Daar kan ik me heel erg op verheugen! Lotte ben ik gaan dragen toen ze 4 maanden was ofzo en ze heeft bijvoorbeeld nooit in de doek geslapenquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:24 schreef oeke het volgende:
Maar straks heb je weer zo'n kleintje in de doek!
Niet? Harry is nu 4,5 maand en slaapt nog gewoon in de doek als ik hem meeneem en hij is moe.quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:43 schreef mrien het volgende:
[..]
Daar kan ik me heel erg op verheugen! Lotte ben ik gaan dragen toen ze 4 maanden was ofzo en ze heeft bijvoorbeeld nooit in de doek geslapen
Ik gooi het vanmiddag even in de groep! Hij zou voor m'n ouders zijn namelijk, niet voor onszelf.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:34 schreef mrien het volgende:
[..]
Nieuw is die 111 euro, ik zit zelf te denken aan 95 euro
Maar 4 maanden is iets anders dan 1,5 jaarquote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:50 schreef freecell het volgende:
Harry is het vanaf het begin gewent Asy, dat is echt andersAls Leander écht moe is, kan hij ook nog pitten op mijn rug, maar dat hoef je bij de meesten van zijn leeftijd niet te proberen
Claudia ik heb een tricot slen in legergroen die je best mag lenen hoor. Ik vond een rekbare doek wel fijn, maar niet fijner dan een gewone doekquote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:02 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik een lekkere zachte, warme, rekbare doek zal kopen voor de spruit op komst. Het vermoeden bestaat dat wij grote kinderen maken en ik vraag me af hoelang ik er dan plezier van zal hebben. Wat is nu de belangrijkste reden om bij pasgeborenen te beginnen met een rekbare doek in plaats van een geweven doek?
Same here.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:54 schreef texelonia het volgende:
Ik vond als onervaren knoopster een rekbare doek wel heel fijn voor een oasgeboren baby. Lekker voorknopen en dan gewoon baby erin zonder al teveel gedoe. Ik had na een paar weken al een geweven doek, maar gebruikte toen toch vaker de rekbare nog. Vond het aanspannen en alles toch een beetje een gedoe met zo'n pasgeboren frummel.
Nu dat ik veel ervaring heb met geweven doeken zou ik voor een volgende baby geen rekbare doek nemen.
Mijn meitai wraparound van mister mirko is echt níet geschikt voor een (heel) kleintje. Zelfs nu nog (7 mndn) moet ik nog de onderkant omslaan, omdat Emma anders het lijfje tot over d'r oren heeft zitten. Qua groei zit ze nét onder de middenlijn van de curves.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 09:15 schreef cattie het volgende:
Morretje, ik heb even verder gekeken en ik denk dat een mt wraparound, zoals die in het linkje staat, wel al geschikt is voor kleine babies.
Mag ik er nog even op wijzen dat je pasgeborenen bij voorkeur rechtop draagt in verband met de veiligheid.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:38 schreef octopussy het volgende:
Claudia, ik heb ook nog 2 (!) rekbare doeken die je mag lenen. Ik probeerde laatst nog eens Hannah erin te knopen, maar ik krijg hem absoluut niet mooi strak. Persoonlijk zou ik een pasgeboren baby nu ook gewoon liever in een geweven doek doen (die je wel lekker fluffy hebt gemaakt natuurlijk). De ringsling is nu denk ik ook best handig voor de kommahouding.
Ik heb net vriendinnetjes met hun kindje hier gehad en ze hebben me hun manduca even laten proberen. Het voelt echt wel fijn en stevig aanManlief was er ook van gecharmeerd trouwens. Ik denk dat ik ook maar op zoek ga naar een SSC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |