Geen idee.quote:
Nou:quote:
quote:
Als je bijna 2 uur doet over naar huis gaan...quote:
Je houdt het bij?quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou:
[..]
[..]
Als je bijna 2 uur doet over naar huis gaan...
Nou ja, ik realiseerde me dat je veel eerder al had gezegd dat je weggingquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je houdt het bij?
ff gegeten en vanuit Amsterdam naar Almere
nja, ik had zelf niet eens door dat het zolang had geduurdquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, ik realiseerde me dat je veel eerder al had gezegd dat je wegging
En ik heb niet voor niets Wiki als bijnaam he
Idd, voor de rest vind ik het echt 3x niks.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das ook het enige mooie aan die stad
Ongetwijfeld, maar die wil weer terug naar z'n stoere imago geloof ik.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Idd, voor de rest vind ik het echt 3x niks.
Net zoals de rest van de Poldert.
Leest Dirk nog mee?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das ook het enige mooie aan die stad
Whehehe, we weten inmiddels wel beterquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar die wil weer terug naar z'n stoere imago geloof ik.
MAAR KOM MAAR DOOR HOOR DIRKH, BIJ ONS KAN JE JEZELF ZIJN EN GEWOON LEKKER KEUVELEN OVER KOKEN, SONGFESTIVAL/X-FACTOR, EN WAT EEN 40er VERDER ALLEMAAL MEEMAAKT
Inderdaad, dat stille gedoe doettie maar op een meet. Hup, gewoon lekker mee ouwehoeren hierquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Whehehe, we weten inmiddels wel beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |