abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82932719
Ik zou ook wel een 2de doek willen hebben, een dunne voor de zomer. Maar ze zijn best duur en ik draag veel te weinig om dit te kunnen verantwoorden naar mezelf.

Maar free als jij er blij mee bent en het aan jezelf kan verantwoorden dan is het toch goed. Wat kan jou de rest schelen
pi_82934068
Ieder geeft zijn geld toch uit zoals hij wil? Zolang je niet 100 doeken hebt en dan zegt dat je geen geld meer hebt om eten te kopen, lijkt het me geen probleem. Pietje gaat naar de efteling met het gezin en jij koopt een doek van dat geld. Lekker doen!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_82934157
Das wel het laatste waar ik me over verantwoord... Mijn geld, mijn zaak.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 18 juni 2010 @ 15:16:10 #84
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_82983045
Ik zag net de Vatanai maruyamae.
Wat een onwijs mooie doek zeg!

Jammer dat het voor mij niet meer de moeite is om doeken te kopen.
Ik heb nu nog maar een paar doeken & ik gebruik ze vrij weinig op het moment.
Van de zomer wel iets meer, maar ik denk dat het zonde van 't geld is.
  † In Memoriam † vrijdag 18 juni 2010 @ 15:20:22 #85
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_82983312
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 14:18 schreef freecell het volgende:
Goed punt, maar de betere bekenden weten ook wel dat doeken duur zijn en dat wij niet echt veel geld hebben...
En ik geloof dat iedereen het onzin vindt om meer dan één doek te hebben
Geen dragenden zeker...
Denk je dat ze ook zo vreemd naar je zouden kijken als je een nieuwe kinderwagen kocht? En wat hebben ze bovendien met jouw bestedingspatroon te maken?
Laat ze blij zijn dat jij met je vijftig euro een mooie en goede doek hebt kunnen kopen

Wat voor een doek heb je gekocht?
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  vrijdag 18 juni 2010 @ 15:27:09 #86
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_82983774
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 15:20 schreef Macka66 het volgende:

[..]

En wat hebben ze bovendien met jouw bestedingspatroon te maken?
Dat vind ik ook.
Waarschijnlijk gewoon pure jaloezie.

Lijkt me ook niet leuk als je moet gaan 'achter houden' dat je een doek gekocht heb.
Terwijl je hardstikke blij bent ermee.
pi_82983789
Nati Bamboe! Een groene!

En nog één keer doorstikken (kwartiertje werk) en mijn Mei Tai is ook af
Heb alleen geen naaimachine Dus moet even wachten tot ik weer ergens heenga waar ze die wel hebben
pi_83004340
Woepla, mijn Boba is binnen!
Hij is mooi! En hij zit lekker!
Morgen gaan Ko en ik ermee de hort op. Lees: ik moet winkelen voor mijn werk.
En achterop lijkt me dan handiger dan voorop. Spannend.

Misschien wel een goed idee om te gaan winkelen tijdens de wedstrijd, dan zal het vast rustig zijn in de stad!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_83004859
Ohhhh Tex wat zijn je vlinders prachtig geworden zeg! Heel!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_83004861
Leuk Oeke! Foto's van nieuwe aanwinsten zijn ook altijd leuk (geldt ook voor Freecell hihi!)
En is het de eerste keer dat je op stap gaat met Ko op je rug?
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_83004979
Ik ben ook heel benieuwd naar je boba Oeke...helemaal als ik Macka Lucie dan achterop zie dragen!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_83004983
Ik doe morgen foto's maken, Tessie. En ik ben nog niet buiten geweest met Ko op de rug nee.
Ik wilde dat op Terschelling proberen, maar we fietsten daar veel, en ik durfde het niet aan hem op mijn rug te slingeren naast mijn fiets ofzo.
Dus daar is mijn korte doek alleen als kussen gebruikt.
pi_83005343
Spannend dan Oeke! Veel plezier, het wordt vast heel gezellig, met Ko z'n kriebelhandjes in je nek enzo Ben benieuwd naar je foto's!
  † In Memoriam † zaterdag 19 juni 2010 @ 09:27:59 #94
141844 Macka66
pi_83012676
Dat heb je dan idd goed gedaan freecell! Mooie doek, en vrolijke kleur ook.

