abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82615992
één van mijn laatste posts:
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 14:14 schreef FutureFairytale het volgende:

ik had wel grote rollen. op basisschool omdat ik lievelingetje was van de directeur (ik mocht altijd naar de supermarkt dubbelzoute dropjes voor hem kopen tijdens schooltijd ) kreeg ik de hoofdrol en dat was ook nog eens een dubbelrol. ik speelde leraar en mannelijke drugsdealer incl. snor ik was goed in teksten onthouden maar geen idee wat drugs was hoor.. dus ik zei het maar op, inclusief de 'haha' letterlijk als ik moest lachen

op de middelbare school konden we ons opgeven voor het toneelstuk: Asterix & Cleopatra.
Raad eens wie ik werd.... Asterix dus zat ik op het podium everzwijn te eten en mensen in elkaar aan het slaan whaha
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_82616043
ik heb werkelijk geen idee meer, zelfs geen idee meer waar het verhaal om ging
pi_82616122
ik heb geen idee wat die musical was, laat staan wat ik erin deed.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 10 juni 2010 @ 14:20:44 #4
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_82616162
Euhm.... musical... Wij hadden er 2, een kerstmusical en de traditionele aan het eind van het jaar. Die laatste was Spoken op Griezelsteijn (?) als ik het me goed herinner. Ik was net als bijna iedereen een van de leerlingen, geen idee meer welke.
Bij de kerstmusical, geen idee meer waar het over ging) mocht ik (toen al ) een cynische oude man spelen en toen mocht ik zelfs een solo zingen.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  donderdag 10 juni 2010 @ 14:21:59 #5
63722 z80
I fink you freaky
pi_82616222
als I zat ik toen al liever onzichtbaar achter het decor.
en dat is nooit veranderd.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_82616232
Ik was iemand uit de toekomst die met een tijdmachine was teruggeflitst. Ik win, coolest afscheidsmusicalrol ever
  donderdag 10 juni 2010 @ 14:23:09 #7
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_82616280
Oh, en had ik al eens gezegd dat ik een ziekelijk geheugen voor detail heb? Mijn liedtekst ( in december 1985 ) was:

"kijk je ziet zijn grijze haren
vrolijk dansen in de wind
en hij roept "ik kom er aan hoor
wees niet bang, ik vergeet geen kind"
En als mensen op hun kamer, ergens misletoe aan doen
zegt ie ik wil dat je lief bent
geef elkaar maar snel een zoen"

"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_82616285
Veeeeeeeeeeeeel te lang geleden Toch wel zo'n 22 jaar
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_82616302
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 14:23 schreef TAV74 het volgende:
Oh, en had ik al eens gezegd dat ik een ziekelijk geheugen voor detail heb? Mijn liedtekst, in december 1985 ) was:

"kijk je ziet zijn grijze haren
vrolijk dansen in de wind
en hij roept "ik kom er aan hoor
wees niet bang, ik vergeet geen kind"
En als mensen op hun kamer, ergens misletoe aan doen
zegt ie ik wil dat je lief bent
geef elkaar maar snel een zoen"

"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  donderdag 10 juni 2010 @ 14:25:28 #10
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_82616391
Goedenmiddag.
Mijn afscheidsmusical is zo lang geleden dat ik niet eens weet of we er wel eentje hebben gedaan bij verlaten van de lagere school (zoals dat toen heette).

En ik heb een grote kater overgehouden aan de rechtse winst.
Hopelijk gaat Rutte zijn vroegere wat ter linkerzijde van de VVD opererende imago weer oppoetsen en verrechts hij niet nog meer door met de PVV te gaan samenwerken.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_82616438
ik was een boom
pi_82616464
ik weet wel nog dat ik in de eerste klas een konijntje was, inclusief bruin gympakje, oren en een dons staartje

'de konijntjes gingen dansen in t grote groene bos,de konijntjes gingen slapen op t zachte groene mos... van je flap, van je flap, van je flapperdeflapperdeflap'... (en dat laatste moest dan met een hand je oren laten 'flapperen' )

Dát vergeet ik dan weer niet
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 10 juni 2010 @ 14:27:16 #13
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_82616479
Ik had de hoofdrol van Gina in de musical "Geen Idee"
ik weet nog steeds een deel van de liedjes
quote:
Groep 8 moet een programma voor het afscheidsfeest verzinnen. Maar ze hebben GEEN IDEE wat ze zullen doen. De dames Gina, Lolo en Brigitta willen de kinderen wel helpen en bieden aan een spoedcursus toneel te geven op hun eigen theaterzoldertje. Er wordt hard gewerkt aan goocheltrucs, vlooiendressuur en toneelspel totdat... wethouder Kleurloo verschijnt.
Leuke is je wilde niets verklappen dus riepen we maandelang, geen idee!! waar het over gaat niets gelogen dus
Geen idee site
Oja en het was net nieuw in die tijd, dus inmiddels draait ie al een tijdje mee
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_82616494
quote:
Hij! Hij mag dit jaar de ezel zijn
Ik mag de ezel zijn!
Hij! Hij mag dit jaar de ezel zijn
Ik mag de ezel zijn
Joh, toen ik 't hoorde ging ik uit m'n dak
Hij mag met Marjolein
Ik mag met Marjolein
Hij mag lekker met Marjolein
Samen in een pak
pi_82616557
Wij hadden geen musical, wij deden "In de Hoofdrol" en hadden onze lievelings leraar als onverwachte gast
Die man wist helemaal van niks (denk ik, maar zijn vrouw zat wel in het complot).

Op de middelbare school hadden we wel een musical met Evert Hartman (de kinderboekenschrijver) als regisseur. Was erg leuk Daar speelde ik een oud vrouwtje dat infiltreert op een middelbare school omdat de bejaarden het onderwijs wilden overnemen

Oh ja, daar had ik 2 solo zangstukken in En ik kán helemaal niet zingen!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 10 juni 2010 @ 14:29:10 #16
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_82616586
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 14:26 schreef DarkElf het volgende:
ik weet wel nog dat ik in de eerste klas een konijntje was, inclusief bruin gympakje, oren en een dons staartje

'de konijntjes gingen dansen in t grote groene bos,de konijntjes gingen slapen op t zachte groene mos... van je flap, van je flap, van je flapperdeflapperdeflap'... (en dat laatste moest dan met een hand je oren laten 'flapperen' )

Niet "van je flap", maar "en filp, en flap, en flipperderflipperdeflap" toch
  donderdag 10 juni 2010 @ 14:29:32 #17
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_82616608
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 14:26 schreef DarkElf het volgende:

'de konijntjes gingen dansen in t grote groene bios,de konijntjes gingen slapen op t zachte groene mos... van je flap, van je flap, van je flapperdeflapperdeflap'...

Eenmaal een Bunny, altijd een Bunny.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 10 juni 2010 @ 14:29:53 #18
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_82616621
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 14:27 schreef cybermans het volgende:

[..]

Harrie Jekkers
pi_82616647
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 14:29 schreef golfer het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

DarkBunny
pi_82616655
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 14:26 schreef Michhas het volgende:
ik was een boom
pi_82616658
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 14:29 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Niet "van je flap", maar "en filp, en flap, en flipperderflipperdeflap" toch
nee zo herinner ik t mij niet (misschien dichterlijke vrijheid van mijn juf?)
trouwens, de mr is ook konijntje geweest op zijn school (nee niet eens dezelfde school)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_82616706
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 14:29 schreef golfer het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
t was iets beschaafder
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_82616716
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 14:28 schreef Isabeau het volgende:
Wij hadden geen musical, wij deden "In de Hoofdrol" en hadden onze lievelings leraar als onverwachte gast
Die man wist helemaal van niks (denk ik, maar zijn vrouw zat wel in het complot).

Op de middelbare school hadden we wel een musical met Evert Hartman (de kinderboekenschrijver) als regisseur. Was erg leuk Daar speelde ik een oud vrouwtje dat infiltreert op een middelbare school omdat de bejaarden het onderwijs wilden overnemen

Oh ja, daar had ik 2 solo zangstukken in En ik kán helemaal niet zingen!
hahha leuk verhaal
  donderdag 10 juni 2010 @ 14:32:36 #24
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_82616760
Ik had de hoofdrol. Dat is het enige dat ik nog weet.

Wel zo streberig zijn dat het hoogsthaalbare de enige optie is, en er vervolgens vier weken lang ziek van zijn. Story of my life.

TAV, dat je de tekst nog kent!
Ik moet nadenken over de naam van mijn lagere school.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  donderdag 10 juni 2010 @ 14:32:52 #25
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_82616772
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 14:30 schreef DarkElf het volgende:

[..]

nee zo herinner ik t mij niet (misschien dichterlijke vrijheid van mijn juf?)
trouwens, de mr is ook konijntje geweest op zijn school (nee niet eens dezelfde school)

zo zongen wij het wel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')