abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83502698
Pvoess, wat heerlijk zo lekker je slapende meiske gedragen. Ik draag ook bij voorkeur voorop. Het is toch het fijnst wb contact met je kind. Op de rug vind ik lang niet zo gezellig.
Met de Boba draag ik nu wel meer op de rug. Het is wel erg prettig. En je kan ijsjes eten zonder dat je de hele tijd een handje moet ontwijken.
P. en ik willen een draagconsult nemen voor het rugdragen, dat lijkt me wel handig.

Mooi Draadjes! En wat een mooi kind heb je!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  woensdag 30 juni 2010 @ 19:53:31 #252
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_83503874
Nou ik vind rugdragen toch ook steeds gezelliger te vinden hoor. Hannah begint zo langzamerhand een beetje te brabbelen, is vooral into dieren en dierengeluiden. Dus hoor ik de hele tijd "woef woef" of "miaaaa" of "bèèèèè" in mijn oor als ze een dier ziet (ze snapt nog niet precies welk dierengeluid bij welk dier hoort )

En je kan toch wat makkelijker dingen doen, op de buik zit ze al snel in de weg.

Nu met de warmte gebruik ik bijna alleen nog mijn shorty's. RUB, rebozo ruck, rebozo jbc... Doek alleen over schouders, kind tegen mn rug, en verder helemaal geen doek om me heen, lekker luchtig dus. Nu ja, zo luchtig als kan met een kind tegen je aan geplakt
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_83504196
Je hebt gelijk hoor Tex, en ik denk dat het vanzelf ook leuker gaat worden naast praktisch en comfortabel enzo. Maar nu ben ik nog zo gewend in Ko zijn gezichtje te kunnen kijken en hem een kusje of een stukje brood te kunnen geven. Of iets aan te wijzen.
Nouja, het is even wennen gewoon.
  woensdag 30 juni 2010 @ 20:18:14 #254
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_83505151
Ja wennen ja. Ik begon met rugdragen toen Hannah 4 maanden was, en geef sinds paar weken pas echt de voorkeur aan rugdragen. Best wat tijd overheen gegaan dus
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_83505421
Ik ben ook pas later gaan rugdragen hoor, vond het buikdragen veel te leuk

Heeft er iemand interesse in een Manduca Mellow Fellow?

Voor buik en rugdragen, vanaf de geboorte (in principe) tot zo'n 20 kilo
pi_83509619
quote:
Mooi Draadjes! En wat een mooi kind heb je!
Dank je
pi_83522555
Wat wil je ervoor hebben mrien?
  donderdag 1 juli 2010 @ 10:03:05 #258
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83522802
Oeh, mooie manduca!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 1 juli 2010 @ 19:26:07 #259
100412 mefke79
komt goed!
pi_83542630
Eindelijk een actiefoto van mijn nieuwe MT. We gebruiken em nu op de camping hier elke dag, veel praktischer om Driekus mee te nemen naar het zwembad. En we hebben er gisteren ook al een stuk mee gewandeld. Ik zal nog een keer een detailfoto van de stof enzo maken, maar voor nu:
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_83544735
Da's wel een heel klein plaatje Mefke! Ik kan er niet veel van maken zo.

Mijn 2e MT is nu ook klaar,oh mooi! tis dat het te warm voor Lars is om hem te dragen nu (hij vindt het echt niet fijn nu) maar gauw actiefoto's!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_83545130
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 09:55 schreef WupWup het volgende:
Wat wil je ervoor hebben mrien?
Nieuw is die 111 euro, ik zit zelf te denken aan 95 euro
pi_83552469
Mooie manduca, Mrien.

Ik kan inderdaad niet veel zien op dat kleine plaatje Mefke. jammer.

Vandaag weer enorm veel dragers gezien. In de stad een rekbare met minibaby. En een heupdrager alhoewel het meer een dijbeendrager leek.
Daarna in het park op een feest ter gedenking van de afschaffing van de slavernij een Surinaamse dame die haar kindje droeg met een torsoknoop. Ze deed me denken aan die clip van Kelis die iemand hier laatst poste. Verder heel veel BB's, een buidelsling en zo'n hangmatdrager.
Het is zo leuk om te zien dat er zoveel mensen dragen.
pi_83552799
Leuk Oeke!
Ik kom altijd alleen maar BB's tegen, pas nog weer heel kleintje met gezicht naar voren..

De manduca vind ik ook supermooi, maar wil eigenlijk een Boba omdat Lotte nu toch echt wel wat groter begint te worden
Maar zit dus vooral in dubio omdat ik de Manduca straks voor baby eerder kan gebruiken dan de boba...

Vandaag nog eens met een doek geprobeerd, daar wilde ze toch echt niet in..
Doeken op reis gaat sturen tot baby er is
pi_83553038
Hier zijn zoveel dragers. Ik denk dat ik bijna elke dag wel een variant zie.
BB's wel het meest.

Kan me voorstellen dat je in dubio bent, Mrien. Maar straks heb je weer zo'n kleintje in de doek!
Boba draagt heerlijk. Ko is nog iets te klein om met zijn armen aan de bovenkant eruit te steken, wat hij wel doet. Het lijkt iets oncomfortabel omdat zijn schouders dan helemaal omhoog gaan.
Maar hij kan er lekker inslapen.

P_iglet, je had gelijk wb het slaapkapje. Het is heel handig!
pi_83553415
Ik zag vandaag ook weer iemand met een shortie op de heup. Lang geleden, kan er zo vrolijk van worden!
Verder kom ik het jammer genoeg niet zo vaak tegen.
pi_83553778
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 23:24 schreef oeke het volgende:
Maar straks heb je weer zo'n kleintje in de doek!
Daar kan ik me heel erg op verheugen! Lotte ben ik gaan dragen toen ze 4 maanden was ofzo en ze heeft bijvoorbeeld nooit in de doek geslapen
  vrijdag 2 juli 2010 @ 07:30:15 #267
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_83558809
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 23:43 schreef mrien het volgende:

[..]

Daar kan ik me heel erg op verheugen! Lotte ben ik gaan dragen toen ze 4 maanden was ofzo en ze heeft bijvoorbeeld nooit in de doek geslapen
Niet? Harry is nu 4,5 maand en slaapt nog gewoon in de doek als ik hem meeneem en hij is moe.
pi_83559191
hih, elin valt nog altijd in slaap in de doek, en lang ook, heerlijk
(anderhalf inmiddels)
pi_83559833
Harry is het vanaf het begin gewent Asy, dat is echt anders Als Leander écht moe is, kan hij ook nog pitten op mijn rug, maar dat hoef je bij de meesten van zijn leeftijd niet te proberen
pi_83560994
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 20:34 schreef mrien het volgende:

[..]

Nieuw is die 111 euro, ik zit zelf te denken aan 95 euro
Ik gooi het vanmiddag even in de groep! Hij zou voor m'n ouders zijn namelijk, niet voor onszelf.
  vrijdag 2 juli 2010 @ 12:11:04 #271
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_83565682
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 08:50 schreef freecell het volgende:
Harry is het vanaf het begin gewent Asy, dat is echt anders Als Leander écht moe is, kan hij ook nog pitten op mijn rug, maar dat hoef je bij de meesten van zijn leeftijd niet te proberen
Maar 4 maanden is iets anders dan 1,5 jaar
pi_83582257
Ik kom hier ook maar eens om de hoek kijken.

We hebben hier een minimonkey, maar daar krijg ik Isabel (6 weken) niet lekker meer in. Over 3 weken gaan we een weekje kamperen, dan zou ik graag een andere doek of drager meenemen, maar dan wel een zomerdoek denk ik. Ravage heeft met de minimonkey gemerkt dat hij liever op 2 schouders draagt.

Wat raden jullie aan qua doek/ drager? Oh, ons budget voor een doek/drager is niet heel groot, max ¤50 denk ik.
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  vrijdag 2 juli 2010 @ 18:59:50 #273
108648 cattie
lieve moeder
pi_83583413
De minimonkey zou ik heel snel aan de kant leggen, zeker met dit weer!
Met jouw budget zou ik voor een tweedehands gaan. Calin Bleu schijnt fijne zomerdoeken te hebben. Ik zelf gebruik al mijn doeken in de zomer, dus ik ben niet echt een zomerdoekenkenner. Weet je al welke maat je moet/wil hebben?
  vrijdag 2 juli 2010 @ 19:02:38 #274
108648 cattie
lieve moeder
pi_83583509
Hier staat een Didymos Jonas te koop, maat 5. Dat is niet specifiek een zomerdoek, maar wel een vrij dunne doek (vind ik).
Hier kun je zien welke maat je nodig hebt. Al houdt Didymos vrij veel ruimte aan, ik (maat 36/38) kan met een maat 5 alles knopen.
  vrijdag 2 juli 2010 @ 21:03:02 #275
108648 cattie
lieve moeder
pi_83587285
Er staat ook een Jonas maat 6 op eBay voor 49 euro.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')