Oeke & Ko, veel plezier met shoppen.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_83012813
Ik zit er over te denken om even een 'op de foto met alle doeken' te gaan maken morgen...

Maar dan wel allemaal actiepics

Eigenlijk heb ik best veel doeken, maar ze hebben echt allemaal wel een functie....

- Oude hop -> gebruik ik niet, veel te breed, maar ligt te wachten op zwangere vriendin, die wil hem graag lenen omdat je er perfect mee kan kommadragen (rechtop ziet ze niet zo zitten)
- Rio Medley -> uitgeleend
- Tricotslen -> uitgeleend
- Indio zwart/wit 4 -> gebruik ik veel voor rugdragen.
- Calin Bleu 5 -> leuk met heet weer, alleen is donkerpaars, dat past er niet zo goed bij
- Didy Nino 5 -> fijne 'standaard' doek. Kan alles er mee knopen, geniale lengte
- Shortie Didy Tom Pink 2 -> rucksack! of schuifknoop
- Afrikaans shortie (2 meter) -> ongelofelijk klein op te vouwen (hallo boterhamzakje!) en handig voor schuifknoop (en als dekentje, sjaal, knuffeldoek enz.)

In aanbouw: Mei Tai... Met een beetje mazzel maak ik hem vandaag af

[ Bericht 72% gewijzigd door freecell op 19-06-2010 09:46:02 ]
pi_83027692
Goh, lekkere collectie zo, Free. Ik ben benieuwd naar een toffe bijpassende fotoreportage!

Foto's van Boba! Helaas geen van buiten, de batterijen waren leeg.
Maar het draagt heerlijk. Ik heb er best een tijd mee rondgewandeld en dat ging echt prima. Ook alleen terug op de rug doen in het restaurant van de V&D ging goed.
Al zaten er veel mensen te kijken en te popelen om te helpen, het ging best oke.
En Ko heeft hem al ingewijd, want hij heeft naast zijn luier geplast.
Zou dat komen omdat zijn benen zo wijd zitten?

Ik vind hem in elk geval erg mooi!

zaterdag 19 juni 2010 @ 19:01:15 #97
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_83028087
Weet je wat ik me dus steeds afvraag als ik mijn zoon draag . Of dat niet slecht is voor z'b balletjes enzo. Hij zit toch bijna in de split helemaal tegen mij aan gerdukt. Hebben andere draagmama's van zonen daar nooit over getwijfeld?
  zaterdag 19 juni 2010 @ 19:02:28 #98
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_83028120
Oh, en mooie boba oeke .
pi_83028232
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 19:01 schreef Groofsken het volgende:
Weet je wat ik me dus steeds afvraag als ik mijn zoon draag . Of dat niet slecht is voor z'b balletjes enzo. Hij zit toch bijna in de split helemaal tegen mij aan gerdukt. Hebben andere draagmama's van zonen daar nooit over getwijfeld?
Nee, nooit over getwijfeld.

Mooie Boba Oeke, ik heb ook een SSC onderweg
pi_83028412
Gekke Groof, nee dat heb ik me nooit afgevraagd. Dan zou je als jongen dus ook niet kunnen fietsen of paardrijden. Of op een scooter zitten. Of bedoel je dat niet?
Nouja, volgens mij kan het echt geen kwaad.

Leuk Draadjes, welke is er onderweg?
pi_83029233
@Oeke: Een Rose & Rebellion:

† In Memoriam † zaterdag 19 juni 2010 @ 19:55:43 #102
141844 Macka66
pi_83029611
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 19:01 schreef Groofsken het volgende:
Groof, als het slecht was dan bestond de bevolking van West-Afrika uit louter vrouwen
  zaterdag 19 juni 2010 @ 19:57:43 #103
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_83029681
  zaterdag 19 juni 2010 @ 20:00:19 #104
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_83029765
Ik ben trouwens helemaal overgestapt op mijn ergocarrier, vind ik toch een hoop schelen kwa hitte. De Calin Bleu is wel heel erg dun, maar hij snijdt bij mij best wel, zelfs als ik de banden helemaal spreid. Vooral in mijn middel eigenlijk. Misschien is mijn zoon er te zwaar voor (8280 gram).
pi_83030148
Groof: de CB gebruik ik ook nog voor Leander (10+ kg) zonder snijden?
welke knoop gebruik je dan?
Double Hammock gaat hier perfect en Ruck wil ook wel...
  zaterdag 19 juni 2010 @ 20:12:54 #106
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_83030182
Weet ik hoe die knoop heet, gewoon, die gewone .

En ik draag eigenlijk altijd op mijn buik, ook S als ze soms nog wil.
  zaterdag 19 juni 2010 @ 20:13:36 #107
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_83030205
Maar goed, als het met leander nog kan, dan moet mijn beertje er ook nog wel inkunnen zonder snijden inderdaad.
pi_83030323
Kijk eens wat ik heb!

Mijn eerste eigen MT!
2e is al in de maak!
Hij heeft gevulde banden, echt heerlijk!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zaterdag 19 juni 2010 @ 20:17:27 #109
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_83030373
Gemaakt door je schoonmoeder?

Mooie kleuren zeg . Is ie fijn?
pi_83030789
Wat een mooie boba, Oeke! En wat zie je er goed uit! Fijn dat het zo goed ging, en dapper ook gelijk in de La Place Ko op je rug doen!
pi_83030833
Oh er was nog een pagina! Wat een mooie MT Karin, mooie kleuren zeg!
pi_83030973
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 20:17 schreef Groofsken het volgende:
Gemaakt door je schoonmoeder?

Mooie kleuren zeg . Is ie fijn?
ja! heeft schoonmama gedaan! Lief he!
En dit was nog maar het oefenproject!

er komt er nog eentje achteraan met bloemen en rood
Ik kan niet wachten, want die wordt ook heel mooi!
pi_83031200
Oeke, wat is -ie mooi, met die birdies! Ik word Boba-curious. Had er toch even een uit moeten proberen op de draagwandeling, maar ik had geen kind mee met het goede formaat.
Hardloper.
IG @webkim
pi_83031650
Draadjes, die ziet er ook mooi uit. Plaats je nog een actie foto als hij binnen is?

Dankjewel Tessie.

Mooi geworden Karin en wat fijn dat je schoonmoeder die voor je maakt. Lief!

Webkim, ik vind hem erg lekker dragen en de vogeltjes in het echt nog leuker dan op de promotiefoto's. En die voetensteuntjes die ik maar een rariteit vond, zijn echt helemaal geweldig!
Daardoor zit hij heel lekker.
Ik vind hem alleen nog moeilijk goed af te stellen maar misschien is dat nieuwigheid.
En ik had het gevoel dat Ko er erg laag in zat, dat het rugpand wat hoger kon.
Maar goed voor een eerste keer meteen 3 uur ermee op de rug zonder een centje pijn vind ik perfect!
pi_83033554
Ik vind vooral ook het slaapkapje van de Boba geniaal, de eerste keer dat ik een slaapkapje zonder problemen zelf vast krijg tijdens het lopen. Ideaal, geen hulp van buitenstaanders meer nodig.

En die vogeltjes
pi_83046182
Karin mooi!

Mijn Mei Tai is ook af, maar een stuk minder professioneel
pi_83046612
gister met boodschapjes doen een verrassing: ravi vind de kommahouding helemaal geweldig. die verwachtte ik niet. selene zat bij sangdrax in het karretje, dus ik had de handen vrij en dacht "ik probeer het eens, hij's tenslotte al wat groter en overeind is hij steeds aan het wurmen om zijn hoofd eruit te krijgen (wat nog niet mag). en meneertje blijkt het geweldig te vinden. ah well; vanmiddag komt mijn ringsling, kunnen we daarmee aan de slag
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_83064139
Ha, goede uitvinding dus Simmu!

Check de hyper-de-hyper-tai!

Kant A:

Kant B:

Grote Actie!

Kleine Actie:

En toen wilde de grote ook nog ff zo zitten
pi_83064398
erg leuk, freecell
pi_83072006
Welk patroon heb je gebruikt, Freecell? Jouw Mei Tai heeft van die mooie brede banden.
pi_83072493
w00t! Mei Tai FTW!!!!

in normale reactie: wij ervaren onze mei tai als erg prettig in de omgang

de ringsling is gearriveerd, morgen gaan we oefenen
pi_83072923
Wat een leuke stof Freecell!
pi_83074439
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 19:55 schreef Macka66 het volgende:

[..]

Groof, als het slecht was dan bestond de bevolking van West-Afrika uit louter vrouwen
Ik heb in Zuidelijk-Afrika leren dragen en ben er verliefd op!!
Ik vond het in het begin zo eng om een baby op mn rug te doen, vooral als je ziet hoe die vrouwen dat daar doen. Hup aan de arm en op de rug, hoe klein ook.
Maar blijkbaar went het en ik genoot er keer op keer van.
Heb bij terugkomst zelfs mijn 4-jarige neefje op mn rug gehad, maar die was toch echt te zwaar. Jammer voorlopig nog geen draagbaby hier in omgeving. Ik heb een vriendin van me wel een doek gegeven, maar die ligt na 1 keer dragen waarschijnlijk ergens onderop in de kast. Erg jammer want baby genoot er duidelijk van!
pi_83077261
quote:
Op zondag 20 juni 2010 21:23 schreef robazizo het volgende:
Welk patroon heb je gebruikt, Freecell? Jouw Mei Tai heeft van die mooie brede banden.
ik heb 2 bekeken en toen gewoon iets gemaakt
Niet een patroon dus....
pi_83077299
Ja Wow Freecell die stof is echt geweldig!!
pi_83077607
Leuk Free, met die brede banden! Ziet er ook erg comfortabel uit.

Piglet, dat slaapkapje heb ik alleen maar even getest, Ko heeft niet geslapen. Maar het lijkt me erg handig inderdaad.

Zuster87, wat leuk dat je in Afrika hebt leren dragen. Bijzonder.
pi_83077828
Het geeft me ook echt nog steeds een warm gevoel als ik eraan terugdenk
pi_83082787
quote:
Op zondag 20 juni 2010 22:33 schreef freecell het volgende:

[..]

ik heb 2 bekeken en toen gewoon iets gemaakt
Niet een patroon dus....
Zo, knap hoor. Ik ga eens op zoek naar een patroon. Ik zag er al een staan in de OP van dit topic, maar die had een stuk dunnere schouderbanden.
pi_83086807
free dat ziet er goed uit!

inmiddels heb ik de tri cotti steeds beter door:

maar ook de bondolino gaat wel goed, al blijf ik daar nu nog steeds het hoofdje willen ondersteunen:
pi_83087157
quote:
Op maandag 21 juni 2010 00:15 schreef robazizo het volgende:

[..]

Zo, knap hoor. Ik ga eens op zoek naar een patroon. Ik zag er al een staan in de OP van dit topic, maar die had een stuk dunnere schouderbanden.
breder maken

En wat dacht je van deze dan?
http://www.kiind.nl/articles/29/Mei-Tai_maken.html

ook dunne banden, maar wel gevoerd
pi_83087168
Draculetje: zieter comfortabel uit! Die tricottie zie ik in mijn omgeving ook nog wel eens inderdaad...
  maandag 21 juni 2010 @ 09:21:21 #132
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_83087850
quote:
Op maandag 21 juni 2010 08:29 schreef freecell het volgende:
Draculetje: zieter comfortabel uit! Die tricottie zie ik in mijn omgeving ook nog wel eens inderdaad...
Ja, dat zit goed, volgens mij. Meestal zie ik dat ze te groot zijn, hangen de kinderen op de buik of lager...
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_83111509
quote:
Op maandag 21 juni 2010 08:28 schreef freecell het volgende:

[..]

breder maken

En wat dacht je van deze dan?
http://www.kiind.nl/articles/29/Mei-Tai_maken.html

ook dunne banden, maar wel gevoerd
Ik ga er eens op studeren. Bedankt voor de tips.
pi_83115203
quote:
Op maandag 21 juni 2010 09:21 schreef Grijs het volgende:

[..]

Ja, dat zit goed, volgens mij. Meestal zie ik dat ze te groot zijn, hangen de kinderen op de buik of lager...
ik had eerst ook een maat groter en voelde me daar niet prettig bij, als in ik moet haar hoofdje echt nog ondersteunen, dus terug naar de winkel en een maat kleiner gepast en zie het resultaat!
pi_83140677
Ik heb even een beginnersvraag. Ik heb nl. tot nut toe altijd een ringsling gebruikt en heb pas sinds kort ook een "echte" doek (een Hoppediz Kairo).

Het knopen van de koele FWCC gaat intussen gewoon goed, alleen als mijn zoontje in slaap schommelt hangt zijn hoofd zo "los". Tot nu toe is mijn oplossing langzamer lopen en een beetje achteruit hellen, maar dat is niet echt een oplossing voor langere afstanden. Hij hangt volgens mij netjes qua hoogte (ik kan 'm op z'n hoofd kussen), maar doordat m'n borsten nogal uitsteken blijft hij niet echt makkelijk tegen me aanhangen als hij volledig ontspannen is. Ik kan het helaas niet echt beter beschrijven dan dit.

Zijn er andere knopen die makkelijk zijn als je vrijwel zeker weet dat een kindje in slaap gaat vallen of is een drager als de Boba dan handiger?

Oja, en vanwege doorkomende kiezen en spuitluiers: kan ik m'n doek gewoon wassen?
  dinsdag 22 juni 2010 @ 13:56:06 #136
35189 Troel
scherp en bot
pi_83141370
Nee joh, doeken moet je nooit wassen. Die moet je gewoon onder laten kosten en poepen enzo en dan gewoon blijven gebruiken

(lees: de meeste doeken kun je gewoon wassen )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † dinsdag 22 juni 2010 @ 14:03:54 #137
141844 Macka66
pi_83141689
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 13:36 schreef stengeltje het volgende:
Ik heb even een beginnersvraag. Ik heb nl. tot nut toe altijd een ringsling gebruikt en heb pas sinds kort ook een "echte" doek (een Hoppediz Kairo).

Het knopen van de koele FWCC gaat intussen gewoon goed, alleen als mijn zoontje in slaap schommelt hangt zijn hoofd zo "los". Tot nu toe is mijn oplossing langzamer lopen en een beetje achteruit hellen, maar dat is niet echt een oplossing voor langere afstanden. Hij hangt volgens mij netjes qua hoogte (ik kan 'm op z'n hoofd kussen), maar doordat m'n borsten nogal uitsteken blijft hij niet echt makkelijk tegen me aanhangen als hij volledig ontspannen is. Ik kan het helaas niet echt beter beschrijven dan dit.

Zijn er andere knopen die makkelijk zijn als je vrijwel zeker weet dat een kindje in slaap gaat vallen of is een drager als de Boba dan handiger?

Oja, en vanwege doorkomende kiezen en spuitluiers: kan ik m'n doek gewoon wassen?
De Boba kan pas vanaf 9 maanden. En de meeste andere dragers kunnen vanaf 3 a 4 maanden.

Met de FWCC kun je de bovenrand van de buidel tot op het voorhoofd van je kind trekken (let wel op dat er genoeg stof onder het achterwerk blijft zitten). Daarna rol je de stof terug tot in de nek of tot op het achterhoofd, eventueel kun je een spuugdoekje mee inrollen. Dat zou het hoofdje van je zoon voldoende moeten stutten.
pi_83143576
Gewoon wassen op 30 (of 40) En de eerste paar keer even alleen in de machine. Gaat hier altijd goed.

En qua hoofdje trek ik er dan vaak één van de zijbanden omheen. Werkt prima
pi_83179066
Dank voor alle tips!

Gistermiddag gelijk de truuk met de hydrofiel gebruikt. Het was even wat meer gehannes (ben nog niet zo heel handig in het knopen), maar werkte wel. Hij heeft heerlijk liggen slapen.

Gelukkig wachtte hij met de volgende spuitluier tot 5 minuten na het dragen, maar fijn om te weten dat eventuele toekomstige ongelukjes gewoon in de wasmachine kunnen!
  woensdag 23 juni 2010 @ 11:02:39 #140
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_83184410
Ja, wassen kan zeker wel, daarom heb ik destijds mijn 2e doek aangeschaft: ik moest natuurlijk ook kunnen dragen als een doek in de was zat (en dat was best vaak met een spugertje).
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_83192947
Haha ja, gelukkig zijn ze wel te wassen. Als ik bedenk hoeveel spuug er bij mij over doeken heen is gegaan...en daarna fruitvlekken...en nu voornamelijk waterijsvlekken...

Deze kwam vanochtend met de post:

She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_83202915
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 14:33 schreef TearSong het volgende:
Haha ja, gelukkig zijn ze wel te wassen. Als ik bedenk hoeveel spuug er bij mij over doeken heen is gegaan...en daarna fruitvlekken...en nu voornamelijk waterijsvlekken...

Deze kwam vanochtend met de post:

[ afbeelding ]

Jungle
pi_83217655
TS wat mooi En die puntmuts!
Oeke wat mooi, vogeltjes
Free wat super hyper vrolijk
Ik wil ze alledrie
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_83222366
Hallo dames.

Heb nog een draagdoek die ik niet heel veel gebruikt heb (ongeveer een maand of 2 intensief daarna amper meer) het gaat om de Binana draagdoek. Mocht er iemand interesse hebben dan kun je PM'en
pi_83230300
Tearsong, wat gaaf

En waterijs? No way dat Leander waterijs mag eten in de doek (buiten de doek wel hoor met dit weer )
Dan zit mijn hele hoofd eronder
pi_83235626
Dames, ik heb even jullie hulp nodig want ik zie door de bomen het bos niet meer.

Ik wil graag een draagzak. Ik heb al een draagdoek maar zoek er een makkelijke drager bij voor kleine stukjes wandelen e.d.

Ik had me een baby bjorn laten aanpraten in de winkel maar die snel weer teruggebracht na allerlei recensies e.d. op internet. Ik lees wel goede dingen over Mancuca, Bondolino, Mei Tai. Wellicht zijn er nog andere dragers die wel oke zijn?

En welke raden jullie aan?

Mijn zoontje is 4 weken en weegt bijna 4 kilo.

Mijn dank is groot!!
pi_83235876
Ik ben heel tevreden over mijn manduca en mijn Yamo... Maar volgens mij zijn dat geen geschikte dragers voor een kleintje van 4 weken...

Alhoewel.. De manduca heeft zo'n babyinzet... Macka?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_83236188
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 11:38 schreef Ticootje het volgende:
Ik ben heel tevreden over mijn manduca en mijn Yamo... Maar volgens mij zijn dat geen geschikte dragers voor een kleintje van 4 weken...

Hoewel veel fabrikanten beweren dat hún voorgevormde drager vanaf dag 1 kan vind ik dat eigenlijk alleen kunnen met de Bondolino. Die kan je stevig rond je kindje aanspannen en in andere SSC's zitten ze toch 'los' in de drager. En júist die kleintjes hebben heel veel steun nodig. Stevig en dicht tegen je aan dragen dus.

Dus, Bondolino kan vanaf dag 1, met de beentjes erbinnen en andere voorgevormde dragers afhankelijk van de grootte van je kind vanaf een maand of 3, 4.

My 2 cents.
Hardloper.
IG @webkim
  donderdag 24 juni 2010 @ 12:05:25 #149
108648 cattie
lieve moeder
pi_83237131
Een ringsling is ook lekker voor kleine stukjes.
  † In Memoriam † donderdag 24 juni 2010 @ 12:17:32 #150
141844 Macka66
pi_83237536
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 11:38 schreef Ticootje het volgende:

Manduca heeft een babyinzet en Ergo heeft een los verkrijgbare babyinzet. Geen van tweeën vind ik echt ideaal voor de heupjes. Bondolino kan wel, en Marsupi plus kan wel. En een ringsling natuurlijk, mits goed aangespannen en baby er rechtop in.
Maar voor hele kleintjes prefereer ik toch een doek, ook voor kleine stukjes wandelen.
pi_83238685
Tearsong, wat is die MT mooi
pi_83241198
F. vindt het te warm om te slapen, moe, huilen huilen.

hup!

En dan wel in de doek gaan slapen hè?

*plak!*

Dat zijn we de momenten dat ik blij ben met mijn Afrikaanse shortie, die dingen zijn écht gemaakt voor hitte

[ Bericht 16% gewijzigd door freecell op 24-06-2010 14:21:00 ]
pi_83243047
ah heerlijk, plakkerige slapende kindjes tegen je aan met dit weer het scheelt dat je shorty dus lekker luchtig is!
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_83262754
Dames bedankt voor jullie reacties! Het gaat zeker een Bondolino worden.

Ik heb nog 1 vraagje: kennen jullie de Hop-Tye? Is van dezelfde fabrikant als de Bondolino maar dan gebaseerd op de Mei Tai. Is dat net zo goed of raden jullie toch de Bondolino aan?

Hier een linkje: http://www.naturebabies.n(...)-chicago-p-1567.html

Foto: http://www.naturebabies.nl/imagemagic.php?img=images/Hoppediz%20Hop%20Tye%20Chicago.jpg&w=135&h=180&page=

Mocht iemand trouwens een Bondolino te koop hebben dan hou ik me aanbevolen.

Bedankt weer!
  † In Memoriam † donderdag 24 juni 2010 @ 23:13:46 #155
141844 Macka66
pi_83265631
Ik heb de Hop-Tye nog niet in het echt gezien. Maar misschien kun je voor goed advies bellen met Petra van Naturebabies, zij is (ook) gecertificeerd draagconsulente en heeft ervaring met zowel de Hop-Tye als Bondolino.
pi_83272700
- edit -
Ik pm wel even.
Hardloper.
IG @webkim
  vrijdag 25 juni 2010 @ 09:21:48 #157
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_83273221
Wat een prachtige dragers komen hier langs!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_83274703
hier nog de beloofde foto van ravi in kommahouding in de doek:

pi_83275485
Free hoe heb je die schouderflip gedaan? Ik sandwich momenteel, maar dit ziet er ook heel solide uit en dat sandwichen moet nog best secuur, want anders snijdt het

Lief Simmu! Vind je die rekbare niet onwijs warm deze dagen?
pi_83275658
zekers wel, daarom ben ik ook in het proces om die te vervangen door eentje van bamboestof en hebben we een ringsling aangeschaft. maar ik ben nog aan het oefenen met de ringsling
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')