ging uiteindelijk vanzelf. Toen hij het kocht en we begonnen met verbouwen was ik er niet zo zeker van. De situatie bij mijn ouders thuis is jarenlang lastig geweest (broer met autisme), en ik vond het heerlijk om er nog te wonen toen alles weer goed was. Om ook die herinneringen te hebben. Maar toen de verbouwing klaar was begon ook onze zomervakantie van drie weken, en daarna ben ik niet meer weggegaanquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Elke dag zover reizen.
Heb je er lang over moeten nadenken voordat je ging samenwonen?
Post een vraag in [DIG]quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik hoef er nú niet mee te internetten (dekamobiel/prepaid) maar als het echt een keer 'moet' dan kan het
En dan gaat het vooral om mail, en dat pakt ie nou net niet
Iets met java
Ha mooi zo.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:07 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nee, dat ging uiteindelijk vanzelf. Toen hij het kocht en we begonnen met verbouwen was ik er niet zo zeker van. De situatie bij mijn ouders thuis is jarenlang lastig geweest (broer met autisme), en ik vond het heerlijk om er nog te wonen toen alles weer goed was. Om ook die herinneringen te hebben. Maar toen de verbouwing klaar was begon ook onze zomervakantie van drie weken, en daarna ben ik niet meer weggegaan
Overigens is daar het reizen naar school niet langer of korter van geworden hoor. Dat is altijd zo ver geweest.
Haha, je weet zo ook wel te vindenquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ha mooi zo.
Ik had ook graag samengewoond met mijn ex. Die was altijd echter van mening dat samenwonen een zwaktebod was en er getrouwd moest worden. Toen het uit was kreeg ik het verwijt dat ik, bij haar verhuizing naar Eindhoven, haar nooit heb voorgesteld om samen te wonen.
Vrouwen.
Zit er niet gewoon een mailprogje op?quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik hoef er nú niet mee te internetten (dekamobiel/prepaid) maar als het echt een keer 'moet' dan kan het
En dan gaat het vooral om mail, en dat pakt ie nou net niet
Iets met java
hahahah, niet álle vrouwen zijn zoquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:10 schreef Stereotomy het volgende:
Ik had ook graag samengewoond met mijn ex. Die was altijd echter van mening dat samenwonen een zwaktebod was en er getrouwd moest worden. Toen het uit was kreeg ik het verwijt dat ik, bij haar verhuizing naar Eindhoven, haar nooit heb voorgesteld om samen te wonen.
Vrouwen.
Ik vertrouw jou niet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hahahah, niet álle vrouwen zijn zo
Ik ook.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:13 schreef LieLie het volgende:
Ik ben trouwens absoluut tegen trouwen voordat je hebt samengewoond!
We were on a break!!!quote:
Lekker en goedkoop én mooigeklede mensen in jouw stad. Wat wil je nog meer.quote:Wij hebben net bij een leuk wijnbarretje/bistro om de hoek gegeten, we hebben namelijk de schilders over de vloer en het huis is echt een allerafgrijselijkste puinzooi. Geen zin om te koken dus en morgen weer buiten de deur eten
Yep, 9 jaar ouder, en that's it.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:16 schreef LieLie het volgende:
Heb jij eigenlijk nog meer broers of zussen Steer? Want je hebt sowieso een zus toch?
Mijzelf incluis - zoet rokje plus zwart truitje.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
We were on a break!!!
[..]
Lekker en goedkoop én mooigeklede mensen in jouw stad. Wat wil je nog meer.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mijzelf incluis - zoet rokje plus zwart truitje.
[ afbeelding ]
Alleen moet ik eigenlijk nog leuke zomerschoenen kopen, die slippers ook altijd...
Mijn zus is acht jaar ouderquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Yep, 9 jaar ouder, en that's it.
Maatje M, ook nogquote:
mijn zus en jongste zusje schelen 11 jaarquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maatje M, ook nog![]()
Grappig dat jullie zoveel schelen met je zussen - bij ons thuis is het verschil tussen de oudste en de jongste nog geen vier jaar!
Fraaiquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mijzelf incluis - zoet rokje plus zwart truitje.
[ afbeelding ]
Alleen moet ik eigenlijk nog leuke zomerschoenen kopen, die slippers ook altijd...
Met een rand stipjes onderaanquote:
+1quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:13 schreef LieLie het volgende:
Ik ben trouwens absoluut tegen trouwen voordat je hebt samengewoond!
Eh.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Met een rand stipjes onderaanHebben we toen met jou niet bij die wijnbar in kwestie gezeten, trouwens?
Ik ga slapen, leute. Morgen weer rijles
truste meid !quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Met een rand stipjes onderaanHebben we toen met jou niet bij die wijnbar in kwestie gezeten, trouwens?
Ik ga slapen, leute. Morgen weer rijles
samen wonen before huwelijk is juist een mustquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:31 schreef Braamyo het volgende:
[..]
+1
their need to be said no more
En tommy.... wazige ex ....
@ iedereen: mijn bouwmodel boom is afhoera voor mij
Stalkster!quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:33 schreef LieLie het volgende:
Haha, verdeurie, ik kan je Twitter niet terugvinden Steer, want ik kan me je achternaam niet meer herinneren
Helaas moest ik vaststellen dat er gewoon pure racisten tussen zaten. Zoals die kansloze gast die even ging opmerken `als er iemand in elkaar is geslagen is het altijd weer door een zwarte`. Nee, daar zijn we trots op, dit soort Nederlandersquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:14 schreef Stereotomy het volgende:
Hebben jullie vandaag trouwens EénVandaag, Netwerk en al die programma's gekeken? Waar ze op zoek gingen naar 'de PVV stemmert'?
Mijn godHet zijn gewone plattelandsmensen.
En ook een Brabantse pastoor die vond dat de PVV de christelijke waarden eigenlijk beter verdedigde dan het CDA, al zei hij het niet zo.
Was dat niet van de jongeren SGP organisatie, met die oranje sjaaltjes?quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:38 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Helaas moest ik vaststellen dat er gewoon pure racisten tussen zaten. Zoals die kansloze gast die even ging opmerken `als er iemand in elkaar is geslagen is het altijd weer door een zwarte`. Nee, daar zijn we trots op, dit soort Nederlanders
weltrusten !quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:44 schreef Duderella het volgende:
Even lekker doepie en dan apie.
Welterusten allemaal!
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:44 schreef Duderella het volgende:
Even lekker doepie en dan apie.
Welterusten allemaal!
Yups dat gaat nooit over. Ik ben nog een kind, en ik heb ze ook en het werkt both waysquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:59 schreef FutureFairytale het volgende:
pas net gegeten, want had tot 19.30u geslapen na werk en voelde me eventjes beroerd. maar mn ouders kunnen niet rusten voordat ik heb gegeten dus na 6x mededelen dat ik nog niet had gegeten gooide mn moeder om 22u macaronischotel van vnv over in de magnetron![]()
toen ik het op had bracht ze direct mn bord naar de keuken, liep naar de schuur buiten en haalde een ijsje voor me uit de vriezer![]()
ik zal altijd, hoe oud ik ook zal zijn, 'mama's meisje' blijven, zoals ze dat wel vaker zegt
vind ik eigenlijk heel leuk en lief. ook al kun je voor jezelf verzorgen, je moeder blijft toch altijd bezorgd en verwent en troost je als haar kleine meisjequote:Op donderdag 10 juni 2010 23:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Yups dat gaat nooit over. Ik ben nog een kind, en ik heb ze ook en het werkt both ways
Oh, gewoon, nekhangertjes. Ik had ze besteld en dacht dat ze mooi waren, dat zijn ze ook, maar net iets te groot voor mij en blijkbaar zitten er drie steentjes inquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:00 schreef Bluezz het volgende:
@ Steer wat zijn die nekhangertjes van je in V&A precies
ik heb geklikt.. dat ben je niet nee!quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh, gewoon, nekhangertjes. Ik had ze besteld en dacht dat ze mooi waren, dat zijn ze ook, maar net iets te groot voor mij en blijkbaar zitten er drie steentjes inen dat is me net iets te Guido voor mij.
Als (schoon- en groot-) moeder wil ik ook dat onze (schoon- en klein-) kinderen mij altijd kunnen vertrouwen, weten dat ik achter ze sta, ze met alles wil helpen en steunen, een luisterend oor wil zijn.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:04 schreef FutureFairytale het volgende:
ik altijd weet dat zij mij steunt en vooral; dat ik weet dat zij mij nooit zal bedriegen. dat is héél belangrijk voor me, een houvast. ik zeg het niet zoveel maar denk er de laatste tijd wel veel aan en vat het niet op als vanzelfsprekend.
Niet meelezen hequote:Op donderdag 10 juni 2010 23:10 schreef Stereotomy het volgende:
Anyway, ben naar bed. Hier lief zijn tegen iedereen, tot morgen na 18:00 ofzo![]()
![]()
Tot morgenochtendquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:10 schreef Stereotomy het volgende:
Anyway, ben naar bed. Hier lief zijn tegen iedereen, tot morgen na 18:00 ofzo![]()
![]()
dat doe je zeker, volgens mij zit je vol liefdequote:Op donderdag 10 juni 2010 23:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als (schoon- en groot-) moeder wil ik ook dat onze (schoon- en klein-) kinderen mij altijd kunnen vertrouwen, weten dat ik achter ze sta, ze met alles wil helpen en steunen, een luisterend oor wil zijn.
Komt ie : een veilige have.
Dat is belangrijk vind ik, ik heb dat in mijn moeder nooit zo gevonden, maar hoop dat ik het net ff wat beter doe.
Hier ook. Jan.quote:
Planner!quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:51 schreef PdeHoog het volgende:
Ben ik weerMijn maaltijdsalade voor tijdens de lunch is klaar
Ben benieuwd hoe-ie gaat smaken
En mijn avondeten is ook al gesmeerd
Vaatwasser is weer ingeruimd. Keuken netjes. Zo maar naar bed denk ik
Ja. Erg netjes van Jan en dat terwijl hij en ik het heel erg oneens waren met de politiek van Balkenende.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:53 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben er even naar toe gezapt en Jan verwoordt wel over Balkenende wat ik ook wel vind.
Ja moet wel hoorquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Planner!Nou, slaap lekker dan maar
O, maar ik vind het heel normaal dat je het oneens kan zijn met iemands politieke ideeën, maar wel waardering kan hebben voor de persoon zelf. Ik heb bewondering voor Balkenende als mens, maar heb geen CDA gestemd omdat ik het niet met dat programma eens was.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:53 schreef golfer het volgende:
Ja. Erg netjes van Jan en dat terwijl hij en ik het heel erg oneens waren met de politiek van Balkenende.
Hey heb je een tv gekocht?quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:53 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben er even naar toe gezapt en Jan verwoordt wel over Balkenende wat ik ook wel vind.
Nee, ik zit op mijn werk en daar staat de tv nu aanquote:
Ja, die man wist het allemaal heel duidelijk te verwoordenquote:
ff gemistquote:
* Bluezz leest wel eens te snel/half/etcquote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:06 schreef Isabeau het volgende:
Nee, ik zit op mijn werk en daar staat de tv nu aan
Zou die beter doen dan sport presenterenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, die man wist het allemaal heel duidelijk te verwoordenOf zoals Jan al zei: "Je moet de politiek in"
Doen we hier allemaal regelmatig neem ik aanquote:
Wat doet zo'n man met dat talent bij Boulevard. Kan je ook zeggenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:13 schreef borisz het volgende:
Zou die beter doen dan sport presenteren.
Zit Umberto tegenwoordig ook bij RTL Boulevard?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:18 schreef Bluezz het volgende:
Wat doet zo'n man met dat talent bij Boulevard. Kan je ook zeggen
Ja kan ookquote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat doet zo'n man met dat talent bij Boulevard. Kan je ook zeggen
Dat zag ik in het filmpje bij het gesprek.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:20 schreef Isabeau het volgende:
Zit Umberto tegenwoordig ook bij RTL Boulevard?
Als vervanger van Winston G.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zit Umberto tegenwoordig ook bij RTL Boulevard?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |