Geen dragenden zeker...quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:18 schreef freecell het volgende:
Goed punt, maar de betere bekenden weten ook wel dat doeken duur zijn en dat wij niet echt veel geld hebben...
En ik geloof dat iedereen het onzin vindt om meer dan één doek te hebben
Dat vind ik ook.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:20 schreef Macka66 het volgende:
[..]
En wat hebben ze bovendien met jouw bestedingspatroon te maken?![]()
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:01 schreef Groofsken het volgende:
Weet je wat ik me dus steeds afvraag als ik mijn zoon draag. Of dat niet slecht is voor z'b balletjes enzo. Hij zit toch bijna in de split helemaal tegen mij aan gerdukt. Hebben andere draagmama's van zonen daar nooit over getwijfeld?
Groof, als het slecht was dan bestond de bevolking van West-Afrika uit louter vrouwenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:01 schreef Groofsken het volgende:
Weet je wat ik me dus steeds afvraag als ik mijn zoon draag. Of dat niet slecht is voor z'b balletjes enzo. Hij zit toch bijna in de split helemaal tegen mij aan gerdukt. Hebben andere draagmama's van zonen daar nooit over getwijfeld?
ja! heeft schoonmama gedaan! Lief he!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:17 schreef Groofsken het volgende:
Gemaakt door je schoonmoeder?![]()
Mooie kleuren zeg. Is ie fijn?
Ik heb in Zuidelijk-Afrika leren dragen en ben er verliefd op!!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:55 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Groof, als het slecht was dan bestond de bevolking van West-Afrika uit louter vrouwen
ik heb 2 bekeken en toen gewoon iets gemaaktquote:Op zondag 20 juni 2010 21:23 schreef robazizo het volgende:
Welk patroon heb je gebruikt, Freecell? Jouw Mei Tai heeft van die mooie brede banden.
Zo, knap hoor. Ik ga eens op zoek naar een patroon. Ik zag er al een staan in de OP van dit topic, maar die had een stuk dunnere schouderbanden.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:33 schreef freecell het volgende:
[..]
ik heb 2 bekeken en toen gewoon iets gemaakt
Niet een patroon dus....
breder makenquote:Op maandag 21 juni 2010 00:15 schreef robazizo het volgende:
[..]
Zo, knap hoor. Ik ga eens op zoek naar een patroon. Ik zag er al een staan in de OP van dit topic, maar die had een stuk dunnere schouderbanden.
Ja, dat zit goed, volgens mij. Meestal zie ik dat ze te groot zijn, hangen de kinderen op de buik of lager...quote:Op maandag 21 juni 2010 08:29 schreef freecell het volgende:
Draculetje: zieter comfortabel uit!Die tricottie zie ik in mijn omgeving ook nog wel eens inderdaad...
Ik ga er eens op studeren. Bedankt voor de tips.quote:Op maandag 21 juni 2010 08:28 schreef freecell het volgende:
[..]
breder maken
En wat dacht je van deze dan?
http://www.kiind.nl/articles/29/Mei-Tai_maken.html
ook dunne banden, maar wel gevoerd
ik had eerst ook een maat groter en voelde me daar niet prettig bij, als in ik moet haar hoofdje echt nog ondersteunen, dus terug naar de winkel en een maat kleiner gepast en zie het resultaat!quote:Op maandag 21 juni 2010 09:21 schreef Grijs het volgende:
[..]
Ja, dat zit goed, volgens mij. Meestal zie ik dat ze te groot zijn, hangen de kinderen op de buik of lager...
De Boba kan pas vanaf 9 maanden. En de meeste andere dragers kunnen vanaf 3 a 4 maanden.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:36 schreef stengeltje het volgende:
Ik heb even een beginnersvraag. Ik heb nl. tot nut toe altijd een ringsling gebruikt en heb pas sinds kort ook een "echte" doek (een Hoppediz Kairo).
Het knopen van de koele FWCC gaat intussen gewoon goed, alleen als mijn zoontje in slaap schommelt hangt zijn hoofd zo "los". Tot nu toe is mijn oplossing langzamer lopen en een beetje achteruit hellen, maar dat is niet echt een oplossing voor langere afstanden. Hij hangt volgens mij netjes qua hoogte (ik kan 'm op z'n hoofd kussen), maar doordat m'n borsten nogal uitsteken blijft hij niet echt makkelijk tegen me aanhangen als hij volledig ontspannen is. Ik kan het helaas niet echt beter beschrijven dan dit.
Zijn er andere knopen die makkelijk zijn als je vrijwel zeker weet dat een kindje in slaap gaat vallen of is een drager als de Boba dan handiger?
Oja, en vanwege doorkomende kiezen en spuitluiers: kan ik m'n doek gewoon wassen?
Junglequote:Op woensdag 23 juni 2010 14:33 schreef TearSong het volgende:
Haha ja, gelukkig zijn ze wel te wassen. Als ik bedenk hoeveel spuug er bij mij over doeken heen is gegaan...en daarna fruitvlekken...en nu voornamelijk waterijsvlekken...
Deze kwam vanochtend met de post:
[ afbeelding ]
Hoewel veel fabrikanten beweren dat hún voorgevormde drager vanaf dag 1 kan vind ik dat eigenlijk alleen kunnen met de Bondolino. Die kan je stevig rond je kindje aanspannen en in andere SSC's zitten ze toch 'los' in de drager. En júist die kleintjes hebben heel veel steun nodig. Stevig en dicht tegen je aan dragen dus.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:38 schreef Ticootje het volgende:
Ik ben heel tevreden over mijn manduca en mijn Yamo... Maar volgens mij zijn dat geen geschikte dragers voor een kleintje van 4 weken...
Alhoewel.. De manduca heeft zo'n babyinzet... Macka?
Manduca heeft een babyinzet en Ergo heeft een los verkrijgbare babyinzet. Geen van tweeën vind ik echt ideaal voor de heupjes. Bondolino kan wel, en Marsupi plus kan wel. En een ringsling natuurlijk, mits goed aangespannen en baby er rechtop in.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:38 schreef Ticootje het volgende:
Ik ben heel tevreden over mijn manduca en mijn Yamo... Maar volgens mij zijn dat geen geschikte dragers voor een kleintje van 4 weken...
Alhoewel.. De manduca heeft zo'n babyinzet... Macka?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |